SKODA Octavia Scout 2017-2020

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

SKODA Octavia Scout 2017-2020

Przejdź do galerii zdjęćSKODA Octavia Scout 2017-2020

Skoda wprowadziła wersję Scout do gamy Octavii w 2007 roku, a z powodu jej sukcesu komercyjnego, została ona zastosowana w kolejnych modelach.

Trzecia generacja Octavii została zaprezentowana w 2012 roku, a jej wprowadzenie oznaczało wyraźne przejście do segmentu średniej wielkości, różnicąc się od kompaktowych modeli z dwóch wcześniejszych generacji. Pięć lat później, razem z odświeżonym modelem, czeska marka wprowadziła wersję Scout.

Octavia była dłuższa i szersza od swojego poprzednika, a w jej wyposażeniu znalazły się inteligentne detale. Przykładem były skrobaczka do lodu w klapce paliwa czy podwójna wykładzina w bagażniku. Octavia Scout była dostępna wyłącznie jako samochód dostawczy i miała wyższy prześwit niż nie-Scouty. „Terenu” wygląd podkreślony był plastikowymi nakładkami wokół nadkoli oraz srebrnym osłoną pod przednim zderzakiem. Oba zderzaki miały czarne osłony z twardego plastiku, które lepiej radziły sobie z odpryskami kamieni. W wersji Scout standardowo montowano 17-calowe felgi aluminiowe.

Wewnątrz, Octavia Scout oferowała podwyższone siedzenie, co poprawiało widoczność wokół samochodu podczas jazdy po nieutwardzonych drogach. Była bardziej crossoverem, niż prawdziwym autem terenowym. Na zimę Skoda oferowała podgrzewaną kierownicę i fotele jako standardowe wyposażenie. Zestaw wskaźników pochodził z zwykłej Octavii.

Pod maską, Octavia Scout była dostępna z trzema silnikami: jednym benzynowym i dwoma wersjami tego samego 2.0-litrowego turbosprężarkowego silnika diesla. Wszystkie wersje przekazywały moc na wszystkie koła za pomocą centralnego dyferencjału Haldex. W zależności od wersji silnika, standardowo oferowano 6-biegową skrzynię automatyczną (DSG) lub 6-biegową manualną.

 Srebrna osłona podwozia, ochronne listwy boczne oraz czarne relingi dachowe od razu identyfikują Skodę Octavię Scout jako wszechstronne auto o solidnej budowie. Najnowsza technologia napędu na cztery koła, kąt zejścia zwiększony do 14,5 stopnia oraz o 30 mm większy prześwit umożliwiają również jazdę w terenie. Liczne funkcje „Simply Clever” przyczyniają się do wysokiego poziomu praktyczności. Do wyboru są trzy silniki – jeden benzynowy i dwa diesle o mocy od 110 kW (150 KM) do 135 kW (184 KM). Dwa najsilniejsze silniki standardowo łączone są z 6-biegową skrzynią biegów typu DSG.

Wygląd zewnętrzny

Wszechstronny model w ofercie oparty jest na gruntownie zmodernizowanej Skodzie Octavii Combi i charakteryzuje się wyraźnym terenowym wyglądem. Jego unikalny charakter można dostrzec od razu dzięki srebrnej osłonie podwozia z przodu i z tyłu oraz ochronnym listwom bocznym w kolorze nadwozia. Pakiet Rough-Road jest również częścią standardowego wyposażenia i obejmuje plastikowe osłony podwozia oraz przewody hamulcowe i paliwowe. Inne typowe cechy to listwy ozdobne w stylu Scout na zderzakach, nadkolach i progach, lusterka w kolorze aluminium, 17-calowe alufelgi oraz szerszy tylny rozstaw kół.

