SKODA Fabia Combi 2014-2018

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

SKODA Fabia Combi 2014-2018

Przejdź do galerii zdjęćSKODA Fabia Combi 2014-2018

Trzecia generacja Skody Fabii Combi (kombik) zadebiutowała zaledwie kilka tygodni po premierze hatchbacka Fabia. Ten mały czeski kombi zdobył tytuł najpopularniejszego samochodu w swoim segmencie.

Czeski producent samochodów dostarczył ponad 1,1 miliona sztuk Skody Fabii Combi do swoich klientów w okresie od września 2000 do 31 sierpnia 2014 roku. Pojazd klasy małej oferował 425 litrów (15 cu-ft) pojemności bagażnika w pierwszej generacji, która później wzrosła do 530 litrów (18,7 cu-ft) w trzeciej generacji. To znacznie przewyższało większość samochodów w klasie kompaktowej. Przestronny bagażnik i przystępna cena sprawiły, że był to idealny wybór dla osób pracujących w działach sprzedaży. Co więcej, był dostępny z szeroką gamą silników, w tym kilku oszczędnych wersji diesla.

Trzecia generacja Fabii charakteryzowała się bardzo kanciastym designem, z ostrymi liniami wokół reflektorów, paneli bocznych oraz z tyłu, przy klapie bagażnika i światłach tylnych. Fabia Combi z 2014 roku była dłuższa o 10 mm (0,4”), szersza o 90 mm (3,5”) i niższa o 31 mm (1,2”) w porównaniu do swojego poprzednika. Przedni grill miał taki sam pionowy wzór lamel jak reszta modeli Skody.

Wewnątrz było miejsce dla pięciu dorosłych osób, jednak z ograniczoną ilością miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu, ponieważ rozstaw osi wynosił tylko 2,47 m (97,2”). Samochód mógł być wyposażony w system infotainment, który umożliwiał łączność z Apple CarPlay i Android Auto.

Pod względem silników, Fabia Combi z 2014 roku oferowała wybór pomiędzy silnikami diesla i benzynowymi, o mocy od 75 hp do 110 hp, połączonymi z manualnymi lub automatycznymi skrzyniami biegów DSG (z podwójnym sprzęgłem).

1 PAŹDZIERNIKA 2014

Odsłona nowej Škody Fabii Combi: na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w 2014 roku odbyła się światowa premiera nowej Škody Fabii Combi obok nowej Škody Fabii hatchback. Nowa Fabia Combi to najpopularniejszy model w segmencie małych samochodów, a trzecia generacja Fabii Combi po raz kolejny wyznacza standardy pod względem przestronności, funkcjonalności i ekologicznego użytkowania. Nowy design oparty jest na ekspresywnej i bogatej w emocje języku projektowania. Oferuje nowoczesne systemy bezpieczeństwa, komfortu i infotainment z wyższych segmentów pojazdów, w tym nową technologię MirrorLink™ i SmartGate umożliwiające połączenie samochodu ze smartfonem. Nowa Škoda Fabia Combi będzie dostępna w Europie od stycznia 2015 roku.

“Nowa Škoda Fabia Combi to idealne połączenie przestrzeni, funkcjonalności i emocjonalnego designu. Dodatkowo, imponuje nowoczesną technologią,” mówi prezes Škody, prof. dr h.c. Winfried Vahland. “Nowoczesny, świeży samochód, który reprezentuje najlepsze wartości marki Škoda, z największą przestrzenią wewnętrzną w segmencie małych samochodów kombi. Jednocześnie skutecznie spełnia rosnące wymagania dotyczące łączności i personalizacji,” dodaje prof. dr Vahland.

