RAM Trucks 1500 Regular Cab 2015-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

RAM Trucks 1500 Regular Cab 2015-Present

Przejdź do galerii zdjęćRAM Trucks 1500 Regular Cab 2015-Present

Model Ram 1500 z 2016 roku, wprowadzony na rynek jesienią 2015 roku, dostępny był w trzech wersjach kabin: Regular, Crew i Quad. Regularna kabina była jedyną, która oferowała 8-stopową skrzynię ładunkową.

Podczas gdy seria Ford F kontynuowała swoją triumfalną drogę jako najlepiej sprzedający się pojazd w USA, inni producenci samochodów starali się zaoferować coś innego, dla różnych gustów. W końcu nie każdy lubi syrop klonowy.

RAM 1500 w wersji z regularną kabiną miał inny sposób podejścia do rynku, wyposażony w sprężyny śrubowe z tyłu, w przeciwieństwie do rozwiązania ze sprężynami liściastymi oferowanego przez innych producentów. Skutkiem tego była lepsza jakość jazdy, gdy pojazd był pusty, co nie wpłynęło na jego zdolności holownicze.

Od zewnątrz nie wyglądał zbyt różnie od modelu z 2005 roku. W tej kwestii zmiany zazwyczaj wprowadzane są powoli i głównie od wewnątrz. W wersji Laramie dodano chromowaną atrapę chłodnicy.

Wewnątrz, ze względów bezpieczeństwa, zmieniono centralną konsolę, aby osiągnąć lepsze wyniki w testach zderzeniowych przeprowadzanych przez IIHS.

Największe niespodzianki znajdowały się pomiędzy podwoziem a nadwoziem. Z przodu pojazdu zainstalowano nowy, 3-litrowy silnik turbodiesel. Jego moment obrotowy przy niskich obrotach oraz efektywność paliwowa stanowiły dużą konkurencję dla pełnowymiarowych ciężarówek Chevroleta i Forda. 8-biegowa skrzynia biegów ZF oferowana dla silnika 5.7 Hemi była kolejnym istotnym ulepszeniem, dzięki gładkiej zmianie biegów. Dodatkowo, na liście umieszczono nową opcję zawieszenia pneumatycznego z tyłu.

Auburn Hills, Mich., 1 września 2015 – Model Ram 1500 z roku 2016 prowadzi w segmencie pickupów, jeśli chodzi o oszczędność paliwa, dzięki wyłącznie dostępnemu silnikowi EcoDiesel V-6 o pojemności 3.0 litra, który generuje 240 koni mechanicznych i 420 lb-ft momentu obrotowego, przy zużyciu 29 mil na galon (mpg).

Silnik EcoDiesel 3.0-litrowy współpracuje z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów TorqueFlite. Razem, ten system napędowy zapewnia znakomite połączenie efektywności paliwowej i możliwości holowania do 9,200 funtów.

Ram Truck oferuje najlepszą wartość w kategorii półtonowych pickupów, z ceną początkową wynoszącą 25,410 USD, plus 1,195 USD za transport, a w standardzie zawiera silnik HEMI® V-8 o pojemności 5.7 litra. Wyjątkowy silnik EcoDiesel V-6 o pojemności 3.0 litra z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów TorqueFlite jest droższy o 3,120 USD w porównaniu do podobnie wyposażonego modelu Ram 1500 z silnikiem HEMI V-8 o pojemności 5.7 litra i skrzynią biegów TorqueFlite.

Ram 1500 wykorzystuje szereg innowacyjnych systemów oszczędzających paliwo, w tym ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów, system zarządzania termicznego, modulację szerokości impulsu (PWM) oraz aktywną aerodynamikę z żaluzjami kratki grille i zawieszeniem powietrznym.

Ram 1500 kontynuuje rozwój z dwoma modelami wprowadzonymi w połowie roku 2015, które przechodzą do roku modelowego 2016 – Ram 1500 Rebel oraz Ram 1500 Laramie Limited.

Ram 1500 Rebel wprowadza unikalny design terenowy do segmentu pełnowymiarowych pickupów, oferując pakiet w stylu terenowym. Rebel idealnie wpisuje się w kluczowy segment rynku pickupów, z unikalnymi elementami designu i innowacjami mechanicznymi, wspieranymi przez inżynierię Ram Truck.