Skoda Octavia Scout wyposażona jest również w nowy przedni zderzak dla udanego modelu. Szeroka, dynamiczna atrapa chłodnicy została wzbogacona o dodatkowe reflektory LED z systemem Adaptive Frontlight. Kryształowy wygląd jednostek oświetleniowych, który nawiązuje do bohemy i sztuki szkła kryształowego, jest typowy dla nowoczesnego designu Skody. Zewnętrzne reflektory generują światło do jazdy dziennej. Wewnętrzne jednostki oświetleniowe, zwężające się w kierunku atrapy, wytwarzają światło drogowe. Reflektory tworzą indywidualnie skonfigurowane belki świetlne dla dróg lokalnych, autostrad, ruchu miejskiego i deszczu. Dolna krawędź reflektorów zawiera jednostkę oświetleniową, która zapewnia kierunkowskazy i światła do jazdy dziennej. Dzięki kamerze przedniej, system Light Assist wykrywa nadjeżdżające pojazdy lub oświetlone ulice miejskie i – w razie potrzeby – automatycznie przyciemnia światło.

Reflektory przeciwmgielne, umiejscowione w szerokim dolnym wlocie powietrza, również korzystają z technologii LED i mogą być opcjonalnie połączone z funkcją skrętną.

Wizualne połączenie atrapy chłodnicy i jednostek oświetleniowych tworzy graficzną całość, typową dla nowego wyglądu oraz zapewnia wysoką rozpoznawalność. Zewnętrzne wloty powietrza mają mocne kontury, a dolna część wypełniona jest wstawkami o strukturze plastra miodu. Zderzaki również mają wyraźną orientację poziomą. Wzór maski i błotników jest czytelny i wyrazisty; logo marki powyżej atrapy chłodnicy i na klapie bagażnika zostało dodatkowo dopracowane. Poziomy design przedniej części podkreśla solidny charakter Skody Octavii Scout, podobnie jak czarne końce osłony podwozia oraz czarne elementy na błotnikach i progach.

Boki i tył Skody Octavii Scout charakteryzują się precyzyjnymi, wyraźnie wyciętymi liniami, które tworzą potężne zjawisko między światłem a cieniem na powierzchniach.

Tył pojazdu wydaje się potężny i odważny dzięki subtelnym konturom. Światła tylne oraz podświetlenie tablicy rejestracyjnej korzystają z technologii LED. Typowe dla marki światła tylne w kształcie litery C są jednorodną powierzchnią świetlną. Przerwa oddzielająca linie w górnym narożniku sprawia, że design jest jeszcze bardziej wyrazisty. Kontury w światłach, które poprawiają separację przepływu, zapewniają lepszą aerodynamikę.

Skoda Octavia Scout dostępna jest w 13 kolorach nadwozia, w tym w nowym metalicznym odcieniu Maple Brown.

Komfortowe wnętrze, przestronny bagażnik

Zewnętrzne wymiary Skody Octavii Scout zmieniły się tylko nieznacznie w porównaniu do poprzednika. Długość wzrosła o 2 mm do 4687 mm; jednak tylny rozstaw kół zwiększył się o 30 mm do 1539 mm. Rozstaw osi 2680 mm, który jest niezwykle duży jak na ten segment pojazdów, pozwolił na stworzenie wnętrza jednego z największych wśród konkurencji. Pasażerowie na przednich i tylnych siedzeniach cieszą się przestronnym miejscem na nogi, łokcie i głowę.

Oprócz przestronnych wymiarów, doskonałego rozplanowania, wysokiej jakości materiałów i licznych nowych funkcji wnętrza, Skoda Octavia Scout imponuje również podwyższoną pozycją siedzącą, która zapewnia dobry widok. Wysokość i szerokość wnętrza są dodatkowo podkreślone przez poziomy design. Wygląd dużych i łatwych do odczytania okrągłych wskaźników został zaktualizowany, co czyni je jeszcze bardziej wyrazistymi. Liczne rozwiązania do przechowywania w wnętrzu zwiększają jego praktyczność.

Komfort w Skodzie Octavii Scout został również znacznie poprawiony dzięki m.in. podgrzewanemu skórzanemu trójramiennemu kołu kierownicy z wielofunkcyjnymi przyciskami, podświetleniu przednich i tylnych uchwytów drzwi oraz LED-owemu oświetleniu ambientowemu w dekoracyjnych listwach, które można ustawić w jednym z dziesięciu kolorów. Inne standardowe funkcje komfortowe to podgrzewane spryskiwacze, podgrzewane przednie siedzenia oraz specjalne pokrycia siedzeń z technologią Thermo-Flux, które są szczególnie oddychające i mają podwójny poziom przepuszczalności powietrza i wilgoci w porównaniu do konwencjonalnych pokryć siedzeń. Specyfikacja komfortowa jest uzupełniona o standardowy tempomat z funkcją ograniczenia prędkości oraz elektrycznie sterowane przednie i tylne okna.

