Subaru i Suzuki połączyły swoje siły, aby opracować nową gamę małych pojazdów, które mogłyby zmieścić się w kategorii kei-car, ale były na tyle duże, by można je było eksportować do innych krajów.
Podczas gdy Suzuki stworzyło model Cultus, Subaru opracowało linię Justy i wprowadziło ją na rynek w 1984 roku. Głównym problemem tych pojazdów było to, że ich kabiny były zbyt krótkie, a wyżsi ludzie nie mogli się w nich zmieścić. Obaj producenci samochodów wrócili do rysunków i zaprezentowali model z 1989 roku, który został przeprojektowany.
Subaru wyprodukowało Justy w wersjach trzy- i pięciodrzwiowej. Jego małe rozmiary sprawiały, że był doskonałym pojazdem w zatłoczonych miastach i w wąskich miejscach parkingowych. Minimalistyczny język designu charakteryzował się zestawem prostokątnych reflektorów oraz szeroką, wąską atrapą chłodnicy. Czarny zderzak o opływowym kształcie miał sygnalizatory kierunku zamontowane w rogach. Subaru zastosowało ten sam pomysł w zderzaku tylnym, dodając światło przeciwmgielne i światło wsteczne. Mimo minimalistycznego projektu, producent starał się zapewnić jak najwięcej komfortu. Wersja pięciodrzwiowa ułatwiała wsiadanie i wysiadanie z tylnych siedzeń, szczególnie dla dzieci.
Wewnątrz samochód miał prostą deskę rozdzielczą z prostokątnym zestawem wskaźników. Mimo że był to mały pojazd, producent oferował go z obrotomierzem. Dźwignia zmiany biegów umieszczona na podłodze była wyższa z powodu większego tunelu środkowego potrzebnego do skrzyni biegów. Subaru zastosowało te same podłogi zarówno w wersjach przednionapędowych, jak i 4WD, które były dostępne od 1988 roku. Tylna kanapa była przystosowana dla dwóch pasażerów, a w razie potrzeby, składany oparcie powiększało bagażnik z zaledwie 200 litrów (7 cu-ft) do przyzwoitych 700 litrów (24,7 cu-ft).