SAAB 9-3 Sport Sedan 2009-2012

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

SAAB 9-3 Sport Sedan 2009-2012

Przejdź do galerii zdjęćSAAB 9-3 Sport Sedan 2009-2012

Saab musiał dostosować się do norm emisji Euro5, więc siedem lat po wprowadzeniu modelu 9-3 zaprezentowano jego ulepszoną wersję na targach motoryzacyjnych w Genewie.

Podczas gdy szwedzki producent samochodów desperacko próbował przetrwać, w siedzibie GM podjęto już decyzję o pozbyciu się problematycznej marki premium z Europy. Na przykład, podczas gdy GM nakazało przedstawicielom Saaba produkcję modeli Vectra na bazie Opla/Vauxhalla, ludzie z Trollhättan (siedziba Saaba) postanowili wprowadzić pewne zmiany w samochodzie, co uczyniło go lepszym. Jednakże, to prowadziło do wyższych kosztów zarówno w zakresie rozwoju, jak i produkcji. W rezultacie sprzedaż utknęła w martwym punkcie. Na dodatek, Europa borykała się z kryzysem finansowym pod koniec lat 2000.

Od zewnątrz, samochód miał odświeżoną przednią część nadwozia, z nowym zderzakiem, który miał boczne wloty służące do chłodzenia hamulców oraz dolny grill w kształcie litery A. Górny grill był podzielony na trzy części, z centralną, w której znajdowało się chromowane logo Saaba pośrodku poprzecznego chromowanego żebra. Nie było ani jednego panelu, który wyglądałby tak, jakby pasował do któregokolwiek z jego „rodzeństwa”. Nawet klamki drzwiowe różniły się. Z tyłu producent zamontował przezroczyste soczewki na lampach tylnych, co nadawało sportowy wygląd.

Wnętrze, typowe dla Saaba, miało deskę rozdzielczą z centralną konsolą skierowaną w stronę kierowcy. Foteliki przednie oferowały niewielkie boczne wsparcie w wersji podstawowej, podczas gdy w najwyższej wersji pojazdu zamontowano fotele z wysokim podparciem.

Pod maską, Saab oferował szeroką gamę silników. Oferował również model 9-3 z napędem na przednie lub wszystkie koła.

Nowa gama Saab 9-3: Dynamiczny wygląd, który ujawnia nowoczesną technologię

  • Nowoczesny skandynawski design inspirowany koncepcją Aero X
  • Saab XWD otwiera nową perspektywę w atrakcyjności jazdy
  • Klasa w połączeniu mocy i oszczędności paliwa dzięki nowemu turbosprężarkowemu silnikowi diesla w układzie dwuetapowym
  •  

Nowa gama Saab 9-3 charakteryzuje się odważnym, bardziej zdecydowanym wyglądem, odzwierciedlającym szereg ulepszeń układu napędowego, w tym wprowadzenie napędu na wszystkie koła oraz mocniejszych silników diesla, benzynowych i BioPower (E85).

Wyrazisty wygląd przodu, inspirowany nagradzanym samochodem koncepcyjnym Aero X, został zaprojektowany, aby wzmacniać sportowy charakter modelu. Zapowiada wprowadzenie silnika „tri-fuel”, który obejmuje nowoczesny silnik diesla 1.9 Turbo o mocy 180 KM (132 kW), wzmocniony silnik benzynowy 2.8V6 turbo o mocy 280 KM (206 kW) oraz dodatkowy silnik 2.0t Saab BioPower o mocy 175 KM, generujący 200 KM (147 kW) na paliwie E85.

Zaawansowany system napędu na wszystkie koła (Saab XWD – „napęd krzyżowy”) jest dostępny wyłącznie w modelach 9-3 Aero Sport Sedan i SportCombi. Oferuje innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu poślizgiem kół oraz wykorzystanie elektronicznie sterowanego tylnego dyferencjału o ograniczonym poślizgu.