Przestronny bagażnik ma objętość 610 l, którą można zwiększyć do 1740 l po złożeniu tylnych siedzeń. Nawet większe przedmioty można transportować bez trudu dzięki otworowi o szerokości 1010 mm. Progi drzwiowe mają napis Scout. Logo Scout jest wyszywane na siedzeniach, na skórzanym kole kierownicy oraz na gałce zmiany biegów.

Wybór trzech silników

Samochód dostępny jest z wyborem trzech niezwykle wydajnych silników, które spełniają normy emisji EU6. Silnik benzynowy zastosowany w Skodzie Octavii Scout to turbo doładowany silnik TSI z bezpośrednim wtryskiem i czterema cylindrami. Mocny silnik 1.8 TSI osiąga 132 kW (180 KM), oferuje maksymalny moment obrotowy 280 Nm i standardowo połączony jest z 6-biegową skrzynią DSG, co pozwala Skodzie Octavii Scout przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 7,8 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 216 km/h. Maksymalny moment obrotowy 280 Nm osiągany jest w zakresie od 1350 do 4500 obr/min. Średnie zużycie paliwa wynosi 6,8 l na 100 km.

Silnik 2.0-l diesel dostępny jest w dwóch różnych wariantach mocy. Oba są turbo doładowany, z bezpośrednim wtryskiem TDI i czterema cylindrami, a także technologią czterozaworową, i imponują wyraźnym komfortem pracy oraz mocnym momentem obrotowym. Wersja o mocy 110 kW (150 KM) dostępna jest z 6-biegową skrzynią manualną lub nowo opracowaną 7-biegową DSG. Manualna wersja Skody Octavii Scout przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,1 sekundy, a jej prędkość maksymalna wynosi 207 km/h. Maksymalny moment obrotowy 340 Nm osiągany jest w zakresie od 1750 do 3000 obr/min. Średnie zużycie paliwa wynosi około 5,0 l.

Najmocniejszy silnik wysokoprężny wyposażony w 6-biegową skrzynię DSG standardowo osiąga 135 kW (184 KM), co oznacza, że Skoda Octavia Scout może przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 7,8 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 219 km/h. Maksymalny moment obrotowy 380 Nm osiągany jest w zakresie od 1750 do 3250 obr/min, podczas gdy średnie zużycie paliwa wynosi około 5,1 l na 100 km.

Napęd na cztery koła w standardzie

Skoda Octavia Scout standardowo wyposażona jest w napęd na cztery koła, co zapewnia krytyczny wzrost trakcji i bezpieczeństwa. Centralnym elementem systemu jest hydrauliczne sprzęgło wielopłytkowe z elektronicznym sterowaniem, które znajduje się przed tylną osią i wyróżnia się kompaktową budową oraz niską wagą. Rozkład momentu obrotowego na wszystkie cztery koła zawsze zależy od sytuacji na drodze, a jednostka sterująca nieprzerwanie oblicza idealną ilość momentu obrotowego dla tylnej osi.

Ponadto przednie i tylne osie są wyposażone w elektroniczną blokadę różnicową XDS+, która zapewnia łatwość ruszania na każdej nawierzchni i jeszcze większe bezpieczeństwo podczas szybkiego pokonywania zakrętów. XDS+ działa, delikatnie spowalniając wewnętrzne koła, aby przekazać więcej mocy na zewnętrzne koła, co gwarantuje zwiększoną zwrotność podczas manewrowania.

Zawieszenie tylnej osi wielowahaczowej wyróżnia się wysokim poziomem komfortu i dobrym zachowaniem drogowym. Konsekwentne oddzielenie sztywności podłużnej i poprzecznej jest fundamentalną zasadą projektowania. Tylny rozstaw kół został poszerzony o 30 mm i wynosi teraz 1539 mm.

