RENAULT Fluence 2009-2012

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

RENAULT Fluence 2009-2012

Przejdź do galerii zdjęćRENAULT Fluence 2009-2012

Podczas gdy w pierwszych dwóch generacjach Renault oferowało wersję sedan w gamie Megane, od 2009 roku francuski producent samochodów postanowił przyjąć inne podejście.

Megane już wtedy była udaną marką na rynku europejskim, a wersja sedan nadal sprzedawała się w dużych ilościach. Wówczas kierownictwo firmy postanowiło podjąć śmiałą decyzję i wprowadziło na rynek trzyboksowe Megane pod nową nazwą: Fluence. Efekt okazał się katastrofą.

Fluence została stworzona głównie z myślą o flotach samochodowych i firmach wynajmujących. Oferowała adekwatne funkcje w niskiej cenie. Jednak nie była dokładnie tym samym co Megane, mimo że dzieliła z nią platformę. Renault zaprojektowało ją z nowym przodem, który przypominał hatchbacka, ale to nie było to samo. Jej zaokrąglone linie wyglądały raczej nijako, podczas gdy sylwetka podążała za tym samym nudnym stylem. Ponieważ samochód był produkowany w fabryce Renault w Burzy – Turcja, starano się pozyskiwać części od lokalnych dostawców. W rezultacie wiele elementów różniło się od tych montowanych w Megane produkowanej we Francji.

W środku znajdowało się obicie z tkaniny, które miało wytrzymać wszelkie plamy. Wyglądało jak w samochodzie wynajmowanym. Zestaw wskaźników miał duże tarcze dla obrotomierza i prędkościomierza, ale nie był dostępny z wyświetlaczem cyfrowym oferowanym w gamie hatchback. Ponieważ dzieliła tę samą bazę rozstawu osi co wersja kombi, Fluence oferowało więcej miejsca z tyłu niż zwykłe Megane. I to było jej najlepsze argument sprzedażowe.

Pod maską dostępny był z jednostką benzynową 1.6 litra oraz 1.5-litrowym turbodieslem, oba połączone z manualną skrzynią biegów w wersjach europejskich. W określonych rynkach Renault oferowało również wersję 2.0 litra, zarówno wolnossącą, jak i z turbodoładowaniem.

Renault Fluence został zaprojektowany z myślą o wyróżnieniu się jako najbardziej atrakcyjny samochód w swojej klasie, a kilka cech odróżnia go od konkurencji: pod mocnym, sportowym nadwoziem, Renault Fluence oferuje komfortowe wnętrze oraz szereg użytecznych technologii.

Renault Fluence kieruje swoją ofertę do klientów poszukujących eleganckiego sedana, który podnosi status, i będzie produkowany na istniejącej linii montażowej w zakładzie Oyak-Renault w Burzie w Turcji, gdzie wcześniej produkowano Renult Mégane II.

Harmonijne, nowoczesne formy

Nowy, czterodrzwiowy sedan ma długość 4,62 metra, a jego rozmiar i hojna ilość standardowego wyposażenia umiejscawiają go pomiędzy segmentem C, przeznaczonym dla kompaktowych samochodów rodzinnych, a segmentem powyżej.

Smukłe reflektory zapowiadają elegancki zarys linii bocznej, która harmonijnie ciągnie się wzdłuż boków Renault Fluence do bagażnika. Obudowa i chromowana kratka górnego wlotu powietrza upiększają przód samochodu sportowym akcentem, podczas gdy statusowy urok Renault Fluence potęgują rzeźbione nadkola i długi przedni kapot. Z tyłu, poziome, dwuczęściowe światła umożliwiają szeroki otwór bagażnika, podkreślając nowoczesny design pojazdu.

Renault Fluence oferuje kilka luksusowych akcentów: dolne wykończenia okien i bagażnika, otoczki lamp przeciwmgielnych oraz klamki drzwiczek są wykończone w chromie, a słupki B mają połysk czarny, podobnie jak kolorowe osłony boczne.

