SKODA Octavia 2017-2019

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

SKODA Octavia 2017-2019

Przejdź do galerii zdjęćSKODA Octavia 2017-2019

Skoda kontynuowała historię modelu Octavia w 2017 roku, wprowadzając facelifting trzeciej generacji, który zaskoczył klientów swoim designem.

Octavia była jednym z najbardziej udanych modeli wyprodukowanych przez czeskiego producenta Skoda i wykorzystywała platformę MQB, stosowaną przez Volkswagena w wielu innych pojazdach grupy, takich jak Golf VII, Audi A3 czy Seat Leon.

Jednym z najbardziej kontrowersyjnych elementów samochodu był przód, w którym Octavia miała podzieloną konstrukcję reflektorów. Niektórzy uważali, że przypomina ona te zamontowane w Mercedes-Benz E-Class z tego samego okresu, jednak Skoda twierdziła, że nawiązuje do stylu kubistycznego. Szeroki grill z czarnymi pionowymi szczelinami wypełniał przestrzeń między nimi, a na jego górze znajdowało się małe wgłębienie na logo. Mimo że wyglądała jak sedan, Octavia była wciąż hatchbackiem z długą i opadającą klapą bagażnika. Wyraźnie zaprojektowane tylne światła miały przyciemniane soczewki.

Wewnątrz Skoda zainstalowała nowe jednostki infotainment z wyświetlaczami dotykowymi o przekątnej do 9,2 cala, w zależności od wersji wyposażenia. Umożliwiały one także łączność 4G/LTE oraz miały 64 GB pamięci wewnętrznej. Czeski producent poczynił znaczący krok naprzód w zakresie łączności samochodowej, dodając aplikację Skoda Connect, która pozwalała kierowcy zdalnie sprawdzić okna lub poziom paliwa za pomocą smartfona. W 2017 roku Octavia oferowała także ulepszone systemy bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego, takie jak rozpoznawanie znaków drogowych czy system City Emergency Brake, w tym Ochrona Pieszych.

Pod maską Skoda zastąpiła wcześniejsze jednostki benzynowe 1.2 litra jeszcze mniejszym, turbodoładowanym silnikiem 1.0 litra. W przypadku jednostek turbo-diesla ograniczyła swoją ofertę do zaledwie dwóch zamiast pięciu, jak w wersji przed liftingiem.

Skoda Octavia rozpoczyna trzecią dekadę swojej historii sukcesu z potwierdzonymi atutami i nowymi cechami. Szerokie modyfikacje nadają bestsellerowi czeskiego producenta samochodów szczególnie uderzający design, wyrafinowaną atmosferę w znanym przestronnym wnętrzu oraz zoptymalizowane właściwości jezdne. Dla Skody Octavii oraz Skody Octavii Combi dostępnych jest dziewięć jednostek napędowych, w tym wariant zasilany gazem CNG. Przy współpracy z silnikiem TDI o mocy 110 kW (150 KM), opcjonalna 7-biegowa skrzynia DSG może być po raz pierwszy połączona z napędem na wszystkie koła. Dostępne jest również Dynamiczne Sterowanie Podwoziem, a gama systemów wspomagania kierowcy została znacznie rozszerzona. Nowa generacja systemów infotainment umożliwia korzystanie z usług online Skoda Connect. Modernizacja modeli w segmencie aut kompaktowych została uzupełniona o dodatkowe funkcje 'Simply Clever’.

Nowe cechy designu dla charakterystycznego wyglądu

Skoda Octavia oraz Skoda Octavia Combi łączą typowe atuty marki, znacznie przyczyniając się do wzrostu czeskiego producenta samochodów, który sprzedał dotychczas ponad 5 milionów pojazdów. Po szerokich modyfikacjach, trzecia generacja modelu, która zadebiutowała w 1996 roku, prezentuje się ponownie w doskonałej formie, zarówno wizualnie, jak i technologicznie. Oprócz większego niż przeciętny wnętrza i wyjątkowej relacji jakości do ceny, Skoda Octavia oferuje teraz jeszcze więcej cech bezpieczeństwa i komfortu typowych dla wyższych segmentów, wzmacniając swoją doskonałą pozycję w segmencie samochodów kompaktowych.

