RAM Trucks 2500 Mega Cab 2016-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

RAM Trucks 2500 Mega Cab 2016-Present

Przejdź do galerii zdjęćRAM Trucks 2500 Mega Cab 2016-Present

RAM 2500 był jedynym pickupem na rynku, który oferował większą kabinę niż wersja z podwójną kabiną, nazywaną Mega Cab.

Producent samochodów wprowadził nową generację w 2010 roku, a zaktualizowana wersja pojawiła się dopiero sześć lat później. To był taki pojazd, że właściciel nie potrzebował nawet namiotu, jeśli wybierał się na kemping. Wersja Mega Cab była na tyle przestronna, że można ją było uznać za kampera.

RAM oferował różne wersje wyglądu w zależności od poziomu wyposażenia, ale Mega Cab nie była dostępna w podstawowych wersjach z czarnymi zderzakami. Większość klientów decydowała się na wersję Limited, która miała nowoczesny wygląd z wyraźnym napisem RAM. W pełni wyposażona wersja miała także chromowaną siatkę, natomiast w niższych wersjach była ona czarna. Wydłużona kabina charakteryzowała się grubszym słupkiem C.

Wewnątrz producent zamontował wnętrze przeznaczone dla maksymalnie pięciu dorosłych. Za tylną kanapą Mega Cab miała przestrzeń do przechowywania, idealną na wędki, karabiny lub narzędzia. W wersji Laramie, Big Horn lub Lone Star, RAM zainstalował podgrzewaną kierownicę, system infotainment Uconnect z 8,4-calowym ekranem dotykowym oraz elektrycznie sterowane fotele.

Pod maską, Mega Cab oferowała szeroki wybór silników, zaczynając od silnika V-8 o pojemności 5,6 litra, aż po 6,4-litrowego Hemi. Wersje na diesla miały haki holownicze z przodu, a silniki sześciocylindrowe w układzie prostym dostarczała firma Cummins.

  • Ram Heavy Duty utrzymuje najwyższy poziom możliwości z nową, najlepszą w swojej klasie zdolnością holowania wynoszącą 31 210 funtów, najlepszym w swojej klasie momentem obrotowym wynoszącym 900 lb.-ft. z silnikiem diesla Cummins 6,7-litrowym oraz najlepszą w klasie ładownością wynoszącą 7 390 funtów
  • Ram kontynuuje zdobywanie popularności z nowym modelem Ram Laramie Limited, który należy do najlepszych w swojej klasie
  • Wyrazisty znak, drewno Argento i skóra premium to kluczowe elementy nowego projektu Ram Laramie Limited, doceniane przez nabywców luksusowych pickupów
  • Rozszerzenie dostępności Ram 2500 zasilanego sprężonym gazem ziemnym (CNG), obejmujące Regular Cab i pickupy 2WD
  • Nowy przełączany wyświetlacz tylnej kamery w 8,4-calowym ekranie Uconnect, oświetlenie łóżka i system wspomagania parkowania z przodu, aby pomóc klientom w manewrowaniu w najbardziej wydajnych ciężarówkach HD w branży
  • Nowy projekt centralnej konsoli we wszystkich wersjach oraz łączność Bluetooth w radiu podstawowym
  • Dwie opcje silników zasilanych benzyną, plus silniki z przekładnią manualną i automatyczną, oferują klientom szeroki wachlarz możliwości dostosowania do ich potrzeb
  • Dostępny 6,4-litrowy silnik HEMI® V-8 dostarcza najlepszą w swojej klasie moc silnika benzynowego, 410 KM przy 5 600 obr./min oraz 429 lb.-ft. momentu obrotowego przy 4 000 obr./min, a także charakteryzuje się zmiennym czasowaniem zaworów (VVT) z technologią oszczędzania paliwa poprzez dezaktywację cylindrów
  • Standardowy 5,7-litrowy silnik HEMI V-8 osiąga moc 383 KM przy 5 600 obr./min oraz 400 lb.-ft. momentu obrotowego, a także wykorzystuje VVT dla lepszej efektywności i wydajności
  • Dostępny 6,7-litrowy silnik Cummins High-Output Turbo Diesel generuje 385 KM przy 2 800 obr./min oraz 900 lb.-ft. momentu obrotowego
  • Inżynieria Ram Truck nadal przewodzi innowacjom w segmencie Heavy Duty z zawieszeniem tylnym Ram 2500 z linką sprężynową, zapewniającym najlepszą w swojej klasie wygodę jazdy
  • Wyjątkowe fabryczne tylne zawieszenie powietrzne dla Ram 2500 i fabryczny system wspomagania powietrznego dla Ram 3500
  • Zintegrowana możliwość gooseneck/fifth wheel
  • Wyjątkowo zainstalowany w fabryce system CNG dostępny
  • Najlepsze w klasie systemy podwójnych alternatorów do 440 amperów
  • Najlepsze w klasie gwarancje na silniki diesla wynoszące 5 lat/100 000 mil oraz niezrównane 5 lat/60 000 mil na silniki benzynowe

