RAM Trucks 3500 Mega Cab 2016-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

RAM Trucks 3500 Mega Cab 2016-Present

Przejdź do galerii zdjęćRAM Trucks 3500 Mega Cab 2016-Present

Gdy twoja zdolność holowania przypominała kod pocztowy Macon w Georgii, wybór padł na RAM Mega-Cab z 2016 roku.

Linia modeli RAM była spójna, a producent samochodów użytkowych uznał, że kabina pełnowymiarowa to konieczność, gdy trzeba przewieźć więcej rzeczy. Dodatkowo zapewniała udźwig do 7390 funtów (3352 kg) oraz zdolność holowania na poziomie 31210 funtów (14156 kg). Co więcej, pojazd był w stanie pomieścić do sześciu osób w kabinie oraz ich karabiny lub sprzęt do jazdy na motocyklu.

RAM Mega-Cab 3500 HD miał dłuższą kabinę niż Crew-Cab, z przedłużeniem za tylnymi drzwiami. W zależności od opcji wykończenia, producent oferował swoją największą ciężarówkę z chromowaną atrapą chłodnicy, diodowymi światłami do jazdy dziennej, bocznymi step-boardami oraz 20-calowymi chromowanymi felgami. Z łatwością mógł ciągnąć pełnowymiarowy kamper za sobą, szczególnie jeśli był wyposażony w zaczep o kształcie gęsiej szyi na pace.

W środku nie różnił się zbytnio od Crew-Cab, chociaż oferował więcej miejsca do przechowywania za tylną kanapą. Producent zainstalował dużą, 8,1-calową dotykową ekran na centralnym panelu dla systemu infotainment w przedniej części. W obrębie zestawu wskaźników, RAM umieścił dwa duże wskaźniki prędkościomierza i obrotomierza, kilka wskaźników oraz wyświetlacz TFT pośrodku.

Pod maską, RAM zainstalował znany silnik turbo-diesel Cummins o pojemności 6,7 litra, który zapewniał doskonałą moc holowniczą dzięki momentowi obrotowemu wynoszącemu 1220 Nm (900 lb-ft), charakterystycznemu dla ciężarówek. Pozostałe dwie opcje silnikowe to 5,7-litrowy silnik Hemi V8 i jednostka o pojemności 6,4 litra.

  • Ram Heavy Duty zachowuje najwyższy poziom możliwości, osiągając najlepszy w swojej klasie udźwig holowniczy wynoszący 31 210 funtów, najlepszy moment obrotowy wynoszący 900 lb-ft dzięki silnikowi diesla Cummins o pojemności 6,7 litra oraz najlepszy w klasie ładunek wynoszący 7390 funtów.
  • Ram kontynuuje budowanie impetu dzięki nowemu modelowi Ram Laramie Limited, który jest najlepszy w klasie.
  • Wyrazisty znaczek, drewno Argento i wysokiej jakości skóra są kluczowymi składnikami nowego projektu Ram Laramie Limited, cenionego przez nabywców luksusowych pickupów.
  • Rozszerzenie dostępności gazu ziemnego (CNG) w modelu Ram 2500 obejmującego Regular Cab i pickupy 2WD.
  • Nowy przełączany wyświetlacz tylnej kamery w 8,4-calowym ekranie Uconnect, oświetlenie skrzyni bagażowej oraz system wsparcia parkowania z przodu, aby pomóc klientom w manewrowaniu w najbardziej zdolnych ciężarówkach HD w branży.
  • Nowy projekt konsoli centralnej we wszystkich wersjach oraz łączność Bluetooth w podstawowych radioodbiornikach.
  • Dwie opcje silników benzynowych, a także silniki diesla z manualną i automatyczną skrzynią biegów oferują klientom szeroki wybór, aby zaspokoić ich potrzeby.
  • Dostępny 6,4-litrowy silnik HEMI® V-8 oferuje najlepszą w klasie moc silnika benzynowego, 410 koni mechanicznych przy 5 600 obr./min i moment obrotowy wynoszący 429 lb-ft przy 4 000 obr./min, a także technologię zmiennego czasu otwarcia zaworów (VVT) z deaktywacją cylindrów dzięki technologii oszczędzania paliwa.
  • Standardowy silnik 5,7-litrowy HEMI V-8 oferuje 383 konie mechaniczne przy 5 600 obr./min i moment obrotowy wynoszący 400 lb-ft, a także funkcję VVT dla lepszej wydajności i osiągów.
  • Dostępny 6,7-litrowy silnik Cummins High-Output Turbo Diesel generuje 385 koni mechanicznych przy 2 800 obr./min oraz 900 lb-ft momentu obrotowego.
  • Inżynieria Ram Truck prowadzi innowacje w segmencie Heavy Duty dzięki tylnemu zawieszeniu na resorach spiralnych Ram 2500, zapewniającemu najlepszą w klasie jazdę.
  • Ekskluzywne tylne zawieszenie pneumatyczne fabrycznego wykonania dla Ram 2500 oraz ekskluzywny fabryczny system dodatkowego zawieszenia powietrznego dla Ram 3500.
  • Zintegrowana możliwość gooseneck/fifth wheel.
  • Dostępny fabryczny system CNG.
  • Najlepsze w klasie podwójne systemy alternatorów o mocy do 440 amperów.
  • Najlepsza w klasie gwarancja na silniki diesla wynosząca 5 lat/100 000 mil i niezrównana 5-letnia gwarancja na silniki benzynowe wynosząca 60 000 mil.


