SUBARU Legacy Sedan B4 2009-2014

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

SUBARU Legacy Sedan B4 2009-2014

Przejdź do galerii zdjęćSUBARU Legacy Sedan B4 2009-2014

Piąta generacja Subaru Legacy została zaprezentowana na wystawie motoryzacyjnej w Nowym Jorku w 2009 roku. Wprowadziła kilka nowych technologii dla modelu na rok 2020.

Pierwsza generacja Subaru Legacy zadebiutowała w 1989 roku i zaskoczyła rynek napędem na wszystkie koła oraz silnikiem typu flat-four. To był czas, gdy mniejszy brat, Impreza, wygrywał wyścigi w Mistrzostwach Świata w Rajdach, a sukces Legacy opierał się na tych wygranych i jego cechach.

Jedną z głównych cech Legacy były bezramkowe boczne szyby, które były tradycyjne dla marki Subaru. W piątej generacji dodano ramki, aby zwiększyć bezpieczeństwo samochodu zgodnie z nowszymi standardami. Reflektory już nie były smukłe, ale duże i rozciągały się na pokrywę silnika oraz błotniki. Kratka chłodnicy była większa niż wcześniej, z chromowanym obramowaniem i srebrnymi skrzydłami, które podtrzymywały owalny znak rozpoznawczy.

W środku, dzięki dużemu rozstawowi osi wynoszącemu 17051 mm (108,3”), oferowało wystarczająco dużo miejsca na nogi dla pasażerów tylnych. Wystrój wnętrza był prosty, w kolorach czarnym i srebrnym, co wyglądało lepiej niż wcześniej. Dla komfortu kierowcy, Legacy miało hamulec ręczny umieszczony na desce rozdzielczej oraz system „hill-holder”, który był pierwszym w swojej klasie.

W dziale technicznym, Legacy miało ten sam symetryczny napęd na wszystkie koła, z silnikami flat-four lub flat-six. Pierwszy z nich był dostępny w wersjach z wolnossącym lub turbodoładowanym silnikiem. W przypadku skrzyni biegów, jednostki czterocylindrowe były połączone z 6-biegową manualną skrzynią biegów, podczas gdy CVT była dostępna dla wersji z wolnossącym silnikiem. Sześciocylindrowa wersja wyposażona była w 5-biegową automatyczną skrzynię biegów.

Subaru of America, Inc. ogłosiło, że całkowicie nowy sedan Subaru Legacy 2010 zadebiutuje na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Nowym Jorku w 2009 roku, oferując odważniejszy język designu w większym, średniej wielkości opakowaniu. Model Subaru Legacy 2010, którego poprzednik znany jest z sportowego prowadzenia i niezawodności, teraz ma dłuższy rozstaw osi, prawie cztery cale dodatkowej przestrzeni na nogi na tylnej kanapie oraz nową gamę napędów z nową skrzynią biegów Subaru Lineartronic™ CVT (przekładnia bezstopniowa).

Nowe Subaru Legacy oparte jest na nowej platformie, która zwiększa przestronność i komfort, zachowując jednocześnie zwinność i radość z jazdy znane z poprzedniego modelu. Nowe układy napędowe i nowy projekt zawieszenia łączą się z udowodnioną technologią bezpieczeństwa Subaru, oferując unikalną propozycję w średniej wielkości segmencie. Jak wszystkie modele Subaru, każdy Subaru Legacy jest standardowo wyposażony w Symetryczny Napęd na Cztery Koła, niezwykle cenny system poprawiający osiągi i bezpieczeństwo, który wyróżnia Subaru Legacy wśród średniej wielkości sedanów. Napęd na cztery koła jest rzadkością w tym segmencie, a tylko Subaru Legacy ma go w standardzie.

Linia Subaru Legacy na 2010 rok będzie oferować trzy poziomy wydajności. Modele Legacy 2.5i — 2.5i, 2.5i Premium i 2.5i Limited — są napędzane zmodyfikowanym silnikiem Boxera o pojemności 2.5 litra i mocy 170 KM (dostępna ocena PZEV) oraz wyposażone w nową standardową 6-biegową skrzynię manualną lub nową skrzynię Lineartronic™ CVT. Obie skrzynie biegów pomagają poprawić przyspieszenie, reakcję i ekonomię paliwa.

