SEAT Ibiza 5 drzwiowe 2017-Present

SEAT Ibiza 5 drzwiowe 2017-Present

Przejdź do galerii zdjęćSEAT Ibiza 5 drzwiowe 2017-Present

Docierając do piątej generacji, całkowicie przeprojektowana Ibiza wprowadziła nowe funkcje, które przewyższały te w poprzednim modelu.

Oprócz najnowszych technologii, przestronność wnętrza i komfort znacznie się zwiększyły.

Choć Ibiza pozostała wierna swojemu młodzieńczemu i sportowemu charakterowi, poczyniła krok naprzód i stała się jednym z najlepiej wyglądających samochodów w swoim segmencie.

Od przodu pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy, są trójkątne reflektory LED oraz ikoniczna grafika świateł dziennych, które wyróżniają się na tle innych.

Model z 2017 roku miał dłuższy rozstaw osi i zmienioną grafikę okien, co podkreślało przestronność nowej generacji.

Z tyłu Ibiza miała wyraźne i mocne linie na klapie bagażnika i zderzaku. W wersji FR sportowy charakter podkreślono bocznymi końcówkami wydechu.

Wnętrze zyskało nowy design, a jakość użytych materiałów została poprawiona. Wprowadzono nowe kolory tapicerki i inne dekoracyjne wstawki. Nowe wyposażenie zawierało system łączności Full Link, oświetlenie ambientowe LED, kamerę tylna, bezprzewodową ładowarkę oraz ekran dotykowy o przekątnej do 8 cali.

Ibiza z 2017 roku była oferowana w czterech wersjach wyposażeniowych: Reference, Style, FR oraz XCellence. Podczas gdy wersja Reference skupiała się na sportowym charakterze z sportowym zawieszeniem, XCellence oferowała lepszy komfort, elegancję i technologię.

 Jakie były Twoje pierwsze doświadczenia z Ibizą? Od ponad trzech dziesięcioleci miliony kierowców miały swoje Ibizy. Być może to był ich pierwszy samochód, którym odbyli swoją pierwszą podróż na uniwersytet; być może to nadal rodzinny samochód. Po czterech generacjach i ponad 5,4 miliona sprzedanych egzemplarzy, nowa SEAT Ibiza jest bogata w najnowsze technologie, doskonałą dynamikę oraz imponujące zwiększenie przestrzeni i komfortu wewnętrznego. Najbardziej ikoniczny model hiszpańskiej marki otrzymał całkowicie nowy wygląd, który zachowuje młodzieńczy, funkcjonalny, sportowy i komfortowy charakter. Świeży design odzwierciedla wyraźne DNA SEAT-a, ale z bardziej drapieżnym, sportowym designem, z bardziej wymodelowanymi, podkreślonymi, ekscytującymi i opływowymi powierzchniami. Piąta generacja SEAT-a Ibizy miała swoją publiczną premierę na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2017 roku, a przedsprzedaż już się rozpoczęła, a pierwsze samochody będą dostarczane w czerwcu 2017 roku.

„SEAT jest w fazie konsolidacji i wzrostu i pracujemy nad tym, aby stać się jedną z najbardziej dynamicznych organizacji w naszej branży,” mówi Luca de Meo, przewodniczący Komitetu Wykonawczego SEAT, S.A. Firma osiągnęła najlepsze wyniki finansowe w swojej historii w 2016 roku z zyskiem operacyjnym wynoszącym 143 miliony euro oraz zyskiem po opodatkowaniu przed wyjątkowymi pozycjami wynoszącym 232 miliony euro.

„Nowa SEAT Ibiza to wielki krok naprzód dla marki i jest punktem zwrotnym w tym segmencie”. To kolejny krok w największej ofensywie produktowej, jaką kiedykolwiek przeprowadził SEAT. Na początku wprowadzono na rynek pierwszy SUV marki, Ateca, a następnie zaktualizowanego Leona. Teraz nadszedł czas na nową Ibizę, która uzupełnia wzmocnienie trzech głównych filarów marki.

