RENAULT Clio 5 drzwiowe 2009-2012

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

RENAULT Clio 5 drzwiowe 2009-2012

Przejdź do galerii zdjęćRENAULT Clio 5 drzwiowe 2009-2012

Renault zaprezentował trzecią generację modelu Clio w 2005 roku podczas Targów Motoryzacyjnych we Frankfurcie, a na początku 2009 roku wprowadził jej modernizację.

Wprowadzenie nowych regulacji Euro 5 nie ograniczało się tylko do emisji spalin, ale również zobowiązywało producentów samochodów do zwiększenia bezpieczeństwa swoich pojazdów. Niektórzy producenci musieli intensywnie pracować, aby sprostać wymaganiom, podczas gdy inni czekali do ostatniej chwili na wprowadzenie obowiązkowych modyfikacji. Renault należał do tej drugiej grupy. Nie miało problemów z systemami bezpieczeństwa, ponieważ Clio już wcześniej zdobyło 5 gwiazdek w teście zderzeniowym EuroNCAP, jednak brakowało mu niektórych aktywnych systemów bezpieczeństwa, takich jak światła do jazdy dziennej.

W wersji po faceliftingu Renault postanowił przekształcić cały przedni zderzak. Posiadał on szerszy, trapezoidalny grill, a nad tablicą rejestracyjną znajdował się jedynie mały otwór, który dostarczał powietrze do silnika. Zmodyfikowane reflektory miały ciemne akcenty w środku. W porównaniu do wersji przed faceliftingiem, model Clio z 2009 roku był nieco dłuższy, ale posiadał tę samą rozstaw osi co wcześniej. W wersji pięciodrzwiowej słupek B był czarny, co miało stworzyć złudzenie trójdrzwiowej karoserii.

Wnętrze również uległo zmianom – producent zastosował nowe, bardziej miękkie materiały w kabinie. Lista opcji wyposażenia była jeszcze dłuższa niż wcześniej i zawierała zintegrowane z systemem audio przenośne urządzenie nawigacyjne Carminat Tom-Tom. Tylna kanapa została przesunięta, co umożliwiło lepszą przestrzeń nad głową nawet dla wyższych dorosłych siedzących z tyłu. Co ciekawe, wersja pięciodrzwiowa oferowała nieco mniej miejsca na ramiona niż trójdrzwiowe rodzeństwo.

Pod maską Renault zamontował siedem silników do wyboru, ale tylko jeden z nich był dostępny z automatyczną skrzynią biegów.

Na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2009 roku firma Renault zaprezentowała najnowsze wersje hatchback i kombi swojego bestsellera, Renault Clio. Stylizacja nowego Renault Clio, jego komfort, wszechstronność, bezpieczeństwo oraz wyposażenie tworzą zestaw, który z pewnością przyciągnie szerokie grono lojalnych klientów na całym świecie. Jednocześnie, niezwykle rygorystyczna jakość wykonania sprawia, że jest to jeden z najbardziej niezawodnych samochodów w swojej klasie.

Kompaktowy hatchback z wyraźnymi powiązaniami z nowym Renault Mégane

Od samego początku, dział projektowania Renault ściśle współpracował z inżynierami, aby wprowadzić nową tożsamość stylistyczną marki. Nowe Renault Clio stoi mocno na drodze i charakteryzuje się bardziej opływowymi liniami dzięki wydłużeniu (4,027 mm; o 41 mm dłuższe niż Clio III), a kontury jego reflektorów opadają w dół, aby spotkać zewnętrzne części kratki. Dynamiczny design przedniego zderzaka zawiera szeroki wlot powietrza, który wyróżnia się matowymi czarnymi obramowaniami. Stroma 'miękka’ nosowa część zderzaka jest flankowana przez światła przeciwmgielne i nadaje nowemu hatchbackowi zdecydowany wygląd, podczas gdy dwukolorowe obudowy lusterek zewnętrznych wyróżniają się smuklejszymi kształtami. Z tyłu, linia boczna jest wydłużona przez nowe zestawy świateł, a bardziej dynamiczny charakter nowego Renault Clio jest dodatkowo podkreślony przez zmieniony zderzak oraz światła do jazdy wstecznej i tylne światła przeciwmgielne, które znajdują się niżej i bliżej boków samochodu.