Modele Subaru Legacy 2.5GT doznają znacznego wzrostu wydajności w 2010 roku. Zarówno modele 2.5GT Premium, jak i 2.5GT Limited są napędzane nowym silnikiem Boxera o mocy 265 KM z turbosprężarką i intercoolerem. Nowy silnik ma unikalną turbosprężarkę, która jest umieszczona poniżej silnika. To nowe umiejscowienie nie tylko przyczynia się do płynniejszej reakcji turbosprężarki i poprawy emisji, ale także obniża środek ciężkości pojazdu. W modelach Legacy 2.5GT ten wysokojakościowy silnik jest połączony z nową 6-biegową skrzynią manualną. Zaprojektowane z myślą o wymagających entuzjastach, modele Subaru Legacy 2.5GT są gotowe, by stawić czoła niektórym z najlepszych nazwisk w segmencie sportowych sedanów.

Trzy nowe modele Subaru Legacy 3.6R – 3.6R, 3.6R Premium i 3.6R Limited – oferują wyrafinowane połączenie wydajności i komfortu. Wszystkie są napędzane nowym silnikiem Boxera o mocy 256 KM i pojemności 3.6 litra, połączonym z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów. W porównaniu do zastępowanego silnika o pojemności 3.0 litra, mocniejszy silnik 3.6 ma te same wymiary zewnętrzne i może być zasilany paliwem o zwykłej jakości, w przeciwieństwie do wysokiej jakości wymaganej w przypadku 3.0.

Odważne Oświadczenie w Średniej Wielkości

Legacy 2010, mimo rywalizacji z liderami segmentu średniej wielkości pod względem przestronności, wyróżnia się odważnym, nowoczesnym wyglądem. Logo Subaru znajduje się na nowym grillu, który ma kwadratowy dolny krawędź. Linia konturowa łukowato odchodzi od grilla, tworząc wybrzuszenia mocy na masce i zwęża się w kierunku słupka A. Smukła sylwetka posiada większą powierzchnię szyb, a krótszy tył nadaje pojazdowi sportowego charakteru. Potężne nadkola odzwierciedlają moc płynącą z Symetrycznego Systemu AWD. Na modelu Legacy 2010 zadebiutuje także szereg nowych wzorów pokryw kół i felg, a modele 2.5GT będą mieć 18-calowe felgi aluminiowe oraz niskoprofilowe opony. Funkcjonalny przelot na masce kieruje powietrze do intercoolera zamontowanego na silniku.

Przewyższanie Średnich Norm

Oparte na zupełnie nowej platformie, Subaru Legacy 2010 oferuje przestronność porównywalną z mainstreamowymi sedanami średniej wielkości, z naciskiem na użyteczną przestrzeń i komfort podczas długodystansowych podróży. Rozstaw osi wzrósł do 108.3 cala, co stanowi wzrost o 3.2 cala w porównaniu do poprzedniego modelu Subaru Legacy. Legacy 2010 zapewnia niemal cztery cale dodatkowego miejsca na nogi z tyłu, co jest jeszcze bardziej podkreślone przez wyprofilowane plecy nowego przodu siedzeń.

Nowe Subaru Legacy jest o 3.2 cala wyższe i o 3.6 cala szersze niż poprzedni model, co skutkuje zwiększeniem przestrzeni na głowę, ramiona i biodra. Legacy 2010 oferuje więcej całkowitej przestrzeni dla pasażerów (103 cu. ft.) niż wielu konkurentów. Nowa generacja Subaru Legacy oferuje również jedną z największych przestrzeni bagażowych (14.7 cu. ft.) w tym segmencie – co jest znaczącym osiągnięciem, biorąc pod uwagę, że projekt samochodu wymagał zapakowania tylniego dyferencjału i wałów napędowych. Całkowita długość pojazdu wzrosła tylko o 1.4 cala (teraz 186.4 cala), ale wymiary zwisu zostały zmniejszone w porównaniu do poprzedniego modelu.

