RAM Trucks 2500 Regular Cab 2016-Present

RAM Trucks 2500 Regular Cab 2016-Present

Przejdź do galerii zdjęćRAM Trucks 2500 Regular Cab 2016-Present

RAM odświeżył model 2500 na rok 2016, wprowadzając wiele ulepszeń we wszystkich obszarach. W wersji z regularną kabiną, znany pickup oferował wszystko, co potrzebne, aby spełnić wymagania ciężkiej pracy.

Podczas gdy większość prywatnych klientów szukała większych wersji pojazdu, firmy potrzebujące prostego, niezawodnego narzędzia pracy wybierały wersję Regular Cab. Robiły tak nie tylko dlatego, że była najbardziej przystępna cenowo, ale także dlatego, że miała dłuższą skrzynię ładunkową.

Zewnętrzna część pojazdu różniła się w zależności od poziomu wyposażenia. Podczas gdy modele podstawowe miały czarne zderzaki i były oferowane tylko w kolorze białym, inne wersje dostępne były w różnych kolorach i miały chromowane zderzaki. Co więcej, model podstawowy wyposażony był w stalowe felgi. Mimo to, producent oferował opcję kilku aluminiowych felg dla wyższych wersji wyposażeniowych.

RAM zdawał sobie sprawę, że większość ciężarówek roboczych używana jest do codziennych, brudnych prac, dlatego pojazd wyposażono w tapicerkę z tkaniny lub winylu. Ta druga opcja była dostępna w wersji Tradesman, która wyposażona była również w wykręcane okna. Co więcej, plastik na desce rozdzielczej był solidny i zaprojektowany tak, aby można go było łatwo wyczyścić wilgotną szmatką. Jeśli jednak klienci wymagali więcej, producent oferował wyższej jakości wykończenia oraz jednostkę multimedialną Uconnect o przekątnej 8,4 cala z kamerą cofania.

Pod maską, Regular Cab miał szeroki wybór silników, zaczynając od silnika V-8 o pojemności 5,6 litra, aż po silnik Hemi o pojemności 6,4 litra. Wersje diesla miały haki holownicze z przodu, a firma Cummins dostarczyła silniki sześciocylindrowe o pojemności 6,7 litra. Ponadto, producent oferował opcję napędu CNG V8.

  • Ram Heavy Duty utrzymuje najwyższy poziom możliwości z nowym najlepszym w swojej klasie wskaźnikiem holowniczym wynoszącym 31 210 funtów, najlepszym w klasie momentem obrotowym wynoszącym 900 lb.-ft. z silnikiem diesla Cummins 6,7 litra oraz najlepszym w klasie ładunkiem użytecznym wynoszącym 7 390 funtów.
  • Ram wciąż zdobywa uznanie dzięki nowemu modelowi Ram Laramie Limited, który jest najlepszy w swojej klasie.
  • Wyrazisty herb, drewno Argento i skóra premium to kluczowe elementy nowego designu Ram Laramie Limited, cenione przez nabywców luksusowych pickupów.
  • Rozszerzenie dostępności Ram 2500 zasilanego gazem ziemnym (CNG) o wersje Regular Cab i 2WD.
  • Nowy przełączany wyświetlacz tylnej kamery w 8,4-calowym ekranie Uconnect, oświetlenie skrzyni bagażowej i system asystenta parkowania z przodu, który pomaga klientom w manewrowaniu w najpotężniejszych ciężarówkach HD w branży.
  • Nowy design konsoli centralnej w wszystkich wersjach i łączność Bluetooth w podstawowych radiach.
  • Dwie opcje silników benzynowych, a także napędy diesla z manualną i automatyczną skrzynią biegów oferują klientom szeroki wybór odpowiadający ich potrzebom.
  • Dostępny silnik 6,4-litrowy HEMI® V-8 dostarcza najlepszą w klasie moc silnika benzynowego, 410 KM przy 5 600 rpm oraz 429 lb.-ft. momentu obrotowego przy 4 000 rpm, i oferuje zmienny czas otwarcia zaworów (VVT) z technologią oszczędzania paliwa poprzez dezaktywację cylindrów.
  • Standardowy silnik 5,7-litrowy HEMI V-8 dostarcza 383 KM przy 5 600 rpm oraz 400 lb.-ft. momentu obrotowego, a także oferuje VVT dla większej efektywności i wydajności.
  • Dostępny silnik 6,7-litrowy Cummins High-Output Turbo Diesel osiąga 385 KM przy 2 800 rpm i 900 lb.-ft. momentu obrotowego.
  • Inżynierowie Ram Truck nadal prowadzą innowacje w segmencie Heavy Duty dzięki zawieszeniu tylnemu z ogniwami łączącymi Ram 2500, które zapewnia najlepszą w klasie jazdę.
  • Wyjątkowe fabryczne tylne zawieszenie pneumatyczne dla Ram 2500 oraz fabrycznie montowany dodatkowy system zawieszenia pneumatycznego dla Ram 3500.
  • Zintegrowana funkcjonalność do zaczepów gooseneck/fifth wheel.
  • Wyjątkowy fabrycznie zainstalowany system CNG do nabycia.
  • Najlepsze w klasie systemy podwójnych alternatorów o mocy do 440 amperów.
  • Najlepsza w klasie gwarancja 5-letnia/100 000 mil na silniki diesla oraz bezprecedensowa gwarancja 5-letnia/60 000 mil na silniki benzynowe.


