Na tej samej platformie co Impreza Sedan, Subaru opracowało wersję Wagon, aby zapewnić więcej miejsca w bagażniku, dzięki czemu mężowie mogli twierdzić, że kupili samochód rodzinny.
Subaru stało się niezwykle popularne dzięki Mistrzostwom Świata w Rajdach, gdzie zyskało doskonałą reputację. Mimo swojego wyglądu, auto było niezwykle niezawodne i świetnie radziło sobie na śliskich nawierzchniach, bez względu na wersję silnikową.
Podczas gdy inżynierowie pracowali do późna, projektanci Subaru wydawali się być na urlopie, a design samochodu był jednym z najmniej udanych w historii marki. Jego duże, okrągłe reflektory przyciągnęły przydomek „bugeye”. Na dolnej części zderzaka, w zależności od poziomu wyposażenia, zainstalowano parę dużych świateł przeciwmgielnych. Wersja kombi miała dłuższy przód z dodatkowymi oknami za tylnymi drzwiami. Aby obniżyć koszty, producent zamontował te same drzwi bezramowe co w wersji sedan.
Wnętrze Imprezy Wagon pozostało wierne tym samym wzmocnionym siedzeniom dla pasażerów z przodu lub sportowym fotelom kubełkowym w wersji WRX. Z tyłu zamontowano dzieloną kanapę, która mogła zwiększyć przestrzeń bagażową.