Modyfikacje designu, w ramach szerokiej modernizacji modelu, nadają Skodzie Octavii i Skodzie Octavii Combi charakterystyczny wygląd, szczególnie wyróżniający się przednią częścią z szeroką osłoną chłodnicy. Dodatkowe jednostki oświetleniowe w reflektorach, z wyglądem kryształków, oraz szersze wloty powietrza w kształcie plastra miodu nadają im większą obecność i tworzą męski, dynamiczny oraz emocjonalny ogólny efekt. Zewnętrzne reflektory generują światło mijania, a światło drogowe pochodzi z wewnętrznych reflektorów, zwężających się w kierunku osłony chłodnicy. Nowo opracowane reflektory full-LED są dostępne od poziomu wyposażenia Ambition w górę.

Profil boczny Skody Octavii i Skody Octavii Combi charakteryzuje się precyzyjnymi i czystymi liniami prowadzącymi aż do tylnej części. Przebudowany tylny zderzak wygląda mocno i odważnie dzięki subtelnym konturom. Wykorzystanie technologii LED w zespole tylnych świateł nadaje charakterystycznemu C-kształtnemu światłu tylnemu wygląd homogenicznej powierzchni świetlnej.

W ramach modernizacji modelu zewnętrzne wymiary Skody Octavii i Skody Octavii Combi nieznacznie się zmieniły. Hatchback wydłużył się o 11 mm do 4670 mm; wersja kombi wydłużyła się o 8 mm do 4667 mm. Tylna oś jest o 20 lub 30 mm dłuższa, w zależności od wariantu silnika. Rozstaw osi, który wynosi 2686 mm, jest wyjątkowo długi jak na pojazd w segmencie samochodów kompaktowych. Na bazie tych zewnętrznych wymiarów inżynierowie Skody stworzyli wnętrze, w którym przestrzeń dla pasażerów i bagażu znacznie przekracza typowe wymiary w tej kategorii. Pasażerowie cieszą się dużą ilością miejsca na nogi, łokcie i głowę zarówno z przodu, jak i z tyłu. Pojemność bagażnika hatchbacka, który ma duże tylne drzwi otwierane od góry, wynosi 590 l (1580 l po złożeniu tylnych siedzeń). W wersji kombi wynosi ona aż 610 l, które można w razie potrzeby zwiększyć do 1740 l.

Wnętrze Skody Octavii i Skody Octavii Combi imponuje nie tylko przestronnością i przejrzystością, ale również wysokiej jakości materiałami i nowymi funkcjami. Zaktualizowane wyświetlacze wielofunkcyjne są czytelne i łatwe do odczytania. Rodzaj informacji wyświetlanej na ich ekranie różni się w zależności od poziomu wyposażenia. Kontrolki klimatyzacji również zostały wizualnie udoskonalone. Obicia drzwi są teraz dostępne z dodatkowym oświetleniem ambientowym jako opcja. Smukłe jednostki oświetleniowe LED na górnej krawędzi listew dekoracyjnych emitują dyskretne, atmosferyczne światło, które można ustawić na jeden z dziesięciu różnych kolorów.

Szeroka gama silników, skrzynie DSG i napęd na wszystkie koła

Zaktualizowane modele Skody Octavii i Skody Octavii Combi wprowadzone na rynek dostępne są z dziewięcioma jednostkami napędowymi: czterema silnikami benzynowymi TSI, czterema silnikami diesla TDI oraz jednym silnikiem CNG. Moc silników waha się od 63 kW (86 KM) do 135 kW (184 KM). Nowoczesne napędy przyczyniają się do tego, że wszystkie wersje samochodu kompaktowego mają dobrą równowagę wydajności jazdy, zużycia paliwa i emisji. Oferowane są skrzynie biegów manualne z 5 lub 6 biegami lub automatyczne skrzynie DSG z 6 lub 7 biegami.

Silniki TSI są doładowane i mają bezpośredni wtrysk benzyny. Silnik 1.2-l TSI z czterema cylindrami o mocy 63 kW (86 KM) jest wersją podstawową i współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną. Silnik o najmniejszej pojemności w ofercie ma moc 85 kW (115 KM). Silnik 1.0-l TSI z trzema cylindrami jest dostępny z 6-biegową skrzynią manualną lub 7-biegową skrzynią DSG.

Silnik 1.4-l TSI G-TEC to szczególnie wydajna wersja, która jako silnik bivalentny może pracować na gazie CNG i benzynie, oferując moc 81 kW (110 KM). W trybie CNG i w połączeniu z 7-biegową skrzynią DSG, Skoda Octavia i Skoda Octavia Combi emitują odpowiednio 98 i 99 g/km CO2. Jako czysty silnik benzynowy, 1.4-l TSI produkuje moc 110 kW (150 KM). Silnik 1.8-l TSI jest najlepszym silnikiem benzynowym w ofercie, o mocy 132 kW (180 KM).