Auburn Hills, Mich., 22 czerwca 2015 – Celem marki Ram Truck jest budowanie najlepszych ciężarówek w branży. W segmencie pickupów ciężarowych oznacza to najlepsze możliwości, najwyższe wartości holownicze i największą moc. W 2016 roku Ram nadal oferuje najbardziej wydajne ciężarówki ¾ tony i 1 tony w tym segmencie.

Zatem, gdy przychodzi czas na zakup nowej ciężarówki, Ram spełnia najważniejsze oczekiwania klientów:

Moc – 900 lb.-ft. momentu obrotowego z silnikiem 6,7-litrowym Cummins

Holowanie – do 31 210 funtów z Ram 3500

Holowanie – do 17 980 funtów z Ram 2500

Ładowność – do 7 390 funtów z Ram 3500

Moc – 410 KM i 429 lb.-ft. momentu obrotowego z silnikiem 6,4-litrowym HEMI® V-8

Pojemność – całkowita masa połączona (GCWR) wynosząca 39 100 funtów z Ram 3500

Pickupy Ram 2500 i 3500 Heavy Duty oferują więcej innowacyjnych funkcji niż konkurencja, w tym pięcioogniwowe zawieszenie z opcjonalnym zawieszeniem pneumatycznym w Ram 2500 oraz dodatkową opcję zawieszenia pneumatycznego w Ram 3500.

Rok modelowy 2016 przynosi nowy design Ram Laramie Limited. Wzór luksusu w pickupach osiągnął jeszcze wyższy poziom wyrafinowania i dbałości o szczegóły. Charakteryzuje się materiałami premium, takimi jak całkowicie czarne siedzenia ze skóry, komponenty wnętrza z prawdziwego drewna i unikalne znaki, Limited to luksusowa alternatywa „czarnego krawata” w porównaniu do popularnej edycji Laramie Longhorn inspirowanej stylem południowo-zachodnim.

Nowy grill Limited to najbardziej wyrazista zmiana w wyglądzie zewnętrznym. Jako kluczowy element nowego Limited, jego nowy grill portowy w rozmiarze billet odchodzi od długiej tradycji stylizacji z celownikiem, z wyraźnym napisem „RAM”. Nowy system asystenta parkowania z przodu, umieszczony w zderzaku, ostrzega dźwiękiem o pobliskich obiektach.