Zaledwie kilka tygodni po wprowadzeniu nowego modelu Škody Fabii hatchback, nowa Škoda Fabia Combi trafi na pierwsze europejskie rynki na początku 2015 roku. Czeski producent zamierza kontynuować sukces popularnego kombi. Od 2000 roku Škoda Fabia Combi jest integralną częścią oferty modeli Škody. Na dzień 31.08.2014 roku Škoda dostarczyła klientom ponad 1,1 miliona modeli Fabia Combi.

Od momentu wprowadzenia na rynek, Škoda Fabia Combi ucieleśnia wszystkie pozytywne cechy marki: dużo przestrzeni w kompaktowych wymiarach, wiele praktycznych rozwiązań, niski poziom zużycia paliwa, niezawodną technologię oraz doskonały stosunek jakości do ceny. Ta kombinacja uczyniła ją bestsellerem w segmencie małych samochodów.

Doskonale wykorzystana przestrzeń: największa pojemność bagażnika w swoim segmencie

Zewnętrznie kompaktowa, nowa Škoda Fabia Combi oferuje dużo przestrzeni dla pięciu osób i ich bagażu. Pojemność bagażnika wynosząca 530 litrów (1395 litrów po złożeniu tylnej kanapy) jest największa w swoim segmencie. Podstawowa pojemność wzrosła o 25 litrów w porównaniu do poprzednika.

Tylne siedzenia można składać w dwóch pozycjach: najpierw składana jest siedzisko, a następnie oparcie. Zwiększa to elastyczność wnętrza. Do samochodu zmieszczą się przedmioty o długości do 1,55 metra. Wysokość podłogi załadunkowej wynosi 960 mm, co oznacza, że jest o 2 mm dłuższa niż w poprzednim modelu. Klapa bagażnika otwiera się na 1900 mm i ma szerokość 1028 mm. Krawędź załadunkowa znajduje się zaledwie 611 mm nad ziemią, co ułatwia załadunek.

Jednocześnie wnętrze pojazdu jest teraz szersze (o 21 mm) i dłuższe (o 8 mm), a chociaż samochód jest nieco niższy, zapewnia więcej miejsca na głowę dla kierowcy i pasażera z przodu.

Do 17 „Simply Clever” rozwiązań

Nowa Škoda Fabia Combi nie tylko oferuje dużą przestrzeń, ale jest też bardziej praktyczna i inteligentna niż kiedykolwiek wcześniej. Do 17 rozwiązań „Simply Clever” ułatwia życie w Fabii Combi, z czego dziesięć z nich jest nowością w tym modelu.

Nowa Škoda Fabia Combi jest dostępna z regulowanym dnem bagażnika jako opcjonalny dodatek. To demontowalna półka, która dzieli bagażnik na dwie poziome komory, umożliwiając przechowywanie na dwóch poziomach. Prosto przesuwając półkę do dwóch szczelin, utrzyma ją w górnej pozycji. Aby ułatwić załadunek i rozładunek, półka może również być zablokowana pod kątem. Aby korzystać z bagażnika bez przegrody, wystarczy przesunąć półkę w dół.

Nowa technologia MirrorLink™ przynosi aplikacje smartfonowe do wyświetlacza systemu infotainment. Dzięki funkcji SmartGate można wyświetlać, zapisywać i uzyskiwać dostęp do niektórych danych pojazdu w dedykowanych aplikacjach na smartfonie użytkownika.

Nowa Fabia Combi ma standardowo skrobaczkę do lodu zamocowaną w klapce wlewu paliwa. Skrobaczka wsuwana jest w slot wewnątrz klapki, gotowa do użycia w każdej chwili. Mobilny telefon, smartfon lub iPod można przechowywać w nowym uchwycie na multimedia znajdującym się w uchwycie na napoje na konsoli centralnej. Kamizelka odblaskowa, teraz obowiązkowa w wielu krajach, ma wygodną przegrodę na drzwiach kierowcy. Kosz na śmieci jest dostępny dla drzwi pasażera. Siatki przechowywania na wewnętrznych krawędziach przednich siedzeń pomieszczą drobne przedmioty.