W przedniej osi zastosowano konstrukcję MacPhersona z dolnym trójkątnym wahaczem. Użycie stali o wysokiej wytrzymałości w wahaczu oraz innowacyjny bioniczny projekt dla łożyska wahacza pozwala zaoszczędzić na wadze. Centralnie umiejscowiona podramka przedniej osi została zaprojektowana w celu maksymalizacji sztywności poprzecznej. Oprócz komponentów przedniej osi, rama obejmuje również układ kierowniczy i części mocowania silnika. Układ kierowniczy typu zębatkowo-śrubowego ma wydajny elektro-mechaniczny napęd serwo, a duże hamulce zapewniają doskonałe hamowanie.

Specjalne funkcje „Simply Clever”

Skoda Octavia Scout oferuje również liczne funkcje „Simply Clever”, typowe dla marki. Na przykład nowe dodatki to uchwyt na butelkę w konsoli centralnej, który umożliwia otwieranie butelek PET jedną ręką, oraz wyjmowana latarka LED w bagażniku, której akumulator ładowany jest automatycznie podczas jazdy. Dodatkowe funkcje, które zostały specjalnie opracowane dla wersji Combi, to regulowana fałszywa podłoga bagażnika, wielofunkcyjna półka pod pokrywą bagażnika, siatka zabezpieczająca bagaż, cztery haki na torby, dwa oświetlenia w bagażniku oraz gniazdo 12 V w bagażniku. Oprócz personalizowanych kluczy, które mogą zapisywać indywidualne ustawienia dla maksymalnie trzech osób, oferta funkcji „Simply Clever” obejmuje również podgrzewane koło kierownicy, dwa porty USB z tyłu oraz składane stoliki na oparciach przednich foteli.

Nowe systemy wspomagania kierowcy

Nowe systemy wspomagania kierowcy w zaktualizowanej Skodzie Octavii Scout zapewniają zwiększone bezpieczeństwo, a ich funkcjonalność i zakres przewyższają zwykłą ofertę w tym segmencie pojazdów.

Front Assist z funkcją hamulca awaryjnego w mieście został wzbogacony o funkcję przewidywania ochrony pieszych. System zwiększa bezpieczeństwo w miejskim ruchu, wykonując awaryjne hamowanie przy prędkościach między 10 a 60 km/h, jeśli pieszy niebezpiecznie próbuje przejść przez drogę. Front Assist, w tym hamulec awaryjny w mieście i przewidywanie ochrony pieszych, współpracuje z systemem Crew Protect Assist, który w razie grożącego wypadku błyskawicznie zamyka okna i szyberdach oraz napina pasy bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażerów.

Blind Spot Detect, który sprawia, że zmiana pasa ruchu jest bezpieczniejsza, to kolejna nowa funkcja. Dzięki dwóm czujnikom radarowym z tyłu system Blind Spot Detect potrafi wykryć pojazdy, które szybko zbliżają się z tyłu lub które już znajdują się w martwym punkcie. System następnie ostrzega kierowcę światłem LED w obudowie lusterka bocznego. Jeśli kierowca mimo wszystko używa kierunkowskazu, LED miga kilka razy w krótkich odstępach czasu.

System Rear Traffic Alert, który monitoruje i zabezpiecza podczas wycofywania z miejsc parkingowych lub wjazdów, jest również nowością. Rear Traffic Alert wykrywa samochody, które przecinają miejsce parkingowe lub wjazd, ostrzega kierowcę najpierw wizualnie, następnie akustycznie, a w razie potrzeby inicjuje hamowanie. Informacje dla systemu dostarczają czujniki radarowe Blind Spot Detect umieszczone w tylnej klapie.

Manewrowanie samochodami i przyczepami nie jest dla każdego. Nowa funkcja Trailer Assist w Skodzie Octavii Scout to prawdziwa pomoc w tym zadaniu. Trailer Assist ułatwia manewrowanie tyłem z przyczepą. W tym celu kierowca najpierw ustawia kąt, pod jakim chciałby cofać, za pomocą przełącznika kierunkowego w lusterkach bocznych. Następnie kierowca musi tylko delikatnie dodać gazu. System wykonuje resztę: dostosowuje kierownicę do wybranego kursu i bezpiecznie manewruje przyczepą do zamierzonej przestrzeni lub pozycji. Jeśli kąt między pojazdem a przyczepą stanie się zbyt duży, emitowany jest sygnał ostrzegawczy. W krytycznych sytuacjach system automatycznie spowalnia przyczepę.