Limited to szczyt nowoczesnego luksusu. Subtelne akcenty w przeszyciach, linie z unikalnych materiałów i wzorów są obecne w całym wnętrzu. Te detale zostały stworzone dla klientów, którzy je docenią. Nowy schowek w konsoli pomieści uchwyt na telefon komórkowy i tablet, który można ukryć za pomocą nowego drewnianego przesuwnego drzwi tambour. Drewniane drzwi wykonane są z Black Argento, wybranego drewna do wnętrza Limited. Temat srebrnej linii biegnie przez drewno, a satynowy chromowy uchwyt ułatwia otwieranie drzwi.

Nowością w Ram Truck, debiutującą w Limited, jest kombinacja czarnej podsufitki i słupków. W końcu pasażerowie będą mogli cieszyć się solidnymi, czarnymi dywanami z Berberu premium, które można łatwo wyjąć z mat podłogowych, odsłaniając dywaniki ochronne.

Inżynieria

Ciężarówki ciężkie zazwyczaj mają zawieszenie przystosowane do ciągłych, dużych ładunków. Może to prowadzić do twardszej jazdy w momencie braku ładunku. Ram 2500 oferuje wybór między dwoma unikalnymi zawieszeniami tylnymi dla najlepszej w klasie jazdy i prowadzenia: systemem pięcioogniwowym lub zawieszeniem pneumatycznym.

Pięcioogniwowy system sprężynowy zapewnia lepszą artykulację w pokonywaniu przeszkód niż system sprężyn liściastych, a solidne sprężyny są w stanie z łatwością udźwignąć ładunki wymagane w Ram 2500 Heavy Duty – aż do najlepszych w segmencie 17 980 funtów podczas holowania.

Ram 2500 oferuje również system zawieszenia pneumatycznego z tyłu. Poduszka powietrzna zastępuje sprężynę, tak jak w Ram 1500. Pojemność ładunkowa nie jest poświęcana, a najlepsza w klasie jazda i prowadzenie Ram 2500 stają się jeszcze lepsze, przyćmiewając konkurencję dwiema dawkami innowacji inżynieryjnej – standardowe pięcioogniwowe zawieszenie oraz opcjonalne zawieszenie pneumatyczne. Kolejną zaletą designu zawieszenia pneumatycznego jest zdolność do poziomowania ładunku, które automatycznie wykrywa ciężar na tylnej osi z przyczepy lub ładunku. Ciśnienie powietrza wzrasta aż do osiągnięcia normalnej wysokości jazdy, poziomując ciężarówkę i poprawiając stabilność oraz komfort jazdy z ładunkiem.

Ram 3500 nadal korzysta z tylnych sprężyn liściastych Hotchkiss, ale teraz oferuje dodatkowy system zawieszenia pneumatycznego w aplikacjach z jedną tylną osią (SRW) i dwiema tylnymi osiami (DRW). Dodając dodatkowe poduszki powietrzne do tylnych zawieszeń, inżynierowie Ram Truck byli w stanie złagodzić sprężyny liściaste, umożliwiając większy ruch zawieszenia w przypadku braku ładunku. Kiedy występuje sytuacja z dużym obciążeniem, zawieszenie pneumatyczne automatycznie napełnia tylne poduszki powietrzne, aby wyrównać ciężarówkę, poprawić stabilność i komfort jazdy – nawet przy ciągnięciu najlepszego w klasie ładunku wynoszącego 31 210 funtów.

Z przodu linia Heavy Duty Ram wyróżnia się zaawansowanym trójogniwowym zawieszeniem przednim, które zapewnia sztywność boczną. Większa sztywność boczna, znana również jako przechył nadwozia, jest ważną cechą w wyższych pojazdach, szczególnie w ciężarówkach z dużymi ładunkami. Sztywność przechyłu mierzy się na podstawie ilości przechylenia nadwozia ciężarówki na boki, niezależnie od kół, podczas pokonywania zakrętów.