Auburn Hills, Mich., 22 czerwca 2015 – Celem marki Ram Truck jest budowanie najlepszych ciężarówek w branży. W segmencie pickupów heavy-duty oznacza to najlepsze możliwości, najwyższe zdolności holowania i największą moc. W 2016 roku Ram nadal oferuje najbardziej wydajne pickupy klasy 3/4 i 1 tony w segmencie.

Kiedy przychodzi czas na zakup nowej ciężarówki, Ram spełnia oczekiwania klientów w zakresie najważniejszych powodów zakupu:

Moc – 900 lb.-ft. momentu obrotowego z 6,7-litrowym silnikiem Cummins
Holowanie – Do 31 210 funtów z Ram 3500
Holowanie – Do 17 980 funtów z Ram 2500
Ładowność – Do 7 390 funtów z Ram 3500
Moc – 410 KM i 429 lb.-ft. momentu obrotowego z 6,4-litrowym silnikiem HEMI® V-8
Nośność – Główna Zgoda na Wagę Połączoną (GCWR) wynosząca 39 100 funtów z Ram 3500

Ciężarówki Ram 2500 i 3500 Heavy Duty oferują więcej innowacyjnych funkcji niż konkurencyjne modele, w tym zawieszenie z pięcioma linkami ze sprężynami, z opcjonalnym zawieszeniem powietrznym w Ram 2500 oraz dodatkowym zawieszeniem powietrznym w Ram 3500.

Rok modelowy 2016 wprowadza nowy projekt Ram Laramie Limited. Wzór luksusu w ciężarówkach został podniesiony na jeszcze wyższy poziom wysmakowania i dbałości o szczegóły. Wykonany z premium materiałów, takich jak całkowicie czarne skórzane siedzenia, prawdziwe drewniane elementy wnętrza i unikalne znaki, Limited stanowi luksusową alternatywę dla popularnej wersji pickupów Laramie Longhorn, utrzymanej w tematyce południowo-zachodniej.

Nowa atrapa chłodnicy Limited to najbardziej wyrazista zmiana w wyglądzie zewnętrznym. Jako wiodący punkt nowego Limited, jego nowa atrapa z portem aluminiowym odstępuje od długiej tradycji stylizacji w kształcie celownika, z wyrazistymi literami „RAM”. Nowy system wspomagania parkowania z przodu, zamontowany w zderzaku, daje słyszalne ostrzeżenie o pobliskich obiektach.

Limited to szczyt nowoczesnego luksusu. Subtelne przeszycia, linie ozdobne, unikalne materiały i wzory znajdują się w całym wnętrzu. Te detale zostały stworzone dla klienta, który je docenia. Nowy schowek konsoli pomieści uchwyt na telefon komórkowy i tablet, który można ukryć za pomocą nowego drzwi z tamboru. Prawdziwe drewniane drzwi wykonane są z drewna Black Argento, wybranego do wnętrza Limited. Temat srebrnej linii ozdobnej biegnie przez drewno, a satynowy chromowy uchwyt umożliwia łatwe otwieranie drzwi.

