SKODA Karoq 2021-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

SKODA Karoq 2021-Present

Przejdź do galerii zdjęćSKODA Karoq 2021-Present

Skoda odświeżyła linię modelu Karoq w 2021 roku, dodając mu atrakcyjności jako jednemu z najlepiej sprzedających się SUV-ów.

Jako część Grupy Volkswagen, czeski producent samochodów musiał zaktualizować swoje produkty po czterech latach od ich debiutu na rynku. Pomimo trudnej sytuacji związanej z pandemią w latach 2020, udało im się sprostać temu wymaganiu. Może mogliby to zrobić lepiej, ale i tak zrealizowali wystarczająco dużo aspektów, aby uznać wersję za ulepszoną.

Skoda nieco zmieniła wygląd przedniej części nadwozia, dodając grubszy rant do zaktualizowanej, szerokiej, heksagonalnej kraty i instalując nowy zestaw smuklejszych reflektorów. Nowy zderzak miał przerobioną wersję poprzedniego, w tym dolny, wąski wlot powietrza. Z tyłu producent umieścił nowy zestaw lamp tylnych, które miały ten sam kształt co wcześniejsze, ale były ostrzejsze w wyglądzie. Dodatkowo tylny zderzak został wydłużony w dół, a w połączeniu z osłoną podwozia, zmniejszył opór aerodynamiczny do współczynnika 0,30.

Karoq z 2021 roku był dostępny w trzech wersjach wyposażeniowych: Active, Ambition i Style. Oprócz tego można go było wzbogacić o pakiet Sportline, który dodał kilka detali, aby samochód wyglądał bardziej agresywnie.

W środku producent wprowadził opcję Eco Pack, która zawierała nowe obicia wykonane z materiałów z recyklingu i wegańskich. Dodatkowo pojawił się nowy pakiet dekoracyjny dla drzwi, który dodał miększe materiały. Skoda była często krytykowana za twarde plastikowe panele drzwiowe, szczególnie w tańszych wersjach.

Pod maską producent zainstalował wybór pięciu silników o mocy od 110 PS (108 hp) do 190 PS (187 hp), które były połączone z sześciobiegową skrzynią manualną lub siedmiobiegową automatyczną skrzynią biegów (dwusprzęgłową).

Cztery lata po premierze, ŠKODA KAROQ zyskała aktualizację: czeski producent samochodów odświeżył swoją drugą gamę modeli SUV, aby zapewnić dalszy sukces. Oprócz jeszcze bardziej dopracowanej stylistyki, aktualizacja wprowadza zrównoważone materiały, nową technologię oraz bardziej efektywne silniki z aktualnej generacji EVO. KAROQ, mniejszy brat KODIAQ, był drugim najczęściej dostarczanym modelem ŠKODY na świecie w 2020 roku, a także w pierwszej połowie 2021 roku.

Nowa stylistyka, poprawiona aerodynamika i zrównoważone materiały we wnętrzu

ŠKODA AUTO kontynuuje rozwój swojej stylistyki dla odświeżonego KAROQ, sprawiając, że SUV wygląda jeszcze bardziej uderzająco. Szersza, teraz sześciokątna kratka ŠKODY, smuklejsze reflektory i tylne światła oraz aerodynamicznie zoptymalizowane felgi aluminiowe z czarnymi plastikowymi wykończeniami Aero tworzą nowe wizualne akcenty. Nowe felgi, finlet’y tylnej szyby i nowy tylni spojler poprawiają aerodynamikę pojazdu, obniżając jego emisję CO2. Wnętrze wyposażono w nowe tapicerki, które opcjonalnie mogą być wykonane z zrównoważonych materiałów. Nowa technologia, taka jak pełne reflektory LED Matrix i rozszerzona gama systemów wspomagających, również debiutuje w tej serii. Pięć efektywnych silników z generacji EVO Grupy Volkswagena dopełnia aktualizację KAROQ. Dwa silniki diesla i trzy silniki benzynowe mają moc od 81 kW (110 KM) do 140 kW (190 KM). Silnik 2.0 TSI o mocy 140 kW jest zarezerwowany dla modelu KAROQ SPORTLINE i jest dostępny wyłącznie z napędem na wszystkie koła. Silnik 2.0 TDI o mocy 110 kW jest dostępny z napędem na przednie lub wszystkie koła.

