Porsche Turbo z 1995 roku przypominał zwykłego Porsche 911, ale w wersji na sterydach. Był to ostatni model Turbo chłodzony powietrzem oraz pierwszy Turbo z napędem na wszystkie koła w gamie 911.
Model 911 Turbo był już legendą i stanowił wzór dla supersamochodów na całym świecie. Był to jedyny samochód, który mógł wyzwać lub zawstydzić Ferrari na torze, szczególnie w deszczowych warunkach, gdy napęd na wszystkie koła zapewniał lepszą przyczepność niż tylny napęd Ferrari. Porsche 911 Turbo był najbliższym połączeniem między modelem 911 a potężnym Porsche 959, zwycięzcą Dakar i LeMans.
Wyglądał groźnie. Przedni zderzak miał osłonę z szeroką kratką i jedną żaluzję. Na rogach znajdowały się wloty powietrza do chłodzenia hamulców. Szerokie nadwozie podkreślały wloty powietrza na tylnych błotnikach, potrzebne do zasilania turbosprężarki KKK. Stałe skrzydło z tyłu zaprojektowano w celu zwiększenia docisku na tylnych kołach.
W środku Turbo był wykonany z materiałów wysokiej jakości, z sportowymi skórzanymi fotelami i pełnym zestawem wskaźników. Klimatyzacja i system audio premium były standardem. Szyberdach oferowano jako opcję, nie dlatego, że był drogi, ale ponieważ niektórzy nie chcieli dodatkowego ciężaru na dachu.