Doładowanie i bezpośredni wtrysk pod ciśnieniem z technologią Common rail to cechy wspólne silników TDI dla Skody Octavii i Skody Octavii Combi. Oba silniki czterocylindrowe o pojemności 1.6 i 2.0 l są dostępne w dwóch poziomach mocy. Podstawowy silnik 1.6-l TDI zapewnia 66 kW (90 KM) i jest połączony z 5-biegową skrzynią manualną. 7-biegowa skrzynia DSG jest dostępna jako alternatywa dla manualnej dla drugiej wersji silnika diesla 1.6-l, który ma obecnie moc 85 kW (115 KM). W tej kombinacji średnie zużycie paliwa Skody Octavii i Skody Octavii Combi wynosi zaledwie 3.9 l/100 km.

Dwa warianty silnika 2.0-l TDI oferują moce 110 kW (150 KM) oraz 135 kW (184 KM). Silnik diesla 110 kW (150 KM) jest wyposażony w 6-biegową skrzynię manualną i dostępny jest zarówno z napędem na przednie, jak i wszystkie koła. 6-biegowa skrzynia DSG jest dostępna jako alternatywa dla modeli z napędem na przednie koła, natomiast 7-biegowa skrzynia DSG jest dostępna po raz pierwszy w Skodzie Octavii z napędem na wszystkie koła.

Najmocniejszy silnik diesla dostępny jest tylko z napędem na wszystkie koła. W tej wersji standardowo zastosowano skrzynię DSG z 6 biegami. Silnik benzynowy 1.8-l o mocy 132 kW (180 KM) jest trzecim silnikiem, który można połączyć z napędem na wszystkie koła.

System napędu na wszystkie koła, zapewniający decydujący wzrost trakcji i bezpieczeństwa w Skodzie Octavii oraz Skodzie Octavii Combi, ma kompaktową konstrukcję i niską wagę. Kluczowym elementem systemu jest elektronicznie sterowane sprzęgło wielotarczowe, umieszczone z przodu tylnej osi. Jednostka sterująca systemu stale oblicza idealny moment obrotowy dla tylnej osi. Na tej podstawie odpowiedni rozkład mocy na cztery koła utrzymywany jest w każdej sytuacji.

Elektroniczny blokada różnicowa XDS+, będąca funkcją Elektronicznej Kontroli Stabilności (ESC), sprawia, że prowadzenie pojazdu jest jeszcze bezpieczniejsze podczas szybkiego pokonywania zakrętów – zarówno w wersji z napędem na przednie, jak i wszystkie koła. XDS+ delikatnie spowalnia wewnętrzne koła, aby przekazać więcej mocy na zewnętrzne koła.

Zwiększona szerokość toru, Dynamiczne Sterowanie Podwoziem

Technologia podwozia Skody Octavii i Skody Octavii Combi obejmuje konstrukcję MacPhersona z dolnymi trójkątnymi wahaczami na przedniej osi oraz, w zależności od wariantu silnika, zawieszenie wielowahaczowe lub czterowahaczowe na tylnej osi. W ramach modernizacji modelu, tylna oś została poszerzona o 20 i 30 mm. Kierownica z zębatką i listwą wykorzystuje efektywny elektro-mechaniczny napęd wspomagający, który umożliwia również interakcję z licznymi systemami pomocniczymi. Duże hamulce zapewniają niezawodne spowolnienie.

Adaptacyjne Dynamiczne Sterowanie Podwoziem (DCC) jest dostępne dla Skody Octavii i Skody Octavii Combi jako opcja. W tym systemie sposób działania amortyzatorów jest kontrolowany za pomocą elektrycznie sterowanych zaworów. Można go dostosować do trzech trybów: Comfort, Normal i Sport, które można wybrać przez kierowcę. DCC przyczynia się również do aktywnego bezpieczeństwa poprzez automatyczne przełączanie na tryb Sport w niebezpiecznych sytuacjach, aby zapewnić większą stabilność, lepszą przyczepność opon i krótsze drogi hamowania.

