SEAT Ibiza 5-drzwiowe 2017-2021

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

SEAT Ibiza 5-drzwiowe 2017-2021

Przejdź do galerii zdjęćSEAT Ibiza 5-drzwiowe 2017-2021

SEAT zaprezentował piątą generację modelu Ibiza na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2017 roku, wykorzystując tę samą platformę co Volkswagen Polo.

Luca de Meo, prezydent SEAT-a, starał się poprawić wizerunek hiszpańskiej marki na rynku i przyciągnąć więcej uwagi klientów poszukujących pojazdów o bardziej emocjonalnym designie. SEAT był jedyną marką, która oferowała projekt inspirowany latynoskimi motywami na niemieckiej platformie technicznej.

Ibiza wyglądała jak pomniejszona wersja SEAT-a Leona, konkurenta w segmencie kompaktowym tej hiszpańskiej marki. Jej kanciaste reflektory, wymyślone panele drzwi oraz agresywny wygląd stanowiły główne atuty małego hatchbacka. W przeciwieństwie do swoich poprzedników, była dostępna wyłącznie w wersji 5-drzwiowej. SEAT zrezygnował z wcześniej oferowanych wersji kombi i 3-drzwiowych.

Wewnątrz, producent samochodów zdołał stworzyć przestronniejszą kabinę dzięki zwiększeniu szerokości kół z przodu i z tyłu oraz rozstawu osi. Efektem tego było więcej miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu, co było bardzo mile widziane w pojeździe klasy miejskiej. Jego dzielone tylne siedzenia mogły zwiększyć pojemność bagażnika z 355 litrów (12,5 stopy sześciennej) do 823 litrów (29 stóp sześciennych).

Pod maską SEAT zainstalował jedynie silniki spełniające normy Euro 6 o mocy od 65 do 150 KM. W zależności od wersji, inżynierowie sparowali je z pięciobiegową lub sześciobiegową skrzynią manualną. Dla wybranych wersji dostępna była opcjonalna skrzynia automatyczna o siedmiu biegach (z podwójnym sprzęgłem).

 Jak wspominasz swoje pierwsze Ibiza? Od ponad trzech dekad miliony kierowców posiadały Ibiza. Może to był ich pierwszy samochód, z którym odbyli pierwszą podróż na uczelnię; być może to wciąż rodzinny samochód. Po czterech generacjach i ponad 5,4 miliona sprzedanych egzemplarzy, nowa SEAT Ibiza jest wypełniona najnowszymi technologiami, doskonałymi osiągami oraz znaczną poprawą przestrzeni i komfortu wnętrza. Najbardziej ikoniczny model hiszpańskiej marki ma całkowicie nowy wygląd, zachowując młodzieńczy, funkcjonalny, sportowy i komfortowy duch jak zawsze. Jego świeży design odzwierciedla charakterystyczne DNA SEAT, ale z bardziej wyrazistym, sportowym stylem, z bardziej rzeźbionymi, podkreślonymi, ekscytującymi i opływowymi powierzchniami. Piąta generacja SEAT Ibiza zadebiutowała publicznie na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych w Genewie w 2017 roku, a przedsprzedaż już się rozpoczęła, a pierwsze auta będą dostarczane w czerwcu 2017 roku.

„SEAT znajduje się w fazie konsolidacji i wzrostu, a my pracujemy nad tym, aby stać się jedną z najbardziej dynamicznych organizacji w naszej branży,” mówi Luca de Meo, przewodniczący Komitetu Wykonawczego SEAT, S.A. Firma uzyskała najlepsze wyniki finansowe w swojej historii w 2016 roku, osiągając zysk operacyjny w wysokości 143 milionów euro oraz zysk po opodatkowaniu przed szczególnymi zdarzeniami wynoszący 232 miliony euro.