Nowe modele wciąż będą nadchodzić, takie jak kompaktowy crossover, Arona, w drugiej połowie 2017 roku, oraz nowy SUV na 5 i 7 miejsc, który będzie plasował się o segment wyżej niż Ateca i trafi do salonów w 2018 roku. Wprowadzenie Ibizy otwiera bardzo specjalny rok dla SEAT-u również pod względem komercyjnym. Firma weszła w piąty z rzędu rok zwiększających się sprzedaży, po odnotowaniu 13,6% wzrostu w pierwszych dwóch miesiącach roku.

Nowa SEAT Ibiza to zupełnie nowy model, stworzony z ambitnymi celami na uwadze: dokonać wielkiego kroku w kierunku bezpieczeństwa, designu, wydajności i komfortu. Ten ogromny postęp w jakości osiągnięto dzięki nowej platformie MQB A0. Nowa SEAT Ibiza jest pierwszym modelem Grupy Volkswagen, który korzysta z tej platformy, co podkreśla znaczenie SEAT-a w Grupie oraz oferuje liczne korzyści.

Po raz pierwszy wprowadzona na rynek w 1984 roku, Ibiza stała się ikoną SEAT-a. Ten model jest najdłużej obecny w historii marki i jest jej najlepiej sprzedającym się modelem, z ponad 5,4 miliona sprzedanych egzemplarzy. Ibiza jest jednym z trzech filarów firmy, obok Leona i Atecy, na których SEAT polega, aby kontynuować budowanie swojego sukcesu w przyszłości.

Decyzyjny model

Piąta generacja SEAT-a Ibizy została opracowana w Barcelonie i stanowi decydujący krok naprzód w przyszłości SEAT-a. Po pierwsze, ponieważ demonstruje najnowszą technologię Grupy Volkswagen, platformę MQB-A0 (Modular Quer Baukasten), która pokazuje znaczenie marki SEAT w obrębie Grupy Volkswagen, gdyż ta nowa platforma po raz pierwszy pojawi się w tym segmencie. Po drugie, ponieważ jest w pełni załadowana najnowocześniejszą technologią, spektakularną dynamiką i znacznie zwiększoną przestrzenią wewnętrzną. To oznacza całkowicie nowy model, który – jak zawsze – utrzymuje swój młodzieńczy duch, dynamikę, funkcjonalność i komfort. Aby to osiągnąć, otrzymuje nowy, świeży i sportowy design, odzwierciedlający nieodparty DNA SEAT-a. Język powierzchni został dodatkowo podkreślony w sposób, który nadaje bardziej wymodelowany, ekscytujący i aerodynamiczny wygląd.

„Nowa SEAT Ibiza przyjmuje DNA designu SEAT-a i zapewnia fantastyczne osiągi dynamiczne,” mówi Dr. Matthias Rabe, wiceprezydent SEAT-a ds. Badań i Rozwoju; „Dzięki nowej modularnej platformie MQB-A0 SEAT Ibiza wznosi się do technologii z wyższych segmentów, a w zakresie komfortu znacznie poprawia przestronność wewnętrzną i jej zmienność.”

Łączy elegancję i styl, ale nigdy nie rezygnuje ze swojego dynamicznego charakteru. Nowa Ibiza niewątpliwie przynosi wzrost bazy klientów SEAT-a oraz poprawia wizerunek marki, czyniąc ją bardziej aspiracyjną dzięki niewątpliwym walorom, połączonym z zaokrąglonym, dynamicznym designem, który zapewnia samochodowi doskonałe trzymanie się drogi.