Wnętrze Subaru Legacy 2010 jest nie tylko bardziej przestronne niż wcześniej, ale również zrobiło kolejny krok w kierunku ulepszenia od już docenianego designu poprzedniego modelu. Sportowy, czteroelementowy panel wskaźników został wzbogacony we wszystkich modelach Subaru Legacy o wyświetlacz multimedialny z komputerem pokładowym umieszczonym w centralnej części deski rozdzielczej. Bogato wyglądające wykończenia i detale są wszechobecne, w tym sportowa, 3-ramienna kierownica (obszyta skórą we wszystkich modelach z wyjątkiem podstawowego 2.5i). Nowy elektroniczny hamulec postojowy – z elektronicznym systemem Hill Holder – eliminuje tradycyjną dźwignię hamulca postojowego, zwalniając miejsce w konsoli centralnej.

Pewne, Zwinne Prowadzenie i Bezpieczeństwo na Każdą Drogę … lub Każdą Pogodę

Nowe Subaru Legacy poprawia odporność na zderzenia i zapewnia sztywniejszą platformę dla płynniejszej, cichszej jazdy – ale zachowuje ostre prowadzenie i równowagę, które są znane z modeli Subaru. Modele Legacy 2.5i i 2.5i Premium posiadają 16-calowe koła (aluminiowe w Premium); modele 2.5GT są wyposażone wyłącznie w 18-calowe felgi aluminiowe z oponami 225/45R18. Modele Subaru Legacy 3.6R z 6-cylindrowym silnikiem mają 17-calowe felgi aluminiowe z oponami 225/50R17.

Wszystkie modele Subaru Legacy na rok 2010 są standardowo wyposażone w System Kontroli Dynamiki Pojazdu (VDC), który łączy w sobie możliwości kontroli stabilności i trakcji. Wszystkie modele Subaru Legacy 2010 są wyposażone w standardowy system ABS z elektroniczną dystrybucją siły hamowania (EBD). Dodatkowo, system pomocy hamulcowej Subaru jest dostępny we wszystkich modelach.

Zawieszenie przednie typu MacPherson jest zamocowane do nowego stelaża silnika, a silnik jest przymocowany do stelaża za pomocą nowych hydraulicznych mocowań. Nowy stelaż wykorzystuje stal o wysokiej wytrzymałości i został zaprojektowany w celu poprawy ochrony przed uderzeniem z przodu. Nowe zawieszenie tylne typu podwójny wahacz, zamontowane na podramie, zastępuje wcześniejsze wielowahaczowe, aby zapewnić lepszą jazdę, stabilność i prowadzenie. Zwiększenie sztywności nadwozia oraz nowa konstrukcja zawieszenia przyczyniają się do redukcji poziomów hałasu, wibracji i szumów (NVH). Zwiększony skok kół i zoptymalizowana geometria zawieszenia również przyczyniają się do poprawy komfortu jazdy.

Nowy Poziom Komfortu i Wygody we Wszystkich Modelach

Standardowy komfort i dostępne udogodnienia wzrosły w całej gamie Subaru Legacy na rok 2010. Podstawowy model 2.5i, na przykład, wyposażony jest w standardowe przyciski kontroli audio i tempomatu na kierownicy, tylną kanapę dzieloną w proporcjach 60/40, nowy elektroniczny hamulec postojowy, automatyczną funkcję włączania świateł, oświetlenie konsoli sufitowej i dostępne złącze iPod. Całkowicie nowy elektroniczny system Hill Holder utrzymuje pojazd w miejscu, aż kierowca wciśnie pedał gazu, aby ruszyć z miejsca. Poprzednie wersje tego systemu utrzymywały samochód przez kilka sekund.

Modele Subaru Legacy Premium dodają więcej udogodnień, w tym 8-stopniowy fotel kierowcy z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego i automatyczne okno kierowcy. Modele Premium oferują również dodatkowe opcje komfortu i wygody, w tym system audio harman-kardon®, elektrycznie otwierany szyberdach oraz Pakiet Wszystko-Pogodowe, który dodaje podgrzewane fotele przednie i lusterka oraz odszraniacz wycieraczek.