Rebel ma nową kratkę z wyraźnym srebrnym znakiem „RAM”. Odejście od ikonicznych wzorów „celownika” marki, czarna kratka Rebel jest umieszczona na zupełnie nowym czarnym zderzaku terenowym o dużej wytrzymałości, pokrytym proszkowo. Zawiera również stalowy, srebrny, proszkowany osłonę podwozia, przednie haki holownicze oraz całkowicie nowy 17-calowy aluminiowy felg.

Wewnątrz, Rebel jest równie muskularny i solidny, jak na zewnątrz, oferując dramatyczne, unikalne elementy siedzeń w przemyśle. Wysokodurabilne siedzenia z technicznego winylu wykończone są w kolorze Radar Red i czarnym, z wstawkami z materiału Sedoso ozdobionymi wzorem bieżnika opon Toyo, odpowiadającym rzeczywistemu śladowi Rebel. Standardowe podgrzewane przednie siedzenia mają haftowane akcenty w kolorze Light Diesel Gray, haft „głowy Ram” w kolorze Radar Red na zagłówkach oraz czarny, haftowany w górnych boczkach siedzeń napis Rebel w kolorze Light Diesel Gray.

Marka Ram Truck wprowadziła również model Ram Laramie Limited – wzorzec luksusu w truckach – na jeszcze wyższy poziom wyrafinowania i dbałości o szczegóły. Zawiera luksusowe materiały, takie jak całkowicie czarne, skórzane siedzenia; drewniane elementy wnętrza; oraz unikalne znaczki, Limited stanowi luksusową alternatywę w stylu „black-tie” w stosunku do popularnej edycji pickup Laramie Longhorn w stylu południowo-zachodnim.

Nowa kratka Limited to najbardziej zauważalna zmiana w wyglądzie zewnętrznym. Jako główny element, nowa kratka portowa z wyciętej blachy odchodzi od długiej tradycji stylizacji w stylu celownika z pogrubionymi literami „RAM”. Limited ma także całkowicie nowy 20-calowy, kuty felg aluminiowy – unikalny w segmencie pickupów.

Limited to szczyt nowoczesnego luksusu. Subtelne akcenty szwów, paski ozdobne, unikalne materiały i wzory są obecne w całym wnętrzu. To detale stworzone dla klienta, który je docenia. Nowy schowek konsoli ma miejsce na telefon komórkowy i tablet, które można ukryć za nowymi drzwiami przesuwanymi z drewna. Drewno z drzwi wykonane jest z drewna Black Argento, wybranego jako materiał do wnętrza modelu Limited. Tematyka zbiorcza srebrnych pasków ozdobnych biegnie przez drewno, a satynowy chromowany uchwyt sprawia, że drzwi otwierają się z łatwością. Na koniec, pasażerowie będą cieszyć się solidnymi czarnymi, premium wykładzinami z dywanów Berber, które można łatwo usunąć z dywaników, aby ujawnić dywaniki przeciwdziałające błotu.

Nowością w Ram Truck, debiutującą w modelach Limited i Rebel, jest czarny sufit oraz słupki.

Cztery nowe wersje bazowe oparte na Ram 1500 Sport również wchodzą do roku modelowego 2016. Ograniczone edycje dostosowanych modeli są dostępne w wersjach Crew Cab 4×2 i 4×4. Wśród cech wersji Sport, pojazdy obejmują silnik HEMI V-8 o mocy 395 koni mechanicznych, ośmiobiegową skrzynię biegów TorqueFlite, zestaw przełożenia 3.92, podwójny wydech, wentylowaną sportową maskę oraz 20-calowe felgi. Kolory obejmują: Ignition Orange, Torred Red, Stinger Yellow i Ceramic Blue.

Wykończenia wnętrza obejmują akcenty kolorystyczne w kolorze nadwozia w całej kabinie, hafty Sport na oparciach siedzeń, akcentowe logo głowy Ram na zagłówkach i kolorowe akcenty siatkowe wstawki siedzeń. Pakiety obejmują system Uconnect 8.4AN z nawigacją i standardowym systemem kamery tylnej.