„Nowa SEAT Ibiza jest wielkim krokiem naprzód dla marki i staje się punktem zwrotnym w segmencie”. To kolejny krok w największej ofensywie produktowej, jaką kiedykolwiek przeprowadził SEAT. Na początku zadebiutował pierwszy SUV marki, Ateca, następnie zaktualizowany Leon. Teraz przyszedł czas na nową Ibizę, dopełniając wzmocnienie trzech głównych filarów marki.

Nowe modele wciąż nadchodzą, takie jak kompaktowy crossover, Arona, w drugiej połowie 2017 roku oraz nowy SUV na 5 i 7 miejsc, który będzie pozycjonowany o segment wyżej niż Ateca i dotrze do dealerów w 2018 roku. Wprowadzenie Ibizy otwiera bardzo szczególny rok dla SEAT, także w aspekcie komercyjnym. Firma wchodzi w piąty z rzędu rok zwiększających się sprzedaży, po odnotowaniu wzrostu o 13,6% w pierwszych dwóch miesiącach roku.

Nowa SEAT Ibiza to całkowicie nowy model, stworzony z bardzo ambitnymi celami: aby zrobić duży krok naprzód w zakresie bezpieczeństwa, designu, wydajności i komfortu. Ten ogromny postęp w jakości udało się osiągnąć dzięki nowej modułowej platformie MQB A0. Nowa SEAT Ibiza jest pierwszym modelem Grupy Volkswagen, który korzysta z tej platformy, co podkreśla znaczenie marki SEAT w Grupie i oferuje niezliczone korzyści.

Zadebiutowała po raz pierwszy w 1984 roku, Ibiza stała się ikoną SEAT. Ten model jest najdłużej obecny w historii marki i jest jej najlepiej sprzedającym się modelem, z ponad 5,4 miliona sprzedanych egzemplarzy. Ibiza jest jednym z trzech filarów firmy, obok Leona i Ateca, na których SEAT polega w dalszym budowaniu sukcesu firmy w przyszłości.

Model decyzyjny

Piąta generacja SEAT Ibiza została opracowana w Barcelonie i stanowi kluczowy krok naprzód w przyszłości SEAT. Po pierwsze, ponieważ demonstruje najnowszą technologię Grupy Volkswagen, platformę MQB-A0 (Modular Quer Baukasten), która pokazuje znaczenie marki SEAT w Grupie Volkswagen, ponieważ ta nowa platforma po raz pierwszy zagości w tym segmencie. Po drugie, bo jest wypełniona najnowocześniejszą technologią, spektakularnym dynamizmem i znaczącym zwiększeniem przestrzeni wewnętrznej. To oznacza zupełnie nowy model, ale jak zawsze utrzymujący młodzieńcze podejście, dynamizm, funkcjonalność i komfort. Aby to osiągnąć, otrzymał nowy, świeży i sportowy design, odzwierciedlający niepowtarzalne DNA SEAT. Język powierzchni został dodatkowo zaostrzony w sposób, który nadaje bardziej rzeźbiony, ekscytujący i aerodynamiczny wygląd.

„Nowa SEAT Ibiza przyjmuje DNA designu SEAT i zapewnia fantastyczne osiągi dynamiczne,” mówi Dr. Matthias Rabe, wiceprezydent SEAT ds. badań i rozwoju; „Dzięki nowej modułowej platformie MQB-A0 SEAT Ibiza sięga po technologie z wyższych segmentów, a w zakresie komfortu znacznie poprawia przestronność i zmienność wnętrza.”

Łączy elegancję i styl, ale nigdy nie porzuca swojego dynamicznego charakteru. Nowa Ibiza niewątpliwie przyczynia się do wzrostu bazy klientów SEAT oraz poprawia wizerunek marki, czyniąc ją bardziej aspiracyjną dzięki swoim niezaprzeczalnym cechom, które dopełniają zaokrąglony, mocny design, zapewniający doskonałą stabilność na drodze.