Modele Subaru Legacy Limited charakteryzują się skórzaną tapicerką, podwójną automatyczną klimatyzacją i elektrycznie regulowanym fotelem pasażera z przodu w 4 płaszczyznach. Modele Limited oferują wyłącznie dostępny system nawigacji GPS z aktywacją głosową, z 8-calowym wyświetlaczem LCD oraz kamerą tylną, łącznością Bluetooth® hands-free i strumieniowym przesyłem dźwięku Bluetooth.

Zrewidowany Silnik Boxera 2.5 litra z Nową 6-Biegową Manualną lub CVT

Modele Subaru Legacy 2.5i z 2010 roku napędzane są zmodyfikowanym silnikiem Boxera o pojemności 2.5 litra i 4 cylindrach, połączonym po raz pierwszy z nową 6-biegową skrzynią manualną lub dostępną nową skrzynią Lineartronic™ CVT. Skrzynia CVT jest standardem w modelu Legacy 2.5i Limited, gdzie jest również wyposażona w tryb manualny oraz łopatki zmiany biegów na kierownicy.

Silnik o pojemności 2.5 litra, który jest dostępny w wersji certyfikowanej PZEV, został zmodyfikowany na rok 2010 w celu poprawy wydajności, reakcji i ekonomii. Silnik osiąga moc 170 KM przy 5600 obr./min i 170 lb-ft maksymalnego momentu obrotowego przy 4000 obr./min. System i-Active Valve Lift (AVLS) zapewnia szeroką krzywą momentu obrotowego i płynność reakcji przy wszystkich prędkościach obrotowych silnika, a także przyczynia się do poprawy efektywności paliwowej. Wszystkie modele Subaru Legacy na rok 2010 mają większy zbiornik paliwa, mający teraz 18.5 galona w porównaniu do 16.9 galona w poprzednim modelu, co wydłuża zasięg.

Niezależnie od połączenia z nową 6-biegową skrzynią manualną lub z przekładnią Lineartronic™ CVT, bardziej przestronne Legacy 2010 zapewnia szybsze przyspieszenie i niższe zużycie paliwa niż porównywalne modele Subaru Legacy 2009. Obie skrzynie biegów przyczyniają się do większej responsywności Subaru Legacy podczas codziennej jazdy.

Subaru wprowadziło przekładnię CVT typu łańcuchowego, pierwszy na świecie system CVT zamontowany podłużnie w pojazdach produkcyjnych z AWD. Wykorzystuje mniejsze korpusy kół pasowych, co przyczynia się do kompaktowości jednostki oraz może pomóc w uzyskaniu lepszej efektywności paliwowej w porównaniu do CVT typu paskowego. W przeciwieństwie do konwencjonalnej automatycznej skrzyni biegów, która używa stałych przełożeń, CVT zapewnia nieskończoną zmienność między najwyższym a najniższym dostępnym przełożeniem bez zauważalnych kroków czy zmian. CVT ciągle i płynnie dostosowuje się do zapotrzebowania wydajności, pomagając utrzymać silnik w najbardziej efektywnym zakresie pracy.

Ponieważ CVT nie zmienia biegów, kierowca cieszy się płynniejszym działaniem w każdej sytuacji jazdy. Wybierany tryb manualny przekładni Lineartronic™ CVT wykorzystuje sześć wstępnie wybranych kroków, pozwalając kierowcy „zmieniać” biegi ręcznie przy użyciu kontrolek na kierownicy.

Subaru Legacy 2.5GT: 265 Turbocharged Konie

Nowa generacja modeli Legacy 2.5GT zyskuje znaczny wzrost wydajności dzięki zmodyfikowanemu silnikowi o pojemności 2.5 litra z turbosprężarką/intercoolerem (opartemu na silniku Impreza WRX), połączonemu z nową standardową 6-biegową skrzynią manualną. Co istotne, nowa 6-biegowa skrzynia jest o ponad 50 funtów lżejsza niż jednostka 6-biegowa używana w Subaru Legacy 2.5GT spec.B z 2009 roku.