Nowością w Ram Truck, debiutującą w Limited, jest całkowicie czarny sufit i kolumny. Wreszcie pasażerowie będą cieszyć się solidnymi czarnymi wkładami z dywanów Berber premium, które można łatwo zdjąć z mat, ukazując podwójne maty ochronne.

Inżynieria
Ciężarówki heavy-duty zazwyczaj mają zawieszenie przystosowane do stałych, ciężkich ładunków. Może to prowadzić do sztywniejszej jazdy przy braku obciążenia. Ram 2500 oferuje wybór między dwoma unikalnymi w klasie tylnymi zawieszeniami, zapewniającymi najlepszą w klasie wygodę jazdy i prowadzenie: system zawieszenia z pięcioma linkami lub zawieszenie powietrzne.

Projekt z pięcioma linkami zapewnia lepszą artykulację nad przeszkodami niż system sprężyn liściastych, a solidne sprężyny są w pełni przystosowane do wymagań Heavy Duty Ram 2500 – do segmentowego maksimum 17 980 funtów przy holowaniu.

Ram 2500 oferuje również system tylnego zawieszenia powietrznego. Poduszka powietrzna zastępuje sprężynę, podobnie jak w Ram 1500. Nośność nie jest poświęcana, a najlepsza w klasie wygoda jazdy i prowadzenia Ram 2500 staje się jeszcze lepsza, przewyższając konkurencję dzięki dwóm innowacjom inżynieryjnym – standardowe zawieszenie z pięcioma linkami i opcjonalne zawieszenie powietrzne. Inną zaletą konstrukcji zawieszenia powietrznego jest możliwość wyrównywania obciążenia, która automatycznie wykrywa obciążenie na tylnym zawieszeniu z przyczepy lub ładunku. Ciśnienie powietrza wzrasta, aż pojazd osiągnie normalną wysokość jazdy, poziomując ciężarówkę i poprawiając stabilność oraz komfort jazdy przy obciążeniu.

Ram 3500 nadal wykorzystuje tylny system sprężyn liściastych Hotchkiss, ale teraz oferuje także dodatkowy system zawieszenia powietrznego w zastosowaniach z pojedynczymi tylnymi kołami (SRW) i podwójnymi tylnymi kołami (DRW). Dzięki dodatkowemu poduszkom powietrznym w tylnym zawieszeniu, inżynierowie Ram Truck mogli złagodzić sprężyny liściaste, zwiększając ruch zawieszenia w przypadku braku obciążenia. W przypadku obciążenia, system zawieszenia powietrznego automatycznie napełnia tylne poduszki powietrzne, aby wyrównać ciężarówkę, poprawiając stabilność i jakość jazdy – nawet przy holowaniu najlepszego w klasie 31 210-funtowego ładunku.

Z przodu, linia Ram Heavy Duty ma zaawansowane trzy-linkowe zawieszenie przednie, aby zapewnić sztywność boczną. Większa sztywność boczna, znana również jako przechył nadwozia, jest istotną cechą w wyższych pojazdach, zwłaszcza w ciężarówkach z ciężkimi ładunkami. Sztywność boczna mierzy się poprzez ilość, w jakiej nadwozie ciężarówki przechyla się na boki, niezależnie od kół, podczas pokonywania zakrętów.

Ram 2500 i 3500 oferują możliwość gooseneck (kulka umieszczona w środku łóżka) lub fifth wheel (podobna do połączenia z ciągnikiem samochodowym). Ram nie ma sobie równych pod względem oferowania najbardziej kompletnego zestawu przygotowań do holowania „hitch 'n go” we wszystkich kategoriach ciężarówek. Dodatkowo, Ram oferuje złącze połączeniowe w skrzyni oraz standardowy zaczep klasy 5 z czterema i siedmioma pinami na zderzaku.

