Od momentu wprowadzenia pierwszej wersji Turbo dla modelu 911 w 1976 roku, która stała się flagowym modelem tej serii, przynajmniej do użytku na drogach, 964 Turbo również nie było wyjątkiem.
Wersja Turbo nie zamierzała być dyskretna. W przeciwieństwie do Carrera RS, która była odchudzoną wersją Carrera 2 z nieco mocniejszym silnikiem boxer, Turbo pokazało swoje mięśnie i miało moc, by to udowodnić.
Z zewnątrz, poszerzone nadkola, szersze niż w standardowej Carrera, oraz charakterystyczny „ogon wieloryba” z tyłu, nie były wcale subtelne. Wyglądały groźnie i dawały do zrozumienia, że mają poważne intencje. Specjalne felgi były podobne do tych z Carrera RS. Przedni zderzak nieco różnił się od reszty gamy, miał niższy dolny spojler. Z tyłu znajdowały się dwa wydechy zamontowane po zewnętrznej stronie zderzaka.
W środku, właściciele poprzedniej generacji zauważyli więcej podobieństw do starszego modelu. Główne różnice dotyczyły systemów bezpieczeństwa. 964 standardowo wyposażono w podwójne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera z przodu. Z tyłu znajdowały się dwa małe (bardzo małe) siedzenia. Pięć wskaźników w zestawie instrumentów miało czarne tło. Skórzane, elektrycznie regulowane fotele były standardem w tym samochodzie. Tylne siedzenia były bardziej użyteczne jako przestrzeń na bagaż niż do przewożenia dorosłego pasażera.