W 1977 roku firma Porsche zdobyła więcej doświadczenia w silnikach z turbodoładowaniem, co zaowocowało wprowadzeniem nowej wersji modelu 911 Turbo. Była ona mocniejsza i lepiej się prowadziła.
Turbo z 1977 roku stało się nową flagową wersją. Zostało poprawione we wszystkich aspektach, aby zwiększyć zaufanie klientów. Model z 1975 roku uznawany był za zbyt brutalny i trudny w obsłudze, dlatego wersja z 1977 roku miała na celu rozwiązanie większości tych problemów. Najbardziej zauważalną zmianą był czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h (0-60 mph), który poprawił się o 0,2 sekundy.
Wygląd modelu z 1977 roku nieco różnił się od wersji z 1975. Model z 1977 roku miał te same szerokie tylne błotniki, na których nałożono czarną folię ochronną przed nadkolami. Tylny spojler z twardej czarnej gumy był znacznie większy. W komorze silnika znajdował się duży intercooler.
Wnętrze Turbo było wyposażone we wszystkie dostępne w sklepie Porsche dodatki, z skórzaną tapicerką oraz kubełkowymi fotelami z przodu i skórzanymi siedzeniami z tyłu. Zestaw wskaźników był taki sam jak w modelu Carrera i nie zawierał wskaźnika doładowania. Nie było klimatyzacji, a jedynie system wentylacji.