Nowy silnik 1.9-litrowy w układzie dwuetapowym turbodiesla oferuje najlepszą w klasie efektywność i jest pierwszym silnikiem diesla w segmencie premium, który zastosował zintegrowany system dwuetapowego doładowania.

Postępowy design

Dynamiczny, spójny wygląd z nowym przodem, tyłem i bokami
Stylistyka przodu inspirowana koncepcją Aero X
„Klapa w muszlę”, czyste powierzchnie nadwozia, przyciemnione białe soczewki tylnych świateł

Nowa gama 9-3 wyróżnia się całkowicie nową karoserią z przodu słupka A, z nowymi zderzakami oraz zespołami świateł z przodu i z tyłu, a także nowymi drzwiami i uchwytami w modelach SportSedan i SportCombi. Rozszerzenia progowe stają się standardem w całej gamie. Wszystkie te elementy łączą się, aby nadać samochodowi wyraźną tożsamość Saab oraz odważniejszy, bardziej stanowczy wygląd. Na przykład w modelu Sport Sedan 70% zewnętrznych paneli nadwozia i części jest całkowicie nowych.

Strategia stylizacji łączy współczesne i klasyczne motywy designu Saab w postępowym, nowoczesnym wyrazie charakterystycznym dla marki.

Głębsza, bardziej wyrazista ewolucja grilla Saab przyjmuje motif, który po raz pierwszy pojawił się w samochodzie koncepcyjnym Aero X. Uzupełniają go całkowicie nowe soczewki reflektorów i zespoły świateł, które teraz zawierają cienką „brwi” strefę oświetlenia zaprojektowaną jako charakterystyczny element marki. Te okrągłe jednostki kończą się uniesioną tylną krawędzią, wprowadzając motyw designu Saab z serii 9-5 i klasycznego modelu 900. Motyw centralnego skrzydła grilla, nawiązujący do dziedzictwa lotniczego Saaba, oczywiście pozostaje.

Nowy wygląd wprowadza kolejny charakterystyczny element Saaba: „klapę w muszlę”, zamykającą się nad górną częścią przednich błotników. Tłoczenie maski zawiera spadającą, U-kształtną linię stylizacji, po raz pierwszy widoczną w Aero X, która odzwierciedla krzywiznę przedniej szyby.

Ku mocy przodu, dynamiczne linie są uzupełnione przez zespół zderzaka i dyfuzora z głębokim, trapezoidalnym wlotem powietrza, jeszcze bardziej wyraźnym w wersjach Aero. Po bokach znajdują się głębokie czarne wloty powietrza, które są oprawione, podobnie jak grill, w matowe wykończenie chromowane. Podobnie jak w koncepcji Aero X, te elementy są metaforą wlotów silnika odrzutowego.

Z tyłu, modele Sport Sedan i Kabriolet teraz wyposażone są w przyciemnione białe zespoły świateł. Nowe zderzaki mają znacznie głębsze krzywe, z zaokrąglonymi, nieprzerwanymi powierzchniami. Pokrywy bagażnika Sport Sedana i Kabrioletu zostały również zmienione, aby pomieścić nową matową chromowaną ramkę uchwytu z zintegrowanym znakiem, podobnie jak w SportCombi.

Usunięcie wszystkich zewnętrznych listew przeciwprzyczepnych z zderzaków i drzwi (kolor dopasowany w Kabriolecie) przyczynia się do czystszej i bardziej spójnej ogólnej estetyki. Nowe panele drzwiowe przyjmują teraz prostą, nieprzeładowaną formę z przemyślanymi i kolorystycznie dopasowanymi uchwytami. Rozszerzenia progowe są wizualnie zintegrowane z przodu i z tyłu z wyciętymi rogami nowych zderzaków.

