SAAB 9-3 SportCombi 2009-2012

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

SAAB 9-3 SportCombi 2009-2012

Przejdź do galerii zdjęćSAAB 9-3 SportCombi 2009-2012

Po siedmiu latach od wprowadzenia modelu, druga generacja 9-3 przeszła kolejną modernizację, wymuszoną przez bardziej rygorystyczne normy Euro 5.

Saab 9-3 Sport Combi, zbudowany na tej samej platformie co Opel/Vauxhall Vectra, Cadillac BLS czy Chevrolet Malibu, był najmniej oczekiwaną wersją szwedzkiego producenta, która miała osiągnąć wysokie wyniki sprzedaży. Mimo to, producent zdecydował się ją wprowadzić i uczynił ją w jakiś sposób jeszcze bardziej atrakcyjną niż sedan.

Zmodernizowana wersja Sport Combi zyskała nowy przód, inspirowany samochodem koncepcyjnym Aero-X. Najważniejszą zmianą z przodu były lampy LED w reflektorach, które były nowością dla Saaba. Ponadto, wznosząca się linia okien zakończona była charakterystycznym dla marki wzorem w kształcie kija hokejowego na słupkach D. Z tyłu, przezroczyste soczewki lamp tylnych flankiły klapę bagażnika, która posiadała poziomą srebrną listwę, w zależności od wersji.

Wnętrze charakteryzowało się wysokim zestawem wskaźników, który płynnie przechodził w centralny panel, pochylony w kierunku kierowcy. Z przodu, dwa fotele kubełkowe były oddzielone niską konsolą środkową. Pasażerowie z tyłu mogli cieszyć się dobrze zaprojektowaną kanapą dzieloną (60/40), która mogła zwiększyć pojemność bagażnika z zaledwie 29,7 stóp sześciennych (841 litrów) do szacunkowych 72,3 stóp sześciennych (2 047 litrów), mierząc do dachu.

Pod maską, Saab wciąż oferował silniki od GM i ze swojego asortymentu. Ale, co niezwykłe, oferował też wersje przystosowane do zasilania etanolem bio. Ten rodzaj paliwa nie był zbyt powszechnie dostępny na stacjach benzynowych.

Model 9-3 Sport Sedan i SportCombi koncentruje się na zapewnieniu unikalnych wrażeń z jazdy, co stawia go wśród liderów klasy pod względem sportowych osiągów i doskonałej dynamiki podwozia.

Sylwetka przypominająca coupé oraz mocna, sportowa postawa Sport Sedana pomagają przekazać wrażenie „ruchu w bezruchu”. A muskularne proporcje SportCombi są śmiałym potwierdzeniem tradycji Saaba w projektowaniu samochodów, które łączą sportowy charakter z wszechstronnością. Oba modele są umiejscowione w segmencie premium średniej wielkości, oferując alternatywę dla naturalnych konkurentów, takich jak BMW serii 3, Audi A4 i Mercedes klasy C.

Bogata oferta jednostek napędowych oferuje wybór „trzech rodzajów paliwa” — benzyny, diesla lub bioetanolu. W skład wyposażenia wchodzi całkowicie aluminiowy silnik V6 o pojemności 2.8 litra z turbodoładowaniem, o mocy 280 KM (206 kW), w połączeniu z napędem na wszystkie koła (Saab XWD); mocny, dwuetapowy turbodiesel dysponujący momentem obrotowym 400 Nm oraz wybór dwóch silników Saab BioPower (E85) o zmiennej charakterystyce paliwowej.

Design Zewnętrzny

Sportowy, wyróżniający się wygląd Saaba 9-3 Sport Sedan i SportCombi jest wyrazem nowoczesnego skandynawskiego designu, łączącym współczesne i klasyczne motywy Saaba. Oba modele mają odważną i asertywną postawę, która odzwierciedla ich silny apetyty na jazdę. Profil sedan przypomina coupé, co komunikuje jego sportowy charakter, podczas gdy spójny, pięcio-drzwiowy styl nadwozia SportCombi dziedziczy geny „combi-coupé” pierwszego Saaba 99 Turbo.