DCC jest dostępne od poziomu wyposażenia Ambition w górę (nie dostępne dla silników o mocy poniżej 110 kW / 150 KM). Z systemem Wybór Trybu Jazdy kierowca może zmieniać charakterystykę kierownicy, działanie skrzyni DSG oraz ustawienia innych funkcji. Do wyboru są ustawienia Normal, Eco, Sport i Individual, a także tryb Comfort z Dynamicznym Sterowaniem Podwoziem. Indywidualnie wybrane konfiguracje mogą być zapisywane na personalizowanym kluczyku, który jest dostępny jako opcja.

Nowe możliwości w zakresie systemów wspomagania kierowcy

W ramach modernizacji modelu, do oferty systemów wspomagania kierowcy Skody Octavii i Skody Octavii Combi dodano pięć nowych funkcji. Optymalizują one bezpieczeństwo w ruchu miejskim, na drogach wiejskich i autostradach, a także zapewniają dodatkowy komfort podczas parkowania i manewrowania. Opcjonalny system Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście obejmuje również przewidywanie ochrony pieszych. System działa przy użyciu czujników radarowych i teraz również reaguje na pieszych przechodzących przez jezdnię. Funkcja ta jest aktywna przy prędkości od 10 do 60 km/h. W tych prędkościach system przeprowadza awaryjne zatrzymanie w przypadku zbliżającej się kolizji i pomaga zapobiec wypadkowi lub przynajmniej znacząco zredukować skutki zdarzenia.

Nowa funkcja Wykrywanie Martwego Pola przyczynia się do bezpieczeństwa przy zmianie pasa na drogach wielopasmowych. Może być używana przy prędkości od 10 km/h aż do maksymalnej prędkości. Dwa czujniki radarowe z tyłu monitorują ruch nadjeżdżających z tyłu pojazdów. Jeśli inny pojazd szybko zbliża się z tyłu lub znajduje się w martwym polu, w odpowiednim lusterku bocznym zapala się ostrzegawcze światło LED. Czujniki radarowe z tyłu są również wykorzystywane przez system Ostrzeżenie o Ruchu Tylnym, inną nową funkcję, która wspomaga kierowcę przy wyjeżdżaniu z miejsc parkingowych lub podjazdów. Wykrywa ruch nadjeżdżających z dużym wyprzedzeniem i ostrzega kierowcę najpierw wizualnie, potem akustycznie, a w razie potrzeby uruchamia automatyczne hamowanie.

Opcjonalna funkcja Asystent Przyczepy zmienia nawet osoby bez doświadczenia w ciągnięciu przyczep w ekspertów. Aby skorzystać z tej funkcji, kierowca musi włączyć bieg wsteczny i nacisnąć przycisk parkowania. Kierowca następnie używa przełącznika do ustawienia kąta, pod jakim chciałby cofać. Dla orientacji, obraz na monitorze samochodowym wyświetla diagram pokazujący kąt skrętu przyczepy. Kierowca musi tylko delikatnie przyspieszyć – system automatycznie skręca samochód i przyczepę pod wybranym kątem. Asystent Manewrowania, inna nowa funkcja, oferuje wsparcie podczas cofania bez przyczepy poprzez automatyczne hamowanie pojazdu, gdy tylko wykryje przeszkodę za pojazdem dzięki tylnym czujnikom parkingowym.

Nowe funkcje uzupełniają ofertę systemów wspomagania kierowcy, które były już dostępne przed modernizacją modeli Skody Octavii i Skody Octavii Combi. Należą do nich radarowy Tempomat Adaptacyjny (ACC), który utrzymuje wybraną przez kierowcę prędkość oraz optymalny odstęp od pojazdu z przodu, asystent pasa ruchu, który ostrzega kierowcę, jeśli pojazd niezamierzenie zjeżdża z pasa, funkcja wykrywania zmęczenia Kierowca Alert oraz proaktywna ochrona pasażerów Crew Protect Assist, która inicjuje środki bezpieczeństwa w przypadku zbliżającej się kolizji. Oprócz tego dostępne są także system Auto Light Assist, kamera do asystowania podczas jazdy, Rozpoznawanie Znaków Drogowych, Park Assist oraz kamera cofania.

Nowa generacja systemów infotainment i Skoda Connect

Systemy infotainment, które znalazły się w kompleksowo zaktualizowanych modelach Skody Octavii i Skody Octavii Combi, należą do nowej generacji. Wprowadzają przyszłość łączności do samochodu z zupełnie nowymi funkcjami. Dzięki Skoda Connect z nowymi mobilnymi usługami online pasażerowie mają możliwość bycia 'zawsze online’.