Inne zewnętrzne ulepszenia obejmują wprowadzenie płaskich wycieraczek, co zmniejsza hałas wiatru, oraz nowe felgi aluminiowe, z 18-calowym wzorem oferowanym jako opcja we wszystkich wersjach z wyjątkiem modeli 1.8i. Wprowadzono dwa nowe kolory, w tym metaliczny odcień Snow Silver, podobny do tego, który można zobaczyć w Aero X.

Sportowe skupienie na kierowcy

Inteligentny Saab XWD zapewnia większe zaangażowanie kierowcy
Aktywny system dla najlepszej wydajności, z możliwością transferu momentu obrotowego do 100% na tył
Nowoczesna technologia: preemptive engagement i aktywny tylny LSD
Nowy tylny subframe i geometria zawieszenia

Aktywny system napędu na wszystkie koła (Saab XWD) jest zaprojektowany, aby zoptymalizować prowadzenie i stabilność w każdych warunkach jazdy. Jest oferowany w wersjach Aero modelu 9-3 Sport Sedan i SportCombi, w połączeniu z wzmocnionym silnikiem 2.8V6 turbo o mocy 280 KM (206 kW), który dostarcza prawie 15% więcej maksymalnego momentu obrotowego (400 Nm), aby wykorzystać większy moment trzymający. Dostępna jest opcja sześciobiegowej manualnej lub automatycznej skrzyni biegów.

Ten nowoczesny system obejmuje dwa nowatorskie rozwiązania: preemptive engagement tylnych kół w celu zoptymalizowania trakcji podczas startu oraz aktywny tylny dyferencjał o ograniczonym poślizgu (eLSD), umożliwiający zmienny transfer momentu obrotowego pomiędzy tylnymi kołami.

Saab XWD to w pełni automatyczny system na żądanie, zdolny do przesyłania do 100% momentu obrotowego silnika na przednie lub tylne koła, gdy zajdzie taka potrzeba. Oferując właścicielom nowego Saaba 9-3 Aero pewne prowadzenie w warunkach o niskiej przyczepności, jego wyrafinowana praca dodaje dodatkowy sportowy wymiar do doświadczeń z jazdy we wszystkich warunkach drogowych. Precyzyjna równowaga momentu obrotowego pomiędzy przednią a tylną osią zwiększa próg, przy którym następują interwencje ESP w zakresie gazu i hamowania, co daje większą swobodę kierowcy do zaangażowania się w jazdę.

System zarządzany jest przez własną jednostkę sterującą, która działa w połączeniu z modułami sterującymi silnikiem, skrzynią biegów oraz ABS/ESP. Sprzęt składa się z jednostki odbioru mocy (PTU) w przednim napędzie końcowym, która przesyła moment obrotowy silnika przez wał do Tylnego Modułu Napędowego (RDM). Ten zawiera urządzenie Transferu Momentu (TTD) oraz opcjonalny elektronicznie kontrolowany Dyferencjał Ograniczonego Poślizgu (eLSD). Oba są mokrymi, wielopłytkowymi sprzęgłami firmy Haldex.

Przy starcie z miejsca, TTD jest początkowo aktywowany, gdy płyty sprzęgła są zaciśnięte pod ciśnieniem hydraulicznym, co uruchamia RDM. Ta funkcja preemptive jest cennym ulepszeniem w bieżącej technologii, która wymaga wykrycia poślizgu koła przed aktywacją TTD. Dla kierowcy, zwiększona funkcjonalność zapewnia maksymalną przyczepność natychmiast, aby uzyskać płynne, mocne przyspieszenie z miejsca bez ryzyka początkowych wahań.

Na otwartej drodze, moment obrotowy jest bezszwowo i nieprzerwanie regulowany pomiędzy osiami przez sterowanie zaworem w TTD, co zwiększa lub zmniejsza ciśnienie na mokrych płytach sprzęgła. Podczas pokonywania zakrętów, Saab XWD nagradza kierowcę, zapewniając lepszą, bardziej wyważoną dynamikę podwozia. Dane z czujników ABS/ESP pojazdu – mierzące prędkość kół, kąt skrętu i kąt przechyłu – są wykorzystywane, a staranne programowanie Saab XWD umożliwia włączenie napędu tylnego, aby zbalansować cechy nadsterowności i podsterowności, poprawiając stabilność i przyleganie do drogi.

