SEAT Leon X-Perience 2014-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

SEAT Leon X-Perience 2014-Present

Przejdź do galerii zdjęćSEAT Leon X-Perience 2014-Present

Cross-over, który bardziej przypomina kombi i ma napęd na wszystkie koła, może być lepszy w terenie niż niektóre SUV-y z napędem na jedną oś. I tutaj pojawił się SEAT Leon X-Perience.

Najszybciej rozwijającym się rynkiem były cross-overy i SUV-y. Dlatego większość europejskich producentów samochodów próbowała budować pojazdy, aby zaspokoić popyt na takie modele. Marka SEAT należy do grupy Volkswagen i miała dostęp do platformy MQB, która nadawała się praktycznie do wszystkiego. Na jej bazie powstało kilka SUV-ów, a także pojazdy osobowe. Jednym z tych pojazdów był SEAT Leon ST (kombi w ich asortymencie).

Forma kombi jest oczywista, ale wprowadzono kilka modyfikacji, które uczyniły ten pojazd lepszym w terenie. Po pierwsze, prześwit zwiększono o 15 mm. Aby wypełnić większą lukę między kołami a błotnikami, dodano plastikowe, off-roadowe nadkola. Samochód wyposażono w standardowe 17-calowe felgi ze stopów lekkich, a opcjonalnie oferowano 18-calowe. Pojazd był wyposażony w pełne reflektory LED.

Wnętrze SEAT-a Leona X-Perience miało lepsze materiały i wykończenia. Standardowe wykończenie było z wysokiej jakości tkaniny, ale opcjonalnie oferowano Alcantarę i całkowicie czarną skórę. Logo X-PERIENCE umieszczono na drzwiach, a pomarańczowe przeszycia podkreślają przygodowego ducha samochodu.

Wprowadzono znaczną poprawę do platformy, która posiadała niezależne zawieszenie tylne z czterema łącznikami i dostosowany system napędu na wszystkie koła Haldex.

Seat Leon X-Perience

Najładniejsze kombi w swojej klasie gotowe na nowe przygody. Nowy SEAT Leon X-PERIENCE z napędem na cztery koła i wyposażeniem all-road oferuje radość z jazdy, niezależnie od wybranej trasy. Najnowszy członek rodziny Leon łączy emocjonalny design z nowoczesną technologią oraz optymalną funkcjonalność z zaskakującą wszechstronnością. Dla wyjątkowo wysokiego poziomu wydajności i bezpieczeństwa, dostępne są mocne i oszczędne silniki TDI i TSI o mocy do 135 kW / 184 KM, najnowszej generacji napęd na cztery koła oraz pełen zestaw nowoczesnych systemów wspomagających. Leon X-PERIENCE będzie dostępny w salonach SEAT od jesieni 2014 roku.

Nowy SEAT Leon X-PERIENCE uzupełnia niezwykle udaną gamę modeli Leon. Obok dynamicznego dwudrzwiowego Leon SC, eleganckiego czterodrzwiowego Leona, wszechstronnego kombi Leon ST oraz sportowego Leona CUPRA, Leon X-PERIENCE jest doskonałym towarzyszem dla osób prowadzących różnorodne i aktywne życie. Oczywiście, wszystko to w typowym dla SEAT-a stylu, charakteryzującym się wyjątkową jakością i doskonałą wartością za pieniądze.

„Nowy Leon X-PERIENCE interpretuje nasz emocjonalny język designu w zupełnie nowy sposób. Ta funkcjonalna estetyka, elegancka solidność i bezpieczeństwo pokazują otwartość na nowe pomysły. Utrzymujemy młodzieńczy duch z wyraźnym poczuciem praktycznych rzeczy w życiu,” mówi Jürgen Stackmann, Prezydent SEAT S.A. „Leon X-PERIENCE doskonale wpisuje się w filozofię SEAT. Jako następny krok w naszej strategii marki, rozszerzy i umocni wielki sukces, jaki osiągnął Leon.”

SEAT Leon X-PERIENCE bazuje na modelu Leon ST i dzieli jego emocjonalny design, wyjątkową dynamikę oraz wszechstronność codziennego użytkowania. Dzięki elektronicznie sterowanemu napędowi na cztery koła, zawieszeniu all-road z dodatkowym prześwitem, charakterystycznemu wyglądowi terenowemu i indywidualnemu wnętrzu, oferuje dodatkowy wymiar frajdy z jazdy.

