Brabus był już dobrze znanym tunerem do samochodów Mercedes-Benz i zgodził się pracować nad małą linią SMART, a jednym z ich najlepszych modeli był Roadster.
Po rozstaniu z firmą Swatch, Mercedes-Benz wziął problem SMART w swoje ręce i próbował przekształcić go w Premium samochód miejski, ale wyniki były poniżej oczekiwań. SMART wprowadził wersję Roadster, aby zwrócić na siebie większą uwagę, a następnie zaoferował ją w wersji Brabus.
Mały pojazd miejski bazował na tej samej platformie co SMART ForTwo, ale był dłuższy i niższy. Przypominał gokart z reflektorami i tablicami rejestracyjnymi. Samochód miał unikalne felgi ze stopów lekkich, które przypominały te od AMG, z sześcioma podwójnymi szprychami. Po bokach, rzeźbione panele drzwiowe zostawiły trochę miejsca na wloty powietrza, aby schłodzić silnik. W przeciwieństwie do standardowej wersji coupe, Roadster miał elektrycznie składany dach z tkaniny. Pionowa tylna szyba nie była najlepszym rozwiązaniem aerodynamicznym, ale nadawała małemu samochodowi sportowy wygląd.
W środku, Brabus umieścił swoje logo na wskaźnikach przed kierowcą i zainstalował dodatkowy zestaw wskaźników na górze deski rozdzielczej, nachyloną w stronę kierowcy. Sportowe fotele kubełkowe różniły się od tych, które były zamontowane w wersji nie-Brabus i miały wyższe podparcie boczne.