Większa turbosprężarka zwiększa ciśnienie doładowania, a nowy wydech wykorzystuje niskodensywny katalizator w celu zmniejszenia ciśnienia wstecznego. Aby poprawić rozkład masy i obniżyć środek ciężkości, turbosprężarka jest teraz umieszczona poniżej silnika. Dzięki 265 KM i 258 lb-ft maksymalnego momentu obrotowego (w porównaniu do 243 KM i 241 lb-ft w poprzednich modelach 2.5GT), modele Subaru Legacy 2.5GT z 2010 roku mogą przyspieszyć od zera do 60 mph w mniej niż sześć sekund.

Silnik 3.6-litrowy H6: Wydajność Premium z Paliwem Zwykłej Jakości

Nowy silnik 3.6-litrowy H6 zastępuje poprzedni silnik 3.0-litrowy H6, ale ma te same wymiary zewnętrzne dzięki unikalnemu skróconemu projektowi korbowodu. W rezultacie ten silnik o większej pojemności i większej mocy utrzymuje doskonały niski środek ciężkości. Silnik Boxera 3.6 generuje moc 256 KM i 247 lb-ft maksymalnego momentu obrotowego w porównaniu do 245 KM i 215 lb-ft momentu obrotowego w poprzednim silniku 3.0-litrowym. System zmiennego czasowania zaworów Active Valve Control System (AVCS) na obu zaworach dolotowych i wydechowych optymalizuje dostarczanie mocy w zakresie prędkości obrotowej silnika, a także pomaga w redukcji emisji.

Silnik 3.6 oferuje nie tylko lepsze osiągi niż poprzedni silnik 3.0-litrowy, ale robi to przy użyciu paliwa o zwykłej jakości, w przeciwieństwie do wymaganego paliwa wysokiej jakości w 3.0. Specjalnie dostrojona 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów, w połączeniu z większym momentem obrotowym nowego silnika, pomaga uczynić modele Subaru Legacy 3.6R bardziej responsywnymi podczas jazdy w górzystych obszarach, znacznie redukując „hunting” między biegami.

Symetryczny Napęd na Cztery Koła Kluczem do Tożsamości Marki

Subaru oferuje trzy różne systemy Symetrycznego Napędu na Cztery Koła w linii Subaru Legacy 2010, każdy dostosowany do silnika i rodzaju skrzyni biegów. W modelach Legacy 2.5i wyposażonych w 6-biegową skrzynię manualną, system AWD wykorzystuje centralny dyferencjał z blokadą sprzęgła cieczowego do rozdzielania mocy w stosunku 50/50 przód-tył. Poślizg na którymkolwiek zestawie kół spowoduje skierowanie większej mocy do przeciwległego zestawu.

Modele Subaru Legacy 2.5i wyposażone w przekładnię Lineartronic™ CVT korzystają z elektronicznie zarządzanego sprzęgła do transferu mocy, które aktywnie kontroluje rozkład mocy w odpowiedzi na warunki jazdy.

Modele Subaru Legacy 3.6R wyłącznie korzystają z zaawansowanego Systemu Rozdziału Momentu Zmiennym (VTD) z napędem na cztery koła w połączeniu z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów. Planetarny dyferencjał centralny współpracuje z elektronicznie sterowanym hydraulicznym sprzęgłem zmiennym, aby zarządzać rozkładem mocy. System VTD zazwyczaj wysyła więcej mocy do tylnych kół, aby poprawić zwinność w prowadzeniu, a także nieustannie dostosowuje rozkład mocy w odpowiedzi na warunki jazdy i drogowe.

Historia Bezpieczeństwa Subaru

Subaru Legacy, podobnie jak wszystkie modele Subaru, regularnie uzyskiwało najwyższe wyniki w testach zderzeniowych przeprowadzanych przez rząd oraz branżę ubezpieczeniową. Model 2010 został zaprojektowany w celu dalszego zwiększenia bezpieczeństwa. Ramo-wyposażona struktura bezpieczeństwa Subaru, sprawdzona przez dekadę we wszystkich modelach Subaru, ponownie stanowi podstawę ochrony przed zderzeniami i bezpieczeństwa pasażerów w nowej generacji Subaru Legacy 2010. Nowy projekt stelaża silnika poprawia bezpieczeństwo przy uderzeniu z przodu, a w modelu 2010 zwiększono wykorzystanie stali o wysokiej wytrzymałości.