Pomiar wymiarów

Nowa SEAT Ibiza ma zauważalny wzrost przestrzeni wewnętrznej; jest znacznie bardziej robustna, a także dużo bezpieczniejsza. Jednak nie to wrażenie czyni się, spoglądając na jej wymiary zewnętrzne; długość wynosi 4 059 mm, szerokość 1 780 mm i wysokość 1 444 mm (1 429 mm dla wersji FR). W porównaniu do poprzedniego modelu jest znacznie szersza o oszałamiające 87 mm, krótsza o 2 mm i niższa o 1 mm niż poprzedni model, ale przede wszystkim zmiana wymiarów nadaje mocny obraz samochodu, który przylega do drogi. A kluczem jest nowa platforma MQB A0.

Rozstaw kół jest szerszy o 60 mm z przodu i 48 mm z tyłu, a odległość między osiami wynosi 2 564 mm, co oznacza wzrost o 95 mm. Rezultatem jest dużo bardziej komfortowy samochód, nowa SEAT Ibiza jest zarówno przestronniejsza wewnątrz, jak i większa na zewnątrz. Na przykład szerokość kabiny pasażerskiej zwiększyła się o 55 mm dla kierowcy oraz 16 mm dla pasażera, przestrzeń na nogi na tylnych siedzeniach wzrosła o 35 mm, podczas gdy wysokość wnętrza zwiększyła się o 17 mm z tyłu. Fotele są o oszałamiające 42 mm szersze, co czyni nową SEAT Ibiza jednym z najlepszych w tej klasie w tej kategorii. Trzeba to zrozumieć; jeśli wcześniej pasażer powyżej 1,75 m czuł się nieco ściśnięty na tylnych siedzeniach, to teraz w nowej Ibizie pasażer będzie znacznie bardziej komfortowy. Bagażnik również został powiększony o 63 litry, co daje łączną pojemność 355 litrów, co czyni go najlepszym w klasie. Wysokość załadunku została również obniżona, co dowodzi, że SEAT potrafi łączyć design z funkcjonalnością.

Wszystkie silniki dostępne w nowej SEAT Ibiza spełniają normy emisji Euro6 i oferują doskonałe osiągi, wysoką wydajność i niską emisję. Do wyboru są różne silniki benzynowe z aluminiowym blokiem i cylindrami. Pierwsza opcja to 3-cylindrowy silnik 1.0 MPI o mocy 65 KM lub 75 KM, a kolejną jest 1.0 TSI o mocy 95 lub 115 KM, wraz z turbosprężarką, intercoolerem i wtryskiem bezpośrednim. Również nowy silnik 1.5 TSI będzie dostępny pod koniec 2017 roku z czterema cylindrami i mocą 150 KM. Ciśnienie wtrysku TSI wynosi 250 bar w wersjach 115 i 95 KM o pojemności 1 litra, natomiast 1.5 TSI osiąga 350 bar. Warto również zaznaczyć, że wszystkie wersje TSI mają zmienny rozdział czasów otwarcia zaworów dolotowych i wylotowych, aby poprawić płynność i reakcję w każdej sytuacji przy niskich i wysokich obrotach, oraz na co może liczyć kierowca. Bloki silników i głowice cylindrów są wykonane z aluminium, z podwójnym wałkiem rozrządu z napędem paskowym, który ma okres serwisowy wynoszący około 30 000 km i wykorzystuje system start&stop w celu poprawy wydajności. Silnik 75 KM o pojemności 1 litra ma średnie zużycie wynoszące 4,9 l/100 km i emisję CO2 wynoszącą 112 g/km. Z maksymalnym momentem obrotowym 95 Nm dostępnym w zakresie od 3 000 do 4 300 obr/min, to silnik, który wyróżnia się doskonałą reakcją przy niskich i średnich obrotach. Połączony z ręczną skrzynią biegów o 5 przełożeniach, osiąga maksymalną prędkość 167 km/h na 4. biegu, podczas gdy przy 120 km/h na 5. biegu, jego dokładność przełożeń pozwala mu osiągać maksymalny moment obrotowy, co zapewnia płynną i komfortową jazdę po drodze lub autostradzie. W przypadku jednostki 95 KM 1.0 TSI średnie zużycie wynosi około 4,7 l/100 km i emisja CO2 wynosi 106 g/km. To jednostka napędowa, która wyróżnia się na tle innych dzięki płynnej pracy i doskonałej reakcji przy bardzo niskich obrotach. Prawdziwym testem tego jest jej wysoki maksymalny moment obrotowy wynoszący 175 Nm dostępny w zakresie od 2 000 do 3 500 obr/min. Osiąga maksymalną prędkość 182 km/h i przyspiesza od 0 do 60 km/h w zaledwie 10,9 sekundy. W przypadku wyprzedzania, silnik reaguje z charakterem, ponieważ na 5. biegu jest w stanie przyspieszyć od 80 do 120 km/h w 10,9 sekundy. Przechodząc do jednostki 115 KM 1.0 TSI, ta wersja wyposażona jest w 6-biegową skrzynię biegów, a jej średnie zużycie wynosi 4,7 l/100 km, a emisja CO2 wynosi 108 g/km. Oferuje fantastyczne osiągi; jej maksymalna prędkość wynosi 195 km/h (na 5. biegu), a 0 do 100 km/h wynosi poniżej 10 sekund, osiągając 9,3 sekundy. Dodatkowo jej imponujący poziom maksymalnego momentu obrotowego wynoszącego 200 Nm, dostępnego w zakresie od 2 000 do 3 500 obr/min, zapewnia znakomite przyspieszenie przy wysokich prędkościach, przyspieszając od 80 do 120 km/h w 10,9 sekundy.