Auburn Hills, Mich., 22 czerwca 2015 – Celem marki Ram Truck jest budowanie najlepszych ciężarówek w branży. W segmencie ciężkich pickupów oznacza to najlepsze możliwości, najwyższy udźwig i największą moc. W 2016 roku Ram nadal oferuje najbardziej zdolne pickupy o 3/4 i 1 tonie w tej kategorii.

Gdy nadszedł czas zakupu nowej ciężarówki, Ram spełnia oczekiwania klientów w zakresie:


Mocy – 900 lb-ft momentu obrotowego z silnikiem 6,7-litrowym Cummins
Udźwigu – do 31 210 funtów z Ram 3500
Udźwigu – do 17 980 funtów z Ram 2500
Ładunku – do 7390 funtów z Ram 3500
Mocy – 410 koni mechanicznych i 429 lb-ft momentu obrotowego z 6,4-litrowym silnikiem HEMI® V-8
Pojemności – Wartość całkowita dopuszczalnej masy (GCWR) wynosząca 39 100 funtów z Ram 3500

Modele Ram 2500 i 3500 Heavy Duty oferują więcej innowacyjnych funkcji niż pojazdy konkurencji, w tym zawieszenie na pięciu linkach z opcjonalnym zawieszeniem pneumatycznym w Ram 2500 oraz dodatkową opcję zawieszenia pneumatycznego w Ram 3500.

Rok modelowy 2016 przynosi nowy projekt Ram Laramie Limited. Wzór luksusu w ciężarówkach został podniesiony na jeszcze wyższy poziom wyrafinowania i dbałości o szczegóły. Zawierający materiały premium, takie jak całkowicie czarne, skórzane siedziska, drewniane elementy wnętrza i unikalne znaki, Limited to luksusowa alternatywa w stylu „black-tie” dla popularnej edycji pickupów Laramie Longhorn w stylu południowo-zachodnim.

Nowy grill Limited to najważniejsza zmiana na zewnątrz. Jako najważniejszy punkt nowego Limited, jego nowy grill z portem billet łamie długą tradycję stylizacji z krzyżem, z odważnym napisem „RAM”. Nowy system wsparcia parkowania z przodu, zamontowany w zderzaku, daje dźwiękowe ostrzeżenie o pobliskich obiektach.

Limited jest szczytem nowoczesnego luksusu. Subtelne akcenty przeszycia, paski, unikalne materiały i wzory znajdują się w całym wnętrzu. Te detale zostały stworzone z myślą o kliencie, który je docenia. Nowy schowek konsoli zawiera uchwyt na telefon komórkowy i tablet, który można ukryć za nowymi drzwiami przesuwanymi z drewna tambour. Prawdziwe drewniane drzwi wykonane są z drewna Black Argento, wybranego materiału do wnętrza Limited. Motyw srebrnej linii przebiega przez drewno, a satynowy chromowany uchwyt pozwala na łatwe otwieranie drzwi.