Zewnętrze: wyrazisty przód i nowoczesne światła

Bardziej wyrazisty, wydłużony i aerodynamiczny: zaktualizowany KAROQ charakteryzuje się udoskonaloną stylistyką SUV-ów ŠKODY. Jak w innych modelach czeskiej marki, pojazd ma teraz szerszą, sześciokątną kratkę ŠKODY, co – wraz z nowym przednim zderzakiem – sprawia, że KAROQ wygląda bardziej solidnie. Reflektory są smuklejsze, podobnie jak tylne światła i mają nowy, czterolampowy układ, który teraz też dostępny jest z technologią pełnych reflektorów LED Matrix. Dłuższy tylni spojler, przedni zderzak z osłonami powietrznymi, aerodynamicznie zoptymalizowane osłony zbiorników paliwa oraz nowe felgi o średnicy 17, 18 lub 19 cali pomagają zredukować opór powietrza o ponad 9% do współczynnika (cd) 0,30. To sprawia, że KAROQ jest jednym z najbardziej aerodynamicznych samochodów w swojej klasie.

Nowe, smuklejsze reflektory z technologią pełnych reflektorów LED jako opcja

Zdecydowanie smuklejsze reflektory sięgają do kratki ŠKODY. Przeprojektowane światła dzienne, które są teraz podzielone na dwie części, jeszcze bardziej podkreślają dynamiczny wygląd samochodu. Dla opcjonalnych reflektorów wyższej klasy, ŠKODA po raz pierwszy oferuje technologię pełnych reflektorów LED Matrix dla KAROQ. Dwa moduły LED są ułożone jeden nad drugim, zapewniając światło mijania i drogowe oraz tworząc wyraźny czterolampowy zestaw, szczególnie w trybie jazdy w ciemności. Nawet podstawowy model KAROQ wyposażony jest w moduły LED w górnej części reflektora jako standard, z osobnym światłem przeciwmgielnym w dolnym elemencie.

Nowy tylny zderzak i ostre światła LED

Zmodernizowany tył ŠKODY KAROQ zyskał nowy, wydłużony, malowany w kolorze nadwozia spojler, co sprawia, że pojazd wygląda na dłuższy z boku. Wraz z finlet’ami bocznymi, jak w konstrukcji samolotów, spojler redukuje turbulencje powietrza z tyłu, poprawiając aerodynamikę samochodu i obniżając emisję CO2. Przeprojektowany tylny zderzak jest wykończony w kolorze nadwozia poniżej progu załadunkowego, a solidny tylni dyfuzor z czarnego plastiku ma wyraźnie rzeźbiony kształt. Projektanci ŠKODY również zmienili tylne światła KAROQ. Są teraz ostrzejsze i standardowo wyposażone w technologię pełnych reflektorów LED. Od poziomu wyposażenia Ambition w górę, mają dynamiczne kierunkowskazy i animowany efekt powitania. Typowe dla ŠKODY detale projektowe obejmują struktury kryształowe i charakterystyczny dla marki C-kształtny zestaw świateł.

Nowe felgi Aero i dwa nowe kolory

Zaktualizowana ŠKODA KAROQ jest dostępna w dziewięciu kolorach nadwozia, a dwa metaliczne wykończenia: Phoenix Orange i Graphite Grey debiutują w ofercie. Aerodynamika została poprawiona dzięki trzem nowym felgom: dwie z nich – Scutus (17 cali) i Sagitarius (19 cali) – mają czarne plastikowe wykończenie Aero, które redukuje turbulencje powietrza. Felga aluminiowa Miran o średnicy 18 cali również jest aerodynamicznie zoptymalizowana. Poziom wyposażenia Style zawiera wzór Scutus jako standard, podczas gdy felgi Miran i Sagitarius Aero są opcjonalne.

Trzy poziomy wyposażenia i wariant SPORTLINE

Nowa ŠKODA KAROQ jest dostępna w poziomach wyposażenia Active, Ambition i Style oraz jako wariant SPORTLINE. Ten model ma w standardzie pakiet Black, z błyszczącymi czarnymi relingami dachowymi i ramkami okien. Nowy KAROQ ma 4,390 mm długości i 1,841 mm szerokości. Wersja z napędem na przednie koła ma rozstaw osi wynoszący 2,638 mm, podczas gdy wersja z napędem na wszystkie koła ma rozstaw osi wynoszący 2,630 mm.

Pojemność bagażnika jest taka sama jak w poprzednim modelu: 521 l przy standardowym położeniu siedzeń i 1,630 l po ich złożeniu. Przy siedzeniach VarioFlex bagażnik pomieści 588 l, lub 1,605 l po złożeniu tylnych siedzeń, a 1,810 l po ich usunięciu.