  • Wyróżniające cechy stylizacyjne Saaba: Profil w kształcie klina z wznoszącą się linią dachu kończącą się charakterystycznym łukiem „hokejowym” przy słupku C lub D; klapa silnika typu clamshell, jedyne okno boczne; kształt reflektorów i dymione tylne lampy.
  • Odważna stylizacja przodu. Dominujący środkowy grill z motywem skrzydeł inspirowany jest modelem koncepcyjnym Aero X, podobnie jak U-kształtny detal w klasycznej klapie silnika Saaba. Kształt grilla oraz reflektorów uzupełnia gładki zderzak z głębokim trapezoidalnym wlotem powietrza.
  • Charakterystyczna alternatywa dla konwencjonalnych projektów kombi. Kompaktowe proporcje SportCombi – nachylona tylna szyba i krótki zwis tylny, z małym obszarem szyb za słupkiem C – odróżniają go od tradycyjnych formatów kombi.
  • Doskonała aerodynamika. Imponujący współczynnik oporu powietrza 0.28 dla sedana i 0.33 dla SportCombi. Niskie siły unoszące dla dobrej stabilności przy dużych prędkościach, SportCombi jako pierwszy Saab osiągający wartości zerowego unoszenia dla obu osi.

Design Wnętrza i Funkcje

Podobnie jak wszystkie samochody Saaba, 9-3 Sport Sedan i SportCombi zostały zaprojektowane z myślą o kierowcy. Oznacza to, że ergonomia kabiny, wskaźniki, sterowanie i pozycja siedzenia są rozwijane z perspektywy kierowcy. SportCombi dodaje cechy wszechstronności, takie jak zaskakująco duży bagażnik, aby ułatwić aktywne uprawianie sportu i rekreacji dla właścicieli.

  • Wrażenie kokpitu. Główny panel instrumentów otacza kierowcę. Logiczną konfigurację i namacalny odczucie przycisków. Kierownica dostosowuje się zarówno w zakresie nachylenia, jak i odległości.
  • Personalizacja „Profiler”. Szeroki zakres funkcji może być wstępnie ustawiony według preferencji osobistych, w tym: automatyczna kontrola klimatu, zegar/budzik, podświetlenie skali prędkości, pomoc przy parkowaniu, wycieraczki wrażliwe na deszcz i alarm przeciwwłamaniowy.
  • Podwójna strefa automatycznej kontroli klimatu w standardzie, umożliwiająca różne ustawienia temperatury dla lewej i prawej strony wnętrza. Obejmuje funkcję automatycznego bilansowania przepływu powietrza, aby kompensować zmiany temperatury w przypadku, gdy jedna strona samochodu jest w bezpośrednim świetle słonecznym.
  • Funkcjonalność ComSense minimalizuje potencjalne rozpraszanie kierowcy dzięki „dynamicznemu zarządzaniu obciążeniem”, chwilowo tłumiąc komunikaty ostrzegawcze/połączenia telefoniczne w momencie wykrycia momentu dużego obciążenia kierowcy przez działanie kierunkowskazów lub mocne hamowanie. Obejmuje wygaszanie podświetlenia instrumentów w panelu nocnym w celu zmniejszenia wizualnego „zaśmiecenia”.
  • Systemy infotainment obejmują nawigację DVD/GPS z dużym kolorowym monitorem 6.5 cala, system integracji telefonu Bluetooth™ (BPIS) do automatycznego podłączenia do systemu audio z obsługą za pomocą głosu lub przycisków na kierownicy. Gniazdo wejściowe AUX w standardzie we wszystkich systemach infotainment.
  • Dodatkowy potencjał ładunkowy. Zarówno Sport Sedan, jak i SportCombi mają tylne fotele dzielone w proporcjach 60/40 z otworem na narty. SportCombi ma szeroko otwieraną klapę bagażnika z niską podłogą, co zapewnia dostęp do przestronnej, dobrze ukształtowanej platformy ładunkowej, wolnej od intruzów. Opcjonalna składana tylna kanapa oferuje dodatkową przestrzeń wewnętrzną.
  • Innowacyjny system przechowywania TwinFloor w SportCombi. Po pociągnięciu za uchwyt w kształcie samolotu, środkowa część podłogi bagażnika unosi się transwersalnie i ustawiana jest na miejscu. To zapewnia wsparcie dla wygodnego przechowywania toreb na zakupy lub innych przedmiotów w podłodze i jest łatwo zabezpieczane siatką ładunkową.
  • Wybór trzech specyfikacji: Linear, Vector i najbogatsza Aero. Każda dostępna w kolorze „jasnego wnętrza” (parchment) lub „ciemnego wnętrza” (czarny).