Ram oferuje dwa różne systemy podwójnych alternatorów w swoich ciężarówkach heavy-duty, zapewniając dodatkową moc dla wyższych obciążeń elektrycznych związanych z przewozem komercyjnym i akcesoriami. Modele Ram Heavy Duty wyposażone w silnik diesla Cummins 6,7 litra oferują podwójne alternatory o pojemności 220 amperów (najlepsze w klasie 440 amperów). Zarówno Ram 2500 jak i 3500 z nowym silnikiem benzynowym 6,4-litrowym HEMI V-8 również oferują system podwójnego alternatora – pierwsze takie zastosowanie w tej klasie – który łączy jednostki 220- i 160-amperowe, osiągając 380 amperów całkowitego najlepszej w klasie wyjściowego prądu.

Chociaż Ram Power Wagon korzysta z zawieszenia tylnego z pięcioma linkami, wykorzystuje również unikalny system zawieszenia przedniego, aby utrzymać dominację w zdolnościach terenowych. Zmodyfikowany system przedni z trzema linkami wprowadza linki o wysokim ruchu, co pozwala na większą elastyczność i artykulację osi. Power Wagon jest napędzany silnikiem 6,4-litrowym HEMI V-8, co przyczynia się do tytułu Ram Power Wagon: najbardziej wydajnej produkcji ciężarówki terenowej w branży.

Napęd
Ram Truck rozszerza dostępność konfiguracji Ram 2500 zasilanego sprężonym gazem ziemnym (CNG), obejmując Regular Cab i 2WD. Wyposażony w 5,7-litrowy silnik HEMI V-8, Ram 2500 Heavy Duty CNG pickup został zaprojektowany z myślą o klientach flotowych i detalicznych, oferując korzyści kosztowe i związane z emisją, korzystając z obfitego, lokalnie pozyskiwanego paliwa, jednocześnie zmniejszając zależność Ameryki od zagranicznej ropy.

6,4-litrowy silnik HEMI V-8 zapewnia najlepsze w klasie moc i moment obrotowy wśród ciężarówek heavy-duty z silnikami benzynowymi.

Zaprojektowany z myślą o możliwości, trwałości i świetnym stosunku jakości do ceny, największy silnik V-8 w swojej klasie zapewnia godną alternatywę dla dominującego standardu segmentu – 6,7-litrowego silnika Cummins Turbo Diesel.

Przekonujące liczby przedstawiają historię 6,4-litrowego silnika z 16 zaworami, który dostarcza 410 KM przy 5 600 obr./min i szczytowy moment obrotowy wynoszący 429 lb.-ft. przy 4 000 obr./min.

Legendarna architektura HEMI stanowi podstawę silnika V-8 o kącie 90 stopni. Jednak jego zaawansowana technologia jest zdecydowanie przyszłościowa. Chłodzona recyrkulacja spalin (CEGR), zmienne czasowanie zaworów (VVT) oraz technologia oszczędzania paliwa FCA US z dezaktywacją cylindrów przyczyniają się do efektywności i pomagają wykorzystać każdą cali kwadratowy.

Automatyczna skrzynia biegów 66RFE z sześcioma biegami jest standardem w przypadku silnika 6,4-litrowego HEMI V-8.

Inne opcje silników to 5,7-litrowy silnik HEMI V-8, który jest standardowym wyposażeniem Ram 2500 i 3500 (SRW). Silnik ten osiąga moc 383 KM przy 5 600 obr./min i generuje szczytowy moment obrotowy wynoszący 400 lb.-ft. przy 4 000 obr./min. 5,7-litrowy silnik HEMI V-8 jest połączony z automatyczną skrzynią biegów 66RFE z sześcioma biegami.

Dominując w zestawieniu momentów obrotowych, renomowany silnik 6,7-litrowy Cummins Turbo Diesel I-6 jest dostępny w trzech wersjach. Pierwsza wersja połączona jest z unikalną w klasie sześciobiegową manualną skrzynią biegów Ram, która ma sprzęgło kompensujące zużycie, zapewniające całkowitą wydajność jak nowa i podwójny trunionowy wieżę zmiany biegów, aby zmieścić kompaktowy wzór zmiany biegów. To połączenie generuje 350 KM przy 2 800 obr./min i 660 lb.-ft. momentu obrotowego przy 1 500 obr./min.