Wnętrze: więcej zrównoważonego rozwoju i dodatkowego komfortu

Wnętrze zaktualizowanego KAROQ jest jeszcze bardziej zrównoważone i komfortowe. Nowy, opcjonalny pakiet Eco zawiera pokrowce na siedzenia wykonane z materiałów wegańskich i z recyklingu, podczas gdy poprawione podświetlenie LED i nowe dekoracyjne listwy na desce rozdzielczej oraz wykończenia drzwi tworzą nowe wizualne akcenty. Opcjonalnie, fotel pasażera z przodu można teraz również regulować elektrycznie.

Dzięki pakietowi Eco, ŠKODA oferuje szczególnie zrównoważoną specyfikację dla odświeżonego KAROQ: pokrowce na siedzenia zawierają elementy wykonane z wegańskich, przypominających skórę materiałów, a podłokietniki w zależności od wykończenia są wykonane z Suedia (mikrosuede) – wyłącznie w kolorze Mocca Brown. Dekoracyjne wykończenie Nisha na drzwiach ma miękką powierzchnię, która dopełnia poprawione podświetlenie LED, które teraz oświetla zarówno przednie, jak i tylne panele drzwiowe w jednej z dziesięciu opcji kolorystycznych oraz podłogę w białym kolorze. Na życzenie dostępna jest również jako samodzielna funkcja oddzielona od pakietu Eco. Specyfikacja Ambition może być zamówiona z wykończeniem 'Unique Chrome’ na desce rozdzielczej, podczas gdy wykończenie Piano Black dostępne jest od poziomu Style w górę. Panele drzwiowe mają teraz wzór Anodized Cross Line (Ambition) lub projekt Linear Diamonds (Style). W modelu KAROQ SPORTLINE wnętrze charakteryzuje się wykończeniami drzwi w stylu carbon, sportowymi fotelami z wbudowanymi zagłówkami oraz wielofunkcyjnym, sportowym, trójramiennym kołem kierownicy.

Zwiększony komfort dzięki nowym funkcjom siedzeń

Oprócz nowych dekoracyjnych wykończeń i tapicerki, zaktualizowana ŠKODA KAROQ oferuje zwiększony komfort pasażerów. Od poziomu wyposażenia Style w górę, elektryczna regulacja, w tym funkcja zapamiętywania, jest dostępna po raz pierwszy jako opcja dla fotela pasażera z przodu. Wbudowana funkcja zapamiętywania zapisuje osobiste ustawienia i przywraca je jednym przyciskiem. Elektrycznie regulowane podparcie lędźwiowe również jest opcją, co pozwala na dostosowanie foteli przednich do preferencji kierowcy i pasażera. System VarioFlex jest również dostępny na życzenie. Umożliwia podział trzech rzędów siedzeń w proporcji 40:20:40.

Napędy: silniki EVO o niższym zużyciu paliwa i emisjach

Zaktualizowana ŠKODA KAROQ oferuje wybór pięciu zaawansowanych i efektywnych silników z generacji EVO Grupy Volkswagena, które mają moc od 81 kW (110 KM) do 140 kW (190 KM). Dzięki ciśnieniu wtrysku wynoszącemu do 350 bar, trzy silniki TSI są szczególnie efektywne. Tlenki azotu (Nox) emitowane przez dwa silniki diesla znacznie mieszczą się poniżej standardów dzięki podwójnemu wtryskowi AdBlue w układzie wydechowym. ŠKODA oferuje silnik 2.0 TSI o mocy 140 kW (190 KM) wyłącznie w modelu KAROQ SPORTLINE w połączeniu z 7-biegową skrzynią DSG i napędem na wszystkie koła. Dla mocniejszego silnika diesla, napęd 4×4 i 7-biegowa skrzynia DSG są dostępne jako opcje.