Nowością w Ram Truck, debiutującą w Limited, jest całkowicie czarna podsufitka i filary. Wreszcie pasażerowie będą mogli cieszyć się solidnymi czarnymi wkładkami z jakościowego berberu, które można łatwo zdjąć z dywaników podłogowych, aby odsłonić maty ochronne.

Inżynieria

Ciężarówki do użytku intensywnego zazwyczaj mają zawieszenie przystosowane do ciągłych, dużych ładunków. Może to skutkować sztywniejszą jazdą, gdy są puste. Ram 2500 oferuje wybór między dwoma unikalnymi tylniemi zawieszeniami w tej klasie, dla najlepszej w klasie jazdy i prowadzenia: system pięciu linków lub zawieszenie powietrzne.

Projekt pięciolinkowy zapewnia lepszą artykulację nad przeszkodami niż system sprężyn liściastych, a solidne sprężyny spiralne są w pełni gotowe do radzenia sobie z ładunkami wymaganymi dla Heavy Duty Ram 2500 – do 17 980 funtów do holowania, co jest najlepszym wynikiem w tej klasie.

Ram 2500 oferuje również system tylnego zawieszenia pneumatycznego. Poduszka powietrzna zastępuje sprężynę spiralną, tak jak w Ram 1500. Pojemność ładunkowa nie jest kompromitowana, a najlepsza w klasie jazda i prowadzenie Ram 2500 stają się jeszcze lepsze, przytłaczając konkurencję dwoma innowacjami inżynieryjnymi – system pięciu linków jako standard oraz opcjonalne zawieszenie pneumatyczne. Inna zaleta projektu zawieszenia powietrznego to możliwość poziomowania ładunku, która automatycznie wykrywa obciążenie na tylnej osi od przyczepy lub ładunku. Ciśnienie powietrza wzrasta, aż pojazd osiągnie normalną wysokość jazdy, poziomując ciężarówkę i poprawiając stabilność oraz komfort jazdy przy pełnym obciążeniu.

Ram 3500 nadal wykorzystuje tylni system liściastych sprężyn Hotchkiss, ale teraz oferuje dodatkowy system zawieszenia pneumatycznego w aplikacjach z pojedynczymi tylnymi kołami (SRW) i podwójnymi tylnymi kołami (DRW). Dodając dodatkowe poduszki powietrzne do tylnego zawieszenia, inżynierowie Ram Truck byli w stanie zmiękczyć sprężyny liściaste, co pozwala na większy ruch zawieszenia bez ładunku. Gdy występuje wysokie obciążenie, zawieszenie pneumatyczne automatycznie napełnia tylne poduszki powietrzne, aby wyrównać ciężarówkę, poprawiając stabilność i jakość jazdy – nawet podczas ciągnięcia obciążenia wynoszącego 31 210 funtów, co jest najlepszym wynikiem w klasie.

Z przodu linia Ram Heavy Duty ma zaawansowane trzylinkowe zawieszenie przednie, aby zapewnić sztywność rolki. Większa sztywność rolki, znana również jako przechył nadwozia, jest ważną cechą wyższych pojazdów, szczególnie ciężarówek z dużymi ładunkami. Sztywność rolki mierzona jest przez ilość, o jaką nadwozie ciężarówki przechyla się na boki, niezależnie od kół, w trakcie zakrętów.

Ram 2500 i 3500 oferują możliwość gooseneck (kulka umieszczona na środku w skrzyni) lub fifth wheel (podobna do połączenia ciągnik-przyczepa). Ram nie ma sobie równych, jeśli chodzi o oferowanie najbardziej kompleksowego „hitch ‘n go” Towing Prep Package, który można znaleźć w kategorii ciężkich ciężarówek. Dodatkowo Ram ma wbudowane złącze w skrzyni oraz standardowy zaczep klasy 5 z czterema i siedmioma pinami przy zderzaku.