Zmiany w wymiarach

Nowa SEAT Ibiza zauważalnie zwiększyła swoją przestrzeń wewnętrzną; jest znacznie bardziej solidna, a także znacznie bezpieczniejsza. Jednak to nie tylko te wnioski, które można wysnuć, patrząc na jej wymiary zewnętrzne; ma 4,059 mm długości, 1,780 mm szerokości i 1,444 mm wysokości (1,429 mm w wersji FR). W porównaniu do poprzedniego modelu jest szersza o oszałamiające 87 mm, jest o dwa mm krótsza i o jeden mm niższa niż poprzedni model, ale przede wszystkim zmiana jej wymiarów przekazuje potężny obraz samochodu, który trzyma się drogi. A klucz tkwi w nowej platformie MQB A0.

Szerokość toru przedniego zwiększyła się o 60 mm, a tylnego o 48 mm, podczas gdy odległość między osiami wynosi 2,564 milimetra, co stanowi wzrost o 95 mm. W efekcie powstał znacznie bardziej komfortowy samochód, z nową SEAT Ibizą, będącą zarówno bardziej przestronną wewnątrz, jak i większą na zewnątrz. Na przykład szerokość kabiny pasażerskiej zwiększyła się o 55 mm dla kierowcy i 16 mm dla pasażera z przodu, a przestrzeń na nogi w tylnych siedzeniach wzrosła o 35 mm, podczas gdy wysokość nad głowami pasażerów z tyłu wzrosła o 17 mm. Fotele są o oszałamiające 42 mm szersze, co czyni nową SEAT Ibizę jednym z najlepszych w swojej klasie w tej dziedzinie. Ale zrozum, że jeśli wcześniej pasażer wyższy niż 1,75 m był nieco ściśnięty na tylnych siedzeniach, to teraz w nowej Ibizie pasażer będzie znacznie bardziej komfortowy. Bagażnik również wzrósł o 63 litry, co daje łączną pojemność równą 355 litrom, co czyni go najlepszym w klasie. Wysokość załadunku również została obniżona, co dowodzi, że SEAT potrafi połączyć design i funkcjonalność.

Wszystkie silniki dostępne w nowej SEAT Ibizie spełniają normy emisji Euro6 i prowadzą prym w wydajności, z doskonałymi parametrami, wysokim przebiegiem i niskimi emisjami. Do wyboru są różne silniki benzynowe z aluminiowymi blokami i cylindrami. Pierwszą opcją jest 3-cylindrowy 1.0 MPI o mocy 65 KM lub 75 KM, a następnie 1.0 TSI o mocy 95 KM lub 115 KM, z turbosprężarką, intercoolerem i wtryskiem bezpośrednim. W późniejszym czasie dostępny będzie również nowy 1.5 TSI z czterema cylindrami i mocą 150 KM. Ciśnienie wtrysku TSI wynosi 250 barów dla wersji 1 litrowej o mocy 115 i 95 KM, podczas gdy w 1.5 TSI wzrasta do 350 barów. Warto również zauważyć, że wszystkie wersje TSI są wyposażone w zmienne czasy otwarcia zaworów dolotowych i wylotowych, co poprawia płynność i reakcję w każdych warunkach obrotów. Bloki i głowice cylindrów wszystkich silników są aluminiowe, z podwójnym rozrządem napędzanym paskiem, który ma okres eksploatacji wynoszący około 30 000 km i wykorzystuje system start-stop w celu poprawy efektywności. 75-konnym silnik 1.0 MPI ma średnie zużycie paliwa wynoszące 4,9 l/100 km i 112 g/km emisji CO2. Z maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 95 Nm dostępnym między 3,000 a 4,300 rpm, to silnik, który wyróżnia się doskonałą reakcją przy niskich i średnich obrotach. Powiązany z ręczną skrzynią biegów o 5 przełożeniach, jest w stanie osiągnąć maksymalną prędkość 167 km/h na 4. biegu, podczas gdy przy 120 km/h na 5. biegu, jego precyzyjne przełożenia pozwalają uzyskać maksymalny moment obrotowy, aby zapewnić płynną i komfortową jazdę po drogach. W przypadku 95-konnego silnika 1.0 TSI, średnie zużycie paliwa utrzymuje się na poziomie około 4,7 l/100 km i 106 g/km emisji CO2. To jednostka napędowa, która wyróżnia się gładką pracą i doskonałą reakcją już od bardzo niskich obrotów. Prawdziwym tego testem jego wysoka wartość maksymalnego momentu obrotowego wynoszącego 175 Nm dostępnego od 2,000 do 3,500 rpm. Może osiągnąć maksymalną prędkość 182 km/h i przyspieszyć od 0 do 60 km/h w zaledwie 10,9 sekundy. W przypadku wyprzedzania silnik reaguje z charakterem, gdyż na 5. biegu jest w stanie przyspieszyć od 80 do 120 km/h w 10,9 sekundy. Przechodząc do 115-konnego silnika 1.0 TSI, jednostka ta jest wyposażona w 6-biegową skrzynię biegów, a jej średnie zużycie paliwa wynosi 4,7 l/100 km, a emisja CO2 to 108 g/km. Oferuje fantastyczne osiągi; jej maksymalna prędkość wynosi 195 km/h (na 5. biegu), przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 10 sekund, w 9,3 sekundy. Dodatkowo, jej imponujący poziom maksymalnego momentu obrotowego wynoszącego 200 Nm, dostępny między 2,000 a 3,500 rpm, zapewnia znakomite przyspieszenie przy dużych prędkościach, przyspieszając od 80 do 120 km/h w 10,9 sekundy.

