SEAT oferował swój najmniejszy model, Mii, w wersjach z trzema lub pięcioma drzwiami. Był to hiszpański odpowiednik Skody CitiGo i Volkswagena up!
Popyt na bardzo małe samochody miejskie z trzema drzwiami był duży, szczególnie ze strony firm zajmujących się dostawami jedzenia oraz przedstawicieli handlowych. Klienci prywatni również wykazywali zainteresowanie, jeśli nie musieli wozić dzieci do szkoły. W zasadzie większość samochodu była taka sama jak w przypadku pozostałych dwóch modeli z grupy. Miał inny przód, reflektory oraz nieco zmodyfikowany tylny zderzak i światła tylne. Wszystkie trzy modele były produkowane w tej samej słowackiej fabryce w Bratysławie.
SEAT zachował ten sam kształt reflektorów co w pozostałych modelach, z kanciastym wewnętrznym bokiem i zaokrąglonym zewnętrznym górnym konturem. Jego trapezoidalny grill z wzorem w kratkę miał na celu przekonanie nabywców, że jest to sportowsze auto. Cóż, w rzeczywistości takie nie było. Z tyłu, trzy trójkątne światła tylne różniły się od tych zainstalowanych w CitiGo i up!.
Wewnątrz Mii charakteryzował się odsłoniętymi metalowymi elementami na panelach drzwiowych. Deska rozdzielcza miała czysty, minimalistyczny design. Zespół wskaźników składał się z trzech zegarów: dużego prędkościomierza, wskaźnika poziomu paliwa oraz temperatury płynu chłodzącego. Wskazówka obrotomierza została usunięta z powodu braku miejsca. Z tyłu dostęp dla pasażerów z przodu był łatwiejszy dzięki szerszym drzwiom niż w wersji pięciodrzwiowej, ale ograniczony dla pasażerów tylnych.