Ram oferuje dwa różne systemy podwójnych alternatorów w swoich pickupach Heavy Duty, zapewniając dodatkową moc dla wyższych obciążeń elektrycznych z modyfikacji i akcesoriów pojazdów komercyjnych. Modele Ram Heavy Duty wyposażone w silnik diesla Cummins 6,7 litra oferują podwójne alternatory o mocy 220 amperów (najlepsze w klasie 440 amperów). Zarówno Ram 2500, jak i 3500 wyposażone w nowy silnik 6,4-litrowy HEMI V-8 również oferują system podwójnego alternatora – pierwszy taki silnik benzynowy w tej klasie – łączący jednostki o mocy 220 i 160 amperów, co daje 380 amperów łącznej najlepszej w klasie mocy.

Chociaż Ram Power Wagon korzysta z zawieszenia pięciolinkowego, wykorzystuje również unikalny system zawieszenia przedniego, aby utrzymać swoje przywództwo w zdolności terenowej. Zmodyfikowany system trzylinkowy z przodu zawiera linki o dużym zakresie ruchu, co pozwala na dodatkową elastyczność i artykulację osi. Power Wagon jest napędzany przez silnik 6,4-litrowy HEMI V-8, co przyczynia się do tytułu Ram Power Wagon: najbardziej zdolna produkcyjna ciężarówka terenowa w branży.

Układ napędowy

Ram Truck rozszerza dostępność konfiguracji Ram 2500 z gazem ziemnym (CNG), aby obejmować Regular Cab oraz 2WD. Wyposażony w silnik 5,7-litrowy HEMI V-8, pickup Ram 2500 Heavy Duty CNG jest przeznaczony dla klientów flotowych i detalicznych, oferując korzyści w zakresie kosztów i emisji, wykorzystując obfite paliwo pochodzące z USA, jednocześnie zmniejszając zależność Ameryki od zagranicznej ropy.

Silnik 6,4-litrowy HEMI V-8 dostarcza najlepszej w klasie mocy i momentu obrotowego wśród ciężkich pickupów z silnikami benzynowymi.

Zaprojektowany w celu dostarczenia możliwości, trwałości i efektywności, największy silnik V-8 w swojej klasie stanowi godną opcję napędu gazowego dla ogólnego lidera w segmencie – 6,7-litrowego silnika Cummins Turbo Diesel.

Przekonujące dane mówią o silniku 6,4-litrowym z 16 zaworami, oferującym 410 koni mechanicznych przy 5 600 obr./min i maksymalny moment obrotowy wynoszący 429 lb-ft przy 4 000 obr./min.

Legendarny układ HEMI stanowi podstawę silnika V-8 o kącie 90 stopni. Jego zaawansowana technologia jest zdecydowanie przyszłościowa. Chłodzona recyrkulacja spalin (CEGR), zmienny czas otwarcia zaworów (VVT) oraz technologia FCA US o nazwie Fuel Saver Technology z deaktywacją cylindrów przyczyniają się do wydajności i pomagają wykorzystać każdą cal kwadratowy.

Skrzynia biegów 66RFE z sześcioma biegami jest standardem dla silnika 6,4-litrowego HEMI V-8.

Inne opcje silników obejmują 5,7-litrowy silnik HEMI V-8, standardowe wyposażenie dla Ram 2500 i 3500 (SRW). Silnik generuje 383 konie mechaniczne przy 5 600 obr./min i osiąga maksymalny moment obrotowy wynoszący 400 lb-ft przy 4 000 obr./min. 5,7-litrowy HEMI V-8 łączony jest z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów 66RFE.

Dominujący na wykresach momentu obrotowego słynny silnik 6,7-litrowy Cummins Turbo Diesel I-6 jest dostępny w trzech wersjach. Pierwsza wersja jest sparowana z unikalną w tej klasie sześciobiegową manualną skrzynią biegów, która posiada sprzęgło oparte na kompensacji zużycia dla wydajności jak nowej przez całe życie oraz dwu-trunionową wieżę zmiany biegów, która umożliwia kompaktowy wzór zmiany biegów. To połączenie oferuje 350 koni mechanicznych przy 2 800 obr./min oraz 660 lb-ft momentu obrotowego przy 1 500 obr./min.