Ram 2500 i 3500 oferują możliwość gooseneck (centralny zaczep w skrzyni) lub fifth wheel (podobne do połączenia z ciągnikiem). Ram nie ma sobie równych w zakresie oferowania najpełniejszego pakietu przygotowawczego do holowania „hitch ‘n go”, który można znaleźć w kategorii ciężarówek. Dodatkowo Ram ma wbudowane złącze w skrzyni oraz standardowy zaczep klasy 5 z czterema i siedmioma pinami w zderzaku.

Ram oferuje dwa różne systemy podwójnych alternatorów w swoich ciężarówkach, zapewniając dodatkową moc na wyższe obciążenia elektryczne z komercyjnych modyfikacji pojazdów i akcesoriów. Modele Ram Heavy Duty wyposażone w silnik diesla Cummins 6,7 litra oferują podwójne alternatory o mocy 220 amperów (najlepsze w klasie 440 amperów). Zarówno Ram 2500, jak i 3500 wyposażone w nowy silnik 6,4-litrowy HEMI V-8 również oferują system podwójnego alternatora – pierwszy napędzany gazem zastosowany w tej klasie – który łączy jednostki 220- i 160-amperowe dla łącznej, najlepszej w klasie wydajności 380 amperów.

Chociaż Ram Power Wagon korzysta z pięcioogniwowego zawieszenia tylnego, wykorzystuje również unikalny system zawieszenia z przodu, aby utrzymać swoją pozycję lidera w możliwościach terenowych. Zmodyfikowany trójogniwowy system z przodu zawiera elementy o dużym ruchu, umożliwiając większą elastyczność i artykulację osi. Power Wagon napędzany jest silnikiem 6,4-litrowym HEMI V-8, co przyczynia się do tytułu Ram Power Wagon: najbardziej wydajnej produkcyjnej ciężarówki terenowej w branży.

Napęd

Ram Truck rozszerza dostępność konfiguracji Ram 2500 zasilanego gazem ziemnym (CNG) o wersje Regular Cab i 2WD. Wyposażony w silnik 5,7-litrowy HEMI V-8, Ram 2500 Heavy Duty CNG jest zaprojektowany dla klientów flotowych i detalicznych i oferuje korzyści skali i emisji, korzystając z obfitego, krajowego źródła paliwa, jednocześnie zmniejszając zależność Ameryki od zagranicznej ropy naftowej.

Silnik 6,4-litrowy HEMI V-8 dostarcza najlepszą w klasie moc i moment obrotowy wśród ciężarówek z silnikami benzynowymi.

Zaprojektowany, aby dostarczać moc, trwałość i dobry stosunek jakości do ceny, największa pojemność skokowa V-8 w tej klasie zapewnia godną konkurencję dla ogólnych standardów segmentu – silnika 6,7-litrowego Cummins Turbo Diesel.

Przekonywujące liczby opowiadają historię silnika 6,4-litrowego, 16-zaworowego o mocy 410 KM przy 5 600 rpm i szczytowym momencie obrotowym wynoszącym 429 lb.-ft. przy 4 000 rpm.

Legendarną architekturę HEMI stanowi podstawa silnika V-8 o kącie 90 stopni. Jednak jego zaawansowana technologia jest zdecydowanie przyszłościowa. Schłodzona recyrkulacja spalin (CEGR), zmienny czas otwarcia zaworów (VVT) oraz technologia oszczędzania paliwa FCA US z dezaktywacją cylindrów przyczyniają się do efektywności i pomagają wykorzystać każdą cal.

Skrzynia biegów 66RFE sześciobiegowa automatyczna jest standardem w połączeniu z silnikiem 6,4-litrowym HEMI V-8.

Inne opcje silników to 5,7-litrowy HEMI V-8, który jest standardowym wyposażeniem Ram 2500 i 3500 (SRW). Silnik generuje 383 KM przy 5 600 rpm i osiąga szczytowy moment obrotowy 400 lb.-ft. przy 4 000 rpm. 5,7-litrowy HEMI V-8 współpracuje z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów 66RFE.