Postrzeganie siły i jakości

Poczucie siły i bezpieczeństwa wzmacnia starannie przemyślany balans między oknami a dużą powierzchnią drzwi, których dolna część jest wyposażona w panele ochronne. Z boku, charakterystyczna linia biegnie od zaokrąglonych przednich błotników w stronę solidnych tylnych nadkoli.

Renault Fluence wywołuje wrażenie jakości, a szczególną uwagę poświęcono spasowaniu i wykończeniu paneli nadwozia (na przykład słupki przedniej szyby czy klapa wlewu paliwa). Tylny zderzak zawiera dyskretne czujniki parkowania. W spoczynku, wycieraczki są schowane za górną krawędzią maski, częściowo z powodów estetycznych, ale także w celu zmniejszenia hałasu wiatru i poprawy aerodynamiki.

Proste, ale elegancko zaprojektowane wnętrze

W kabinie, przestronny design deski rozdzielczej zawiera napięte, nieskomplikowane linie, które dopełniają łuki wzdłuż wykończenia deski rozdzielczej. Kluczowe funkcje dotyczące prowadzenia oraz użyteczne akcesoria są łatwo dostępne. Skoncentrowano je wokół kierownicy i konsoli centralnej, aby maksymalnie zwiększyć przestronność i uczynić samochód jeszcze bardziej przyjaznym dla użytkownika. Dużą wagę przyłożono do wyboru idealnych materiałów i ich wykończenia: górna część deski rozdzielczej ma miękką powierzchnię, ale jest również odporna na codzienne uderzenia i działanie promieni słonecznych.

Zwiększona jakość dostrzegalna jest także w detalach w kabinie, takich jak chromowane klamki, obramowania zegarów czy gałka dźwigni zmiany biegów, a także dostępność skórzanej tapicerki w jasnych lub ciemnych odcieniach.

Szczególną uwagę poświęcono dekoracyjnym elementom, aby stworzyć różnorodne, charakterystyczne atmosfery i odróżnić różne poziomy wyposażenia. Klienci mogą wybierać pomiędzy jasnym, eleganckim wnętrzem, które emanuje poczuciem dobrego samopoczucia, a ciemniejszym, z bardziej sportowym akcentem.

Ergonomiczna pozycja za kierownicą

Bardzo łatwo poczuć się jak w domu za kierownicą Renault Fluence, dzięki jego doskonałej ergonomii i prostym interfejsom. Na pokładzie, każdy kierowca będzie mógł znaleźć idealną pozycję siedzącą dzięki szerokim możliwościom regulacji, z wszystkimi kontrolkami w zasięgu ręki. W kilka sekund można:

  • regulować kąt oparcia i zagłówka,
  • zmieniać poziom podparcia lędźwiowego,
  • dostosować kierownicę do wysokości i zasięgu,
  • zmieniać pozycję siedzenia (można je przesunąć do przodu i do tyłu o 240 mm oraz w górę i w dół o +/- 35 mm).

Wszystkie niezbędne funkcje kokpitu są łatwo dostępne. Należą do nich kontrolki systemów nawigacji oraz klimatyzacji, zdalne sterowanie radiem i telefonem z kierownicy oraz regulacja tempomatu/ogranicznika prędkości.

Przestrzeń – i miejsce – na wszystko

Poczucie komfortu na pokładzie podkreśla dbałość o szczegóły w zakresie redukcji poziomu hałasu oraz wysokie standardy przestrzeni wewnętrznej, w tym klasyczna przestronność (1480 mm z przodu, 1475 mm z tyłu).

Kabina Renault Fluence zapewnia ponad 23 litry miejsca do przechowywania, w tym oświetloną, chłodzoną, dziewięciolitrową schowek, 2,2-litrową konsolę centralną oraz 2,6-litrową komorę w każdym drzwiach przednich. Pojemność bagażnika wynosząca 530 dm3 to jedna z największych w tej klasie. Dostęp ułatwia niski próg i duży (1020 mm) otwór, co zostało osiągnięte dzięki wkomponowaniu części tylnego klosza w pokrywę bagażnika.