W warunkach jazdy po autostradzie, gdy przyczepność lub optymalne trzymanie nie są problemem, zazwyczaj tylko 5% do 10% momentu obrotowego silnika jest przesyłane na tylne koła. Pomaga to zapewnić kierowcy większą stabilność, przyczyniając się jednocześnie do oszczędności paliwa.

Ostatecznym „czereśnią na torcie” z Saab XWD jest opcja eLSD. To pierwsze zastosowanie elektronicznie kontrolowanego tylnego dyferencjału o ograniczonym poślizgu w tym segmencie rynku. eLSD jest zainstalowany obok RDM i działa poprzez ciśnieniowe płyty sprzęgła na zasadzie podobnej do większego TTD. W warunkach lodu lub mokrych, podzielonych warunkach tarcia, na przykład, wykorzystuje dane z czujników prędkości tylnych kół i może przesyłać do 40% momentu pomiędzy wałami napędowymi na to koło, które ma lepszą przyczepność.

eLSD zapewnia również kierowcy lepszą kontrolę podczas ostrych zakrętów lub szybkich manewrów, takich jak zmiana pasa, chwilowo stosując więcej lub mniej momentu do jednego z kół, aby pomóc tyłowi samochodu lepiej podążać za kierunkiem przednich kół. Ten efekt tłumienia przechyłu może utrzymać samochód w lepszej równowadze i lepszej kontroli, bez konieczności interwencji „zewnętrznej” ze strony elektronicznych systemów stabilizacji.

Instalacja Saab XWD obejmuje zamontowanie nowego tylnego subframe’u, który nosi RDM, zmienioną geometrię tylnego zawieszenia i nowe piasty kół dla wałów napędowych. Trójczęściowy wał napędowy przechodzi przez dwa łożyska z przegubami o stałej prędkości, co zapewnia płynną pracę z minimalnym „napinaniem”. Rozstaw osi i wymiary tylnego toru pozostają niezmienione. Saab XWD będzie dostępny od początku przyszłego roku.

Inne udoskonalenia w prowadzeniu to:

Sportowy tryb standardowy dla skrzyń biegów automatycznych. Może być wybierany za pomocą przycisku na panelu wskaźników i dostosowuje wybór biegów bardziej do intencji kierowcy. Jeśli kierowca chwilowo puści pedał gazu, aktualny bieg będzie utrzymywany, aby uzyskać bardziej efektywne hamowanie silnikiem oraz szybsze przyspieszenie, gdy zajdzie taka potrzeba. Podczas hamowania zmiany biegów są również szybsze i bardziej dostosowane do tempa zwalniania pojazdu.

Opcjonalne reflektory bi-xenonowe do skrętu zapewniają lepszą widoczność. Żarówki związkowe mogą obracać się do 15 stopni podczas pokonywania zakrętu lub zakrętu przy prędkości powyżej 15 km/h. Podczas jazdy autostradowej powyżej 110 km/h, również automatycznie podnosi się nieznacznie światło mijania, aby poprawić oświetlenie.

Odpowiedzialna wydajność

Klasa wiodąca dwuetapowy turbo silnik diesla
Rozszerzenie Saab BioPower
Więcej mocy dla 2.8V6 turbo w połączeniu z Saab XWD

Nowy silnik 1.9 TTiD

Gama 9-3 oferuje nowy, mocny silnik diesla z czterema cylindrami z unikatowym systemem dwuetapowego doładowania, będący światowym „pierwszym” w segmencie samochodów premium, zapewniającym najwyższą efektywność. Silnik o pojemności 1.9 litra, 16-zaworowy, oznaczony TTiD, generuje 180 KM (132 kW) i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co stanowi niespotykane parametry porównawcze wśród konkurencyjnych produktów na rynku. Z przewidywanym zużyciem paliwa wynoszącym 5.9 l/100 km dla Sport Sedana, ten silnik oferuje również najlepszą w klasie oszczędność paliwa, a jego osiągi w biegu są porównywalne z silnikiem 2.8V6 turbo benzynowym.