Druga opcja łączy Cumminsa z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów 68RFE. Silnik diesla generuje 370 koni mechanicznych przy 2 800 obr./min oraz 800 lb-ft momentu obrotowego przy 1 600 obr./min (Ram 2500).

Na koniec, 6,7-litrowy silnik Cummins High-Output Turbo Diesel I-6 dla Ram 3500 jest sparowany z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów Aisin (AS69RC), nie pozostawiając wątpliwości co do zdolności Ram Heavy Duty. Oprócz 385 koni mechanicznych przy 2 800 obr./min, najpotężniejszy silnik Cummins generuje moment obrotowy wynoszący 900 lb-ft przy 1 700 obr./min. Skrzynia AS69RC charakteryzuje się szerokimi przełożeniami, co przyczynia się do imponującej wydajności zmiany biegów, efektywności i prowadzenia.

Ram Heavy Duty wykorzystuje również innowacyjny, ekskluzywny w branży system wlotu powietrza Ram Active Air. Gdy system wlotowy wykrywa ekstremalne ciepło, pobiera chłodniejsze powietrze z przodu pojazdu – funkcja, która działa także na dużych wysokościach, zapewniając lepszą reakcję na gaz w niskotlenowych warunkach. Gdy warunki są wilgotne z powodu śniegu, lodu lub wody, system pobiera powietrze z wlotu pod maską, zabezpieczone przed zbieraniem się śniegu i wody. Ram 3500 ma najlepszy w klasie GCWR. Przyczyną tego jest 11,8-calowa oś tylna dopasowana do silnika diesla wysokiej wydajności z 300-mm zestawem zębatym hypoid, czteropinowym różnicowym helical i pokrywką różnicową z żebrami chłodzącymi dla optymalnego zarządzania termicznego.

Na Ram Heavy Duty dostępne są dwa przypadki transferowe BorgWarner. BW 44-46 to elektrycznie sterowany transfer z napędem na część czasu z 2WD, 4WD High, 4WD Low i Neutral. BW 44-47 to manualnie sterowany transfer z napędem na część czasu z 2WD, 4WD High, 4WD Low i Neutral. Obie opcje mają niskie przełożenie 2,64 oraz blokadę różnicową od przodu do tyłu.

Niskie całkowite koszty posiadania i najlepsza w klasie gwarancja na układ napędowy – pięć lat/100 000 mil na silniki diesla i pięć lat/60 000 mil na silniki benzynowe.

Koszty eksploatacji są ważnym czynnikiem dla właścicieli, którzy wykorzystują swoje ciężarówki do pracy. Ram Heavy Duty ma cechy prowadzące w klasie w:

Ekonomia paliwowa

Wydłużony cykl konserwacji (wymiana oleju, żywotność filtra paliwa)
Żywotność hamulców z zaawansowanym silnikowym hamulcem wydechowym oraz największymi hamulcami w klasie

Ram Heavy Duty jest objęty najlepszą w klasie gwarancją wynoszącą 5 lat/100 000 mil na silniki diesla oraz niezrównaną 5-letnią gwarancją wynoszącą 60 000 mil na silniki benzynowe. Gwarancja ograniczona na układ napędowy pokrywa koszt wszystkich części i robocizny potrzebnych do naprawy objętego komponentu układu napędowego – silnika, skrzyni biegów i systemu napędowego. Gwarancja obejmuje również bezpłatny holowanie do najbliższego dealera Ram Truck, jeśli zajdzie taka potrzeba. Gwarancja jest również przenośna, co pozwala klientom, którzy sprzedają swoją ciężarówkę w okresie gwarancyjnym, przekazać ją nowemu właścicielowi. Standardowa trzyletnia/36 000 mil Gwarancja Podstawowa zapewnia pokrycie od zderzaka do zderzaka dla Ram Heavy Duty, od nadwozia po system elektryczny.

