Subaru próbowało zdobyć rynek małych samochodów modelem Justy, jednak ich doświadczenie w tej dziedzinie było ograniczone i mało skuteczne. W związku z tym, po rozmowie z Suzuki, zawarli umowę, dzięki której Subaru otrzymało przerobionego Swifta z własnym logo.
Suzuki miało ogromne doświadczenie w produkcji małych samochodów. Nie interesowało ich tworzenie modeli większych niż kompaktowe. Swift był na tyle udanym modelem, że sprzedawano go także w Australii jako Holden Barina i w Stanach Zjednoczonych jako Geo Metro.
Subaru oferowało ten samochód w wersji trzy- lub pięciodrzwiowej. Jako model z wymienionym logo zachowywał główne komponenty, ale miał nowe elementy, które odzwierciedlały wizerunek marki. Przód pojazdu sportował niższy grill w zderzaku, który przypominał inne modele Subaru. Wąski górny grill był podzielony na trzy części z dwoma pionowymi żaluzjami, a niebieskie logo z gwiazdkami zajmowało centralne miejsce. W wersji pięciodrzwiowej znajdowało się trzecie okno za tylnymi drzwiami.
Wnętrze było odświeżoną wersją Suzuki, z płaską deską rozdzielczą i lekko zaokrąglonym kokpitem. Główną różnicą było logo na kierownicy. Przednie siedzenia były niskie i płaskie, bez zwykłego podparcia, jakie występuje w większej Imprezie. W zależności od poziomu wyposażenia, Justy oferowało cztery elektryczne okna i jednostkę klimatyzacyjną.