„Nowy Leon X-PERIENCE to prawdziwy wszechstronny pojazd i autentyczny samochód terenowy. Dzięki najnowszej generacji stałemu napędowi na cztery koła, praktycznie nie ma ograniczeń i zabierze cię wszędzie tam, gdzie chcesz – po asfalcie czy żwirze, w słońcu, deszczu czy śniegu. Leon X-PERIENCE gwarantuje emocjonalną radość z jazdy i najlepszą możliwą funkcjonalność. W każdej sytuacji pokazuje swoją doskonałą dynamikę, nie rezygnując przy tym z komfortu ani zmienności,” mówi Dr. Matthias Rabe, Wiceprezydent ds. Badań i Rozwoju w SEAT S.A. „Dodatkowo, Leon X-PERIENCE oferuje znakomite bezpieczeństwo dzięki wspaniałej przyczepności, doskonałym hamulcom i zintegrowanym systemom wspomagającym, które obejmują również automatyczny tempomat ACC z funkcją Front Assist i funkcję awaryjnego hamowania.”

Design z dodatkową wartością – charakterystyczny wygląd Leona X-PERIENCE

Wysoce ceniony język designu rodziny Leon został dodatkowo podkreślony w X-PERIENCE. Tutaj również rzeźbiarskie linie boczne tworzą fascynującą grę światła i cienia. Ostro zarysowane linie i precyzyjne szwy nadają terenowemu kombi oszałamiające wrażenie energii i witalności. Dynamiczna sylwetka jest długa i elegancka, jednocześnie Leon X-PERIENCE oferuje pełne spektrum funkcjonalności zarówno do pracy, jak i wypoczynku, dla rodziny oraz sportu. Bagażnik oferuje wyjątkowy poziom wszechstronności i doskonałej funkcjonalności, nawet w najmniejszych detalach. Ma pojemność 587 litrów, która może zostać powiększona do nawet 1,470 litrów po złożeniu tylnej kanapy. Nawet większe przedmioty codziennego życia znajdą swoje miejsce w Leonie X-PERIENCE.

SEAT Leon X-PERIENCE zyskuje swój charakterystyczny wygląd dzięki solidnym osłonom na progach i nadkolach, a także mocnemu przodowi z dużymi wlotami powietrza i zintegrowanymi światłami przeciwmgielnymi z funkcją doświetlania zakrętów, oraz przedniemu spoilerowi w aluminiowym wykończeniu. Tył pojazdu wyróżnia się nowym zderzakiem z aluminiowym wstawem oraz chromowanymi końcówkami wydechu, które są standardowym wyposażeniem wersji benzynowej o mocy 180 KM i wersji diesla o mocy 184 KM. Duże nadkola pomieszczą koła 17-calowe lub opcjonalne 18-calowe w dedykowanym pięcioramiennym wzorze. Relingi dachowe są anodowane na czarno.

Premium wnętrze

SEAT Leon X-PERIENCE podkreśla swoją premium pozycję w rodzinie Leon dzięki unikalnym wykończeniom. Leon X-PERIENCE to nie tylko elegancki i sportowy samochód; jego terenowy aspekt jest ekscytujący i pełen przygód, jednocześnie idealnie wpasowując się w codzienne życie rodzinne. Wnętrze to nowoczesne materiały, dbałość o detale i połączenie mocnych kolorów, które nadają temu samochodowi niesamowitą osobowość. Oferuje czarną i szaro-sportową elegancję wysokiej jakości tapicerki materiałowej, a także opcję brązowego Alcantary lub całkowicie czarnych skórzanych siedzeń. Logo X-PERIENCE zdobi progi drzwi i kierownicę, a pomarańczowe przeszycia podkreślają przygodowego ducha i młodzieńczość tego samochodu, który może być zarówno poważny, jak i zabawny.

„Leon X-PERIENCE poszerza możliwości codziennego życia. Chcieliśmy, aby miał wygląd łączący premium elegancję ze sportową dynamiką,” mówi Alejandro Mesonero-Romanos, szef działu designu SEAT.