Podwozie, Kierownica i Hamulce

Wyjątkowa dynamika podwozia obu modeli Sport Sedan i SportCombi dostarcza poziom zaangażowania i przyjemności z prowadzenia, który stawia wyzwanie standardom klasy. Aktywny system napędu na wszystkie koła (Saab XWD) jest oferowany dla wariantów Aero.

  • Charakterystyka pasywnego sterowania tylnych kół „ReAxs”. Kinematyka tylnego zawieszenia została dostrojona, aby zapewnić unikalną reakcję na sterowanie tylnymi kołami w celu optymalizacji prowadzenia i stabilności.
  • Niezależne tylne zawieszenie typu czterowahaczowego. Wysoka sztywność poprzeczna dla stabilności i przyczepności; podłużna elastyczność dla komfortu jazdy. Kompaktowa konstrukcja umożliwia uzyskanie przestronnej powierzchni ładunkowej wolnej od intruzji.
  • Z przodu zastosowano zawieszenie MacPhersona z dolnymi wahaczami zamontowanymi na hydroformowanej (pustej) podszerstwie. Wysoka sztywność tulei poprzecznych zapewnia dobrą odpowiedź na kierownicę i precyzję; wysoka elastyczność podłużna dla komfortu jazdy.
  • Saab XWD, aktywny system napędu na wszystkie koła, jest dostępny w wariantach Aero, razem z ulepszonym silnikiem V6 2.8 o mocy 280 KM/ 206 kW. Oferuje wzmocnione zaangażowanie kierowcy i kontrolę w każdych warunkach drogowych. Jednostka sprzęgła wielopłytkowego Haldex nieskończenie zmienia moment obrotowy między osią przednią a tylną, a opcjonalny tylny mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem może przenosić moment obrotowy między tylnymi wałkami napędowymi.
  • Zaawansowane elektroniczne systemy podwozia. Dostosowane przez Saaba „przyjazne dla użytkownika” ESP® (Program Stabilności Elektronicznej), mechaniczna pomoc hamulcowa, EBD (Elektroniczna Dystrybucja Siły Hamowania), CBC (Kontrola Hamowania w Zakręcie) i TCS (System Kontroli Traction).
  • Podstawka kierownicy zamontowana nisko zapewnia doskonałe wyczucie i precyzję z progresywną wspomaganiem i szybkim działaniem. System elektrohydrauliczny z silnikami 1.8i i 1.9TiD.
  • Trzy rozmiary hamulców tarczowych w zależności od mocy silnika. Doskonała stabilność hamowania przy dużych prędkościach z automatycznym ustawieniem tylnego koła „do wewnątrz” dzięki geometrii ReAxs.
  • Zminimalizowana waga nienaśladująca dla lepszej jakości jazdy. Nośniki przednich piast, zaciski hamulcowe oraz dolne ramiona kontrolne w przednim zawieszeniu oraz dolne końcówki tylnego zawieszenia wykonane są z aluminium.
  • Tuleje „shear” na górze mocowań tylnych amortyzatorów dla komfortowej jazdy i skutecznego tłumienia wibracji.