Wysoce efektywne silniki EVO i zmniejszone emisje

ŠKODA AUTO wprowadziła szereg technicznych rozwiązań, aby uczynić obecne silniki z generacji EVO jeszcze bardziej wydajnymi i obniżyć ich emisje. Dla silników diesla, zoptymalizowane pod kątem wagi wały korbowe oraz szerokie modyfikacje układu wydechowego – a także turbiny, układu wtrysku oraz zarządzania termicznego – skutkują niższym zużyciem paliwa. Dodatkowo, silniki TDI są wyposażone w rozwinięty system oczyszczania spalin SCR i dwa katalizatory. Dzięki tzw. 'twin dosing’, AdBlue® wtryskuje się przed dwoma katalizatorami SCR, które są umieszczone jeden za drugim, co obniża emisje tlenków azotu (NOx) znacznie poniżej wymaganych norm. W rezultacie silniki TSI z generacji EVO są bardziej efektywne niż ich poprzednicy. Ciśnienie wtrysku wynoszące do 350 bar zapewnia niższe straty hydrauliczne i zmniejsza tempo dostarczania paliwa. W silnikach 1.0 TSI i 1.5 TSI innowacyjna powłoka proszkowa o grubości zaledwie 150 μm (0,15 mm) zastępuje żeliwne tuleje cylindrowe. To redukuje tarcie wewnętrzne, co obniża zużycie paliwa i emisje. Dzięki lepszemu rozkładowi i rozpraszaniu ciepła w komorze spalania, obniża to również obciążenie termiczne silnika. Wyposażony w technologię Active Cylinder Technology (ACT), silnik 1.5 TSI automatycznie wyłącza dwa cylindry, gdy obciążenie silnika jest niskie, co dodatkowo redukuje zużycie paliwa.

Łączność: cyfrowe instrumenty i zaawansowane infotainment

Funkcje łączności ŠKODY KAROQ są na najwyższym poziomie: SUV jest wyposażony w systemy trzeciej generacji modułowej macierzy infotainment Grupy Volkswagena i jest zawsze online dzięki wbudowanej eSIM. Aplikacje infotainment dostarczają prognozy pogody oraz najnowsze wiadomości, a także zarządzanie kalendarzem. W ciągu 2022 roku, KAROQ będzie oferowany wyłącznie z cyfrowym zestawem wskaźników: 8-calowy wyświetlacz będzie standardem lub będzie dostępna opcja dostosowywanego ekranu o przekątnej 10,25 cala.

Systemy infotainment Bolero, Amundsen i Columbus opierają się na trzeciej generacji modułowej macierzy infotainment Grupy Volkswagena. Dzięki wbudowanej eSIM, oferują cyfrowe radio DAB i są zawsze online. Systemy Bolero i Amundsen mają 8-calowy ekran i opcjonalnie mogą odbierać radio internetowe dzięki stałemu połączeniu z Internetem. System można obsługiwać za pomocą ekranu dotykowego, przycisków i pokręteł na wielofunkcyjnych kołach kierowniczych, lub przez Laurę, cyfrową asystentkę głosową, która, wykorzystując dane online, rozumie 15 języków. Najwyższy model systemu Columbus wyświetla informacje na 9,2-calowym ekranie. Aktualizacje map i oprogramowania są dostarczane 'over the air’. Podstawowy radioodtwarzacz Swing jest wyposażony w wyświetlacz 6,5 cala.

Cyfrowy zestaw wskaźników jako standard w 2022 roku

W 2022 roku, ŠKODA KAROQ zostanie wyposażona w cyfrowy zestaw wskaźników jako standard. 8-calowy wyświetlacz zastąpi poprzednie analogowe wskaźniki. Od poziomu wyposażenia Ambition w górę, cyfrowy zestaw wskaźników (nazywany również 'Wirtualnym Kokpitem’) będzie dostępny z opcjonalnym wyświetlaczem o przekątnej 10,25 cala. Oferuje pięć podstawowych układów i może być konfigurowany indywidualnie.

Mobilne usługi online ŠKODA Connect i aplikacje infotainment

KAROQ umożliwia dostęp do szerokiego zakresie mobilnych online usług ŠKODA Connect. Usługi online infotainment, na przykład, umożliwiają zdalny dostęp do pojazdu za pośrednictwem aplikacji MyŠKODA. Dzięki temu kierowca może zablokować i odblokować swój KAROQ za pomocą smartfona, wyświetlić lokalizację samochodu na mapie lub aktywować funkcję Honk & Flash, aby łatwiej znaleźć pojazd na dużym parkingu. Online funkcje w nowym KAROQ obejmują również aplikacje infotainment, które wyświetlają wiadomości i prognozy pogody oraz mogą połączyć osobisty kalendarz Google z pojazdem. Smartfony można połączyć z samochodem przy użyciu technologii Wireless SmartLink, Android Auto lub Apple CarPlay, a także można je ładować indukcyjnie, gdy są umieszczone w opcjonalnej strefie do ładowania telefonu.