Efektywne silniki wysokoprężne 1.6 TDI będą dostępne w wersjach 80, 95 i 115 KM. Wreszcie, nowa platforma MQB A0 pozwala nowej Ibizie oferować silnik 1.0 TSI zasilany gazem ziemnym (CNG) o mocy 90 KM. SEAT jest pierwszym producentem, który oferuje tego typu silnik w tej klasie. Dostępne skrzynie biegów to manualna 5-biegowa dla silników o mocy 95 KM i mniejszych oraz 6-biegowa dla mocniejszych jednostek. Skrzynia biegów DSG z podwójnym sprzęgłem liczy 7 przełożeń i jest kolejną opcją dostępną w nowej SEAT Ibizie.

Dynamika jazdy, jakość jazdy i komfort prowadzenia są wyjątkowe dzięki nowej platformie MQB A0. To przewaga dla zawieszenia, ponieważ jest w stanie działać w bardziej odpowiedni sposób, zarówno z punktu widzenia komfortu, jak i zachowania dynamicznego. Innym ważnym punktem jest poprawiony C-EPS (Column Electric Power System) z elektro-mechaniczną pomocą, co zapewnia lepsze czucie, precyzję i szybkość kierownicy. Z przodu auta znajduje się zawieszenie McPherson, a z tyłu półsztywna oś. Wprowadzone zostały również środki oszczędnościowe, takie jak puste stabilizatory, do nadwozia bez kompromisów w zakresie jakości jazdy. Dodatkowo wersja FR oferuje opcjonalne amortyzatory, które są elektronicznie kontrolowane i mają dwa ustawienia (Normalne i Sportowe). Nowa SEAT Ibiza dostępna jest tylko w wersji pięcio-drzwiowej, która teraz jest bardziej funkcjonalna, a nowy design oferuje sportowy wygląd modelu trzydrzwiowego. Pojawiły się również skokowe postępy w zakresie kontroli hałasu, drgań i szorstkości jazdy. Nowa SEAT Ibiza oferuje jakość bardziej luksusowego samochodu. Jest także zwinna w mieście, wydajna na zakrętach i zapewnia doskonały komfort podczas długich podróży.

Cztery pakiety wyposażeniowe i najnowocześniejsza technologia

Nowa SEAT Ibiza oferować będzie cztery linie wyposażeniowe, zaczynając od wersji Reference, przez Style. Najwyższą linią będzie wersja FR i XCellence.