Nowy model oferuje więcej miejsca na butelki. Oba tylne drzwi pomieszczą teraz butelkę o pojemności 0,5 litra. Dodatkowa butelka 1,0-litrowa zmieści się w schowku. Dzięki temu Škoda Fabia oferuje teraz miejsce na łącznie siedem butelek. Butelki o pojemności 1,5 litra można schować w każdym z przednich drzwi, 0,5-litrowe w każdym z tylnych drzwi, a 0,5-litrową i 0,4-litrową w konsoli centralnej, podczas gdy butelka 1,0-litrowa zmieści się w schowku.

Nowa Škoda Fabia oferuje również inne „Simply Clever” funkcje, które sprawdziły się w modelu drugiej generacji.

Nowa Škoda Fabia Combi ma demontowalną, zwijaną osłonę bagażnika: naciśnięcie krawędzi rozszerzonej osłony spowoduje jej zwinięcie. W bagażniku znajdują się dwa haki na torby. W Fabii Combi opcjonalny system siatkowy składający się z trzech siatek przechowuje przestrzeń bagażnika w porządku (2 pionowe, 1 pozioma). Dodatkowo opcjonalny elastyczny schowek do bagażnika utrzymuje różne przedmioty w miejscu.

Standardowy uchwyt na bilet parkingowy na wewnętrznej stronie lewego słupka A pozwala kierowcy łatwo włożyć bilet do wyświetlenia. Inną „Simply Clever” funkcjonalnością jest funkcja oświetlenia krawędziowego świateł przeciwmgielnych.

Czyste emocje: wyrazisty, sportowy design

Nowy emocjonalnie naładowany design nowej Škody Fabii Combi doskonale uzupełnia jej znakomitą funkcjonalność. Jak model hatchback, nowa Fabia Combi imponuje elementami designu z show car VisionC, dynamicznymi proporcjami oraz nowoczesnym, wyrazistym językiem projektowania.

Nowe, zrównoważone proporcje szczególnie dobrze pasują do nowej Škody Fabii Combi, precyzyjne linie i ostre krawędzie świadczą o wysokiej jakości wykonania i dokładnej pracy. Dodatkowo charakterystyczne zestawienie światła i cienia oraz wykorzystanie kształtów kryształowych.

Nowa Škoda Fabia Combi jest o 10 mm dłuższa, 90 mm szersza i 31 mm niższa od swojego poprzednika. Przód jest identyczny jak w modelu hatchback i wydaje się bardziej pewny oraz imponujący dzięki zwiększonej szerokości i silnemu podkreśleniu poziomych linii. Charakterystyczne elementy to, jak w hatchbacku, ostre, szerokie reflektory, wyrafinowane szkło kryształowe, charakterystyczna kratka grilla oraz logo marki na “nosie” maski. Projektanci podkreślili graficzną jedność grilla i świateł, dokładnie zaznaczając wszystkie linie i krawędzie, jak w dwóch wyraźnych wycięciach biegnących od zewnątrz do wewnątrz maski.

Boki przekazują dynamizm i emocje. Sylwetka samochodu wydaje się być wykonana z jednego kawałka. Efekt ten jest osiągany dzięki wyrazistej linii tornado oraz tzw. linii skrzydłowej, która zaznacza bok samochodu, a także smukłym słupkom, grze światła i cienia, łagodnie opadającej linii dachu oraz całkowicie nowej, atrakcyjnej gamie felg.

Tył Škody Fabii Combi emanuje siłą i pewnością siebie. Jest czysty, schludny i odważnie zarysowany, z jeszcze większym podkreśleniem poziomych linii. Światła tylne w typowym dla Škody kształcie litery C mają kontrastowe ciemne obrzeże oraz skomplikowane detale w stylu czeskiej tradycji szklarskiej.