Bezpieczeństwo: do dziewięciu poduszek powietrznych i różne systemy wspomagające

Udoskonalone systemy wsparcia i bezpieczeństwa, a także do dziewięciu poduszek powietrznych zapewniają maksymalną ochronę wszystkim pasażerom w ŠKODA KAROQ. Travel Assist obejmuje pięć do ośmiu systemów wspomagających, w tym Predykcyjną Kontrolę Tempomatu, Adaptacyjny Asystent Linii oraz ulepszoną wersję Rozpoznawania Znaków Drogowych. Opcjonalny system Crew Protect Assist reaguje na zbliżające się kolizje, aby zapobiec wypadkowi lub zminimalizować jego skutki.

Pasażerowie KAROQ są chronieni przez maksymalnie dziewięć poduszek powietrznych. Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu są standardowo wyposażone w UE, podobnie jak przednie poduszki boczne, poduszki kurtynowe oraz poduszka powietrzna dla kierowcy. Poduszki boczne w drugim rzędzie siedzeń są opcjonalne, razem z systemem Crew Protect Assist. Jeśli czujniki pojazdu – teraz również z tyłu – wykryją nadchodzącą kolizję lub zarejestrują nagłe hamowanie, system automatycznie zamyka otwarte okna i, jeśli to konieczne, panoramiczny dach oraz aktywuje światła awaryjne i napina pasy bezpieczeństwa w przednich fotelach. Po kolizji, Multi-Collision Brake zapobiega dalszemu niekontrolowanemu toczeniu się pojazdu.

Zwiększone bezpieczeństwo i poprawiony komfort dzięki różnym systemom wspomagającym

W UE, standardowe wyposażenie obejmuje Front Assist z Predykcyjną Ochroną Pieszych oraz Hamowanie Awaryjne w Mieście. Opcjonalny Travel Assist obejmuje kilka systemów wspomagających, z których niektóre są dostępne osobno. Istnieje wybór dwóch wariantów Travel Assist, z których oba obejmują Predykcyjną Kontrolę Tempomatu, która wykorzystuje obrazy z kamery na przedniej szybie oraz dane z systemu nawigacji i, jeśli to pożądane, w odpowiednim czasie reaguje na ograniczenia prędkości lub zakręty. W połączeniu z DSG, funkcja Stop & Go tempomatu może automatycznie zatrzymać pojazd i ponownie uruchomić go automatycznie w ciągu trzech sekund. Travel Assist obejmuje również dokładniejszą wersję Rozpoznawania Znaków Drogowych (dzięki ulepszonej kamerze), Adaptacyjny Asystent Linii (teraz potrafiący rozpoznać roboty drogowe i wszystkie oznakowania drogowe), Asystenta w Korkach oraz Asystenta Awaryjnego. Ulepszona wersja Travel Assist ma także Park Assist i Side Assist z Ostrzeżeniem o Ruchu Tylnym. Side Assist ostrzega kierowcę o nadjeżdżających pojazdach z tyłu, nawet z odległości do 70 m. Dzięki Hands-on Detect, system ten sprawdza również co 15 sekund, czy kierowca dotyka koła kierownicy, czy też stracił kontrolę z powodu potencjalnego kryzysu zdrowotnego. W takim przypadku Emergency Assist aktywuje światła awaryjne i zatrzymuje samochód w aktualnym pasie ruchu. Parkowanie staje się łatwiejsze dzięki wbudowanemu asystentowi manewrowania – który wykrywa przeszkody z przodu i z tyłu pojazdu, a w razie potrzeby automatycznie hamuje – oraz 360-stopniowemu obrazowi z opcjonalnego systemu Area View oraz opcjonalnemu Trailer Assist. Niektóre z wymienionych wcześniej systemów wspomagających dla zaktualizowanej ŠKODY KAROQ zostaną uruchomione później w 2022 roku.

ŠKODA KAROQ SPORTLINE: dynamiczny model w najwyższej wersji

KAROQ SPORTLINE to model flagowy udanego SUV-a ŠKODY. Oprócz silnika 1.0 TSI, dostępny jest z każdym z silników w ofercie, przy czym najmocniejszy silnik jest zarezerwowany wyłącznie dla tego wariantu KAROQ. Silnik 2.0 TSI dostarcza 140 kW (190 KM), które trafia na wszystkie cztery koła za pomocą standardowej 7-biegowej skrzyni DSG. Wizualnie, KAROQ SPORTLINE można zidentyfikować dzięki licznym czarnym akcentom w designie, a wnętrze również dominuje czarny sportowy styl.