Wersja FR oferuje najbardziej dynamiczne i technologiczne wyposażenie, aby cieszyć się najlepszymi osiągami. Ekskluzywne elementy dynamicznego designu zostały specjalnie stworzone dla niej, takie jak tylny dyfuzor, ekskluzywne przednie kratki, symulowane wydechy po obu stronach tylnego zderzaka, sportowe zawieszenie oraz ekskluzywny czarny pakiet. Nie tylko to, ale także wysokość zawieszenia została obniżona o 15 mm, a ustawienia zawieszenia zostały nieco zmodyfikowane, z twardszymi amortyzatorami, podczas gdy średnica stabilizatora jest większa. Konkretna różnica wynosi 21×3,7 mm dla wersji FR i 20×2,8 mm dla pozostałych. Półsztywna oś tylna jest również twardsza w wersji FR.

Wersja XCellence ma na celu dotarcie do nowych klientów szukających bardziej wyrafinowanego i charakterystycznego designu połączonego z wygodnym i inteligentnym wyposażeniem funkcjonalnym. Jej chromowane detale podkreślają jej wyrafinowanie i elegancję.

Obydwie wersje będą miały tę samą cenę i mają na celu oferowanie jak najlepszych opcji dla różnych typów kierowców: FR jest dla tych, którzy szukają sportowego samochodu, podczas gdy XCellence koncentruje się na komforcie, elegancji i technologii.

Wewnętrzne oświetlenie LED w wersjach FR i XCellence oferowane są w dwóch kolorach, czerwonym i białym, podczas gdy trzy obszary wnętrza są wyraźnie wydzielone światłami (drzwi, podłoga i sufit), aby stworzyć wyrafinowaną przestrzeń na pokładzie. Użycie technologii LED do wewnętrznych i zewnętrznych świateł nie jest tylko estetycznym kaprysem. LED-y oferują znacznie wyższą jakość oświetlenia przy jednoczesnym oszczędzaniu energii, co poprawia efektywność paliwową. Pełne światła LED w Ibizie (reflektory, deska rozdzielcza, kierunkowskazy i tylne światła przeciwmgielne) są nowością w tym segmencie.

Wersja FR zawiera twardsze zawieszenie i oferuje dwa tryby ustawień, Normalny i Sportowy, aby dostosować się do preferencji kierowcy lub warunków na drodze. Wersja XCellence również w późniejszym czasie zaoferuje tę możliwość, z łagodniejszym ustawieniem. Wersja XCellence również w późniejszym czasie zaoferuje tę możliwość, z łagodniejszym ustawieniem.

Systemy asystujące kierowcy w nowej Ibizie obejmują elementy, które, chociaż już obecne w Leonie i Ateca, są dość nietypowe w tej klasie. Nowa SEAT Ibiza posiada asystenta frontalnego, adaptacyjny tempomat, system bezkluczykowy z przyciskiem uruchamiania silnika, nową generację czujników parkowania z przodu i z tyłu oraz kamerę tylnej widoczności o wyższej jakości i precyzji, przedstawioną na premium 8-calowym ekranie dotykowym z szklanym panelem. To pierwszy raz, gdy SEAT Ibiza ma ogromny i funkcjonalny zintegrowany 8-calowy ekran dotykowy, który oferuje najlepszą technologię, nie compromitując harmonii wnętrza.

Najlepsze jest to, że to nie są jedyne systemy asystujące kierowcy, które ma do dyspozycji kierowca nowej SEAT Ibizy, z wieloma rozwiązaniami, które są całkowicie innowacyjne w swojej kategorii. Ponadto można znaleźć inne systemy, takie jak rozpoznawanie zmęczenia, automatyczne hamowanie awaryjne z rozpoznawaniem pieszych, Stop&Go w połączeniu z ACC i DSG, aby umożliwić jak najbardziej relaksujące doświadczenie w korkach – to system odpowiedzialny za hamowanie samochodu i ponowne przyspieszenie, aby wrócić do ruchu – oraz Multi Collision Brake, czyli automatyczne hamowanie po kolizji, które może zmniejszyć konsekwencje wielu kolizji poprzez automatyczne wciśnięcie hamulców po pierwszej kolizji, aby kontrolować samochód i uniknąć drugiej lub zredukować jej konsekwencje.