Dominując w wykresach momentu obrotowego, renomowany silnik 6,7-litrowy Cummins Turbo Diesel I-6 dostępny jest w trzech wersjach. Pierwsza wersja jest połączona z unikalną sześciobiegową skrzynią manualną Ram, która posiada sprzęgło kompensujące zużycie dla wydajności na nowo, a także wieżę zmiany biegów z podwójnym trunionem. Ta kombinacja generuje 350 KM przy 2 800 rpm i 660 lb.-ft. momentu obrotowego przy 1 500 rpm.

Druga opcja łączy silnik Cummins z automatyczną skrzynią biegów 68RFE. Silnik diesla generuje 370 KM przy 2 800 rpm z momentem obrotowym wynoszącym 800 lb.-ft. przy 1 600 rpm (Ram 2500).

Na koniec, silnik 6,7-litrowy Cummins High-Output Turbo Diesel I-6 dla Ram 3500 jest połączony z automatyczną skrzynią biegów Aisin (AS69RC), co potwierdza możliwości Ram Heavy Duty. Oprócz 385 KM przy 2 800 rpm, najpotężniejszy silnik Cummins generuje moment obrotowy 900 lb.-ft. przy 1 700 rpm. Skrzynia AS69RC oferuje szerokie przełożenia, które przyczyniają się do imponującej wydajności zmiany biegów, efektywności i prowadzenia.

Ram Heavy Duty ma również innowację, ekskluzywny system wlotu Ram Active Air. Kiedy system wlotu wykrywa ekstremalne ciepło, pobiera chłodniejsze powietrze z przodu pojazdu – funkcję, która również działa na dużych wysokościach, aby zapewnić doskonałą reakcję na gaz w warunkach niskiej zawartości tlenu. W warunkach mokrego podłoża, system pobiera powietrze z wlotu pod maską, z dala od kompresji śniegu i wody. Ram 3500 ma najlepszą w klasie wartość GCWR. Przyczynia się do tego tylny wałek o średnicy 11,8 cala dopasowany do silnika diesla o dużej mocy, który ma zestaw zębaty hypoidowy o średnicy 300 mm, różnicę helicalną z czterema trybami i pokrywę różnicową z chłodnicą do optymalnego zarządzania termalnego.

Na Ram Heavy Duty dostępne są dwa mechanizmy przeniesienia napędu BorgWarner. BW 44-46 to elektrycznie sterowana praca na czas transferu z 2WD, 4WD High, 4WD Low i Neutral. BW 44-47 to manualnie sterowany mechanizm transferowy z 2WD, 4WD High, 4WD Low i Neutral. Obie opcje mają przełożenie niskiego zakresu wynoszącego 2,64 i blokadę różnicową od przodu do tyłu.

Niski całkowity koszt użytkowania i najlepsza w klasie gwarancja na układ napędowy – pięć lat/100 000 mil na silniki diesla i pięć lat/60 000 mil na silniki benzynowe.

Koszty eksploatacji są ważnym czynnikiem dla właścicieli, którzy używają swoich ciężarówek do pracy. Ram Heavy Duty ma wiodące w klasie cechy w:

Ekonomia paliwowa

Wydłużony cykl konserwacji (wymiana oleju, żywotność filtra paliwa)

Żywotność hamulców z zaawansowanym hamulcem wydechowym silnika i największymi hamulcami w segmencie

Ram Heavy Duty objęty jest najlepszą w klasie gwarancją 5-letnią/100 000 mil na silniki diesla oraz bezprecedensową 5-letnią/60 000 mil na silniki benzynowe. Gwarancja na układ napędowy obejmuje koszty wszystkich części i robocizny potrzebnych do naprawy komponentu układu napędowego objętego gwarancją – silnika, skrzyni biegów i układu napędowego. Ochrona obejmuje również bezpłatne holowanie do najbliższego dealera Ram Truck, jeśli zajdzie taka potrzeba. Gwarancja jest również przenośna, co pozwala klientom, którzy sprzedają swoją ciężarówkę w trakcie okresu gwarancyjnego, przekazać ochronę nowemu właścicielowi. Standardowa trzyletnia/36 000-milowa podstawowa gwarancja ograniczona zapewnia ochronę od zderzaka do zderzaka dla Ram Heavy Duty, od nadwozia po system elektryczny.