Do wyboru są cztery komponenty sprzętowe: systemy dźwiękowe Swing (standardowy) i Bolero oraz systemy nawigacji Amundsen i Columbus. Wszystkie cztery systemy można obsługiwać intuicyjnie i imponują szybkim działaniem oraz inteligentnymi funkcjami. Pojemnościowe ekrany dotykowe, które występują w wysokiej jakości szklanym designie w systemach Bolero, Amundsen i Columbus, reagują na najmniejszy dotyk. Ich rozmiary ekranu wahają się od 6,5 do 9,2 cala, w zależności od poziomu wyposażenia.

Nawet standardowy system dźwiękowy Swing jest wyposażony w slot na kartę SD, wejście aux oraz port USB. Inne funkcje łączności są dostępne jako opcja, osiągając nawet platformę SmartLink+, która integruje aplikacje na smartfony oraz wprowadza Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink™ oraz SmartGate do Skody Octavii i Skody Octavii Combi. System dźwiękowy Bolero ma wysokiej rozdzielczości 8-calowy ekran dotykowy z technologią czujnika zbliżeniowego. Może również odczytywać wiadomości tekstowe i umożliwia ich pisanie na wyświetlaczu. System integruje także połączenie Bluetooth, osiem głośników oraz SmartLink+. Opcjonalnie dostępna jest także kontrola głosowa.

System nawigacji Amundsen bazuje na systemie Bolero. Dodatkowo ma wbudowany hotspot Wi-Fi, który pozwala pasażerom na surfowanie, streaming i wysyłanie e-maili za pomocą nawet ośmiu urządzeń mobilnych. Mapy do nawigacji można aktualizować w trakcie użytkowania urządzenia bez dodatkowych kosztów. System nawigacji Columbus jest najwyższym modelem w ofercie (dostępny od poziomu wyposażenia Ambition w górę), z ekranem 9,2 cala, pamięcią flash 64 GB i opcjonalnym modułem LTE do szybkiego połączenia internetowego.

Mobilne usługi online Skoda Connect stanowią doskonałe uzupełnienie oferty funkcji infotainment. Dzielą się na dwie kategorie: nowe usługi Infotainment Online, które dostarczają informacji i rozrywki, oraz usługi Care Connect, które oferują pomoc kierowcy i zdalny dostęp do pojazdu.

Jednym z wyróżniających się elementów w portfolio Infotainment Online jest Informacja o Ruchu Online, która przekazuje na żywo informacje o ruchu na wybranej trasie do Skody Octavii i sugeruje objazdy w przypadku korków. Usługa Stacje Paliw zapewnia listę stacji paliw (wraz z cenami paliw) na trasie. Usługi Miejsca Parkingowe, Wiadomości i Pogoda dostarczają klientom spersonalizowane informacje.

Usługi Care Connect wspierają kierowców zaktualizowanej Skody Octavii i Skody Octavii Combi w wielu sytuacjach. Dane są przesyłane za pomocą karty SIM, która jest na stałe zainstalowana w pojeździe. W ofercie znajdują się automatyczne połączenie alarmowe, które jest standardem w Europie od poziomu wyposażenia Ambition w górę (może się to różnić w niektórych krajach), połączenie lawinowe, które można wykorzystać do zorganizowania pomocy w przypadku awarii, oraz proaktywna usługa, która może być wykorzystana do umówienia i przygotowania wizyty serwisowej pojazdu.

Kierowca może również zdalnie uzyskać informacje na temat tego, czy okna i drzwi są zamknięte oraz jaki jest poziom paliwa w pojeździe za pomocą aplikacji Skoda Connect na swoim smartfonie w dowolnym momencie. Możliwe jest również wysłanie destynacji nawigacyjnych do samochodu lub wyświetlenie aktualnej lokalizacji parkingowej pojazdu na swoim smartfonie.

'Simply Clever’: bogactwo nowych pomysłów na komfort i codzienną praktyczność

Praktyczne funkcje, które zwiększają komfort i codzienną użyteczność, stanowią część charakterystyki wszystkich modeli Skody. W ramach modernizacji modelu, dla Skody Octavii i Skody Octavii Combi wprowadzono liczne dodatkowe funkcje 'Simply Clever’.