Modele Subaru Legacy 2010 mają standardowo wyposażone boczne poduszki powietrzne w przednich fotelach oraz zasłony powietrzne, które oferują dodatkową ochronę głowy dla pasażerów z przodu i z tyłu. Inteligentne, podwójne poduszki powietrzne z przodu wykorzystują czujniki do wykrywania obecności i wagi pasażera z przodu, a także odległości kierowcy od kierownicy. System ten określa siłę uruchomienia poduszki powietrznej, aby zapewnić optymalną ochronę pasażerów.

2.0L 6MT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryH4
Pojemność1994 Cm3
Moc110 Kw @ 6000 Rpm
150 Hp @ 6000 Rpm
148 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy145 Lb-Ft @ 3000 Rpm
197 Nm @ 3000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna128 Mph (206 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość186.2 In (4729 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość59.2 In (1504 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/61 In (1
Rozstaw osi108.2 In (2748 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika17.2 Cuft (487 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3131 Lbs (1420 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4409 Lbs (2000 Kg)
Spalanie miasto20.1 Mpg Us (11.7 L/100Km)
Spalanie trasa35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Średnie spalanie27.7 Mpg Us (8.5 L/100Km)
Emisja CO2198 G/Km

2.0L CVT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryH4
Pojemność1994 Cm3
Moc110 Kw @ 6000 Rpm
150 Hp @ 6000 Rpm
148 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy145 Lb-Ft @ 3000 Rpm
197 Nm @ 3000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegówContinuously Variable Transmission (Bezstopniowa skrzynia CVT)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość186.2 In (4729 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość59.2 In (1504 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/61 In (1
Rozstaw osi108.2 In (2748 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika17.2 Cuft (487 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3219 Lbs (1460 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4409 Lbs (2000 Kg)
Spalanie miasto21.8 Mpg Us (10.8 L/100Km)
Spalanie trasa36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Średnie spalanie29.4 Mpg Us (8 L/100Km)
Emisja CO2185 G/Km

2.5i 6MT AWD (170 KM)

ParametrWartość
CylindryH4
Pojemność2457 Cm3
Moc125 Kw @ 5600 Rpm
170 Hp @ 5600 Rpm
168 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy170 Lb-Ft @ 4000 Rpm
230 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość186.2 In (4729 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość59.2 In (1504 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.6/61.8 In (1
Rozstaw osi108.2 In (2748 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika17.2 Cuft (487 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3218.7 Lbs (1460 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3825 Lbs (1735 Kg)
Spalanie miasto19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Spalanie trasa27 Mpg Us (8.7 L/100Km)
Średnie spalanie22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Emisja CO2185 G/Km

2.5L GT 6MT AWD (285 KM)

ParametrWartość
CylindryH4
Pojemność2457 Cm3
Moc210 Kw @ 6000 Rpm
286 Hp @ 6000 Rpm
282 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy258 Lb-Ft @ 2000-5600 Rpm
350 Nm @ 2000-5600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna152 Mph (245 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/45 R18
Długość186.2 In (4729 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość59.2 In (1504 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.6/61.8 In (1
Rozstaw osi108.2 In (2748 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika17.2 Cuft (487 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3329 Lbs (1510 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3935.2 Lbs (1785 Kg)
Spalanie miasto18 Mpg Us (13.1 L/100Km)
Spalanie trasa25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Średnie spalanie21 Mpg Us (11.2 L/100Km)
Emisja CO2250 G/Km

2.0D 6MT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryH4
Pojemność1998 Cm3
Moc110 Kw @ 3600 Rpm
150 Hp @ 3600 Rpm
148 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy258 Lb-Ft @ 1800-2400 Rpm
350 Nm @ 1800-2400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna128 Mph (206 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/60 R16
Długość186.2 In (4729 Mm)
Szerokość70 In (1778 Mm)
Wysokość59.2 In (1504 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.8/61 In (1
Rozstaw osi108.2 In (2748 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika17.16 Cuft (486 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Turning Circle36.7 Ft (11.2 M)
Masa własna3309 Lbs (1501 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4508 Lbs (2045 Kg)
Spalanie miasto31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Spalanie trasa46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Średnie spalanie39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2156 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.