Zaledwie trzy lata po wprowadzeniu na rynek modelu 928, niemiecki producent samochodów Porsche zdecydował się na pierwszy facelifting.
Rok to 1980, a rynek GT stał się bardziej konkurencyjny dzięki innym producentom samochodów. Obok Jaguara XJS i BMW serii 6, Porsche zdobyło część rynku z modelem 928.
Zewnętrzny wygląd przypominał GT, z długą i płaską maską, kabiną w układzie 2+2 oraz dużym oknem w pokrywie bagażnika. Jedną z najbardziej charakterystycznych cech samochodu były wysuwane reflektory. Były one schowane i pochylone do tyłu, gdy nie były używane, a podczas włączenia unosiły się do pionu. Przednie i tylne zderzaki otrzymały dolne wzmocnienia, które wspomagały przepływ powietrza.
Wnętrze 928 wyposażone było w wzmocnione fotele z przodu oraz dwa miejsca siedzące z tyłu. Centralny tunel był duży z powodu umieszczonej z tyłu skrzyni biegów. Zestaw wskaźników różnił się od tego, który znajdował się w modelu 911. Ponieważ był to luksusowy GT, Porsche wyposażyło samochód w ówczesne udogodnienia, w tym klimatyzację.