Design

Modele Ram 2500 i 3500 Heavy Duty utrzymują odważną obecność, jednocześnie zachowując komfort i styl. Ram Heavy Duty wyróżnia się technologią liderującą w segmencie, podczas gdy każdy model oferuje konkretne treści.

Ram 2500 jest dostępny z wyborem kół o średnicy 17, 18 i 20 cali, w tym zupełnie nowym designem dla modelu Limited. Inne opcje kół, to koła aluminiowe, polerowane z malowanymi, złotymi kieszeniami oraz odlewane aluminiowe z srebrnymi wstawkami. Kamera widoku ładunku, umieszczona w centralnej lampie stopu (CHMSL), umożliwia monitorowanie skrzyni w celu ułatwienia korzystania z przyczep typu fifth wheel lub gooseneck oraz kontrolowanie ładunków. Ram Heavy Duty z 2016 roku pozwala użytkownikom przełączać widok 8,4-calowego ekranu z kamery tylnej na widok ładunku za pomocą dotknięcia ekranu. Ponadto nowy system oświetlenia skrzyni bagażowej wykorzystuje jasne diody LED umieszczone w tylnych rogach skrzyni, aby zapewnić lepszą widoczność podczas pracy w późnych godzinach, korzystając z kamery widoku ładunku lub podłączając/odłączając przyczepy.

Standardowym wyposażeniem jest ekran 3,5-calowego centrum informacyjnego pojazdu. Ekran TFT o przekątnej 7 cali wielofunkcyjny jest dostępny w wyższych wersjach SLT. 7-calowy ekran oferuje w pełni konfigurowalne funkcje, umożliwiając właścicielowi monitorowanie różnych systemów, od temperatury skrzyni biegów po nawigację.

Ram Heavy Duty dostępny jest w 12 standardowych kolorach. Czerwony perłowy, luksusowy brąz i perłowa biel to nowości w 2016 roku, dostępne w jednolitym lub dwukolorowym wykończeniu, w zależności od modelu.

Pickup Ram Heavy Duty dostępny jest również w dodatkowych 18 opcjach kolorów specjalnych (minimalny rozmiar partii), w tym niebieski północny, tanowy Case Construction Power, czerwony Case IH, żółty New Holland Construction, niebieski New Holland Agriculture i niebieski Robin Egg.

Produkcja

Modele Ram 2500 i 3500 Heavy Duty z 2016 roku są produkowane w zakładzie montażu ciężarówek Saltillo w Coahuila, Meksyk.

O marce Ram Truck

Od swojego powstania jako samodzielna jednostka w 2009 roku, marka Ram Truck nieustannie staje się liderem branży z najdłużej działającą linią pickupów w Ameryce.

Stworzenie wyrazistej tożsamości dla ciężarówek Ram pozwoliło marce skoncentrować się na kluczowych klientach i funkcjach, które są dla nich wartościowe. Niezależnie od tego, czy chodzi o rodzinę korzystającą z Ram 1500 na co dzień, pracowitego właściciela Ram 3500 Heavy Duty, czy firmę, która codziennie polega na swoim komercyjnym vanie Ram ProMaster do dostaw, Ram ma pokryty rynek ciężarówek.

Aby być najlepszym, wymagana jest determinacja w zakresie innowacji, możliwości, efektywności i trwałości. Ram Truck inwestuje znaczne środki w swoje produkty, nadając im atrakcyjny wygląd, wyrafinowane wnętrza, trwałe silniki i ekskluzywne funkcje, które dodatkowo zwiększają ich możliwości.

Ram nadal przewyższa konkurencję w najważniejszych kategoriach:

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.