Obudowa dwuetapowej turbiny jest zintegrowana z kolektorem wydechowym i zawiera dwie turbiny o różnych rozmiarach. Para wirników turbin/kompresorów jest montowana sekwencyjnie i każda z nich może omijać wloty i wyloty drugiej, a także działać w tandemie.

Ta konstrukcja zapewnia kierowcy „najlepsze z obu światów”: dobrą, natychmiastową moc przy niskich obrotach silnika – za pomocą małej turbiny o niskiej bezwładności, gdy ciśnienie wydechowe jest małe – oraz silną moc „na górze” przy wyższych obrotach, gdy większa turbina jest zaangażowana.

Dwuetapowe doładowanie Saaba wykorzystuje system zaworów obejściowych, który kieruje strumień spalin pomiędzy dwoma wirnikami turbiny oraz oddziela ładunek powietrza od kompresorów. Od jałowego biegu do 1.500 obrotów na minutę spaliny trafiają tylko do małej turbiny. Pomiędzy 1.500 a 3.000 obrotów przepływ jest dzielony pomiędzy obie turbiny, co zapewnia mocniejszy zastrzyk i płynne przejście do pełnej mocy powyżej 3.000 obrotów, gdy angażowana jest tylko większa turbina.

Kompaktowa konstrukcja zapewnia bardziej efektywne pakowanie niż systemy wykorzystujące dwa oddzielne turbiny połączone zewnętrznie szeregowo. Gwarantuje, że złożone sterowanie i regulacja przepływu gazów zarówno po stronie turbiny wydechowej, jak i kompresora powietrza osiągana jest przy minimalnej liczbie uszczelek i połączeń.

Silnik TTiD jest znaczącym rozwojem obecnego silnika 16-zaworowego 1.9TiD, korzystającym z systemu wspólnej szyny, bezpośredniego i wielokrotnego wtrysku paliwa. Operuje przy maksymalnym ciśnieniu doładowania wynoszącym 1.8 bar (1.4 bar dla obecnego silnika), a także z nieco niższym stopniem sprężania wynoszącym 16.5:1 (17.5:1). Blok odlewany z żeliwa, głowica cylindrów z aluminium i wszystkie wewnętrzne komponenty zostały wzmocnione, aby wytrzymać wyższe ciśnienia termiczne.

System recyrkulacji spalin (EGR) charakteryzuje się niezwykle efektywnym chłodzeniem i teraz obejmuje elektronicznie kontrolowane obejście w celu poprawy emisji. Ta cecha, wraz z zamontowaniem bezobsługowego filtra cząstek stałych wydechowych, ma na celu zapewnienie zgodności z bardziej rygorystycznymi przyszłymi standardami emisji Euro 5.

Inne ulepszenia techniczne obejmują zastosowanie większego intercoolera powietrze-powietrze, dla lepszego chłodzenia ładunku powietrznego; wprowadzenie bardziej efektywnych elementów podgrzewających wewnątrz głowicy cylindrów, dla szybszego uruchamiania w zimnych warunkach; oraz zastosowanie lekkiej plastikowej kolektora dolotowego.

Silnik Saab TTiD spełnia rosnące zapotrzebowanie kierowców, którzy nie chcą rezygnować z wydajności na rzecz oszczędności paliwa. Z cechami mocy typowymi dla znacznie większego silnika, jest przykładem zaangażowania Saaba w ideę „odpowiedniej wielkości”, osiągnięcia wydajności „dużego” silnika bez typowych wad, takich jak dodatkowa waga, objętość i wyższe zużycie paliwa.