Nowe Renault Clio GT, bardziej zdecydowany charakter

Stylizacja: Nowe Renault Clio GT można rozpoznać po ekskluzywnym kolorze nadwozia Malta Blue oraz wyrazistych, sportowych liniach. Mocno stoi na swoich 16-calowych aluminiowych felgach „Dark Anthracite”, podczas gdy bardziej asertywna przednia część cechuje się błyszczącą czarną kratką i charakterystycznymi czarnymi osłonami reflektorów. Linie progów wskazują na osiągi specyficznego zawieszenia wersji GT. Ponadto, podwójne końcówki wydechu i tylny spojler podkreślają niezaprzeczalny sportowy charakter Nowego Renault Clio GT. Wnętrze ma przyciągające uwagę sportowe detale, takie jak perforowane aluminiowe osłony pedałów oraz dodatkowe boczne wsparcie w fotelach, tak jak w Nowym Clio Renault Sport, a także oznaczenia GT na przednich siedzeniach.

Zawieszenie: Inżynierowie Renault Sport Technologies zwrócili szczególną uwagę na zapewnienie, że podwozie Nowego Renault Clio GT łączy pierwszorzędne właściwości dynamiczne z komfortową jazdą. Sztywność przednich sprężyn i kalibracja przednich amortyzatorów zostały zwiększone o 15 procent w porównaniu do poprzedniej wersji. Zmienna sztywność sprężyn tylnych również wzrosła o 15 procent, a nowe tylne amortyzatory mają większe średnice. Te rozwiązania zapewniają lepszą kontrolę nad ruchem nadwozia i precyzyjniejsze pokonywanie zakrętów, nie odbierając komfortu. Aby przeciwdziałać przechylaniu nadwozia, średnica przedniego stabilizatora została zwiększona z 20,5 do 21 mm, podczas gdy tylne zawieszenie zostało wyposażone w te same sztywniejsze tuleje, co w Nowym Clio Renault Sport. Kierunkowa stabilność tylnej części została poprawiona poprzez ograniczenie ruchów ubocznych. Wspomaganie kierownicy Nowego Renault Clio GT jest również bardziej bezpośrednie, co zapewnia szybszą reakcję i większą przyjemność z jazdy.

Silniki: Wersja GT jest dostępna z trzema różnymi silnikami (w zależności od rynku): 1.6 16V 128 (wyłącznie dla Nowego Renault Clio GT), 2.0 16V 140 oraz dCi 105. Wszystkie napędzane są za pomocą skrzyni biegów TL4 z sześcioma biegami.

Carminat TomTom®: pierwszy zintegrowany system nawigacji GPS, który można zaktualizować za mniej niż 500 €

Do dziś żaden system nawigacji oryginalnego wyposażenia nie był dostępny dla segmentu samochodów kompaktowych za mniej niż 500 €. Producenci często oferują albo półzintegrowane, podstawowe systemy monochromatyczne, które korzystają z małego ekranu radia, albo droższe produkty. Jednak takie rozwiązania nie spełniają oczekiwań klientów, którzy coraz częściej zwracają się w stronę bardziej przystępnych, wymiennych produktów, co tłumaczy, dlaczego ten rynek tak szybko się rozwija. Dziś, za mniej niż 500 €, Carminat TomTom® oferuje najlepsze z obu światów dla tych, którzy wahają się między wymiennymi i zintegrowanymi systemami nawigacyjnymi, a także daje właścicielom Nowego Renault Clio całkowicie nowe spojrzenie na mobilność w motoryzacji.