Jednostka Napędowa

Silniki turbo zapewniają doskonałą kulturę pracy i zdolność jazdy, wzmacniając tradycyjne mocne strony Saaba — wysoki moment obrotowy dla silnego przyspieszenia w średnim zakresie obrotów. Zapewniają poziom responsywności, który odpowiada doskonałej dynamice podwozia, jeszcze bardziej wzmacniając nacisk na kierowcę. Oferta obejmuje sześć opcji silników benzynowych, w tym dwie wersje BioPower oraz wybór trzech silników dieslowych.

  • Wyrafinowane zarządzanie silnikiem Saab Trionic dla wszystkich czterocylindrowych turbo silników benzynowych i BioPower, jednocześnie mierzące i dostosowujące czas zapłonu, wtrysk paliwa, ciśnienie doładowania, masę powietrza i elektroniczną przepustnicę dla optymalnego spalania.
  • Całkowicie aluminiowy silnik turbo o pojemności 2.8 litra. Pierwsza jednostka sześciocylindrowa zaprojektowana specjalnie dla turbodoładowanych zastosowań Saaba. Oferując 280 KM (206 kW) lub 255 KM (188 kW), łączy doskonałą kulturę pracy z wyjątkowymi osiągami turbo. Pojedyncza turbosprężarka twin-scroll zasilana przez oba rzędy cylindrów. Ekskluzywna dla najwyższego wariantu Aero.
  • Całkowicie aluminiowe silniki turbo o pojemności 2.0 litra. Opracowane i dostrojone przez Saaba do mocy 150 (110 kW), 175 (129 kW) i 210 KM (147 kW) z wysokim momentem obrotowym dla szybkiego wyprzedzania. Wszystkie komponenty wewnętrzne są unikalne dla Saaba. Wały wyrównawcze dla większej kultury pracy.
  • Wybór dwóch silników BioPower, które zapewniają większą moc i moment obrotowy przy pracy na paliwie E85. Saab BioPower wyróżnia się oferując silniki o zmiennej charakterystyce paliwowej, które zapewniają lepsze osiągi oraz zmniejszają emisję CO2 z paliw kopalnych.
  • Silnik 1.9TTiD z dwuetapowym doładowaniem prowadzi wybór silników dieslowych. Oferuje 180 KM (132 kW) oraz wyjątkowy moment obrotowy 400 Nm, z dwoma turbosprężarkami zintegrowanymi jako jedna jednostka i wielopunktowym wtryskiem paliwa. Dwie inne wersje, z turbosprężarką VNT, dostarczają 150 KM (110 kW) z 16 zaworami lub 120 KM (88 kW) z 8 zaworami. Opcjonalny filtr cząstek stałych bezobsługowy.
  • Naturalnie ssący silnik 1.8i o mocy 122 KM/90 kW i zmiennej długości kolektorze ssącym. Dostępny w wszystkich specyfikacjach, z wyjątkiem Aero, dla szerokiego zasięgu klientów.
  • Szeroki wybór skrzyń biegów. Sześciobiegowe manualne skrzynie biegów w standardzie dla 2.8V6, 210 KM (155 kW) oraz 175 KM (129 kW) turbo i wszystkich turbo diesli. Pięciobiegowa automatyczna skrzynia biegów z adaptacyjnym systemem ręcznego wyboru biegów Saab Sentronic i opcjonalnymi przyciskami sterującymi na kierownicy. Sześciobiegowe jednostki oferowane są z silnikiem 2.8V6 oraz 180 KM (132 kW) i 150 KM (110 kW) turbo diesli. Wariant „5+2”, z dwoma biegami pośrednimi przy kickdownie, dla silnika 210 KM (155 kW).

Konstrukcja nadwozia i systemy elektryczne

9-3 Sport Sedan i SportCombi mają sztywniejsze nadwozia cztero- i pięcio-drzwiowe, dotychczas wyprodukowane przez Saaba, co zapewnia solidne podstawy, na których zbudowano ich wzorowe właściwości jezdne, komfort i bezpieczeństwo. Sieć cyfrowego sygnału multiplex zapewnia szybkie i efektywne sterowanie głównymi funkcjami.