Wydajne silniki diesla 1.6 TDI będą dostępne w wersjach o mocy 80, 95 i 115 KM. Na koniec, nowa platforma MQB A0 pozwala na oferowanie w Nowej Ibizie silnika 1.0 TSI o mocy 90 KM zasilanego gazem ziemnym (CNG). SEAT jest pierwszym producentem oferującym silnik tego typu w tej klasie. Dostępne skrzynie biegów to ręczna 5-biegowa skrzynia dla silników o mocy 95 KM i niższych oraz 6-biegowa dla mocniejszych jednostek. Skrzynia biegów DSG z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa jest kolejną z opcji dostępnych w nowym SEAT Ibiza.

Dynamiczne zachowanie samochodu, jakość jazdy i komfort prowadzenia są wyjątkowe dzięki nowej platformie MQB A0. To przynosi korzyści dla zawieszenia, gdyż umożliwia mu pracę w bardziej odpowiedni sposób, zarówno z punktu widzenia komfortu, jak i zachowania dynamicznego. Innym ważnym punktem jest ulepszony C-EPS (Column Electric Power System) z elektryczno-mechaniczną pomocą, co zapewnia lepszy dotyk, precyzję i szybkość kierownicy. Z przodu samochodu znajduje się zawieszenie McPherson, a z tyłu półsztywny most. Środki oszczędzające wagę, takie jak puste stabilizatory, zostały również wprowadzone w konstrukcji bez wpływu na jakość jazdy. Dodatkowo wersja FR oferuje opcjonalne amortyzatory z elektroniczną regulacją, które mają dwa ustawienia (Normalne i Sportowe). Nowa SEAT Ibiza jest dostępna tylko w wersji 5-drzwiowej, która teraz jest bardziej funkcjonalna, a nowy design oferuje sportowy wygląd modelu 3-drzwiowego. Pojawiły się także jakościowe skoki naprzód w zakresie kontroli hałasu, wibracji i szorstkości jazdy. Nowa SEAT Ibiza oferuje jakość bardziej luksusowego samochodu. Jest także zwrotna w mieście, wydajna na krętych drogach i oferuje doskonały komfort podczas długich podróży.