Jak sama nazwa wskazuje, nowy system Manoeuvre Assist zapewnia pomoc podczas skomplikowanych manewrów bez przyczepy. System ten stosuje hamulce pojazdu, gdy tylko wykryje przeszkodę za lub przed pojazdem. Manoeuvre Assist i Trailer Assist wykorzystują poprawioną funkcjonalność ultradźwiękowych czujników parkowania do swoich interwencji.

Ponadto Skoda Octavia Scout oferuje liczne sprawdzone systemy wsparcia. Adaptive Cruise Control (ACC) pomaga kierowcy utrzymać pożądaną odległość od pojazdu przed nim przy ustawionej prędkości. Nowo opracowany czujnik radarowy, zintegrowany w atrapie chłodnicy, obecnie działa przy prędkości do 210 km/h.

Lane Assist pomaga kierowcy pozostać na pasie drogi, delikatnie dostosowując kierownicę, gdy jest to konieczne. System detekcji zmęczenia rozpoznaje spadek koncentracji kierowcy i sugeruje zrobienie przerwy. Travel Assist z rozpoznawaniem znaków drogowych wyświetla ograniczenia prędkości i inne znaki drogowe na komputerze pokładowym lub ekranie nawigacji. Park Assist autonomicznie wprowadza pojazd na miejsca parkingowe, a w razie potrzeby, może również przejąć sterowanie podczas wyjazdu z równoległych miejsc parkingowych. Light Assist automatycznie reguluje światło drogowe.

Poziom bezpieczeństwa biernego w Skodzie Octavii Scout wciąż jest bardzo wysoki. Do wyposażenia, które to zapewnia, należą do dziewięciu poduszek powietrznych, w tym poduszka powietrzna kolanowa dla kierowcy. Fotele dziecięce można zabezpieczyć za pomocą systemu Isofix oraz punktów zaczepu top tether. Monitor ciśnienia w oponach dopełnia pakiet.

Infotainment i Skoda Connect

Najnowsza generacja systemów infotainment jest dostępna w Skodzie Octavii Scout. Ich pojemnościowe wyświetlacze dotykowe mają szklany design. Najwyższa wersja to system nawigacji Columbus, który ma 9,2-calowy ekran, hotspot Wi-Fi i opcjonalny moduł LTE, który pozwala pasażerom być „zawsze online”.

Nowe usługi mobilne online od Skoda Connect są podzielone na dwie kategorie: usługi Infotainment Online, które zapewniają informacje i rozrywkę, oraz usługi Care Connect, które oferują pomoc i zdalny dostęp do pojazdu. Dzięki nowemu portalu Skoda Connect, z tych usług można również korzystać z domowego komputera. Kierowca może konfigurować różne usługi, a także przesyłać cele, trasy i punkty zainteresowania (POI) do samochodu. Dane dla usług Care Connect są przesyłane za pośrednictwem karty SIM o wysokiej prędkości LTE, która jest już zainstalowana w pojeździe.

Informacje o ruchu online wyświetlają aktualny przepływ ruchu na wybranej trasie i sugerują odpowiednie alternatywy w przypadku zatoru. Usługi te dostarczają dodatkowych przydatnych informacji o stacjach benzynowych, miejscach parkingowych, wiadomościach i pogodzie.

Dodatkowe usługi są dostępne wyłącznie dla systemu Columbus: Google Earth™ integruje trasę nawigacyjną z interaktywną mapą świata z realistycznymi widokami map. Usługa Online Map Update regularnie dostarcza klientowi nowe mapy. Korzystając z wyszukiwania POI-Search (Voice), kierowca może za pomocą polecenia głosowego szukać miejsc, które go interesują.