Siła i Efektywność – silniki

Dynamiczny charakter Leona X-PERIENCE idealnie pasuje do gamy silników TDI i TSI o wysokim momencie obrotowym. Najmocniejszy to 2.0 TDI o mocy 135 / 184 KM. Dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu 380 Nm i standardowej skrzyni DSG, oferuje ogromną dynamikę, co tylko częściowo odzwierciedla czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wynoszący 7.1 sekundy oraz prędkość maksymalną 224 km/h. Silnik wykazuje swoją efektywność przy średnim zużyciu paliwa wynoszącym 4.9 litra i emisji CO2 na poziomie 129 gramów na kilometr. Silnik 2.0 TDI o mocy 110 kW / 150 KM, z momentem obrotowym 320 Nm i sześciobiegową skrzynią ręczną również zapewnia efektywne przyspieszenie dla Leona X-PERIENCE. Wyposażony, jak wszystkie modele w ofercie, w systemy start/stop i odzyskiwania energii, charakteryzuje się zużyciem paliwa wynoszącym 4.9 litra (CO2: 129 g/km). Podstawowy TDI generuje 81 kW / 110 KM przy pojemności 1.6 litra, a jego moment obrotowy wynosi 250 Nm. Jego zużycie paliwa wynosi 4.8 litra (CO2: 125 g/km).

Oferowany silnik benzynowy to najnowszej generacji 1.8 TSI o mocy 132 kW / 180 KM. Dzięki kombinacji wtrysku bezpośredniego i pośredniego, silnik turbosprężarkowy osiąga maksymalny moment obrotowy 280 Nm. W standardzie posiada tę samą sześciobiegową skrzynię DSG, co nasz najmocniejszy silnik TDI, oraz zmiany biegów na kierownicy. Zużycie paliwa wynosi 6.6 litra/100 km (CO2: 152 g/km).

Napęd najnowszej generacji – napęd na cztery koła

Permanentny napęd na cztery koła w nowym Leonie X-PERIENCE to jeden z najnowocześniejszych i najefektywniejszych systemów tego typu na świecie. SEAT korzysta z nowo opracowanej wielopłytkowej sprzęgła z hydraulicznym sterowaniem i elektroniczną kontrolą, a także sprzęgła Haldex piątej generacji. Reaguje niezwykle szybko na wszystkie wyobrażalne scenariusze jazdy, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo czynne i osiągi.

W interesie rozkładu obciążenia osi, sprzęgło znajduje się na końcu wału napędowego, przed dyferencjałem osi tylnej. Wewnątrz znajduje się pakiet wielopłytkowy pracujący w kąpieli olejowej. Metalowe pierścienie tarczowe leżą jeden za drugim w parach – jeden pierścień w każdej parze jest przymocowany do kosza sprzęgła, który obraca się z głównym wałem napędowym; drugi jest przymocowany do wału napędowego połączonego z osią tylną.

W normalnych warunkach jazdy, sprzęgło przenosi większość mocy z silnika na przednie koła. W przypadku utraty przyczepności, moment obrotowy płynnie przekierowywany jest na tył w ciągu milisekund, gdy tłok kontroluje złącza płyt sprzęgła. Nowej generacji sprzęgło rezygnuje z wcześniej stosowanego akumulatora ciśnienia, co czyni je znacznie bardziej kompaktowym i lżejszym o 1.4 kilograma od poprzedniego komponentu.

Dynamika i bezpieczeństwo na każdej nawierzchni – zawieszenie

Starannie zbalansowane zawieszenie wzmacnia dynamiczny charakter nowego Leona ST. Sprężyny płynnie pokonują wszelkie nierówności nawierzchni, podczas gdy układ kierowniczy zapewnia spokój i precyzyjne kierowanie oraz doskonałe poczucie feedbacku.

W porównaniu do Leona ST, X-PERIENCE stoi około 15 milimetrów wyżej, co zapewnia większy prześwit. Z przodu znajduje się zawieszenie McPhersona z podramą. Leon X-PERIENCE reaguje spontanicznie i precyzyjnie na wprowadzanie kierownicy, pokonując różne zakręty z stabilnością. Z tyłu znajduje się zawieszenie czterowahaczowe, które niezależnie przetwarza siły podłużne i poprzeczne. Amortyzatory i sprężyny są umieszczone osobno – rozwiązanie, które zapewnia wyjątkowo delikatną reakcję. Układ hamulcowy nowego SEAT-a Leona X-PERIENCE również sprosta trudnym zadaniom.

Charakter SEAT-a Leona X-PERIENCE z silnikiem 135 kW TDI i 132 kW TSI można indywidualnie dostosować do nastroju i sytuacji jazdy. Standardowy SEAT Drive Profile pozwala kierowcy na zmianę charakterystyki wspomagania kierownicy, kontroli gazu i skrzyni DSG w trzech trybach – eco, comfort i sport. Jest także tryb indywidualny. Dodatkowo, SEAT Drive Profile zawiera aktor dźwiękowy blisko silnika, aby zapewnić jeszcze bardziej wyszukany dźwięk silnika.

