W 2014 roku Renault wprowadziło drugą generację Dacii Logan jako wersję z logo Renault, choć z kilkoma modyfikacjami w układzie napędowym.
Podczas gdy Dacia zaprezentowała drugą generację Logana w 2012 roku, jego odpowiednik z logo Renault musiał poczekać jeszcze dwa lata na swoją premierę. W ten sposób, w 2014 roku, Renault Logan zadebiutował przed klientami z Rosji i Ameryki Południowej.
Nie oszczędzając na zespole odpowiedzialnym za design zewnętrzny, drugą generację Logana udało się uczynić atrakcyjniejszą niż jego kanciasty poprzednik. Reflektory zostały delikatnie nachylone do tyłu, a osłona chłodnicy z dwoma szczelinami została ozdobiona chromowanymi elementami. Dodatkowo, zarówno przednie, jak i tylne błotniki miały muskularną sylwetkę dzięki ich poszerzonym kształtom. Uchwyt drzwiowy i kapsle lusterka były w kolorze nadwozia, co nadawało nowocześniejszy wygląd.
Jednymi z najważniejszych ulepszeń były zmiany we wnętrzu samochodu, które pomieściło pięciu dorosłych pasażerów oraz tylną kanapę dzieloną w proporcji 60/40. Niemniej jednak, przednie fotele pozostały płaskie i pokryte tanim materiałem. Renault zdecydowało się na nowy design deski rozdzielczej z organicznymi kształtami i srebrnymi wykończeniami. Jak w przypadku rumuńskiego odpowiednika, francuska marka oferowała opcję systemu multimedialnego z ekranem dotykowym umiejscowionym na centralnej konsoli. Mimo że nie był on zamontowany w najdogodniejszym miejscu, stanowił poprawę w porównaniu do poprzedniej generacji Logana.