Układ napędowy
Nazywany słusznie EcoDiesel, silnik o pojemności 3.0 litra to turbo doładowany silnik V-6 o kącie 60 stopni, z dwoma wałkami rozrządu (DOHC) i 24 zaworami, który generuje 240 koni mechanicznych i 420 lb-ft momentu obrotowego i jest bardziej wydajny niż wszystkie dostępne pickupy. Ten obfity moment obrotowy z silnika EcoDiesel 3.0-litrowego pozwala na holowanie do 9,200 funtów, przy jednoczesnym uzyskiwaniu oszczędności paliwa na poziomie 29 mpg na autostradzie.

Podobnie jak silniki V-6 Pentastar 3.6-litrowy i V-8 HEMI 5.7-litrowy oferowane w Ram 1500, silnik EcoDiesel V-6 jest połączony ze skrzynią TorqueFlite, jedyną ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów dostępną w klasie półtonowej.

EcoDiesel, opracowany i wyprodukowany przez VM Motori (dostawcę Chryslera od 1992 roku), jest jednym z najnowocześniejszych silników diesla na rynku. Wyposażony w katalizator utleniania diesla, filtr cząstek stałych oraz selektywną redukcję katalityczną, spełnia normy emisji w wszystkich 50 stanach.

Silnik V-6 Pentastar 3.6-litrowy z zmiennym czasowaniem zaworów (VVT) oferuje 305 koni mechanicznych, 269 lb-ft momentu obrotowego i oszczędność paliwa na poziomie 25 mpg.

Legendarny silnik V-8 HEMI 5.7-litrowy z systemem wyłączania cylindrów oszczędzającym paliwo i VVT zapewnia do 22 mpg, 395 koni mechanicznych i 410 lb-ft momentu obrotowego.

Ram 1500 ustanowił to, co z całą pewnością jest najbardziej zaawansowanym i wydajnym pickupem w swojej kategorii lekkich pojazdów, co potwierdzają:

  • Wyłączne oferowanie silnika turbo diesla o małej pojemności (EcoDiesel V-6 3.0-litrowy)
  • Wyłączne oferowanie ośmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów we wszystkich układach napędowych
  • Najlepsza w klasie oszczędność paliwa – 29 mpg
  • Jeden z niewielu producentów w klasie lekkich pojazdów, oferujący silniki diesla, benzynowe i paliwa elastyczne (3.6-litrowy Pentastar V-6 z możliwością pracy na E85)
  • Najlepsza w klasie gwarancja na układ napędowy, 5 lat/100,000 mil dla silników diesla i bezkonkurencyjna 5 lat/60,000 mil dla silników benzynowych

Bezpieczeństwo i ochrona
Model Ram 1500 z roku 2016 ma zmodyfikowaną ramę i nadwozie, aby spełniać nowe wymagania testów zderzeniowych przodu wg IIHS. Blokady opon są zintegrowane z belkami ramy, aby zmniejszyć intruzję do przedziału pasażerskiego poprzez przenoszenie obciążenia kół na ramę. Wzmocnione słupki A i progi drzwiczek przyczyniają się również do integralności strukturalnej przedziału pasażerskiego podczas uderzenia.

Inżynieria
Redukcja strat parasitarnych
Modulacja szerokości impulsu (PWM) to technologia oszczędzania paliwa stosowana w modelu Ram 1500, która redukuje obciążenie elektryczne. Technologia ta nie tylko eliminuje zbędne obciążenie na alternatorze, ale również poprawia trwałość benefity systemów. Wentylator chłodzący korzysta z PWM, co przynosi 0.2-procentową poprawę efektywności paliwowej.

Ram 1500 posiada technologię PWM oraz szereg udoskonaleń efektywności, komfortu i przyjazności dla środowiska. Należą do nich sprężarka klimatyzacji o zmiennym ciśnieniu, wentylator z modulacją szerokości impulsu oraz czujnik wilgotności.