Maksymalne bezpieczeństwo dzięki nowoczesnym systemom wspomagającym

Nowy SEAT Leon X-PERIENCE standardowo wyposażony jest w nowoczesne systemy wspomagające kierowcę. Dynamiczne systemy kontroli napędu na cztery koła EDS (elektroniczne blokady różnicowe na obu osiach) i XDS (rozszerzona elektroniczna blokada różnicowa dla lepszej przyczepności w zakrętach), program stabilizacyjny ESC oraz hamulec wielokolidacyjny zapewniają maksymalne bezpieczeństwo.

Opcjonalne elementy hi-tech obejmują pełne lampy LED, adaptacyjny tempomat ACC z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, wykrywanie senności oraz asystenta utrzymania pasa ruchu Heading Control.

Oczy do przodu – Leon z ACC i Front Assist

Adaptacyjny tempomat (ACC) utrzymuje ustawioną prędkość oraz określoną odległość od pojazdu z przodu, automatycznie hamując i przyspieszając w zależności od warunków na drodze. Prędkość można ustawić w zakresie od 30 do 160 km/h. System radarowy ACC działa zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów DSG. W pojazdach wyposażonych w DSG, system może zwolnić do zatrzymania za pojazdem, który się zatrzymał.

Front Assist, w tym funkcja awaryjnego hamowania w mieście, może chronić przed niebezpieczeństwem kolizji. Wykorzystuje czujnik radarowy do monitorowania ruchu przed pojazdem. Jeśli zidentyfikuje krytyczne ryzyko zderzenia przy prędkościach od około 30 do 210 km/h, asystent ostrzega kierowcę dźwiękowo i wizualnie oraz przygotowuje system hamulcowy. Leon stawia kierowcę w sytuacji, by osobiście zajął się niebezpieczną sytuacją. W razie potrzeby system automatycznie inicjuje hamowanie, co potencjalnie zmniejsza prędkość ewentualnego uderzenia. „Front Assist” pomaga też kierowcy podczas samego manewru hamowania, zapewniając – w razie potrzeby – maksymalną siłę hamowania. Oznacza to, że „Front Assist” może znacząco przyczynić się do ochrony pasażerów oraz pojazdu.

„Funkcja awaryjnego hamowania w mieście” to rozszerzenie systemu „Front Assist”, które działa w miejskim ruchu stop-and-go. Przy prędkościach od 5 do 30 km/h, może zareagować w ostatniej chwili, wykonując manewr awaryjnego hamowania w przypadku nadchodzącego zderzenia.

Jasne jak dzień – pełne lampy LED

Innowacyjne pełne lampy LED w połączeniu z LED-owymi światłami tylnymi są dostępne w nowym SEAT Leon X-PERIENCE. Oprócz charakterystycznego designu, lampy te mają także szereg innych korzyści. Oświetlają drogę przed pojazdem przy temperaturze barwowej 5300 Kelvinów. Ponieważ jest ona bardzo zbliżona do światła dziennego, ma minimalny wpływ na wzrok. Jeśli chodzi o efektywność, LED-y zużywają bardzo mało energii – światło mijania zużywa na przykład tylko 20 watów na jednostkę.

Charakterystyczny kontur świateł pozycyjnych i dziennych w nowym SEAT X-PERIENCE pochodzi z dwóch białych LED-ów na jednostkę. Dziewięć żółtych LED-ów po każdej stronie generuje światło kierunkowskazów, które również jest zintegrowane z jednostką lampy. Światło mijania składa się z sześciu modułów. Gdy włączone jest światło drogowe, aktywowane są trzy dodatkowe potężne moduły reflektorowe, a światło mijania jest odpowiednio podnoszone. Jednostka sterująca światłem używa informacji z czujnika poziomu, aby uniknąć oślepiania nadjeżdżających pojazdów. Nowe pełne lampy LED są całkowicie bezobsługowe i zaprojektowane tak, aby wytrzymać przez cały okres użytkowania pojazdu.

Nowoczesne systemy infotainment

Nowy SEAT Leon X-PERIENCE jest także w pełni nowoczesny pod względem rozwiązań infotainment. Bazą dla najlepszego rozrywki pokładowej jest system obsługi SEAT Easy Connect, który umożliwia kontrolowanie wszystkich funkcji dotyczących rozrywki i komunikacji, a także szerokiego zakresu funkcji pojazdu, za pomocą dotykowego ekranu w kokpicie.