Zalety systemu zintegrowanego: umieszczony wysoko na desce rozdzielczej Nowego Renault Clio, duży 5,8-calowy (14,73 cm) kolorowy ekran jest blisko linii wzroku kierowcy, co oznacza, że jego uwaga może pozostać w pełni skupiona na drodze przed sobą. Dedykowana antena zewnętrzna zapewnia optymalne odbioru sygnału GPS, a korzystanie z głośników systemu audio samochodu gwarantuje klarowny dźwięk. Zintegrowane systemy oferują również większą ochronę przed kradzieżą i są bezpieczniejsze w przypadku wypadku. Carminat TomTom® jest obsługiwany za pomocą przyjaznego dla użytkownika pilota Bluetooth®, a jego zasięg obejmuje około 40 krajów w zachodniej i wschodniej Europie oraz Skandynawii, a także Turcję i RPA. Nowy system nawigacji GPS jest kompatybilny z nową gamą systemów audio dostępnych dla Nowego Renault Clio.

Stylizacja wnętrza Nowego Renault Clio: postrzegana jakość i przyjazność użytkowania

Stylizacja wnętrza Nowego Renault Clio była kierowana pragnieniem zapewnienia poczucia dobrego samopoczucia i postrzeganej jakości. Deska rozdzielcza jest dostępna z miękką w dotyku powierzchnią i zawiera czytelne, łatwe do odczytania instrumenty, podczas gdy w pełni zintegrowany ekran systemu nawigacji Carminat TomTom® jest umieszczony na górze centralnej konsoli. Nowe Renault Clio to auto, w którym kierowcy od razu czują się jak w domu. Praktyczne elementy sterujące zostały jeszcze bardziej przyjazne dla użytkownika, w tym krótkie manetki zamontowane na kierownicy. Przełącznik tempomatu i ogranicznika prędkości został przeniesiony na centralną konsolę, obok hamulca ręcznego, a wyświetlacz deski rozdzielczej pozwala kierowcom sprawdzić, czy tempomat/ogranicznik prędkości jest włączony. W międzyczasie, specjalna uwaga została poświęcona wykończeniu wnętrza, oferując nową gamę eleganckich ambicji w zależności od poziomu wyposażenia. Klienci mogą wybierać jasny, relaksujący odcień, lub mogą woleć ciemniejsze, sportowe wrażenie, takie jak to proponowane w Nowym Renault Clio GT.

Wzorcowa przestrzeń kabiny i komfort

Nowe Renault Clio może poszczycić się wiodącym w klasie wskaźnikiem przestrzeni kabiny, z tylną szerokością ramion wynoszącą 1362 mm w przypadku wersji trzydrzwiowej i 1343 mm dla wersji pięciodrzwiowej i kombi. Wrażenie przestronności jest dodatkowo podkreślone przez przestronną wysokość wnętrza, która wynosi 866 mm z tyłu, podczas gdy pasażerowie z tyłu korzystają również z przestrzeni na kolana wynoszącej 162 mm. W rzeczywistości, Nowe Renault Clio wygodnie pomieści pasażerów o wysokości ponad 1,88 m (95. percentyl populacji europejskiej).

Kwalifikowana jakość akustyczna na poziomie grand tourera

Nowe Renault Clio zapewnia osiągi w zakresie wygłuszenia, które są na poziomie wyższej klasy. Jego architektura została starannie zaprojektowana, aby filtrować hałas generowany przez silnik i skrzynię biegów oraz hałas drogowy. Dodatkowo zadbano o wygłuszenie pomiędzy kabiną a silnikiem, podczas gdy hałas wiatru został zredukowany, co zawdzięcza się głównie zastosowaniu nadmuchiwanych wkładek w pustych sekcjach konstrukcji.

Efektywne osiągi zawieszenia dla komfortowej i pewnej jazdy

Rodzina Nowego Renault Clio dostarcza starannie dopracowaną równowagę między solidnym, komfortowym a bezpiecznym prowadzeniem. Zawieszenie zostało opracowane z myślą o oczekiwaniach klientów różnych wersji (Hatchback, GT, Estate). Zawieszenie Nowego Renault Clio Hatchback jest identyczne jak w Clio III i zapewnia wysoki standard wydajnego, komfortowego trzymania się drogi. W porównaniu z wersją hatchback, Nowe Renault Clio Estate jest wyposażone w stabilizator tylnego zawieszenia o większej średnicy (21 mm), co poprawia kontrolę nad przechyłem nadwozia. Jego amortyzatory i skok zawieszenia zostały również dostosowane do większej wagi wersji kombi i dodatkowej pojemności ładunkowej.

