W styczniu 2006 roku Renault zaprezentowało odświeżoną wersję całej gamy modelu Megane na Targach Motoryzacyjnych w Brukseli. Renault przygotowało specjalny pakiet o nazwie GT dla wersji trzydrzwiowej, skierowany do tych, którzy pragnęli sportowej wersji Megane, ale nie tak ekstremalnej jak Megane RS.
Podobnie jak inne modele, posiadał nową parę reflektorów z przezroczystymi soczewkami oraz nową, szeroką kratkę w kształcie litery V nad zderzakiem. Dodatkowo, Renault zainstalowało drugą kratkę potrzebną do intercoolera i skraplacza klimatyzacji w zderzaku. Na koniec, dodano parę okrągłych świateł przeciwmgielnych, które stały się standardem w wersji GT.
Chociaż nie wyglądał jak prawdziwy hot-hatch, Megane GT Coupe miało kilka charakterystycznych elementów designu inspirowanych modelem RS. Flared archi przednich kół oraz pięć podwójnych, 17-calowych kół ze stopów lekkich różniły się od pozostałych modeli. Dodatkowo, czarny słupek B oraz wygięta linia okien nadawały wrażenie sportowego pojazdu, a podwójny wydech pod tylnym zderzakiem dopełniał obraz hot-hatcha, nawet jeśli nim nie był.
Wnętrze samochodu zaprojektowano w sportowym stylu, z polerowanymi aluminiowymi pedałami i fotelami z wysokimi bocznymi podparciami. Jednak wysoka pozycja siedzenia nie była dokładnie tym, czego oczekiwali ci, którzy poszukiwali sportowych kompaktów. Srebrne pierścienie wokół szarych wskaźników z czerwonymi wskazówkami również były inspirowane wersją RS.