  • Wysoka sztywność skręcająca – 22 000 Nm/stopień odkształcenia dla Sport Sedana i, pomimo dużego otwarcia klapy bagażnika, o tylko 6.6 procent mniej dla SportCombi. Zastosowanie technik projektowania FEM oraz dostosowanych blach w budowie redukuje zbędną wagę i koncentruje siłę tam, gdzie jest potrzebna.
  • Prawie 60% wagi nadwozia wykonane z stali o wysokiej lub bardzo wysokiej wytrzymałości, używanej głównie w centralnej klatce bezpieczeństwa pasażerskiej, gdzie wszystkie główne belki mają zamknięte sekcje dla dodatkowej wytrzymałości.
  • Strukturalne „pierścienie” wokół słupków C i D w SportCombi obejmują poprzeczne belki w podłodze i dachu, aby zrekompensować utratę krzyżowego wzmocnienia sedana. „Pierścienie” połączone wzdłużnie przez sześć belek w tylnej części nadwozia, a podstawy słupków C są dodatkowo wzmocnione.
  • Deformowalne skrzynki bezpieczeństwa za przednim zderzakiem minimalizują uszkodzenia nadwozia przy niskich prędkościach do 15 km/h.
  • Multiplexing dla całej sieci elektrycznej i elektronicznej z transmisją databus dla kontrolowania systemu napędu, podwozia, nadwozia, „infotainment”, telematyki, nawigacji oraz systemów klimatyzacji i komfortu.

Bezpieczeństwo

Saab ma długą tradycję skutecznej pracy w zakresie bezpieczeństwa samochodowego, a samochody Saaba konsekwentnie dobrze wypadają w rzeczywistych badaniach wypadków, często zajmując wysokie miejsca w swoich segmentach. W testach zderzeniowych EuroNCAP, 9-3 Sport Sedan i 9-3 Convertible uzyskały maksymalną pięciogwiazdkową ocenę.

2.0T 5AT XWD (210 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc154 Kw @ 5500 Rpm
209 Hp @ 5500 Rpm
207 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy187 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
254 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna137 Mph (220 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna3538 Lbs (1605 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4486 Lbs (2035 Kg)
Średnie spalanie23.5 Mpg Us (10 L/100Km)
Emisja CO2229 G/Km

2.0T 6MT (175 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc129 Kw @ 5500 Rpm
175 Hp @ 5500 Rpm
173 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy196 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
265 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna134 Mph (216 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna3175 Lbs (1440 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4453 Lbs (2020 Kg)
Spalanie miasto25.7 Mpg Us (9.2 L/100Km)
Spalanie trasa47.1 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie35.8 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Emisja CO2203 G/Km

2.0T 6MT (210 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc154 Kw @ 5500 Rpm
209 Hp @ 5500 Rpm
207 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy187 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
254 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna143 Mph (230 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna3219 Lbs (1460 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4530 Lbs (2055 Kg)
Średnie spalanie30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Emisja CO2174 G/Km

2.0T 6MT XWD (210 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc154 Kw @ 5500 Rpm
209 Hp @ 5500 Rpm
207 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy187 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
254 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna143 Mph (230 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna3483 Lbs (1580 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4641 Lbs (2105 Kg)
Średnie spalanie29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Emisja CO2186 G/Km

1.9L TTiD 6AT (160 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc117.7 Kw @ 4000 Rpm
160 Hp @ 4000 Rpm
158 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy266 Lb-Ft @ 1750 Rpm
360 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyCommonrail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna134 Mph (216 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna3384 Lbs (1535 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4641 Lbs (2105 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa46.4 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Średnie spalanie35 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Emisja CO2159 G/Km