Druga opcja łączy Cummins z automatyczną skrzynią biegów 68RFE z sześcioma biegami. Silnik wysokoprężny generuje 370 KM przy 2 800 obr./min z 800 lb.-ft. momentu obrotowego przy 1 600 obr./min (Ram 2500).

Wreszcie, silnik 6,7-litrowy Cummins High-Output Turbo Diesel I-6 dla Ram 3500 jest połączony z automatyczną skrzynią biegów Aisin z sześcioma biegami (AS69RC), co nie pozostawia wątpliwości co do zdolności Ram Heavy Duty. Oprócz 385 KM przy 2 800 obr./min, najbardziej wydajny Cummins generuje moment obrotowy wynoszący 900 lb.-ft. przy 1 700 obr./min. Skrzynia AS69RC charakteryzuje się szerokimi przełożeniami, które przyczyniają się do imponującej wydajności zmiany biegów, efektywności i prowadzenia pojazdu.

Ram Heavy Duty wprowadza również innowację, unikalny w branży system aktywnego powietrza Ram. Kiedy system dolotowy wykrywa ekstremalne ciepło, wciąga chłodniejsze powietrze z przodu pojazdu – funkcja ta działa także na dużych wysokościach, aby zapewnić lepszą reakcję na gaz w niskotlenowych środowiskach. Gdy warunki są wilgotne z powodu śniegu, lodu lub przejeżdżania przez wodę, system pobiera powietrze z wlotu pod maską, z dala od zasypania śniegiem i wody. Ram 3500 może pochwalić się najlepszą w klasie GCWR. Przyczynia się do tego tylna oś o średnicy 11,8 cala dopasowana do silnika wysokoprężnego o dużej mocy, który ma zestaw zębaty hypoidalny 300 mm, czteropinowy układ planetarny oraz chłodnicę z aluminium dla optymalnego zarządzania termicznego.

Na Ram Heavy Duty dostępne są dwa sprawdzone transfery BorgWarner. BW 44-46 to elektronicznie sterowany transfer z napędem na 2WD, 4WD High, 4WD Low i Neutral. BW 44-47 to transfer ręczny z napędem na 2WD, 4WD High, 4WD Low i Neutral. Obie opcje mają niskie przełożenie równe 2,64 oraz blokadę dyferencjału od przodu do tyłu.

Niskie całkowite koszty użytkowania oraz najlepsza w klasie gwarancja na układ napędowy – pięć lat/100 000 mil dla silników diesla i pięć lat/60 000 mil dla silników benzynowych.

Koszty eksploatacji są istotnym czynnikiem dla właścicieli, którzy używają swoich ciężarówek do pracy. Ram Heavy Duty posiada wiodące w klasie funkcje w:

Ekonomika paliwowa
Rozszerzony cykl konserwacji (wymiana oleju, żywotność filtra paliwa)
Żywotność hamulców dzięki zaawansowanemu hamulcowi wydechowemu i największym hamulcom w klasie

Ram Heavy Duty jest objęty najlepszą w klasie gwarancją na 5 lat/100 000 mil dla silników diesla i niezrównaną 5-letnią gwarancją na 60 000 mil dla silników benzynowych. Gwarancja ograniczona na układ napędowy pokrywa koszty wszystkich części i robocizny potrzebnych do naprawy objętego elementu układu napędowego – silnika, skrzyni biegów i systemu napędowego. Ochrona obejmuje również bezpłatne holowanie do najbliższego dealera Ram Truck, jeśli zajdzie taka potrzeba. Gwarancja jest również przenośna, co pozwala klientom, którzy sprzedają swoją ciężarówkę w okresie gwarancyjnym, na przekazanie pokrycia nowemu właścicielowi. Standardowa trzyletnia/36 000-milowa Gwarancja Podstawowa zapewnia ochronę od zderzaka do zderzaka w Ram Heavy Duty, od nadwozia po system elektryczny.