W uznaniu za wyjątkowe osiągi, silnik Saab TTiD dostępny jest w specyfikacji Aero oraz Linear i Vector. Oferowany jest we wszystkich trzech wersjach nadwoziowych, oprócz obecnych silników 1.9 TiD o mocach 120 (88 kW) i 150 KM (110 kW), z wyboru sześciobiegowej manualnej lub automatycznej skrzyni biegów.

Nowy 2.0t BioPower

Saab przewodzi europejskiemu segmentowi paliw elastycznych dzięki swojemu unikalnemu konceptowi BioPower. Łączy turbosprężarkę z użyciem paliwa E85, aby zwiększyć moc silnika i wydajność, a także znacznie zmniejszyć emisję CO2 pochodzenia kopalnego. Nowa gama Saab 9-3 wprowadza teraz bardziej wydajny silnik BioPower, oprócz obecnej opcji.

Pracując na paliwie E85 (85% bioetanolu/15% benzyny), nowy silnik Saab 9-3 BioPower 2.0t dostarcza 14% więcej maksymalnej mocy (200 KM/147kW w porównaniu do 175 KM/129 kW) i 13% więcej momentu obrotowego (300 v 265 Nm). W modelu Sport Sedan przewiduje to przyspieszenie od zera do 100 km/h w 7.9 sekundy i od 80 do 120 km/h na piątym biegu w 10.0 sekundy, w porównaniu do 8.5 sekundy i 11.1 sekundy, odpowiednio, na benzynie.

E85 ma wyższą liczbę oktanową (104 RON) niż benzyna (95 RON), a turbosprężarka z Saab BioPower pozwala na zastosowanie wyższego ciśnienia doładowania i bardziej zaawansowanego zapłonu niż jest to możliwe z benzyną. To daje więcej mocy silnika, bez ryzyka szkodliwego „stukania” lub detonacji.

System zarządzania silnikiem Saab 32-bit Trionic 8 kontroluje ustawienie przepustnicy, czas zapłonu, wtrysk paliwa, masę powietrza i ciśnienie doładowania. To potężna platforma, która ułatwia ponowne programowanie oprogramowania, aby uwzględniać różne wymagania dotyczące czasu zapłonu oraz mieszanki paliwowo-powietrznej E85. Jedynymi modyfikacjami sprzętowymi, jakie są potrzebne w silniku Saab 9-3 z aluminium, są montaż bardziej wytrzymałych zaworów i gniazd zaworowych. W systemie paliwowym stosowane są również materiały zgodne z bioetanolem, w tym zbiornik, pompa, rury i złącza.

Trionic monitoruje jakość paliwa po każdej wizycie na stacji benzynowej i automatycznie dokonuje niezbędnych dostosowań do pracy na E85 i/lub benzynie w każdej kombinacji. Oznacza to, że kierowcy Saab BioPower mogą również korzystać z benzyny, jeśli E85 nie jest dostępne.

Wzmocniony 2.8V6 Turbo

Dla nowych modeli 9-3 Aero XWD, obecny silnik 2.8-litrowy, 24-zaworowy V6 Turbo został wzmocniony do 280 KM (206 kW) i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Osiągnięto to poprzez zwiększenie dostępnego ciśnienia doładowania z 0.5 do 0.8 bar. Umożliwia to modelowi Sport Sedan przewidziane przyspieszenie od zera do 100 km/h w 6.3 sekundy oraz od 80 do 120 km/h (piąty bieg) w 7.9 sekundy.

Zaawansowana specyfikacja obejmuje: lekką, aluminiową konstrukcję; zmienny czas otwarcia zaworów dolotowych; turbodoładowanie w układzie twin-scroll oraz hydroformowane kolektory wydechowe z liniami ze stali nierdzewnej i wtryskiem powietrza dla lepszego uruchamiania na zimno. W aplikacjach z napędem na jedną oś, ten silnik oferuje teraz wzrost maksymalnej mocy o 5 KM (4 kW), do 255 KM (188 kW).