Sprężarka o zmiennym ciśnieniu (VDC)
W przeciwieństwie do „stałej” sprężarki, sprężarka o zmiennym ciśnieniu (VDC) automatycznie zmienia swoje zdolności pompowania, aby spełnić wymagania klimatyzacyjne, zamiast działać w trybie włącz/wyłącz. W rezultacie sprężarka o zmiennym ciśnieniu zmniejsza obciążenie silnika, redukując straty parasitarne, co prowadzi do lepszej efektywności paliwowej i pomaga utrzymać stałą temperaturę w kabinie. Technologia ta również redukuje szumy i wibracje.

Gdy temperatura wewnętrzna jest wyższa niż pożądana (poza automatycznym ustawieniem temperatury), VDC zwiększa zdolność chłodzenia, aż do osiągnięcia żądanej temperatury. Po osiągnięciu określonej temperatury, VDC automatycznie zmniejsza swoją zdolność, aby utrzymać pożądaną temperaturę, zamiast całkowicie się wyłączyć.

Ogólny rezultat to płynniejsze przejścia sprężarki, mniej hałasu i lepsza efektywność paliwowa.

Wentylator modulowany szerokością impulsu
Podobnie jak VDC, wentylator modulowany szerokością impulsu (PWM) ciągle kontroluje prędkości wentylatora dla optymalnej wydajności we wszystkich scenariuszach jazdy; cicha, efektywna praca i niemal niezauważalna wydajność. Podobnie jak w innych zastosowaniach PWM, wentylator PWM zapewnia nieskończoną liczbę różnych prędkości wentylatora, aby zadowolić każdą wymagającą sytuację w związku z systemem klimatyzacji.

Czujnik wilgotności
Czujnik wilgotności umieszczony jest za lusterkiem wstecznym i działa w tandemie z wentylatorem PWM oraz VDC, aby ciągle mierzyć potencjalną wilgoć formującą się na wnętrzu szyby. Podczas gdy czujnik umożliwia zauważalne korzyści w odparowywaniu, umożliwia również VDC i wentylator PWM działanie przy najbardziej optymalnych prędkościach, aby przyspieszyć redukcję wilgotności.

Czynnik chłodzący klimatyzacji
Ram 1500 był pierwszym modelem w swojej klasie, który zastosował czynnik chłodniczy F1234yf, mający na celu zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych.

Design
Ram 1500 zachowuje swój ruggedny, przystojny wygląd z nagradzanym wnętrzem, estetyką zewnętrzną i technologią wiodącą w segmencie. Każdy model Ram 1500 korzysta z treści zaprojektowanej specjalnie w celu dopasowania do unikalnego stylu każdego modelu.

Oświetlenie w ładowni jest teraz dostępne w Ram 1500. Jasne diody LED świecą z tylnych narożników obok klapy bagażnika, zapewniając lepszą widoczność, gdy dzień roboczy wydłuża się do wieczora.

Wewnątrz, modele z 2016 roku odziedziczą nowy projekt konsoli centralnej, który zadebiutował w trimach Rebel i Laramie Limited. Laramie Longhorn będzie korzystać z własnej wersji drzwi przesuwanych, jakie zastosowano w 2015 Laramie Limited. Łączność Bluetooth jest teraz dostępna w podstawowych radioodbiornikach dla wygodnej jazdy we wszystkich modelach Ram 1500.

Ram 1500 oferuje 11 różnych kolorów, w tym trzy nowe odcienie: Red Pearl, Luxury Brown i Pearl White. Inne kolory to: Maximum Steel Metallic, Blue Streak, Granite Crystal, Black Forest Green, True Blue, Bright Silver Metallic, Brilliant Black i Bright White, dostępne są w wersjach monotone i/lub dwu-tonowych, w zależności od modelu.

Niezrównana gwarancja na układ napędowy
Model Ram 1500 z roku 2016 jest objęty pięcioletnią gwarancją na układ napędowy o przebiegu 100,000 mil na silnikach EcoDiesel oraz pięcioletnią gwarancją na 60,000 mil na silnikach benzynowych. Gwarancja na układ napędowy obejmuje koszty wszystkich części i robocizny potrzebnych do naprawy objętego komponentu układu napędowego – silnika, skrzyni biegów i układu napędowego. Obejmuje również bezpłatną pomoc drogową do najbliższego dealera Ram, jeśli zajdzie taka potrzeba. Gwarancja jest również przenośna, co pozwala klientom, którzy sprzedali swój pickup w okresie gwarancyjnym, przekazać tę ochronę nowemu właścicielowi.