Design
Modele Ram 2500 i 3500 Heavy Duty mają odważną obecność, zachowując jednocześnie komfort i styl. Ram Heavy Duty charakteryzuje się prowadząca w segmencie technologią, podczas gdy każdy model oferuje specyficzną zawartość.

Ram 2500 jest dostępny z wyborem kół o średnicy 17, 18 i 20 cali, w tym zupełnie nowym projektem dla modelu Limited. Inne opcje kół dodają aluminium kute, polerowane z pomalowanymi, złotymi kieszeniami oraz odlew aluminiowy z srebrnymi wkładkami. Kamera widoku ładunku, zamontowana w lampie stopu o wysokim montażu (CHMSL), zapewnia widok łóżka w celu ułatwienia korzystania z przyczep gooseneck lub fifth wheel, a także monitorowania ładunków w łóżku. 2016 Ram Heavy Duty umożliwia użytkownikom przełączanie widoku na 8,4-calowym ekranie z kamery tylniej na widok ładunku za pomocą jednego dotknięcia ekranu. Nowy system oświetlenia łóżka wykorzystuje jasne diody LED zamontowane w tylnych rogach łóżka, aby umożliwić lepszą widoczność podczas pracy w późnych godzinach, korzystając z kamery widoku ładunku lub podłączając/odłączając przyczepy.

3,5-calowy ekran informacyjny pojazdu jest standardowym wyposażeniem. Wyświetlacz TFT o grubości 7 cali jest dostępny w wersjach SLT i wyższych. 7-calowy ekran oferuje w pełni konfigurowalną funkcjonalność, umożliwiając właścicielowi monitorowanie różnorodnych systemów, od temperatury skrzyni biegów po nawigację.

Ram Heavy Duty dostępny jest w 12 standardowych kolorach. Czerwony Pearl, Luxury Brown i Pearl White są nowe w 2016 roku i dostępne w monokolorach lub dwukolorowych, w zależności od modelu.

Pickupy Ram Heavy Duty są również dostępne w dodatkowych 18 specjalnych opcjach kolorystycznych (minimalna wielkość partii), w tym Midnight Blue, Case Construction Power Tan, Case IH Red, New Holland Construction Yellow, New Holland Agriculture Blue i Robin Egg Blue.

Produkcja
Model Ram 2500 i 3500 Heavy Duty 2016 są produkowane w Zakładzie Montażu Ciężarówek Saltillo w Coahuili, Meksyk.

O marce Ram Truck
Od swojego powstania jako autonomiczna marka w 2009 roku, marka Ram Truck stopniowo stała się liderem w branży z najtrwalszą linią pickupów w Ameryce.

Tworzenie wyraźnej tożsamości dla ciężarówek Ram pozwoliło marce skupić się na kluczowych klientach i cechach, które są dla nich cenne. Niezależnie od tego, czy chodzi o rodzinę, która na co dzień korzysta z Ram 1500, ciężko pracującego właściciela Ram 3500 Heavy Duty, czy firmę, która codziennie polega na swoim komercyjnym vanie Ram ProMaster do dostaw, Ram ma rynek ciężarówek pod kontrolą.

Aby być najlepszym, potrzebne jest zaangażowanie w innowacje, możliwości, efektywność i trwałość. Ram Truck inwestuje znaczne środki w swoje produkty, wzbogacając je o atrakcyjny wygląd, wysmakowane wnętrza, trwałe silniki i ekskluzywne cechy, które jeszcze bardziej zwiększają ich możliwości.