1.0L TSI 6MT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność999 Cm3
Moc84.6 Kw @ 5500 Rpm
115 Hp @ 5500 Rpm
113 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
200 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony05/55 R16 91V
Długość183.9 In (4671 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/60.6 In (1
Rozstaw osi105.7 In (2685 Mm)
Pojemność bagażnika20.8 Cuft (589 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2701 Lbs (1225 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3913 Lbs (1775 Kg)
Spalanie miasto39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Spalanie trasa56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2110 G/Km

1.0L TSI 7AT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność999 Cm3
Moc84.6 Kw @ 5500 Rpm
115 Hp @ 5500 Rpm
113 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 2000-3500 Rpm
200 Nm @ 2000-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Dsg)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość183.9 In (4671 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/60.6 In (1
Rozstaw osi105.7 In (2685 Mm)
Pojemność bagażnika20.8 Cuft (589 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2749 Lbs (1247 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3962 Lbs (1797 Kg)
Spalanie miasto41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Spalanie trasa54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2108 G/Km

1.4L TSI 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1395 Cm3
Moc110.3 Kw @ 5000-6000 Rpm
150 Hp @ 5000-6000 Rpm
148 Bhp @ 5000-6000 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 1500-3500 Rpm
250 Nm @ 1500-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna136 Mph (219 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość183.9 In (4671 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/60.6 In (1
Rozstaw osi105.7 In (2685 Mm)
Pojemność bagażnika20.8 Cuft (589 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2767 Lbs (1255 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3979 Lbs (1805 Kg)
Spalanie miasto35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Spalanie trasa54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Średnie spalanie45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Emisja CO2121 G/Km

1.4L TSI 7AT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1395 Cm3
Moc110.3 Kw @ 5000-6000 Rpm
150 Hp @ 5000-6000 Rpm
148 Bhp @ 5000-6000 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 1500-3500 Rpm
250 Nm @ 1500-3500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna136 Mph (219 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Dsg)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość183.9 In (4671 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/60.6 In (1
Rozstaw osi105.7 In (2685 Mm)
Pojemność bagażnika20.8 Cuft (589 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2798 Lbs (1269 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4010 Lbs (1819 Kg)
Spalanie miasto39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Średnie spalanie48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Emisja CO2114 G/Km

1.6L TDI 5MT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc84.6 Kw @ 3250-4000 Rpm
115 Hp @ 3250-4000 Rpm
113 Bhp @ 3250-4000 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 1500-3000 Rpm
250 Nm @ 1500-3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość183.9 In (4671 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/60.6 In (1
Rozstaw osi105.7 In (2685 Mm)
Pojemność bagażnika20.8 Cuft (589 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2877 Lbs (1305 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4090 Lbs (1855 Kg)
Spalanie miasto51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Spalanie trasa61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Emisja CO2106 G/Km

1.6L TDI 7AT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc84.6 Kw @ 3250-4000 Rpm
115 Hp @ 3250-4000 Rpm
113 Bhp @ 3250-4000 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 1500-3000 Rpm
250 Nm @ 1500-3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Dsg)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość183.9 In (4671 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/60.6 In (1
Rozstaw osi105.7 In (2685 Mm)
Pojemność bagażnika20.8 Cuft (589 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2910 Lbs (1320 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4123 Lbs (1870 Kg)
Spalanie miasto56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Spalanie trasa61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Emisja CO2103 G/Km

2.0L TDI 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1968 Cm3
Moc110.3 Kw @ 3500-4000 Rpm
150 Hp @ 3500-4000 Rpm
148 Bhp @ 3500-4000 Rpm
Moment obrotowy251 Lb-Ft @ 1750-3000 Rpm
340 Nm @ 1750-3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna135 Mph (217 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość183.9 In (4671 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/60.6 In (1
Rozstaw osi105.7 In (2685 Mm)
Pojemność bagażnika20.8 Cuft (589 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2937 Lbs (1332 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4149 Lbs (1882 Kg)
Spalanie miasto46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Emisja CO2113 G/Km

1.4L G-TEC 7AT FWD (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1395 Cm3
Moc80.9 Kw @ - Rpm
110 Hp @ - Rpm
108 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 1500-3500 Rpm
200 Nm @ 1500-3500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoCNG (gaz ziemny)
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Dsg
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość183.9 In (4671 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/60.6 In (1
Rozstaw osi105.7 In (2685 Mm)
Pojemność bagażnika20.8 Cuft (589 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2937 Lbs (1332 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4149 Lbs (1882 Kg)
Spalanie miasto46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Emisja CO2113 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.