Standardowa trzyletnia gwarancja podstawowa na 36,000 mil zapewnia pełne pokrycie Ram 1500, od karoserii po system elektryczny.

Jakość
Jakość Ram 1500 z 2016 roku jest poddawana ścisłej kontroli w nowoczesnych laboratoriach w Centrum Technologii Chryslera w Auburn Hills, Michigan, w tym w Laboratorium Hałasu/Wibracji/Surowości, Centrum Kompatybilności Elektromagnetycznej, Tunelu Wiatrowego oraz Symulatorze Testowym (RTS).

Na przykład, RTS odtwarza uszkodzenia, jakim pickup poddawany jest przez kierowcę w 95. percentylu – osobę, która prowadzi pojazd w cięższych warunkach niż 95% wszystkich klientów. RTS może nałożyć na trucka taką samą ilość zużycia w około miesiąc. Zespół rozwoju Ram jest zdeterminowany, aby odnaleźć i naprawić wszelkie problemy zanim jeszcze zdążą zauważyć je klienci.

Produkcja
Modele Ram 1500 Crew Cab i Quad Cab z 2016 roku są produkowane w fabryce Warren Truck Assembly (Warren, Michigan), która od 1938 roku wyprodukowała ponad 12.5 miliona pickupów. Regular Cab i dodatkowe modele Crew Cab Ram 1500 z 2016 roku są produkowane w fabryce Saltillo Truck Assembly w Saltillo, Meksyk.

O marce Ram Truck
Od momentu powstania jako samodzielna dywizja w 2009 roku, marka Ram Truck z sukcesem wykorzystała swoje atuty, stając się liderem branży, oferującym najdłużej istniejącą linię pickupów w Ameryce.

Tworzenie odrębnej tożsamości dla trucków Ram pozwala marce skoncentrować się na kluczowych klientach i cechach, które są dla nich wartościowe. Niezależnie od tego, czy chodzi o rodzinę, która codziennie korzysta z Ram 1500, właściciela Ram 3500 Heavy Duty, czy firmę, która codziennie polega na swoim komercyjnym vanie Ram ProMaster do dostaw, Ram ma pokrycie rynku pickupów.

Aby być najlepszym, potrzebna jest determinacja w zakresie innowacji, zdolności, efektywności i trwałości. Ram Truck inwestuje znaczne środki w swoje produkty, wprowadzając do nich wspaniały design, wyrafinowane wnętrza, trwałe silniki i unikalne cechy, które jeszcze bardziej zwiększają ich możliwości.

Ram wciąż przewyższa konkurencję w najbardziej pożądanych kategoriach:

Najdłużej istniejąca linia pickupów

5.7L V8 HEMI 6AT 4×4 (395 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5653 Cm3
Moc290.5 Kw @ 5600 Rpm
395 Hp @ 5600 Rpm
390 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy404 Lb-Ft @ 3950 Rpm
548 Nm @ 3950 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony265/70 R17
Długość209 In (5309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość75.2 In (1910 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68/67.5 In (1
Rozstaw osi120.5 In (3061 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna4950 Lbs (2245 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6350 Lbs (2880 Kg)
Spalanie miasto15 Mpg Us (15.7 L/100Km)
Spalanie trasa21 Mpg Us (11.2 L/100Km)
Średnie spalanie17 Mpg Us (13.8 L/100Km)

5.7L V8 HEMI 8AT 4×2 (395 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5653 Cm3
Moc290.5 Kw @ 5600 Rpm
395 Hp @ 5600 Rpm
390 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy404 Lb-Ft @ 3950 Rpm
548 Nm @ 3950 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony265/70 R17
Długość209 In (5309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość74.6 In (1895 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68/67.5 In (1
Rozstaw osi120.5 In (3061 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna4760 Lbs (2159 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6350 Lbs (2880 Kg)
Spalanie miasto15 Mpg Us (15.7 L/100Km)
Spalanie trasa22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Średnie spalanie17 Mpg Us (13.8 L/100Km)