1.9L TTiD 6AT (180 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc132 Kw @ 5500 Rpm
179 Hp @ 5500 Rpm
177 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
400 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyCommonrail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna137 Mph (220 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/45R17
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna3406 Lbs (1545 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4641 Lbs (2105 Kg)
Spalanie miasto26 Mpg Us (9 L/100Km)
Spalanie trasa47.8 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie36 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Emisja CO2159 G/Km

1.9L TTiD 6MT (130 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc95.6 Kw @ 4000 Rpm
130 Hp @ 4000 Rpm
128 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 1500 Rpm
320 Nm @ 1500 Rpm
Układ paliwowyCommonrail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna127 Mph (204 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna3296 Lbs (1495 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4575 Lbs (2075 Kg)
Średnie spalanie51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Emisja CO2122 G/Km

1.9L TTiD 6MT (160 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc117.7 Kw @ 4000 Rpm
160 Hp @ 4000 Rpm
158 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy266 Lb-Ft @ 1750 Rpm
360 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyCommonrail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna137 Mph (220 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna2976.2 Lbs (1350 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4586 Lbs (2080 Kg)
Spalanie miasto25.7 Mpg Us (9.2 L/100Km)
Spalanie trasa47.1 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie35.8 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Emisja CO2157 G/Km

1.9L TTiD 6MT (180 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1910 Cm3
Moc132 Kw @ 5500 Rpm
179 Hp @ 5500 Rpm
177 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
400 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyCommonrail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna140 Mph (225 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/45R17
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna2976.2 Lbs (1350 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4586 Lbs (2080 Kg)
Spalanie miasto25.7 Mpg Us (9.2 L/100Km)
Spalanie trasa47.1 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie35.8 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Emisja CO2154 G/Km

1.8t BioPower 5MT (175 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc129 Kw @ 5500 Rpm
175 Hp @ 5500 Rpm
173 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy187 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
254 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoEthanol
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna130.4 Mph (210 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2976 Lbs (1350 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4453 Lbs (2020 Kg)
Spalanie miasto25.7 Mpg Us (9.2 L/100Km)
Spalanie trasa47.1 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie35.8 Mpg Us (6.6 L/100Km)

2.0t BioPower 6MT (200 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc147 Kw @ 5500 Rpm
200 Hp @ 5500 Rpm
197 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy187 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
254 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoEthanol
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna140 Mph (225 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna3175 Lbs (1440 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4453 Lbs (2020 Kg)
Średnie spalanie32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Emisja CO2169 G/Km

1.8i 5MT (122 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1796 Cm3
Moc90 Kw @ 6000 Rpm
122 Hp @ 6000 Rpm
121 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy123 Lb-Ft @ 3800 Rpm
167 Nm @ 3800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna124.2 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna2976.2 Lbs (1350 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3946.3 Lbs (1790 Kg)
Spalanie miasto25.7 Mpg Us (9.2 L/100Km)
Spalanie trasa47.1 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie30.5 Mpg Us (7.7 L/100Km)
Emisja CO2183 G/Km

1.8T 6MT (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc110 Kw @ 5500 Rpm
150 Hp @ 5500 Rpm
148 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
240 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna127 Mph (204 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna2976 Lbs (1350 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4453 Lbs (2020 Kg)
Spalanie miasto25.7 Mpg Us (9.2 L/100Km)
Spalanie trasa47.1 Mpg Us (5 L/100Km)
Średnie spalanie35.8 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Emisja CO2169 G/Km

2.0T 5AT (210 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc154 Kw @ 5500 Rpm
209 Hp @ 5500 Rpm
207 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy187 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
254 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika16.4 Galony (62.1 L)
Prędkość maksymalna140 Mph (225 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość183 In (4648 Mm)
Szerokość80.2 In (2037 Mm)
Wysokość58 In (1473 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60/59.3 In (1
Rozstaw osi105.3 In (2675 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika12.4 Cuft (351 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna3274 Lbs (1485 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4586 Lbs (2080 Kg)
Średnie spalanie27.4 Mpg Us (8.6 L/100Km)
Emisja CO2199 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.