Składane tylne siedzenie w proporcji 60/40 pozwala na zwiększenie pojemności ładunkowej w zależności od potrzeb. Brak stalowej przesłony między kabiną a bagażnikiem czyni tę funkcję szczególnie przydatną, gdy należy przewieźć długie lub bulwiaste przedmioty.

Idealna temperatura w kabinie przez cały czas

Nie oszczędzano również na komforcie termicznym. Aby zagwarantować maksymalną efektywność, szczególnie na rynkach międzynarodowych, które są narażone na intensywne ciepło i wilgoć, wszystkie wersje Renault Fluence mają klimatyzację w standardzie – nawet w wersji podstawowej. System uzupełniają nawiewy powietrza umieszczone:

u podstawy przedniej szyby, a także na środku i obu końcach deski rozdzielczej dla pasażerów siedzących z przodu,
pod przednimi siedzeniami oraz z tyłu konsoli centralnej dla pasażerów siedzących z tyłu.

W niektórych modelach dostępna jest również automatyczna klimatyzacja dwu-strefowa. Wypróbowany i przetestowany w gamie Mégane, ten system jest niezwykle wydajny, nie będąc przy tym drażniąco głośnym. Umożliwia kierowcy i pasażerowi z przodu wybór indywidualnych preferencji dotyczących temperatury i prędkości wentylatora za pomocą kontrolki 'Soft-Auto-Fast’:

  • tryb 'Auto’ optymalizuje komfort termiczny i akustyczny, a szybko dostosowuje system do odpowiednich ustawień,
  • cichy tryb 'Soft’ kładzie nacisk na skuteczną dystrybucję,
  • tryb 'Fast’ zapewnia szybkie wentylowanie całej kabiny.

Nowy, zintegrowany system nawigacji Carminat TomTom®

Łatwy w obsłudze, system nawigacji Carminat TomTom® kosztuje mniej niż 500 € i oferuje:

  • czytelne, precyzyjne mapy na dużym, 5,8-calowym ekranie,
  • informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym oraz alternatywne opcje trasy,
  • powiadomienia o ograniczeniach prędkości,
  • kompletny wybór punktów zainteresowania,
  • powiadomienia o fotoradarach (w zależności od rynku),
  • szereg funkcji, które można dostosować do indywidualnych potrzeb lub gustów.

Integracja systemu w desce rozdzielczej to gwarancja jakości i bezpieczeństwa. Łatwo jest również aktualizować i rozszerzać system, wystarczy połączyć jego kartę SD z internetem.

Nowa gama audio, w której słowa kluczowe to 'jakość dźwięku’ i 'łączność’

Renault Fluence korzysta z podstawowego systemu 60-watowego RadioSat Classic, który obejmuje odtwarzacz CD kompatybilny z MP3 oraz złącze RCA.

Dla klientów pragnących bardziej wyrafinowanej jakości dźwięku, Renault współpracowało z Arkamys®, aby opracować system 3D Sound by Arkamys®, który obejmuje:

  • potężny system 140W z ośmioma głośnikami (cztery woofery i cztery głośniki wysokotonowe),
  • łączność Bluetooth®,
  • cyfrowe dostrojenie dźwięku Arkamys®, zapewniające dźwięk przestrzenny, gwarantujące precyzyjne odwzorowanie i dostosowujące dźwięk do form kabiny i materiałów użytych w jej wykończeniu,
  • podwójna antena dla zapewnienia optymalnego odbioru radia.

Opcja Plug & Music pozwala kierowcom kontrolować zewnętrzne urządzenia (takie jak iPod® lub inne z połączeniem USB) za pomocą zdalnych przycisków na kierownicy. Menu i playlisty są wyświetlane na ekranie deski rozdzielczej.