Reaktywne, ekologiczne silniki

Oferta silników i skrzyń biegów została starannie wybrana, aby wydobyć z Nowego Renault Clio najlepsze osiągi dynamiczne. Te zespoły napędowe są również przyjazne dla środowiska, między innymi dzięki:

  • wielu silnikom dCi, z których dwa emitują mniej niż 120 g CO2/km (np. dCi 85: 117 g CO2/km) oraz dostępności filtra cząstek dla niektórych z nich,
  • silnikowi TCe 100, który ma najniższe emisje CO2 wśród silników benzynowych o mocy 100hp,
  • silnikowi 1.2 16V mogącemu pracować na paliwach alternatywnych, mianowicie wersji kompatybilnej z bioetanolem E85 oraz wersji LPG (w zależności od rynku).

Wersje Nowego Renault Clio zasilane silnikami 1.2 16V 75, TCe oraz dCi 70/85/105 spełniają wszystkie trzy kryteria niezbędne do uzyskania sygnatury Renault eco².

Oferta benzynowa obejmuje pięć jednostek napędowych (w zależności od rynku): 1.2 16V 75hp (55 kW), TCe 100 (74 kW), 1.6 16V 110hp (82 kW), 1.6 16V 128hp (94 kW) i 2.0 16V 140hp (102 kW). Dostępna jest także wersja silnika 1.2 16V 75hp przystosowana do biopaliw E85. Wprowadzono modyfikacje, które pozwalają temu silnikowi, bazującemu na istniejącym bloku z oferty, automatycznie dostosowywać się do tego rodzaju paliwa. Najważniejsze zmiany dotyczą baku paliwa, systemu paliwowego, układu wtryskowego i komór spalania.

W zależności od rynku, dostępna jest także wersja LPG silnika 1.2 16V. LPG (skroplony gaz naftowy) jest czysty i ekonomiczny, podczas gdy silniki działające na ten typ paliwa emitują mniej zanieczyszczeń niż odpowiadający im silnik benzynowy, a emisje CO2 są podobne do tych, które generują silniki diesla. Cichy silnik 1.2 16V LPG może pracować zarówno na benzynie, jak i LPG, a kierowca może swobodnie przełączać się pomiędzy tymi trybami w dowolnym momencie. Zasięg pojazdu jest w związku z tym dłuższy, a na desce rozdzielczej znajduje się kontrolka, która wskazuje, jakiego rodzaju paliwo jest używane w danym momencie.

Dostępne są także trzy silniki diesla, które cieszą się dużym uznaniem zarówno za przyjemność z jazdy, jak i za doskonałą jakość akustyczną. Są to silniki dCi 70 (50 kW), dCi 85 (63 kW) oraz dCi 105 (78 kW). Ostatnie dwa mogą być wyposażone w filtr cząstek. Silniki dCi 70 oraz dCi 85 są szczególnie oszczędne i emitują mniej niż 120 g CO2/km.

W katalogu znajduje się wybór dwóch manualnych skrzyń biegów: pięciobiegowa (typ JH lub JR) oraz sześciobiegowa (typ TL4) dla silników 1.6 16V 128, 2.0 16V 140, dCi 85 DPF i dCi 105. Zautomatyzowana pięciobiegowa skrzynia biegów Quickshift może być zamówiona dla silników 1.2 16V 75 oraz dCi 85 (typ JA3 i JA5 odpowiednio), a także czterobiegowa automatyczna skrzynia biegów (typ DP0) dostępna jest z silnikiem 1.6 16V 110.

Szeroki zakres wyposażenia z wyższej klasy

Oferta Nowego Renault Clio obejmuje długą listę wyposażenia z wyższej klasy, które ma na celu ułatwienie prowadzenia lub zwiększenie komfortu podróżowania. Nowe Renault Clio to jedyny model w segmencie B, który można zamówić z kartą bezkluczykową. Aby odblokować samochód, kierowca musi jedynie zbliżyć rękę do jednego z uchwytów drzwiowych lub aktywować mechanizm otwierania bagażnika. Drzwi automatycznie zamykają się po naciśnięciu przycisku znajdującego się na drzwiach kierowcy. Funkcja zdalnego oświetlenia umożliwia właścicielom odnalezienie swojego pojazdu zdalnie, dzięki specjalnemu przyciskowi na karcie, który aktywuje światła. Do uruchomienia silnika bezkluczykowego karta nie musi być wkładana do slotu; sama jej obecność w kabinie wystarczy dzięki specjalnym antenom.