Ram nadal przewyższa konkurencję w najbardziej pożądanych kategoriach:

Najdłuższa linia pickupów
Najlepsza w klasie ekonomika paliwowa i najdłuższy zasięg z ekskluzywnym EcoDiesel – 29 mpg i 754 mile z Ram 1500
Najlepsza w klasie zdolność holowania – 31 210 funtów z Ram 3500
Najlepsza w klasie ładowność – 7 390 funtów z Ram 3500
Najlepszy w klasie moment obrotowy – 900 lb.-ft. z Ram 3500 Cummins Turbo Diesel

5.7L V8 HEMI 6AT 4×2 (383 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5653 Cm3
Moc285.6 Kw @ 5600 Rpm
388 Hp @ 5600 Rpm
383 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy400 Lb-Ft @ 4000 Rpm
542 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.1 In (2009 Mm)
Wysokość78.3 In (1989 Mm)
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit7.7 In (196 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna6790 Lbs (3080 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9000 Lbs (4082 Kg)

5.7L V8 HEMI 6AT 4×4 (383 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5653 Cm3
Moc285.6 Kw @ 5600 Rpm
388 Hp @ 5600 Rpm
383 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy400 Lb-Ft @ 4000 Rpm
542 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.1 In (2009 Mm)
Wysokość78.3 In (1989 Mm)
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit7.7 In (196 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna7040 Lbs (3193 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita9000 Lbs (4082 Kg)

6.4L V8 HEMI 6AT 4×2 (410 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność6423 Cm3
Moc305.7 Kw @ 5600 Rpm
416 Hp @ 5600 Rpm
410 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy430 Lb-Ft @ 4000 Rpm
583 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.1 In (2009 Mm)
Wysokość78.3 In (1989 Mm)
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit7.7 In (196 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna6810 Lbs (3089 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita10000 Lbs (4536 Kg)

6.4L V8 HEMI 6AT 4×4 (410 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność6423 Cm3
Moc305.7 Kw @ 5600 Rpm
416 Hp @ 5600 Rpm
410 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy430 Lb-Ft @ 4000 Rpm
583 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.1 In (2009 Mm)
Wysokość78.3 In (1989 Mm)
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit7.7 In (196 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna7090 Lbs (3216 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita10000 Lbs (4536 Kg)

6.7L Cummins 6AT 4×2 (385 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność6686 Cm3
Moc287.1 Kw @ 2800 Rpm
390 Hp @ 2800 Rpm
385 Bhp @ 2800 Rpm
Moment obrotowy900 Lb-Ft @ 1700 Rpm
1220 Nm @ 1700 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.1 In (2009 Mm)
Wysokość78.3 In (1989 Mm)
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit7.7 In (196 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna7660 Lbs (3475 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita10000 Lbs (4536 Kg)

6.7L Cummins 6AT 4×4 (385 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność6686 Cm3
Moc287.1 Kw @ 2800 Rpm
390 Hp @ 2800 Rpm
385 Bhp @ 2800 Rpm
Moment obrotowy900 Lb-Ft @ 1700 Rpm
1220 Nm @ 1700 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.1 In (2009 Mm)
Wysokość78.3 In (1989 Mm)
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit7.7 In (196 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna7970 Lbs (3615 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita10000 Lbs (4536 Kg)

6.7L Cummins 6MT 4×2 (385 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność6686 Cm3
Moc287.1 Kw @ 2800 Rpm
390 Hp @ 2800 Rpm
385 Bhp @ 2800 Rpm
Moment obrotowy900 Lb-Ft @ 1700 Rpm
1220 Nm @ 1700 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.1 In (2009 Mm)
Wysokość78.3 In (1989 Mm)
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit7.7 In (196 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna7720 Lbs (3502 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita10000 Lbs (4536 Kg)

6.7L Cummins 6MT 4×4 (385 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność6686 Cm3
Moc287.1 Kw @ 2800 Rpm
390 Hp @ 2800 Rpm
385 Bhp @ 2800 Rpm
Moment obrotowy900 Lb-Ft @ 1700 Rpm
1220 Nm @ 1700 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika32 Galony (121.1 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.1 In (2009 Mm)
Wysokość78.3 In (1989 Mm)
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit7.7 In (196 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna8040 Lbs (3647 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita10000 Lbs (4536 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.