Podczas gdy wszyscy uważali, że SMART ForTwo został stworzony do pokonywania zakorkowanych ulic i parkowania w wąskich miejscach, Brabus uznał, że można z tego małego pojazdu zrobić gokarta z dachem.
Kiedy ktoś mówił „pojazd z silnikiem z tyłu, sekwencyjna skrzynia biegów, napęd na tylne koła”, niektórzy myśleli o SMART, a więcej osób o supersamochodzie lub nawet samochodzie wyścigowym. W końcu, w 2003 roku, było tylko kilka samochodów, które miały takie techniczne detale. Ale nie dajcie się zwieść: to był SMART, i to nie nawet w wersji coupe.
Ten mały roadster otrzymał specjalne traktowanie od niemieckiego tunera, co było widoczne. Miał przerobiony zderzak i parę małych świateł przeciwmgielnych zamontowanych obok grilla z przodu. Samochód potrzebował szerszych nadkoli, aby zakryć nowe, szersze koła z boków. Brabus zaprojektował nowy zestaw felg, które przypominały te z AMG z klasy C. Z tyłu tuner oferował podwójny system wydechowy z końcówkami wydechu umieszczonymi w centrum, pod zderzakiem, z chromowanymi końcówkami.
Wnętrze, Brabus zadbał o kilka detali, które sprawiły, że pojazd stał się bardziej atrakcyjny. Miał sportowe fotele z wyższym podparciem bocznym niż standardowe fotele ForTwo. Z drugiej strony, Mercedes nalegał, aby samochód miał najwyższej jakości systemy bezpieczeństwa, więc zainstalowano standardowy ABS i ESP.