Wisienką na torcie nowej SEAT Ibizy jest możliwość konfiguracji reakcji samochodu, dzięki Drive Profile, z trzema prekonfigurowanymi modelami (Eco, Normal i Sport) oraz jednym dodatkowym, Indywidualnym, które pozwala kierowcy wybrać, jak silnik ma reagować, a także ustawienia kierownicy, zawieszenia, ACC, klimatyzacji i skrzyni biegów (w wersjach DSG).

W wnętrzu, jednym z najbardziej wyróżniających się elementów nowego modelu jest ładowarka bezprzewodowa z wzmocnieniem GSM. W zakresie łączności nowa SEAT Ibiza jest jedynym samochodem w 100% połączonym, dzięki trzem opcjom: Apple Car Play, Android Auto i Mirror Link. SEAT angażuje się w bycie liderem w dziedzinie samochodów połączonych i rozwijaniu nowych rozwiązań mobilności, w których połączony samochód wzbogaca doświadczenia użytkowników, czyniąc je łatwiejszymi i bardziej elastycznymi. W kontekście zakłóceń SEAT jest gotów zmierzyć się z wyzwaniami, jakie stawiają miejskie infrastruktury, systemy drogowe i pojazdy w miastach, oferując te technologie w większości swoich pojazdów.

Nowa SEAT Ibiza nawiązuje współpracę z systemem audio Beatsaudio, marką przynoszącą energię, emocje i ekscytację, która zmieniła sposób, w jaki ludzie słuchają muzyki. Wykorzystuje cyfrowy procesor sygnałowy (DSP), 7 premium głośników i 8-kanałowy wzmacniacz o mocy 300W.

Platforma MQB A0

Najnowsza technologia Grupy Volkswagen, platforma MQB (Modular Quer Baukasten), umożliwia wyższą elastyczność produkcji i solidną implementację, ponieważ obsługuje różne modele i pozwala na różne typy nadwozia w obrębie tego samego segmentu, a także osiągnięcie różnych konfiguracji rozstawu osi w obrębie tej samej podstawowej platformy. Inwestycje SEAT-u i wydatki na badania i rozwój w ostatnich latach były częściowo przeznaczone na dostosowanie Linii 1 w fabryce Martorell do nowej platformy MQB A0, co pozwoliło SEAT-owi być pierwszą firmą Grupy Volkswagen, która wykorzystuje tę technologię.

Liczba części korzystających z technologii Hot-Forming została zwiększona, co przyczynia się do zmniejszenia wagi oraz zwiększenia sztywności, a tym samym poprawia osiągi i obniża zużycie. W szczególności dla nowej Ibizy 900 robotów i ponad 4000 punktów spawania gwarantują solidność pojazdu. Spawanie punktowe w połączeniu z technologią laserową łączy komponenty z doskonałym rezultatem: lekkie nadwozie o ekstremalnej sztywności strukturalnej.

Design: następny krok w DNA SEAT-a

Piąta generacja SEAT-a Ibizy ma świeży i młodzieńczy design, jednocześnie dojrzały i zrównoważony, z doskonałymi proporcjami, które odzwierciedlają silny i zwrotny charakter. Charakterystyczne cechy SEAT-u nie tylko zostały zachowane, ale również podniesione na wyższy poziom, przesuwając ewolucję DNA designu SEAT-a.