Cztery pakiety wyposażeniowe i najnowocześniejsza technologia

Nowa SEAT Ibiza będzie oferować cztery linie wyposażeniowe, zaczynając od Referencji, a następnie wersja Style. Najbardziej ekskluzywne będą wersje FR i XCellence.

Wersja FR wyposażona jest w najbardziej dynamiczne i technologiczne wyposażenie, aby cieszyć się najlepszymi osiągami. Ekskluzywne elementy designu dynamicznego zostały stworzone specjalnie dla niej, takie jak tylny dyfuzor, ekskluzywne siatki z przodu, symulowane wydechy po bokach tylnego zderzaka, sportowe zawieszenie i ekskluzywny pakiet czarny na zewnątrz. Nie tylko to, ale także wysokość nadwozia została obniżona o 15 mm, a ustawienie zawieszenia zostało nieco zmienione, z mocniejszymi amortyzatorami, podczas gdy średnica stabilizatora jest większa. Różnica wynosi 21×3.7 mm dla wersji FR i 20×2.8 mm dla pozostałych. Półsztywny most tylny jest także mocniejszy w wersji FR.

Wersja XCellence ma na celu dotarcie do nowych klientów, którzy poszukują bardziej wyrafinowanego i charakterystycznego designu połączonego z bardziej wygodnym i inteligentnym wyposażeniem funkcjonalnym. Jej chromowane detale podkreślają jej wyrafinowanie i elegancję.

Obie wersje będą miały tę samą cenę i są zaprojektowane, aby oferować najlepsze możliwe opcje dla różnych typów kierowców: FR jest skierowane do tych, którzy szukają sportowego samochodu, podczas gdy XCellence koncentruje się na komforcie, elegancji i technologii.

Wnętrze wersji FR i XCellence oferuje ambientowe oświetlenie LED w dwóch kolorach, czerwonym i białym, a trzy obszary wewnętrzne są wyraźnie oznaczone światłami (drzwi, podłoga i sufit), aby stworzyć wyrafinowaną i elegancką przestrzeń wewnętrzną. Użycie technologii LED w lampach wewnętrznych i zewnętrznych nie jest estetycznym kaprysem. Diody LED oferują znacznie wyższą jakość oświetlenia przy oszczędności energii, co poprawia ekonomię paliwową. Pełne lampy LED w Ibizie (reflektory, zestaw wskaźników, kierunkowskazy i tylne światła przeciwmgielne) są nowością w tym segmencie.

Wersja FR zawiera sztywniejsze zawieszenie i oferuje dwa ustawienia trybu, Normalne i Sportowe, aby dostosować się do preferencji kierowcy lub warunków drogowych. Wersja XCellence również będzie miała tę możliwość w późniejszym czasie, z łagodniejszym ustawieniem. Wersja XCellence również będzie miała tę możliwość w późniejszym czasie, z łagodniejszym ustawieniem.

Systemy wspomagania prowadzenia zawarte w nowej Ibizie zawierają elementy, które, choć już obecne w Leonie i Ateca, są dość nietypowe w tej klasie. Nowa SEAT Ibiza wyposażona jest w Front Assist, Adaptacyjny Tempomat, System Bezkluczykowy z przyciskiem uruchamiania silnika, nową generację czujników parkowania z przodu i z tyłu oraz kamerę tylnego widoku o wyższej jakości i precyzji odzwierciedloną w premium 8-calowym ekranie dotykowym z szklanym panelem. To pierwszy raz, gdy SEAT Ibiza ma ogromny i funkcjonalny zintegrowany 8-calowy ekran dotykowy, który oferuje najlepszą technologię bez kompromisów w harmonii wnętrza.