Łączność Bluetooth® umożliwia również kierowcy obsługę telefonu za pomocą zdalnego sterowania zamontowanego na kierownicy.

Szereg innych praktycznych rozwiązań dopełnia ten zaawansowany pakiet (dostępny w standardzie w niektórych modelach lub jako opcja w innych). Należą do nich karta do zdalnego otwierania i uruchamiania (z automatycznym zamykaniem drzwi, gdy właściciel karty oddala się od samochodu) oraz tempomat z ogranicznikiem prędkości.

Dynamiczne prowadzenie

Podwozie Renault Fluence zapewnia wydajne, komfortowe i przyjemne prowadzenie. Celem inżynierów Renault było połączenie precyzji kierowania i manewrowania z minimalnym poziomem hałasu i wibracji. Przednie zawieszenie Renault Fluence wyposażono w kolumny McPhersona z prostokątnymi dolnymi ramionami, a z tyłu zastosowano elastyczny belkę o programowanej odkształcalności.

Renault Fluence korzysta również z wyjątkowo skutecznego systemu hamulcowego, z dużymi tarczami, które zapewniają doskonałą moc hamowania oraz trwałość.

Elektryczne wspomaganie kierownicy łączy precyzyjny feedback kierowcy z szybką, precyzyjną odpowiedzią na polecenia z kierownicy. Jest łatwa w użyciu i sprawia wrażenie naturalnej.

Silniki, które łączą moc z oszczędnością paliwa

Od momentu premiery, w zależności od rynku, Renault Fluence będzie dostępny z szeroką gamą oszczędnych silników, które są przyjemne w prowadzeniu.

Dwa silniki benzynowe, każdy dostępny w dwóch wersjach:

  • 1.6 16V 110 KM, z automatyczną skrzynią biegów lub manualną,
  • 2.0 16V 140 KM, z bezstopniową skrzynią biegów (CVT) lub manualną.

Wybór pięciu wariantów silnika diesla 1.5 dCi:

  • dCi 85,
  • dCi 90 DPF,
  • dCi 105,
  • dCi 110 DPF,
  • dCi 110 DPF z nową skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem (DCT).

Wszystkie wersje silników diesla emitują 119 g CO2/km i kwalifikują się do ekologicznego znaku rozpoznawczego Renault eco².

Wiarygodność i trwałość udowodniona ekstremalnymi testami wytrzymałościowymi – znak jakości Renault

Oprócz wszystkich standardowych testów, Renault dodało jeszcze 800 kontroli jakości, aby uwzględnić wymagające warunki drogowe występujące w większości krajów, w których będzie sprzedawany model Fluence.

Fluence korzysta z nieustannych starań Renault mających na celu obniżenie kosztów codziennego użytkowania samochodu o 20 do 30%. Na przykład interwały wymiany oleju zostały wydłużone do 30 000 kilometrów (lub co dwa lata) w przypadku wszystkich modeli diesla (z wyjątkiem dCi 85: 20 000 km/rok), a systemy klimatyzacji nie wymagają już uzupełniania.

Bezpieczeństwo w rzeczywistości, które spełnia potrzeby i oczekiwania klientów

Renault Fluence został zaprojektowany zgodnie z tą samą filozofią, która obowiązuje w całej ofercie Renault. Firma skorzystała ze studiów przeprowadzonych przez LAB oraz wykorzystała swoją rozległą wiedzę inżynierską, aby opracować efektywne systemy bezpieczeństwa dostosowane do rzeczywistych warunków drogowych w krajach, w których będzie sprzedawany model Renault Fluence.

