Po zaledwie trzech latach obecności na rynku, Renault 19 przeszedł odświeżenie mid-life cycle, które poprawiło zarówno wygląd samochodu, jak i jego układy napędowe.
Francuski producent samochodów nie chciał zainwestować zbyt wiele w model 19, mając w planach nową gamę pojazdów. Z drugiej strony, Renault nie mogło po prostu zrezygnować z tej wersji, licząc na wyższe wyniki sprzedaży. Dlatego wprowadzono odświeżoną wersję, która była dostępna na głównych rynkach tylko przez kilka lat, podczas gdy turecka fabryka kontynuowała produkcję R19 pod nazwą R19 Europa aż do 2000 roku.
W 1992 roku rynek się zwiększył dzięki nowym klientom z Europy Wschodniej. Renault próbowało przyciągnąć ich do zakupu, a sedan 19 był doskonałym kandydatem. W ich kulturze, wersja z trzema boksami była odpowiednia. Nowy grill wyposażony był w przeprojektowane otwory, które flankowały diamentowy emblemat Renault umieszczony na środku.
W środku, deska rozdzielcza wciąż miała kanciastą formę, ale wykonana była z miększych materiałów i z zaokrąglonymi krawędziami. Prostokątne otwory wentylacyjne znajdowały się na środkowej konsoli oraz po bokach deski rozdzielczej. Nowa, dwuspokowa kierownica nie była tak surowa, jak ta zamontowana w wersji przed liftingiem.