Najlepsze jest to, że to nie są jedyne systemy wspomagające kierowcę, jakie ma do dyspozycji kierowca nowego SEAT Ibiza, wiele z nich jest całkowicie innowacyjnych w tej kategorii. Ponadto można znaleźć inne systemy, takie jak rozpoznawanie zmęczenia, automatyczne hamowanie awaryjne z rozpoznawaniem pieszych, Stop&Go połączone z ACC i DSG, aby zapewnić jak najbardziej relaksujące doświadczenie w korkach – to odpowiedzialne jest za hamowanie samochodu i ponowne przyspieszanie, aby wrócić na drogę – oraz Multi Collision Brake, czyli automatyczne hamowanie po kolizji, które może zmniejszyć konsekwencje wielokrotnego wypadku, wprowadzając hamulce automatycznie po pierwszej kolizji, aby utrzymać samochód pod kontrolą i uniknąć drugiego uderzenia lub złagodzić jego skutki.

Wisienką na torcie nowego SEAT Ibiza jest możliwość skonfigurowania reakcji samochodu, dzięki profilowi jazdy, z trzema prekonfigurowanymi modelami (Eco, Normal i Sport) oraz jednym dodatkowym, Indywidualnym, który pozwala kierowcy wybrać, jak silnik reaguje na jego preferencje, a także układ kierowniczy, zawieszenie, ACC, klimatyzację i skrzynię biegów (w wersjach DSG).

Wnętrze posiada jedno z najbardziej wyróżniających się cech nowego modelu, czyli bezprzewodową ładowarkę z wzmocnieniem GSM. Jeśli chodzi o łączność, Nowa SEAT Ibiza jest jedynym samochodem 100% połączonym dzięki trzem opcjom: Apple Car Play, Android Auto i Mirror Link. SEAT stawia sobie za cel być liderem w dziedzinie samochodów połączonych oraz rozwijać nowe rozwiązania mobilności, w których połączony samochód poprawia doświadczenia użytkownika, czyniąc je łatwiejszymi i bardziej elastycznymi. W obliczu zakłócających zmian, SEAT pragnie stawić czoła wyzwaniom, jakie stawiają miejskie infrastruktury, systemy ruchu i pojazdy w miastach, oferując te technologie w większości swoich pojazdów.

Nowa SEAT Ibiza prezentuje współpracę z systemem dźwiękowym Beatsaudio, marką, która wnosi energię, emocje i ekscytację, zmieniając sposób, w jaki ludzie słuchają muzyki. Wykorzystuje cyfrowy procesor sygnałowy (DSP), 7 premium głośników i 8-kanałowy wzmacniacz o mocy 300W.

Platforma MQB A0

Najnowsza technologia Grupy Volkswagen, platforma MQB (Modular Quer Baukasten) pozwala na wyższą elastyczność produkcji i solidną implementację, ponieważ wspiera różne modele i pozwala na różne typy nadwozia w tym samym segmencie, a także różne konfiguracje rozstawu osi mogą być osiągnięte w ramach tej samej podstawowej platformy. Inwestycje SEAT oraz wydatki na badania i rozwój w ostatnich latach były w części przeznaczone na dostosowanie Linii 1 w fabryce w Martorell do nowej platformy MQB A0, co pozwoliło SEAT stać się pierwszą firmą Grupy Volkswagen, która wykorzystuje tę technologię.

Liczba części wykorzystujących technologię Hot-Forming została zwiększona, co przyczynia się do zmniejszenia wagi i zwiększenia sztywności, poprawiając wydajność i obniżając zużycie. Szczególnie dla nowej Ibizy, 900 robotów i ponad 4000 punktów spawania gwarantują solidność pojazdu. Spawanie punktowe połączone z technologią laserową łączy komponenty w doskonałym wyniku: lekkie nadwozie o ekstremalnej sztywności strukturalnej.

Design: kolejny krok w DNA SEAT

5. generacja SEAT Ibiza ma świeży i młodzieńczy design, a jednocześnie jest dojrzała i zrównoważona, z idealnymi proporcjami, które odzwierciedlają silny i zwinny charakter. Jej charakterystyczne cechy SEAT nie tylko zostały zachowane, ale także przeniesione na wyższy poziom, popychając ewolucję DNA designu SEAT.