Design

Modele Ram 2500 i 3500 Heavy Duty utrzymują odważną obecność, zachowując jednocześnie komfort i styl. Ram Heavy Duty wykorzystuje technologię przewodzącą w klasie, podczas gdy każdy model oferuje specyficzną zawartość.

Ram 2500 dostępny jest z wyborem felg 17-, 18- i 20-calowych, w tym całkowicie nowym projektem dla modelu Limited. Inne opcje felg to aluminium kute, polerowane z pomalowanymi kieszeniami w kolorze złota białego oraz aluminium odlewane z srebrnymi wkładkami. Kamera do podglądu ładunku, zamontowana w wysokim lampie stopu (CHMSL), zapewnia widok na skrzynię dla łatwiejszego podłączania przyczep fifth wheel lub gooseneck oraz monitorowania ładunków w skrzyni. W 2016 roku Ram Heavy Duty pozwala na przełączanie widoku z 8,4-calowego ekranu z kamery cofania na widok ładunku za pomocą dotyku ekranu. Nowy system oświetlenia skrzyni używa jasnych diod LED zamontowanych w tylnych rogach skrzyni, aby umożliwić lepszą widoczność podczas pracy w późnych godzinach, używania kamery do podglądu ładunku lub podłączania/odłączania przyczep.

3,5-calowy ekran centrum informacji o pojeździe jest standardowym wyposażeniem. Ekran o grubości warstwy filmowej (TFT), 7-calowy wyświetlacz multiview jest dostępny w wersjach SLT i wyższych. Ekran 7-calowy charakteryzuje się w pełni dostosowywaną funkcjonalnością i konfigurowalnością, dając właścicielowi różnorodność systemów do monitorowania, od temperatury skrzyni biegów po nawigację.

Ram Heavy Duty jest dostępny w 12 standardowych kolorach. Czerwony perłowy, luksusowy brąz i perłowa biel są nowe na rok 2016 i dostępne w monotonej lub dwukolorowej wersji, w zależności od modelu.

Pickup Ram Heavy Duty jest również dostępny w dodatkowych 18 opcjach kolorystycznych (minimalna wielkość partii), w tym w kolorach Midnight Blue, Case Construction Power Tan, Case IH Red, New Holland Construction Yellow, New Holland Agriculture Blue i Robin Egg Blue.

Produkcja

Modele Ram 2500 i 3500 Heavy Duty z 2016 roku są produkowane w zakładzie montażowym Saltillo w Coahuila w Meksyku.


O marce Ram Truck

Od czasu uruchomienia jako samodzielna jednostka w 2009 roku, marka Ram Truck nieprzerwanie staje się liderem w branży z najdłużej działającą linią pickupów w Ameryce.

Tworzenie wyraźnej tożsamości dla ciężarówek Ram pozwoliło marce skoncentrować się na kluczowych klientach i cechach, które uważają za wartościowe. Niezależnie od tego, czy chodzi o rodzinę, która używa Ram 1500 na co dzień, ciężko pracującego właściciela Ram 3500 Heavy Duty, czy firmę, która codziennie polega na swoim dostawczym vanie Ram ProMaster, Ram ma rynek ciężarówek pod kontrolą.

Aby być najlepszym, potrzeba zaangażowania w innowacje, możliwości, efektywność i trwałość. Ram Truck znacząco inwestuje w swoje produkty, wzbogacając je o piękny wygląd, wyrafinowane wnętrza, trwałe silniki i ekskluzywne cechy, które dodatkowo zwiększają ich możliwości.

