Targa to półkabriolet oferowany przez Porsche w modelu 911. Posiadał zdejmowany szklany dach nad przednimi siedzeniami.
Samochód kabriolet nie ma takiej sztywności ani wagi jak coupe, ponieważ konieczne jest dodanie dodatkowych wzmocnień do jego podwozia. Jednak rozwiązanie Targa stanowiło dobrą odpowiedź na ten problem. Zdejmując tylko część dachu, zachowano sztywną strukturę zamkniętego coupe. Oferowało to lepsze wrażenia niż szyberdach, a jednocześnie nie było tak ciężkie jak kabriolet.
W przeciwieństwie do poprzedniej generacji Targi, model 993 miał szklany panel nad przednimi pasażerami zamiast materiałowego. Reszta nadwozia przypominała model Carrera. Posiadał dwa okrągłe reflektory, nawiązujące do tradycji marki Porsche. Płaska i niska klapa bagażnika z przodu była niższa od błotników. Szyba czołowa nie była bardzo nachylona, a opadający tył pojazdu tworzył zakrzywioną linię wraz z pokrywą silnika. Zainstalowano tylny spojler, który automatycznie wysuwał się przy prędkości powyżej 80 km/h (50 mph) lub za pomocą przycisku umieszczonego przed dźwignią zmiany biegów.
Wnętrze wyposażono w sportowe fotele kubełkowe z przodu oraz dwa małe siedzenia z tyłu. Zestaw wskaźników składał się z pięciu zegarów, z obrotomierzem na środku i zegarem po prawej stronie. Kontrolki klimatyzacji oraz radio były zamontowane w linii ze słupkiem kierownicy.