Targa przeszedł długą drogę od 1955 roku, kiedy to miał zdejmowany dach i tylną plastikową szybę, która składała się do przedniego bagażnika, aż do unikalnego systemu na rynku, łączącego cechy coupe i kabrioletu.
Targa 4S została zaprezentowana na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Ameryce Północnej w 2014 roku. Była oczekiwana, ale sposób, w jaki zdejmowała górną część nadwozia, zaskoczył wielu. Nie był to kabriolet, a jego dach można było zdjąć tylko podczas postoju. Tylna szyba wyskakiwała i przesuwała się do tyłu, a architektura bezpieczeństwa była demontowana, co pozwalało na złożenie materiałowego dachu za tylnymi siedzeniami. Następnie tylna szyba i architektura bezpieczeństwa były ponownie montowane. To sprawiło, że samochód miał okna bezramkowe i nic więcej nie zakrywało pasażerów z przodu.
Targa 4S wyglądała podobnie do Carrera 4S do słupków A, lecz słupek B był w kolorze srebrnym, niezależnie od koloru nadwozia. Za nim znajdowała się ogromna, zakrzywiona i nachylona, lekka szyba laminowana. Ponieważ opierała się na platformie Carrera 4S, miała szersze tylne błotniki niż standardowa Carrera. Z tyłu znajdował się charakterystyczny dla Targa 4S laminowany pasek świetlny z lampkami parkingowymi i tylnymi.
Wnętrze Targa 4S było wyposażone w standardowe sportowe fotele z 14-stopniową regulacją elektryczną. Istniała opcja foteli Adaptive Sport z 18-stopniową regulacją.