Nowa Škoda Fabia Combi oferuje dużą swobodę konfiguracji indywidualnej. Nowe wnętrze samochodu zachwyca jakością, precyzyjnym wykonaniem, podkreśleniem poziomych linii oraz szeroką gamą kolorów i kombinacji kolorystycznych.

Nowe standardy w zakresie efektywności i emisji: emisja CO2 od 82 g/km

Nowa Fabia Combi jest bardziej przyjazna dla środowiska niż kiedykolwiek wcześniej, przy zużyciu paliwa obniżonym o nawet 17 procent w porównaniu do modelu drugiej generacji. Zużycie paliwa obecnie wynosi, w najlepszym przypadku, 3,1 l/100 km, a emisja CO2 to zaledwie 82 g/km w Škodzie Fabii Combi GreenLine (dostępnej w 2015 roku). Te imponujące poprawki są wynikiem całkowicie nowej generacji silników benzynowych i wysokoprężnych, radykalnego zmniejszenia wagi do 1004 kg oraz poprawy aerodynamiki.

Doskonałe wyniki są zasługą innowacyjnej technologii MQB Volkswagena. Klienci mogą wybierać spośród trzech silników benzynowych i trzech wysokoprężnych. Wszystkie silniki spełniają normy emisji EU6 i wyposażone są w system Start-Stop oraz odzysk energii z hamowania. Moc silników benzynowych waha się od 55 kW (75 KM) do 81 kW (110 KM). Nowa gama silników wysokoprężnych o trzech cylindrach oferuje moc od 55 kW (75 KM) do 77 kW (105 KM). Skrzynie biegów to nowoczesne manualne lub automatyczne skrzynie DSG.

Podczas rozwoju nowej Škody Fabii Combi szczególnie ważne było komfortowe zawieszenie, a inżynierowie dostarczyli jeszcze większy komfort i optymalną stabilność jazdy. Dobrze dopasowane połączenie nowego elektro-mechanicznego wspomagania, nowych silników i przeprojektowanego mocowania silnika umożliwiło projektantom znaczną poprawę ustawienia zawieszenia.

Model korzysta m.in. z szerszego rozstawu kół (30 mm) zarówno z przodu, jak i z tyłu oraz o 5 mm dłuższego rozstawu osi. Projekt pojazdu nowej Fabii Combi oparty jest na modularnej koncepcji, korzystając głównie z technologii MQB Volkswagena, np. silników, elektro-mechanicznego wspomagania i dużej części elektrycznych elementów (architektura elektryczna, tak jak ECU, zestaw wskaźników, systemy infotainment i asystujące).

Pomimo dodania technologii i komfortu, waga pojazdu została znacząco zredukowana. W porównaniu do drugiej generacji, nowa Škoda Fabia Combi jest lżejsza o nawet 55 kg (w zależności od konfiguracji pojazdu). Škoda Fabia Combi z silnikiem 1.0 MPI o trzech cylindrach ma masę własną (bez kierowcy) wynoszącą zaledwie 1004 kg.

Technologia MQB dla aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa; systemy z wyższych klas pojazdów

Nowa Škoda Fabia Combi imponuje wysokim poziomem bezpieczeństwa osiągniętym dzięki systemom bezpieczeństwa z wyższych klas pojazdów. Opcjonalny system Front Assistant z zintegrowaną funkcją nagłego hamowania w mieście, który automatycznie zatrzymuje pojazd, zmniejsza ryzyko kolizji tylnych. System Multi-Collision Brake automatycznie spowolni samochód po wypadku, aby zapobiec kolizji następczej.

Asystent Aktywności Kierowcy wykryje zmęczenie kierowcy, a nowy ogranicznik prędkości może zapobiec przekraczaniu przez samochód wcześniej ustalonej prędkości. System Hill-Hold Control pomoże kierowcom ruszać na wzniesieniu. Również nowa Fabia Combi standardowo wyposażona jest w elektroniczny monitor ciśnienia w oponach w krajach UE.

