Jeśli model 944 miał wersję Turbo, to dlaczego 968 nie miała? Choć wyprodukowano ją w bardzo ograniczonej liczbie, a jej starty w klasie GT3 były zabronione, to była znakomitym samochodem torowym.
968 Turbo S w dużej mierze opierał się na modelu 968 Club Sport. Występowały między nimi pewne różnice. Najważniejsze było to, że Turbo S oferował o ponad 50 KM więcej niż CS.
968 Turbo S został opracowany, aby rywalizować z przyjaciółmi, a nie na oficjalnych wyścigach. Jego wygląd zewnętrzny był niemal identyczny jak wersji CS. Na długiej maski znajdowały się dwa wloty powietrza potrzebne do zasilania turbosprężarki i chłodzenia silnika. Z tyłu wersja Turbo S miała wyższy, regulowany spojler.
Wnętrze samochodu zostało maksymalnie uproszczone. Standardowo wyposażony był w wąskie fotele kubełkowe, ale dostępna była bezpłatna opcja z regularnymi siedzeniami. Nie było tylnej kanapy. Co więcej, zamiast dużej półki nad bagażnikiem znajdował się cienki kawałek materiału. Samochód nie miał radia ani klimatyzacji, ale te opcje mogły być dodane z listy. Do otwierania i zamykania okien zainstalowano ręczny system zamiast elektrycznego.