PORSCHE 911 Turbo S Cabriolet (997) 2010-2011

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

PORSCHE 911 Turbo S Cabriolet (997) 2010-2011

Przejdź do galerii zdjęćPORSCHE 911 Turbo S Cabriolet (997) 2010-2011

Cabriolet został zaprojektowany, aby zapewnić emocje i wygląd wersji 911 Turbo, ale z możliwością otwarcia dachu, co gwarantuje przyjemną i relaksującą jazdę.

W modelu z 2010 roku samochód wyposażony był w duże wloty powietrza i podłużne sygnalizatory LED. W bocznych wlotach powietrza, które miały na celu schłodzenie przednich hamulców, projektant zintegrował światła do jazdy dziennej z LED, zamiast tradycyjnych świateł przeciwmgielnych. Reflektory miały opcjonalne dynamiczne światła, które poprawiały oświetlenie na zakrętach dzięki mechanizmowi obrotowemu. Na górnej części tylnych błotników umieszczono podwójny wlot powietrza, aby wspomóc chłodzenie silnika i dostarczać mu świeże powietrze. Spojler na masce silnika sprawiał, że różnica estetyczna między Turbo a pozostałymi modelami 911 była znacząca.

Wnętrze standardowo wyposażone było w trójramienną kierownicę oraz aluminiowe łopatki zmiany biegów z tyłu, umożliwiające ręczne sterowanie przełożeniami. Fotele sportowe typu bucket również były standardem. W jednostce infotainment Porsche zainstalowało system PCM (Porsche Communication Management), z kompatybilnością z systemem iOS. Dla użytkowników Androida producent samochodu oferował specjalną aplikację. Dach elektryczny mógł się otworzyć lub zamknąć w 20 sekund przy prędkości dochodzącej do 50 km/h (31 mph).

Pierwszy Porsche 911 Turbo Cabriolet pojawił się w 1975 roku i oferował moc 260 KM z silnika typu flat-six o pojemności 3,0 litra. Model Turbo S Cabriolet z 2010 roku posiadał nowy system zarządzania silnikiem, który umożliwiał bardziej agresywne otwieranie zaworów ssących oraz większe doładowanie dla turbosprężarek, zwiększając ciśnienie z 1 bara (14,5 psi) do 1,2 bara (17,4 psi). Efektem było zwiększenie mocy o 30 KM w porównaniu do standardowego modelu 2010 Porsche Turbo. Silnik o pojemności 3,8 litra z bezpośrednim wtryskiem był standardowo połączony z 7-biegową automatyczną skrzynią biegów PDK (z podwójnym sprzęgłem).

Inżynierowie Porsche opracowali nowego Porsche 911 Turbo S w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie klientów na większą moc, osiągi i dynamikę jazdy. W oparciu o sukces i renomę cenionego Porsche 911 Turbo, w sercu tego ekskluzywnego sportowego auta znajduje się sześciocylindrowy silnik 'boxer’ z dwoma turbosprężarkami o zmiennej geometrii turbiny.

Wzrost mocy w porównaniu do Porsche 911 Turbo wynosi 30 KM, co podnosi moc maksymalną do 530 KM (390 kW), a maksymalny moment obrotowy wynosi imponujące 700 niutonometrów (516 lb-ft). Pomimo znaczącego wzrostu mocy i dynamicznych osiągów, nowe Porsche 911 Turbo S zużywa 24,8 mpg (11,4 l/100 km), co czyni je najefektywniejszym sportowym samochodem w swojej klasie wydajności.

Porsche 911 Turbo S oferuje jako standard zaawansowane technologie, które w modelu 911 Turbo są dostępne tylko jako opcje. W ten sposób Porsche 911 Turbo S jest wyposażone wyłącznie w siedmiobiegową skrzynię biegów Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) z łopatkami do zmiany biegów na kole kierownicy, która przekazuje moc napędową do systemu Porsche Traction Management (PTM) z napędem na wszystkie koła. Przyjemność z prowadzenia i bezpieczeństwo zostały podniesione na jeszcze wyższy poziom dzięki Dynamicznym Mocowaniom Silnika oraz Porsche Torque Vectoring (PTV) z mechanicznym ograniczonym poślizgiem w tylnym dyferencjale.

Dzięki funkcji Launch Control wchodzącej w skład Sport Chrono Package Turbo, która także jest standardem, Porsche 911 Turbo S przyspiesza od 0 do 62 mph (0-100 km/h) w 3,3 sekundy, osiągając prędkość 124 mph (200 km/h) w 10,8 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 196 mph (315 km/h). Lekka i odporna na blaknięcie ceramika Porsche Ceramic Composite Brakes (PCCB) zapewnia znakomitą wydajność, jeśli chodzi o siłę hamowania.

Dodatkowo, wysoka jakość i klasa nowego Porsche 911 Turbo S, pierwszego w ciągu pięciu lat, podkreślona jest przez bogaty zestaw standardowego wyposażenia, który obejmuje Dynamiczne Oświetlenie Zakrętów, 19-calowe koła w stylu RS Spyder z centralnym mocowaniem, adaptacyjne fotele sportowe, tempomat, zmieniarkę CD/DVD oraz ekskluzywną dwu-tonową skórzaną tapicerkę w kolorze Czarnym/Kremowym lub Czarnym/Niebieskim Tytanowym.

Nowe Porsche 911 Turbo S trafi do sprzedaży od maja 2010 roku w cenie od £123,263 w wersji Coupe i od £130,791 jako Cabriolet. Każde Turbo S jest wyposażone w system śledzenia pojazdu Porsche Vehicle Tracking System (VTS), zaawansowany pakiet zabezpieczeń zatwierdzony według standardu Thatcham Kategorii 5. Dalsze szczegóły techniczne i specyfikacyjne będą potwierdzone w pobliżu daty rozpoczęcia sprzedaży.

3.8L 7AT (530 KM)

ParametrWartość
CylindryH6
Pojemność3800 Cm3
Moc390 Kw @ 6250-6750 Rpm
530 Hp @ 6250-6750 Rpm
523 Bhp @ 6250-6750 Rpm
Moment obrotowy516 Lb-Ft @ 2100-4250 Rpm
700 Nm @ 2100-4250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna195 Mph (314 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h3.4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Pdk)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony235/35 R19 Z || 305/30 R19 Z
Długość175.2 In (4450 Mm)
Szerokość72.9 In (1852 Mm)
Wysokość51.2 In (1300 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)58.7/60.9 In (1
Rozstaw osi92.5 In (2350 Mm)
Prześwit4.13 In (105 Mm)
Pojemność bagażnika3.7 Cuft (105 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Masa własna3825 Lbs (1735 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4431.3 Lbs (2010 Kg)
Spalanie miasto14.1 Mpg Us (16.7 L/100Km)
Spalanie trasa28.7 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Średnie spalanie20.5 Mpg Us (11.5 L/100Km)
Emisja CO2270 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.