Nowa Škoda Fabia Combi ma standardowo ulepszoną funkcję elektronicznego blokady różnicowego XDS+, która maksymalizuje przyczepność podczas pokonywania zakrętów.

Elementy pasywnego bezpieczeństwa obejmują do sześciu poduszek powietrznych, które są precyzyjnie dopasowane do interakcji z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa w samochodzie.

Innowacyjne systemy komfortu

Trzecia generacja Fabii Combi oferuje nowy poziom komfortu. Nowością w modelu jest KESSY (system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania), automatyczny system blokowania i uruchamiania. Czujniki parkowania z przodu i z tyłu również debiutują w tej Fabii Combi. Wcześniej ta technologia była dostępna tylko z tyłu Fabii Combi.

Asystent deszczu i światła zapewnia optymalną widoczność dzięki zintegrowanym czujnikom deszczu i światła otoczenia. Czujnik deszczu automatycznie kontroluje częstotliwość wycieraczek, podczas gdy czujnik światła włącza i wyłącza światła mijania w zależności od warunków oświetleniowych.

Po raz pierwszy w Škodzie Fabii Combi debiutuje nowa technologia C-EPS (Column-Electric Power Steering), która oszczędza wagę i paliwo oraz zastępuje wcześniej stosowane elektro-hydrauliczne wspomaganie.

Po raz pierwszy klienci mogą zamówić Škodę Fabię Combi z dużym panoramicznym dachem szklanym, co zwiększa komfort podróży.

Systemy infotainment w nowej Škodzie Fabii Combi to całkowicie nowe koncepcje oparte na technologii MIB (modularnej matrycy infotainment) Volkswagena. Umożliwiają one szereg atrakcyjnych aplikacji, które wcześniej nie były dostępne w małych samochodach, w tym wyświetlacz dotykowy z obsługą gestów. Klienci mogą wybierać spośród trzech systemów radiowych.

1.0L MPI 5MT FWD (95 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność999 Cm3
Moc69.9 Kw @ 5000-5500 Rpm
95 Hp @ 5000-5500 Rpm
94 Bhp @ 5000-5500 Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ 1500-3500 Rpm
160 Nm @ 1500-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65 R15
Długość167.6 In (4257 Mm)
Szerokość68.2 In (1732 Mm)
Wysokość57.8 In (1468 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.6/57.4 In (1
Rozstaw osi97.2 In (2469 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2282 Lbs (1035 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3382 Lbs (1534 Kg)
Spalanie miasto45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Emisja CO2101 G/Km

1.2L TSI 5MT FWD (90 KM)

ParametrWartość
CylindryL$
Pojemność1197 Cm3
Moc66 Kw @ 4400 Rpm
90 Hp @ 4400 Rpm
89 Bhp @ 4400 Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ 1400 - 3500 Rpm
160 Nm @ 1400 - 3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65 R15
Długość167.6 In (4257 Mm)
Szerokość68.2 In (1732 Mm)
Wysokość57.8 In (1468 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.6/57.4 In (1
Rozstaw osi97.2 In (2469 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2498 Lbs (1133 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3501 Lbs (1588 Kg)
Spalanie miasto39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Średnie spalanie50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Emisja CO2107 G/Km

1.2L TSI 6MT FWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1197 Cm3
Moc81 Kw @ 4400 Rpm
110 Hp @ 4400 Rpm
109 Bhp @ 4400 Rpm
Moment obrotowy129 Lb-Ft @ 1400 - 4000 Rpm
175 Nm @ 1400 - 4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65 R15
Długość167.6 In (4257 Mm)
Szerokość68.2 In (1732 Mm)
Wysokość57.8 In (1468 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.6/57.4 In (1
Rozstaw osi97.2 In (2469 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2542 Lbs (1153 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3545 Lbs (1608 Kg)
Spalanie miasto38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Spalanie trasa58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2110 G/Km

