W 2006 roku Renault wprowadziło odświeżenie modelu Megane, obejmujące całą gamę, w tym wersję wysokiej wydajności – RS.
Podczas gdy reszta gamy otrzymała przednie zawieszenie RS dla lepszej charakterystyki jezdnej, RS pozostał bez zmian. Nie było potrzeby niczego w nim poprawiać, więc samochód w zasadzie pozostał taki sam jak wcześniej.
Ze względu na to, że RS już miał specjalne panele nadwozia, Renault uznało, że powinno wymienić tylko konkretne elementy, które były wspólne z resztą gamy Megane. W ten sposób lusterka były czarne, zamiast w kolorze nadwozia. Z tyłu pojazdu zastosowano nowy zestaw świateł tylnych, które miały większe soczewki lamp cofania. Również z tyłu zderzak przeszedł drobną aktualizację grilla.
Wnętrze pojazdu zostało wyposażone w skórzaną tapicerkę z bocznymi podparciami w standardzie, a na liście opcji znajdowały się sportowe fotele. Bezkluczykowy system uruchamiania i dostępu także był standardowym wyposażeniem. Z fabryki samochód wyjeżdżał z aluminiowymi sportowymi pedałami. Z tyłu znajdowała się ta sama kanapa co w każdym innym pięciodrzwiowym Megane. Wraz z liftingiem Megane otrzymał nowy system infotainment.