Inne ulepszenia obejmują:

Monitoring ciśnienia w oponach (TPM). Ostrzega kierowcę, jeśli ciśnienie w którejkolwiek z opon spadnie poniżej zalecanego poziomu. Czujniki w zaworach inicjują sygnał radiowy, a na głównym wyświetlaczu instrumentów wyświetlana jest informacja o tym, które koło(-a) straciło ciśnienie. TPM jest oferowane jako opcja w modelach Aero i jest dostępne standardowo, jeśli wybrane są 18-calowe koła.

1.8t 6MT (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1794 Cm3
Moc110 Kw @ 5500 Rpm
150 Hp @ 5500 Rpm
148 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
240 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3075 Lbs (1395 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4343 Lbs (1970 Kg)
Spalanie miasto22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Spalanie trasa42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Średnie spalanie31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Emisja CO2177 G/Km

2.0L V6 Turbo 6AT XWD (280 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2792 Cm3
Moc206 Kw @ 5500 Rpm
280 Hp @ 5500 Rpm
276 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
400 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3439 Lbs (1560 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4652 Lbs (2110 Kg)
Średnie spalanie22.2 Mpg Us (10.6 L/100Km)
Emisja CO2254 G/Km

2.0t 5AT (175 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc129 Kw @ 5500 Rpm
175 Hp @ 5500 Rpm
173 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy196 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
265 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna137 Mph (220 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3153 Lbs (1430 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4365 Lbs (1980 Kg)
Spalanie miasto18.2 Mpg Us (12.9 L/100Km)
Spalanie trasa35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Średnie spalanie26.1 Mpg Us (9 L/100Km)
Emisja CO2216 G/Km

2.0T 5AT (210 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc154 Kw @ 5500 Rpm
209 Hp @ 5500 Rpm
207 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
300 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna143 Mph (230 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3219 Lbs (1460 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4365 Lbs (1980 Kg)
Spalanie miasto17.2 Mpg Us (13.7 L/100Km)
Spalanie trasa36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Średnie spalanie25.8 Mpg Us (9.1 L/100Km)
Emisja CO2218 G/Km

2.0t 6MT (175 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc129 Kw @ 5500 Rpm
175 Hp @ 5500 Rpm
173 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy196 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
265 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna137 Mph (220 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3075 Lbs (1395 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4365 Lbs (1980 Kg)
Spalanie miasto21.8 Mpg Us (10.8 L/100Km)
Spalanie trasa43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Emisja CO2177 G/Km

2.0T 6MT (210 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc154 Kw @ 5500 Rpm
209 Hp @ 5500 Rpm
207 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
300 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna146 Mph (235 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3164 Lbs (1435 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4365 Lbs (1980 Kg)
Spalanie miasto21.2 Mpg Us (11.1 L/100Km)
Spalanie trasa39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Średnie spalanie30.2 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Emisja CO2185 G/Km

2.8L V6 Turbo 6AT (280 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2792 Cm3
Moc206 Kw @ 5500 Rpm
280 Hp @ 5500 Rpm
276 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
400 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3373 Lbs (1530 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4586 Lbs (2080 Kg)
Spalanie miasto13.8 Mpg Us (17 L/100Km)
Spalanie trasa32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Średnie spalanie23.1 Mpg Us (10.2 L/100Km)
Emisja CO2258 G/Km

2.8L V6 Turbo 6MT (280 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2792 Cm3
Moc206 Kw @ 5500 Rpm
280 Hp @ 5500 Rpm
276 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
400 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3318 Lbs (1505 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4542 Lbs (2060 Kg)
Średnie spalanie23.5 Mpg Us (10 L/100Km)
Emisja CO2235 G/Km

2.8L V6 Turbo 6MT XWD (280 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność2792 Cm3
Moc206 Kw @ 5500 Rpm
280 Hp @ 5500 Rpm
276 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
400 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3417 Lbs (1550 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4630 Lbs (2100 Kg)
Średnie spalanie23.5 Mpg Us (10 L/100Km)
Emisja CO2251 G/Km