Nowe Renault Clio jest wyposażone w nowy system audio RadioSat Classic o mocy 80W, który obejmuje sześć głośników, odtwarzacz CD kompatybilny z MP3, wyświetlanie nazw plików MP3 i gniazdo RCA umiejscowione przed dźwignią zmiany biegów.

Właściciele, którzy poszukują bardziej zaawansowanej łączności, docenią dwie nowe funkcje Plug & Music oraz Bluetooth®.

Funkcja Plug & Music umożliwia podłączenie iPodów® i innych przenośnych odtwarzaczy MP3 kompatybilnych z USB, w tym kluczy USB, przez gniazdo USB. Po podłączeniu, przenośny odtwarzacz MP3 pasażera staje się integralną częścią systemu rozrywkowego w samochodzie i można nim sterować za pomocą uchwytów na kierownicy lub sterowników umieszczonych na desce radia. Foldery i pliki playlist są wyświetlane na głównym ekranie pojazdu.

Funkcja Bluetooth® umożliwia korzystanie z telefonu bez użycia rąk, wykorzystując głośniki samochodu dla większego bezpieczeństwa. System automatycznie wykrywa telefon, gdy kierowca uruchamia samochód, a ekskluzywna funkcja 'hold’ firmy Renault wstrzymuje rozmowy, aż kierowca będzie mógł bezpiecznie odpowiedzieć. Połączenia przychodzące i wychodzące automatycznie wyciszają radio, a funkcje telefonu sterowane są za pomocą uchwytów na kierownicy w połączeniu z wyświetlaczem deski rozdzielczej lub ekranem Carminat TomTom®.

Funkcja Bluetooth® obejmuje również przesyłanie audio, czyli bezprzewodowe transmisję przez głośniki samochodowe osobistych playlist zapisanych na przenośnych odtwarzaczach kompatybilnych z A2DP.

Inne wyposażenie

W celu zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa, Nowe Renault Clio jest wyposażone w następujące elementy (standardowe w zależności od poziomu wyposażenia lub opcjonalne):

  • tempomat z ogranicznikiem prędkości,
  • dodatkowe światła do skrętu,
  • tylny czujnik odległości parkowania,
  • połączony czujnik deszczu/światła, który automatycznie włącza reflektory i/lub aktywuje wycieraczki w idealnej prędkości machania.

Bezpieczeństwo: priorytet dla Renault i oczywistość dla Nowego Renault Clio

Rodzina Nowego Renault Clio korzysta z obszernej wiedzy Renault w zakresie bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego.

Połączenie zawieszenia Nowego Renault Clio i szeregu asystentów kierowcy (ABS z elektroniczną dystrybucją siły hamowania, asystent hamowania awaryjnego, ESC, kontrola trakcji, regulacja momentu obrotowego silnika) zapewnia doskonały poziom bezpieczeństwa aktywnego.

1.2L 16v 5MT (75 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1149 Cm3
Moc55 Kw @ 5500 Rpm
75 Hp @ 5500 Rpm
74 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy77 Lb-Ft @ 4250 Rpm
104 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna103 Mph (166 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony165/65 R15
Długość158.5 In (4026 Mm)
Szerokość67.2 In (1707 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.8 In (1
Rozstaw osi101.3 In (2573 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika11.3 Cuft (320 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Turning Circle35.1 Ft (10.7 M)
Masa własna2568.4 Lbs (1165 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3483 Lbs (1580 Kg)
Spalanie miasto30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Emisja CO2135 G/Km