Ram nadal wyprzedza konkurencję w najposzukiwanych tytułach:

Najdłużej działająca linia pickupów
Najlepsza w klasie ekonomia paliwowa i najdłuższy zasięg dzięki ekskluzywnemu EcoDiesel – 29 mpg i 754 mile z Ram 1500
Najlepsza w klasie zdolność holownicza – 31 210 funtów z Ram 3500
Najlepszy w klasie ładunek – 7390 funtów z Ram 3500
Najlepszy w klasie moment obrotowy – 900 lb-ft z Ram 3500 Cummins Turbo Diesel

5.7L V8 HEMI 6AT 4×2 (383 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5653 Cm3
Moc285.6 Kw @ 5600 Rpm
388 Hp @ 5600 Rpm
383 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy400 Lb-Ft @ 4000 Rpm
542 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika30.9 Galony (117.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość78.3 In (1989 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.7/67.1 In (1
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit7.3 In (185 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna6700 Lbs (3039 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita11000 Lbs (4990 Kg)

5.7L V8 HEMI 6AT 4×4 (383 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5653 Cm3
Moc285.6 Kw @ 5600 Rpm
388 Hp @ 5600 Rpm
383 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy400 Lb-Ft @ 4000 Rpm
542 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika30.9 Galony (117.0 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość79.7 In (2024 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.7/67.1 In (1
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna6940 Lbs (3148 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita11300 Lbs (5126 Kg)

6.4L V8 HEMI 6AT 4×2 (410 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność6423 Cm3
Moc305.7 Kw @ 5600 Rpm
416 Hp @ 5600 Rpm
410 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy430 Lb-Ft @ 4000 Rpm
583 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika30.9 Galony (117.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość78.3 In (1989 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.7/67.1 In (1
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit7.3 In (185 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna6720 Lbs (3048 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita11200 Lbs (5080 Kg)

6.4L V8 HEMI 6AT 4×4 (410 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność6423 Cm3
Moc305.7 Kw @ 5600 Rpm
416 Hp @ 5600 Rpm
410 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy430 Lb-Ft @ 4000 Rpm
583 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika30.9 Galony (117.0 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość79.7 In (2024 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.7/67.1 In (1
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna7030 Lbs (3189 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita11400 Lbs (5171 Kg)

6.7L Cummins 6AT 4×2 (385 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność6686 Cm3
Moc287.1 Kw @ 2800 Rpm
390 Hp @ 2800 Rpm
385 Bhp @ 2800 Rpm
Moment obrotowy900 Lb-Ft @ 1700 Rpm
1220 Nm @ 1700 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika30.9 Galony (117.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość78.3 In (1989 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.7/67.1 In (1
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit7.3 In (185 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna8130 Lbs (3688 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita12400 Lbs (5625 Kg)

6.7L Cummins 6AT 4×4 (385 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność6686 Cm3
Moc287.1 Kw @ 2800 Rpm
390 Hp @ 2800 Rpm
385 Bhp @ 2800 Rpm
Moment obrotowy900 Lb-Ft @ 1700 Rpm
1220 Nm @ 1700 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika30.9 Galony (117.0 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość79.7 In (2024 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.7/67.1 In (1
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna8060 Lbs (3656 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita14000 Lbs (6350 Kg)

6.7L Cummins 6MT 4×2 (385 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność6686 Cm3
Moc287.1 Kw @ 2800 Rpm
390 Hp @ 2800 Rpm
385 Bhp @ 2800 Rpm
Moment obrotowy900 Lb-Ft @ 1700 Rpm
1220 Nm @ 1700 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika30.9 Galony (117.0 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość78.3 In (1989 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.7/67.1 In (1
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit7.3 In (185 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna8170 Lbs (3706 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita12400 Lbs (5625 Kg)

6.7L Cummins 6MT 4×4 (385 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność6686 Cm3
Moc287.1 Kw @ 2800 Rpm
390 Hp @ 2800 Rpm
385 Bhp @ 2800 Rpm
Moment obrotowy900 Lb-Ft @ 1700 Rpm
1220 Nm @ 1700 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika30.9 Galony (117.0 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość248.4 In (6309 Mm)
Szerokość79.4 In (2017 Mm)
Wysokość79.7 In (2024 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)67.7/67.1 In (1
Rozstaw osi160 In (4064 Mm)
Prześwit8.6 In (218 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.36
Masa własna8110 Lbs (3679 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita14000 Lbs (6350 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.