5.7L V8 HEMI 8AT 4×4 (395 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5653 Cm3
Moc290.5 Kw @ 5600 Rpm
395 Hp @ 5600 Rpm
390 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy404 Lb-Ft @ 3950 Rpm
548 Nm @ 3950 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony265/70 R17
Długość209 In (5309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość75.2 In (1910 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68/67.5 In (1
Rozstaw osi120.5 In (3061 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna4960 Lbs (2250 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6350 Lbs (2880 Kg)
Spalanie miasto13 Mpg Us (18.1 L/100Km)
Spalanie trasa19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Średnie spalanie15 Mpg Us (15.7 L/100Km)

3.0L V6 ECODIESEL 8AT 4×2 (240 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2987 Cm3
Moc176.5 Kw @ 3600 Rpm
240 Hp @ 3600 Rpm
237 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy420 Lb-Ft @ 2000 Rpm
570 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony265/70 R17
Długość209 In (5309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość74.6 In (1895 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68/67.5 In (1
Rozstaw osi120.5 In (3061 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna5090 Lbs (2309 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6600 Lbs (2994 Kg)
Spalanie miasto20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Spalanie trasa28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Średnie spalanie23 Mpg Us (10.2 L/100Km)

3.0L V6 ECODIESEL 8AT 4×4 (240 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2987 Cm3
Moc176.5 Kw @ 3600 Rpm
240 Hp @ 3600 Rpm
237 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy420 Lb-Ft @ 2000 Rpm
570 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony265/70 R17
Długość209 In (5309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość75.2 In (1910 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68/67.5 In (1
Rozstaw osi120.5 In (3061 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna5310 Lbs (2409 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6600 Lbs (2994 Kg)
Spalanie miasto19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Spalanie trasa27 Mpg Us (8.7 L/100Km)
Średnie spalanie22 Mpg Us (10.7 L/100Km)

3.6L V6 Pentastar 8AT 4×2 (305 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3605 Cm3
Moc224.3 Kw @ 6400 Rpm
305 Hp @ 6400 Rpm
301 Bhp @ 6400 Rpm
Moment obrotowy269 Lb-Ft @ 4175 Rpm
364 Nm @ 4175 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony265/70 R17
Długość209 In (5309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość74.6 In (1895 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68/67.5 In (1
Rozstaw osi120.5 In (3061 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna4525 Lbs (2053 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6025 Lbs (2733 Kg)
Spalanie miasto17 Mpg Us (13.8 L/100Km)
Spalanie trasa25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Średnie spalanie20 Mpg Us (11.8 L/100Km)

3.6L V6 Pentastar 8AT 4×4 (305 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3605 Cm3
Moc224.3 Kw @ 6400 Rpm
305 Hp @ 6400 Rpm
301 Bhp @ 6400 Rpm
Moment obrotowy269 Lb-Ft @ 4175 Rpm
365 Nm @ 4175 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony265/70 R17
Długość209 In (5309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość75.2 In (1910 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68/67.5 In (1
Rozstaw osi120.5 In (3061 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna4740 Lbs (2150 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6300 Lbs (2858 Kg)
Spalanie miasto16 Mpg Us (14.7 L/100Km)
Spalanie trasa23.1 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Średnie spalanie19 Mpg Us (12.4 L/100Km)

5.7L V8 HEMI 6AT 4×2 (395 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5653 Cm3
Moc290.5 Kw @ 5600 Rpm
395 Hp @ 5600 Rpm
390 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy404 Lb-Ft @ 3950 Rpm
548 Nm @ 3950 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony265/70 R17
Długość209 In (5309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość74.6 In (1895 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)68/67.5 In (1
Rozstaw osi120.5 In (3061 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna4750 Lbs (2155 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6350 Lbs (2880 Kg)
Spalanie miasto14 Mpg Us (16.8 L/100Km)
Spalanie trasa20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Średnie spalanie16 Mpg Us (14.7 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.