1.2L TCe 5MT (100 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1149 Cm3
Moc74 Kw @ 5500 Rpm
101 Hp @ 5500 Rpm
99 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy107 Lb-Ft @ 3000 Rpm
145 Nm @ 3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna114 Mph (183 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony185/60 R15
Długość158.5 In (4026 Mm)
Szerokość67.2 In (1707 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.8 In (1
Rozstaw osi101.3 In (2573 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika11.3 Cuft (320 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Turning Circle35.1 Ft (10.7 M)
Masa własna2590 Lbs (1175 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3483 Lbs (1580 Kg)
Spalanie miasto31.7 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Spalanie trasa49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Średnie spalanie40.5 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Emisja CO2137 G/Km

1.6L 16v 4AT (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc82 Kw @ 6000 Rpm
111 Hp @ 6000 Rpm
110 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy111 Lb-Ft @ 4250 Rpm
150 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieWentylowane Tarcze
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/60 R15
Długość158.5 In (4026 Mm)
Szerokość67.2 In (1707 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.8 In (1
Rozstaw osi101.3 In (2573 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika11.3 Cuft (320 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Turning Circle35.1 Ft (10.7 M)
Masa własna2788 Lbs (1265 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3693 Lbs (1675 Kg)
Spalanie miasto23.1 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Spalanie trasa38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Średnie spalanie31.3 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Emisja CO2179 G/Km

1.5L dCi 5MT (68 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc50 Kw @ 4000 Rpm
68 Hp @ 4000 Rpm
67 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ 1700 Rpm
160 Nm @ 1700 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna100 Mph (161 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h15.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony185/60 R15
Długość158.5 In (4026 Mm)
Szerokość67.2 In (1707 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.8 In (1
Rozstaw osi101.3 In (2573 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika11.3 Cuft (320 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Turning Circle35.1 Ft (10.7 M)
Masa własna2733.7 Lbs (1240 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3748 Lbs (1700 Kg)
Spalanie miasto44.3 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Spalanie trasa57.3 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie52.2 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Emisja CO2120 G/Km

1.5L dCi 5MT (85 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc63 Kw @ 3750 Rpm
86 Hp @ 3750 Rpm
84 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy147 Lb-Ft @ 1900 Rpm
199 Nm @ 1900 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika1.3 Galony (4.9 L)
Prędkość maksymalna108 Mph (174 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony185/60 R15
Długość158.5 In (4026 Mm)
Szerokość67.2 In (1707 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.8 In (1
Rozstaw osi101.3 In (2573 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika11.3 Cuft (320 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Turning Circle35.1 Ft (10.7 M)
Masa własna2755 Lbs (1250 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3671 Lbs (1665 Kg)
Spalanie miasto45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Spalanie trasa58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Średnie spalanie53.4 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Emisja CO2117 G/Km

1.5L dCi 6MT (105 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc78 Kw @ 4000 Rpm
106 Hp @ 4000 Rpm
105 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
240 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieWentylowane Tarcze
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/50 R16
Długość158.5 In (4026 Mm)
Szerokość67.2 In (1707 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.8 In (1
Rozstaw osi101.3 In (2573 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika11.3 Cuft (320 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Turning Circle35.1 Ft (10.7 M)
Masa własna2832 Lbs (1285 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3748 Lbs (1700 Kg)
Spalanie miasto41.2 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Spalanie trasa57.3 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Emisja CO2123 G/Km

1.5L dCi ECO 5MT (88 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc65 Kw @ 4000 Rpm
88 Hp @ 4000 Rpm
87 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 1750 Rpm
201 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna113 Mph (182 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieWentylowane Tarcze
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony195/50 R16
Długość158.5 In (4026 Mm)
Szerokość67.2 In (1707 Mm)
Wysokość58.7 In (1491 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.9/57.8 In (1
Rozstaw osi101.3 In (2573 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika11.3 Cuft (320 L)
Aerodynamika (Cd)0.32
Turning Circle35.1 Ft (10.7 M)
Masa własna2590 Lbs (1175 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3671 Lbs (1665 Kg)
Spalanie miasto56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Spalanie trasa78.4 Mpg Us (3 L/100Km)
Średnie spalanie69.2 Mpg Us (3.4 L/100Km)
Emisja CO289 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.