Z przodu samochodu, trójkątne reflektory Full LED oraz ikoniczne grafiki dzienne sprawiają, że nowy SEAT jest natychmiast rozpoznawalny. Emblemat dumnie wyeksponowany jest na kratce i jest również podkreślony przez dwie charakterystyczne linie na masce, z delikatną przerwą w chromowanej ramce. Kształt w kształcie litery x nadaje dużą dynamikę i niesamowitą stabilność wizualną.

Zderzaki samochodu są bardzo krótkie, cztery koła są umiejscowione na czterech rogach samochodu, co czyni go stabilnym, dynamicznym i sportowym. Dłuższy rozstaw osi i grafika okien podkreślają rozmiar nowej Ibizy, podczas gdy podwójne bulwy wzdłuż długości samochodu są typowe dla SEAT, nadając pojazdowi bardziej ekspresyjny, trójwymiarowy wygląd. Nadwozie zostało pięknie rzeźbione, łącząc ostre linie z gładkimi powierzchniami. Nowe koła oferowane są w dwóch kolorach, co nadaje elegancki charakter. Koła 18 calowe dostępne są tylko w jednym kolorze.

Tył samochodu jest również typowy dla Ibizy. Jej pojedyncze tylne światła otaczają samochód, współdziałając z bulwami z tyłu, odpowiednio proporcjonalnymi w unikalnym designie i oferując doskonałe osiągi aerodynamiczne. Mocne linie bagażnika oraz zderzaki sprawiają, że samochód wygląda szeroko i nadają mu wręcz monolityczny wygląd, podczas gdy tylne reflektory wydają się zbliżać samochód do ziemi. Wersja FR ma detale, które podkreślają jej sportowy charakter, takie jak końcówki wydechu po obu stronach tylnego dyfuzora. Wersje XCellence otrzymują chromowane detale, które podkreślają ich wyrafinowanie i elegancję.

Jeśli chodzi o wnętrze, dodano więcej napięcia, bardziej techniczne i precyzyjne linie oraz lżejsze proporcje, aby osiągnąć bardziej elegancki wygląd i wyższy poziom postrzeganej jakości, podczas gdy nowe materiały zdołały zachować młodzieńczy i dynamiczny charakter. Ważne jest podkreślenie doskonałej harmonii między kolorami a materiałami Nowej SEAT Ibiza, której postrzegana jakość wzrasta dzięki charakterystyce materiałów, grawerunkom i błysku. Strukturalnie szczególny nacisk położono na poziome proporcje w montażu różnych funkcjonalnych obszarów, w tym podwyższonego konsoli wewnętrznej, aby poprawić ergonomię i bezpieczeństwo. Celem było osiągnięcie idealnych proporcji oraz większego poczucia przestrzeni i komfortu.

Wszystkie kontrolki i instrumenty są zorientowane na kierowcę, tak jak DNA SEAT, usytuowane wokół kierowcy na jak najwyższej pozycji, aby unikać odrywania wzroku od drogi. Wnętrze ma także kluczową dekoracyjną formę, która ma zapewnić doskonałą równowagę między designem wnętrza a 8-calowym ekranem dotykowym Black Panel. Skrzynia biegów również znajduje się na najwyższej możliwej pozycji dla łatwości użytkowania. Analizując najwyższą jakość każdego szczegółu nowej SEAT Ibiza, nie sposób nie pomyśleć o modelach w wyższych kategoriach, od niezliczonych możliwości personalizacji po możliwość wyboru koloru oświetlenia LED wnętrza, nie zapominając oczywiście o technologii pokładowej, takiej jak 8-calowy ekran dotykowy i system łączności Full Link.

Nowa SEAT Ibiza dostępna jest w różnych kolorach: czerwonym pragnieniu, niebieskim tajemniczym, różowym mistycznym lub srebrnym miejskim. Formulacja tych kolorów, łącząca ciemne odcienie z najnowszymi pigmentami, pomaga wydobyć rzeźbę nadwozia na zewnątrz.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.