1.2L TSI DSG FWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1197 Cm3
Moc81 Kw @ 4400 Rpm
110 Hp @ 4400 Rpm
109 Bhp @ 4400 Rpm
Moment obrotowy129 Lb-Ft @ 1400 - 4000 Rpm
175 Nm @ 1400 - 4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Dsg)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65 R15
Długość167.6 In (4257 Mm)
Szerokość68.2 In (1732 Mm)
Wysokość57.8 In (1468 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.6/57.4 In (1
Rozstaw osi97.2 In (2469 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2597 Lbs (1178 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3600 Lbs (1633 Kg)
Spalanie miasto40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Spalanie trasa57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2110 G/Km

1.4L TDI 5MT FWD (105 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność1422 Cm3
Moc77 Kw @ 3000 Rpm
105 Hp @ 3000 Rpm
103 Bhp @ 3000 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 1750 - 2500 Rpm
249 Nm @ 1750 - 2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65 R15
Długość167.6 In (4257 Mm)
Szerokość68.2 In (1732 Mm)
Wysokość57.8 In (1468 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.6/57.4 In (1
Rozstaw osi97.2 In (2469 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2621 Lbs (1189 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3624 Lbs (1644 Kg)
Spalanie miasto58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Spalanie trasa71.3 Mpg Us (3.3 L/100Km)
Średnie spalanie67.2 Mpg Us (3.5 L/100Km)
Emisja CO292 G/Km

1.4L TDI 5MT FWD (90 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność1422 Cm3
Moc66 Kw @ 3000 Rpm
90 Hp @ 3000 Rpm
89 Bhp @ 3000 Rpm
Moment obrotowy170 Lb-Ft @ 1750 - 2500 Rpm
230 Nm @ 1750 - 2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna114 Mph (183 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65 R15
Długość167.6 In (4257 Mm)
Szerokość68.2 In (1732 Mm)
Wysokość57.8 In (1468 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.6/57.4 In (1
Rozstaw osi97.2 In (2469 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2601 Lbs (1180 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3605 Lbs (1635 Kg)
Spalanie miasto58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Spalanie trasa75.9 Mpg Us (3.1 L/100Km)
Średnie spalanie69.2 Mpg Us (3.4 L/100Km)
Emisja CO289 G/Km

1.4L TDI DSG FWD (90 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność1422 Cm3
Moc66 Kw @ 3000 Rpm
90 Hp @ 3000 Rpm
89 Bhp @ 3000 Rpm
Moment obrotowy170 Lb-Ft @ 1750 - 2500 Rpm
230 Nm @ 1750 - 2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna114 Mph (183 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65 R15
Długość167.6 In (4257 Mm)
Szerokość68.2 In (1732 Mm)
Wysokość57.8 In (1468 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.6/57.4 In (1
Rozstaw osi97.2 In (2469 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2668 Lbs (1210 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3671 Lbs (1665 Kg)
Spalanie miasto58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Spalanie trasa69.2 Mpg Us (3.4 L/100Km)
Średnie spalanie65.3 Mpg Us (3.6 L/100Km)
Emisja CO294 G/Km

1.0L MPI 5MT FWD (75 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność999 Cm3
Moc55 Kw @ 6200 Rpm
75 Hp @ 6200 Rpm
74 Bhp @ 6200 Rpm
Moment obrotowy70 Lb-Ft @ 3000 - 4300 Rpm
95 Nm @ 3000 - 4300 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h14.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony185/65 R15
Długość167.6 In (4257 Mm)
Szerokość68.2 In (1732 Mm)
Wysokość57.8 In (1468 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)57.6/57.4 In (1
Rozstaw osi97.2 In (2469 Mm)
Prześwit5.1 In (130 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Masa własna2379 Lbs (1079 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3382 Lbs (1534 Kg)
Spalanie miasto40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Spalanie trasa56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2109 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.