Funkcja Emergency Call jest standardem w zaktualizowanej Skodzie Octavii Scout. Jeśli system zabezpieczeń został aktywowany po wypadku, system nawiązuje połączenie głosowe i przesyła dane do dedykowanego centrum alarmowego, przekazując wszystkie niezbędne informacje. Pracownik centrum alarmowego inicjuje potrzebne środki wsparcia i, w razie potrzeby, wysyła pojazd ratunkowy na miejsce wypadku. Kierowca i pasażerowie mogą również ręcznie wywołać Emergency Call za pomocą przycisku w module dachowym.

Inne usługi Care Connect działają za pomocą nowej aplikacji Skoda Connect na smartfonie. Kierowca może uzyskać informacje o stanie pojazdu na swoim smartfonie lub przesłać plan podróży do samochodu za pośrednictwem aplikacji. Nowe usługi zdalne pozwalają kierowcy zdalnie uzyskać informacje o światełkach i drzwiach, jak również o ilości paliwa w zbiorniku i innych informacjach. Funkcja Parking Location prowadzi kierowcę do jego samochodu. Funkcja Honk & Flash ułatwia znalezienie pojazdu, uruchamiając klakson i włączając światła. Funkcje Area Notification, Online Anti-Theft Alarm i Speed Notification informują właściciela, jeśli jego samochód jest używany przez osobę trzecią w sposób, którego nie zatwierdził. Funkcja Route Statistics dopełnia zakres usług zdalnych.

1.8L TSI 6AT AWD (180 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc132.4 Kw @ - Rpm
180 Hp @ - Rpm
178 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy207 Lb-Ft @ 1350-4500 Rpm
280 Nm @ 1350-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna141 Mph (227 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.5 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna Dsg
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/50R17
Długość191.6 In (4867 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57.6 In (1463 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.7/60.7 In (1
Rozstaw osi105.5 In (2680 Mm)
Prześwit6.7 In (170 Mm)
Pojemność bagażnika21.5 Cuft (609 L)
Masa własna3031 Lbs (1375 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4438 Lbs (2013 Kg)
Spalanie miasto29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Spalanie trasa41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Emisja CO2154 G/Km

2.0L TDI 6AT AWD (184 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1968 Cm3
Moc135.3 Kw @ - Rpm
184 Hp @ - Rpm
181 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy280 Lb-Ft @ 1750-3250 Rpm
380 Nm @ 1750-3250 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna136 Mph (219 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna Dsg
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/50R17
Długość191.6 In (4867 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57.6 In (1463 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.7/60.7 In (1
Rozstaw osi105.5 In (2680 Mm)
Prześwit6.7 In (170 Mm)
Pojemność bagażnika21.5 Cuft (609 L)
Masa własna3272 Lbs (1484 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4694 Lbs (2129 Kg)
Spalanie miasto40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Emisja CO2133 G/Km

2.0L TDI 6MT AWD (150 KM

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1968 Cm3
Moc110.3 Kw @ - Rpm
150 Hp @ - Rpm
148 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy251 Lb-Ft @ 1750-3000 Rpm
340 Nm @ 1750-3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna129 Mph (208 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/50R17
Długość191.6 In (4867 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57.6 In (1463 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.7/60.7 In (1
Rozstaw osi105.5 In (2680 Mm)
Prześwit6.7 In (170 Mm)
Pojemność bagażnika21.5 Cuft (609 L)
Masa własna3199 Lbs (1451 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4621 Lbs (2096 Kg)
Spalanie miasto40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Spalanie trasa52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie47 Mpg Us (5 L/100Km)
Emisja CO2130 G/Km

2.0L TDI 7AT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1968 Cm3
Moc110.3 Kw @ - Rpm
150 Hp @ - Rpm
148 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy251 Lb-Ft @ 1750-3000 Rpm
340 Nm @ 1750-3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna128 Mph (206 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Dsg
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/50R17
Długość191.6 In (4867 Mm)
Szerokość71.4 In (1814 Mm)
Wysokość57.6 In (1463 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.7/60.7 In (1
Rozstaw osi105.5 In (2680 Mm)
Prześwit6.7 In (170 Mm)
Pojemność bagażnika21.5 Cuft (609 L)
Masa własna3276 Lbs (1486 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4698 Lbs (2131 Kg)
Spalanie miasto40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Emisja CO2135 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.