Renault wprowadził odświeżoną wersję całej serii 19 w 1992 roku, w tym wersje hatchback z trzema i pięcioma drzwiami.
Francuski producent samochodów nie chciał inwestować więcej pieniędzy w model Renault 19, ponieważ planował zastąpić tę linię nową gamą pojazdów. Mimo to nie mógł pozostawić auta bez zmian i liczyć na znaczną sprzedaż, podczas gdy konkurencja przygotowywała nowe modele, a nie tylko liftingi.
W 1992 roku rynek wzrósł dzięki nowym klientom z Europy Wschodniej. Renault próbowało ich przyciągnąć, a model 19 był doskonałym kandydatem dla tej grupy. Pięciodrzwiowy hatchback był połączeniem rodzinnego sedana i kombi. Z przodu pojazdu znajdowały się nowe, przeprojektowane reflektory o zaokrąglonych krawędziach oraz zmieniona atrapa chłodnicy. Era bio-designu już się rozpoczęła, a kanciaste kształty przestały być modne. Z tyłu zainstalowano nowe przyciemniane światła tylnie, które wyglądały bardziej sportowo niż w wersji bez liftingu.
Wnętrze wciąż miało kanciasty kształt deski rozdzielczej, ale wykonano je z miększych materiałów i zaokrąglonych narożników. Prostokątne nawiewy znajdowały się na centralnej konsoli i po bokach deski rozdzielczej. Nowa, dwuraminowa kierownica wyglądała zdecydowanie łagodniej niż ta, która była zainstalowana w wersji bez liftingu.