Modele podstawowe Renault Fluence będą wyposażone w:

1.6L 4AT FWD (105 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc78 Kw @ 6000 Rpm
106 Hp @ 6000 Rpm
105 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy107 Lb-Ft @ 4250 Rpm
145 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65 R15 94 H
Długość181.8 In (4618 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61.5 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle36.1 Ft (11.0 M)
Masa własna2773.5 Lbs (1258 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3880 Lbs (1760 Kg)
Spalanie miasto22.2 Mpg Us (10.6 L/100Km)
Spalanie trasa40.5 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Średnie spalanie31.3 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Emisja CO2180 G/Km

1.6L 5MT FWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc81 Kw @ 6000 Rpm
110 Hp @ 6000 Rpm
109 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy111 Lb-Ft @ 4250 Rpm
150 Nm @ 4250 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65 R15 94 H
Długość181.8 In (4618 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61.5 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2700 Lbs (1225 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3803 Lbs (1725 Kg)
Spalanie miasto26.7 Mpg Us (8.8 L/100Km)
Spalanie trasa44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Średnie spalanie36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Emisja CO2155 G/Km

2.0L 6MT FWD (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc103 Kw @ 6000 Rpm
140 Hp @ 6000 Rpm
138 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy144 Lb-Ft @ 3750 Rpm
195 Nm @ 3750 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65 R15 94 H
Długość181.8 In (4618 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61.5 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2778 Lbs (1260 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3880 Lbs (1760 Kg)
Spalanie miasto23.5 Mpg Us (10 L/100Km)
Spalanie trasa38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Średnie spalanie29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Emisja CO2182 G/Km

2.0L CVT FWD (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc103 Kw @ 6000 Rpm
140 Hp @ 6000 Rpm
138 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy140 Lb-Ft @ 3700 Rpm
190 Nm @ 3700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówBezstopniowa skrzynia CVT
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65 R15 94 H
Długość181.8 In (4618 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61.5 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2840 Lbs (1288 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3935 Lbs (1785 Kg)
Spalanie miasto22.4 Mpg Us (10.5 L/100Km)
Spalanie trasa37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Średnie spalanie27 Mpg Us (8.7 L/100Km)
Emisja CO2185 G/Km

1.5L dCi 5MT FWD (80 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc59 Kw @ 3750 Rpm
80 Hp @ 3750 Rpm
79 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy147 Lb-Ft @ 1750 Rpm
199 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65 R15 94 H
Długość181.8 In (4618 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61.5 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2780 Lbs (1261 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3880 Lbs (1760 Kg)
Spalanie miasto44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Spalanie trasa57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Emisja CO2119 G/Km

1.5L dCi 5MT FWD (85 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc63 Kw @ 3750 Rpm
86 Hp @ 3750 Rpm
84 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy147 Lb-Ft @ 1750 Rpm
199 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65 R15 94 H
Długość181.8 In (4618 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61.5 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2784.5 Lbs (1263 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3880 Lbs (1760 Kg)
Spalanie miasto44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Spalanie trasa57.3 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie52.2 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Emisja CO2119 G/Km

1.5L dCi 5MT FWD (90 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc66 Kw @ 4000 Rpm
90 Hp @ 4000 Rpm
89 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 1750 Rpm
201 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65 R15 94 H
Długość181.8 In (4618 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61.5 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2802 Lbs (1271 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3904 Lbs (1771 Kg)
Spalanie miasto44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Spalanie trasa58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Średnie spalanie53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Emisja CO2115 G/Km

1.5L dCi 6MT FWD (105 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc77 Kw @ 4000 Rpm
105 Hp @ 4000 Rpm
103 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 2000 Rpm
240 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65 R15 94 H
Długość181.8 In (4618 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61.5 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2815.3 Lbs (1277 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3917.6 Lbs (1777 Kg)
Spalanie miasto44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Spalanie trasa57.3 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie52.2 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Emisja CO2119 G/Km

1.5L dCi 6MT FWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc81 Kw @ 4000 Rpm
110 Hp @ 4000 Rpm
109 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 2000 Rpm
240 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65 R15 94 H
Długość181.8 In (4618 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61.5 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit4.7 In (119 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2833 Lbs (1285 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3935 Lbs (1785 Kg)
Spalanie miasto42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Spalanie trasa58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Średnie spalanie51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Emisja CO2120 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.