1.9L TiD 6AT (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc110 Kw @ 4000 Rpm
150 Hp @ 4000 Rpm
148 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
320 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3296 Lbs (1495 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4542 Lbs (2060 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa47 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Emisja CO2177 G/Km

1.9L TiD 6MT (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc110 Kw @ 4000 Rpm
150 Hp @ 4000 Rpm
148 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
320 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3241 Lbs (1470 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4475 Lbs (2030 Kg)
Spalanie miasto25.7 Mpg Us (9.2 L/100Km)
Spalanie trasa47.1 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie35.8 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Emisja CO2157 G/Km

1.9T TiD 6AT (180 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc132.4 Kw @ 5500 Rpm
180 Hp @ 5500 Rpm
178 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
400 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna137 Mph (220 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3318 Lbs (1505 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4542 Lbs (2060 Kg)
Średnie spalanie36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Emisja CO2168 G/Km

1.9T TiD 6MT (180 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc132.4 Kw @ 5500 Rpm
180 Hp @ 5500 Rpm
178 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
400 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna140 Mph (225 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3263 Lbs (1480 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4475 Lbs (2030 Kg)
Średnie spalanie44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Emisja CO2139 G/Km

1.8t BioPower 5AT (175 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1794 Cm3
Moc129 Kw @ 5500 Rpm
175 Hp @ 5500 Rpm
173 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy196 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
265 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoEthanol
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna137 Mph (220 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3153 Lbs (1430 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4343 Lbs (1970 Kg)
Spalanie miasto19.8 Mpg Us (11.9 L/100Km)
Spalanie trasa36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Średnie spalanie27.7 Mpg Us (8.5 L/100Km)
Emisja CO2205 G/Km

1.8t BioPower 6MT (175 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1794 Cm3
Moc129 Kw @ 5500 Rpm
175 Hp @ 5500 Rpm
173 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy196 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
265 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoEthanol
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3075 Lbs (1395 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4343 Lbs (1970 Kg)
Średnie spalanie31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Emisja CO2177 G/Km

2.0t BioPower 5AT (200 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc147 Kw @ 5500 Rpm
200 Hp @ 5500 Rpm
197 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
300 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoEthanol
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna140 Mph (225 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3153 Lbs (1430 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4365 Lbs (1980 Kg)
Spalanie miasto18.2 Mpg Us (12.9 L/100Km)
Spalanie trasa35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Średnie spalanie26.1 Mpg Us (9 L/100Km)
Emisja CO2216 G/Km

2.0t BioPower 6MT (200 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc147 Kw @ 5500 Rpm
200 Hp @ 5500 Rpm
197 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
300 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoEthanol
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna143 Mph (230 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3075 Lbs (1395 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4365 Lbs (1980 Kg)
Spalanie miasto21.8 Mpg Us (10.8 L/100Km)
Spalanie trasa43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Emisja CO2177 G/Km

1.8i 5MT (122 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1794 Cm3
Moc90 Kw @ 6000 Rpm
122 Hp @ 6000 Rpm
121 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy123 Lb-Ft @ 3800 Rpm
167 Nm @ 3800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna2954 Lbs (1340 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4211 Lbs (1910 Kg)
Spalanie miasto22.2 Mpg Us (10.6 L/100Km)
Spalanie trasa39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Średnie spalanie30.5 Mpg Us (7.7 L/100Km)
Emisja CO2183 G/Km

1.8t 5AT (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1794 Cm3
Moc110 Kw @ 5500 Rpm
150 Hp @ 5500 Rpm
148 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
240 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3153 Lbs (1430 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4343 Lbs (1970 Kg)
Spalanie miasto19.8 Mpg Us (11.9 L/100Km)
Spalanie trasa36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Średnie spalanie29.4 Mpg Us (8 L/100Km)
Emisja CO2205 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.