Z przodu auta, trójkątne reflektory Full LED oraz ikoniczne grafiki dzienne sprawiają, że nowa SEAT jest natychmiast rozpoznawalna. Emblemat dumnie umieszczony na kratce wzbogacony jest przez dwie charakterystyczne linie na masce, z lekką przerwą w chromowanej ramce. X-kształtny design nadaje wielką dynamikę i niesamowitą stabilność wizualną.

Zwisy samochodu są bardzo krótkie, a cztery koła umiejscowione są na czterech rogach auta, co sprawia, że samochód jest stabilny, dynamiczny i sportowy. Dłuższy rozstaw osi oraz grafiki okienne podkreślają wielkość nowej Ibizy, podczas gdy podwójne bąble wzdłuż samochodu są typowe dla SEAT-a, nadając autu bardziej ekspresyjny, trójwymiarowy wygląd. Karoseria została pięknie wymodelowana, łącząc ostre linie i gładkie powierzchnie. Nowe koła oferowane są w dwukolorowym wykończeniu do wyboru, co nadaje elegancki akcent. Koła 18-calowe dostępne są tylko w jednym kolorze.

Tył samochodu jest również typowy dla Ibizy. Jego pojedyncze tylne światła obejmują samochód, współdziałając z bąblami z tyłu, odpowiednio proporcjonalnymi w unikalnym designie, oferując fantastyczną wydajność aerodynamiczną. Silne linie bagażnika i zderzaków sprawiają, że samochód wydaje się szeroki i nadają mu niemal monolityczny wygląd, podczas gdy tylne reflektory sprawiają, że samochód wydaje się bliżej ziemi. Wersja FR zawiera detale podkreślające jej sportowy charakter, takie jak końcówki wydechu po obu stronach tylnego dyfuzora. Wersje XCellence otrzymują chromowane detale, które podkreślają ich wyrafinowanie i elegancję.

Jeśli chodzi o wnętrze, dodano więcej napięcia, bardziej techniczne i precyzyjne linie oraz lżejsze proporcje, aby osiągnąć bardziej elegancki wygląd i wyższy poziom postrzeganej jakości, podczas gdy nowe materiały zdołały zachować swój młodzieńczy i dynamiczny charakter. Ważne jest podkreślenie doskonałej harmonii kolorów i materiałów nowej SEAT Ibizy, której postrzegana jakość wzrasta dzięki naturze materiałów, grawurowaniu i blaskowi. Strukturalnie szczególny nacisk położono na poziome proporcje w montażu różnych obszarów funkcjonalnych, w tym podwyższonej konsoli wewnętrznej, aby poprawić ergonomię i bezpieczeństwo. Celem było osiągnięcie doskonałych proporcji i większego poczucia przestrzeni i komfortu.

Wszystkie kontrolki i instrumenty są zorientowane na kierowcę, jak DNA SEAT, zlokalizowane wokół kierowcy na najwyższej możliwej pozycji, aby uniknąć odrywania wzroku od drogi. Wewnątrz znajduje się również kluczowa dekoracyjna listwa, która ma na celu zapewnienie doskonałej równowagi między designem wnętrza a 8-calowym ekranem dotykowym Black Panel. Skrzynia biegów również znajduje się na najwyższej możliwej pozycji dla wygody użycia. Analizując najwyższą jakość każdego szczegółu nowej SEAT Ibizy, nie można nie myśleć o modelach z wyższych kategorii, od niezliczonych możliwości personalizacji po możliwość wyboru koloru podświetlenia LED wnętrza, nie zapominając oczywiście o technologii na pokładzie, takiej jak 8-calowy ekran dotykowy i system łączności Full Link.

Nowa SEAT Ibiza dostępna jest w różnych kolorach: czerwonym pragnieniu, niebieskim tajemniczym, magentowym mistycznym lub srebrnym miejskim. Formuła tych kolorów, łącząca ciemne odcienie z pigmentami najnowszej generacji, pomaga uwydatnić zewnętrzną rzeźbę.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.