Flagowy model zaktualizowanego KAROQ można od razu rozpoznać po typowych czarnych akcentach SPORTLINE. Należą do nich błyszcząca czarna kratka ŠKODY, która kontrastuje z malowanym na kolor nadwozia przednim zderzakiem. Pakiet Black, z błyszczącymi czarnymi ramkami okien i relingami dachowymi, wchodzi w skład standardowego wyposażenia. Dodatkowe czarne detale designu obejmują tylny dyfuzor na malowanym na kolor nadwozia tylnym zderzaku, pokrywy lusterek i felgi aluminiowe Procyon o średnicy 18 cali, które również mają wykończenie Aero, podobnie jak opcjonalne felgi Sagitarius o średnicy 19 cali. Tylne boczne okna oraz tylna szyba są przyciemnione (SunSet), a przednie błotniki zdobią oznaczenia SPORTLINE. Standardowe wyposażenie KAROQ SPORTLINE obejmuje również pełne reflektory LED Matrix.

Czarne pokrowce ThermoFlux

1.0L TSI EVO 6MT (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność999 Cm3
Moc80.9 Kw @ 5500 Rpm
110 Hp @ 5500 Rpm
108 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 2000-3000 Rpm
200 Nm @ 2000-3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDisc
Rozmiar opony215/55 R17 94V
Długość172.8 In (4389 Mm)
Szerokość72.5 In (1842 Mm)
Wysokość63.1 In (1603 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62/60.7 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit6.5 In (165 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Masa własna2987 Lbs (1355 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4131 Lbs (1874 Kg)

1.5L TSI EVO 6MT (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Moc110.3 Kw @ - Rpm
150 Hp @ - Rpm
148 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ - Rpm
250 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDisc

1.5L TSI EVO 7AT (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Moc110.3 Kw @ - Rpm
150 Hp @ - Rpm
148 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ - Rpm
250 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Dsg
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDisc

2.0L TSI EVO 7AT AWD (190 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Moc139.7 Kw @ - Rpm
190 Hp @ - Rpm
187 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ - Rpm
320 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Dsg
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDisc

2.0L TDI EVO 6MT (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1968 Cm3
Moc85.3 Kw @ 2750-4250 Rpm
116 Hp @ 2750-4250 Rpm
114 Bhp @ 2750-4250 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 1600-2500 Rpm
300 Nm @ 1600-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna120 Mph (193 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDisc
Rozmiar opony215/55 R17 94V
Długość172.6 In (4384 Mm)
Szerokość72.5 In (1842 Mm)
Wysokość64.1 In (1628 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62/60.7 In (1
Rozstaw osi103.3 In (2624 Mm)
Prześwit6.5 In (165 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna3133 Lbs (1421 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4414 Lbs (2002 Kg)
Średnie spalanie50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)122 G/Km

2.0L TDI EVO 6MT (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1968 Cm3
Moc110.3 Kw @ 3250-4200 Rpm
150 Hp @ 3250-4200 Rpm
148 Bhp @ 3250-4200 Rpm
Moment obrotowy251 Lb-Ft @ 1600-3000 Rpm
340 Nm @ 1600-3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDisc
Rozmiar opony215/55 R17 94V
Długość172.6 In (4384 Mm)
Szerokość72.5 In (1842 Mm)
Wysokość64.1 In (1628 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62/60.7 In (1
Rozstaw osi103.3 In (2624 Mm)
Prześwit6.5 In (165 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna3139 - 3594 Lbs (1424 - 1630 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4420 Lbs (2005 Kg)

2.0L TDI EVO 7AT (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1968 Cm3
Moc85.3 Kw @ 3250-4250 Rpm
116 Hp @ 3250-4250 Rpm
114 Bhp @ 3250-4250 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 1500-3250 Rpm
250 Nm @ 1500-3250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Dsg
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDisc
Rozmiar opony215/55 R17 94V
Długość172.6 In (4384 Mm)
Szerokość72.5 In (1842 Mm)
Wysokość64.1 In (1628 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62/60.7 In (1
Rozstaw osi103.3 In (2624 Mm)
Prześwit6.5 In (165 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Turning Circle35.8 Ft (10.9 M)
Masa własna3146 - 3600 Lbs (1427 - 1633 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4427 Lbs (2008 Kg)
Średnie spalanie48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)127 G/Km

2.0L TDI EVO 7AT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Moc110.3 Kw @ - Rpm
150 Hp @ - Rpm
148 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy266 Lb-Ft @ - Rpm
360 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Dsg
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDisc

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.