SEAT korzysta z ekranów dotykowych z czujnikami zbliżeniowymi. Gdy palec kierowcy lub pasażera zbliża się do ekranu dotykowego, system automatycznie przełącza się z trybu wyświetlania na tryb obsługi. W trybie obsługi, elementy, które można aktywować za pomocą ekranu dotykowego, są wyeksponowane, co dodatkowo upraszcza intuicyjną obsługę (z gestami przesunięcia i powiększenia, jak w smartfonie). W trybie wyświetlania natomiast te funkcje są znacznie mniej widoczne. Grafika w obu trybach doskonale pasuje do sportowej estetyki designu SEAT.

1.4L TSI 6MT AWD (125 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1395 Cm3
Moc91.9 Kw @ 5000-6000 Rpm
125 Hp @ 5000-6000 Rpm
123 Bhp @ 5000-6000 Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 1400-4000 Rpm
200 Nm @ 1400-4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość178.9 In (4544 Mm)
Szerokość77.8 In (1976 Mm)
Wysokość58.3 In (1481 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.9/59.4 In (1
Rozstaw osi103.5 In (2629 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika20.7 Cuft (586 L)
Masa własna3371 Lbs (1529 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4519 Lbs (2050 Kg)
Spalanie miasto42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Spalanie trasa52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Emisja CO2122 G/Km

1.8L TSI 6AT AWD (180 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc133 Kw @ 4500-6200 Rpm
181 Hp @ 4500-6200 Rpm
178 Bhp @ 4500-6200 Rpm
Moment obrotowy207 Lb-Ft @ 1350-4500 Rpm
281 Nm @ 1350-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna137 Mph (220 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna Dsg
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R17 95V
Długość178.9 In (4544 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość58.3 In (1481 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.9/59.4 In (1
Rozstaw osi103.5 In (2629 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika20.7 Cuft (586 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna3276 Lbs (1486 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4431 Lbs (2010 Kg)
Spalanie miasto29.4 Mpg Us (8 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Emisja CO2150 G/Km

1.6L TDI 6MT AWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc81 Kw @ 3200-4000 Rpm
110 Hp @ 3200-4000 Rpm
109 Bhp @ 3200-4000 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 1750-3000 Rpm
249 Nm @ 1750-3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R17 95V
Długość178.9 In (4544 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość58.3 In (1481 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.9/59.4 In (1
Rozstaw osi103.5 In (2629 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika20.7 Cuft (586 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2822 Lbs (1280 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3946 Lbs (1790 Kg)
Spalanie miasto60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Spalanie trasa75.9 Mpg Us (3.1 L/100Km)
Średnie spalanie71.3 Mpg Us (3.3 L/100Km)
Emisja CO287 G/Km

2.0L TDI 6AT AWD (184 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1968 Cm3
Moc135 Kw @ 3500-4000 Rpm
184 Hp @ 3500-4000 Rpm
181 Bhp @ 3500-4000 Rpm
Moment obrotowy280 Lb-Ft @ 1750-3000 Rpm
380 Nm @ 1750-3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna139 Mph (224 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna Dsg
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R17 95V
Długość178.9 In (4544 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość58.3 In (1481 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.9/59.4 In (1
Rozstaw osi103.5 In (2629 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika20.7 Cuft (586 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna3371 Lbs (1529 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4542 Lbs (2060 Kg)
Spalanie miasto42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Spalanie trasa52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Emisja CO2129 G/Km

2.0L TDI 6MT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1968 Cm3
Moc110 Kw @ 3500-4000 Rpm
150 Hp @ 3500-4000 Rpm
148 Bhp @ 3500-4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 1750-3000 Rpm
320 Nm @ 1750-3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna134 Mph (216 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.6 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R17 95V
Długość178.9 In (4544 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość58.3 In (1481 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.9/59.4 In (1
Rozstaw osi103.5 In (2629 Mm)
Prześwit6.4 In (163 Mm)
Pojemność bagażnika20.7 Cuft (586 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2976 Lbs (1350 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4233 Lbs (1920 Kg)
Spalanie miasto47 Mpg Us (5 L/100Km)
Spalanie trasa65.3 Mpg Us (3.6 L/100Km)
Średnie spalanie57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Emisja CO2106 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.