Australijska wersja piątej generacji Subaru Legacy nosiła inną nazwę i była połączeniem japońskiego oraz europejskiego pojazdu.
Kiedy Subaru zaprezentowało model Liberty z 2008 roku, postanowiło wkroczyć pewnie w segment samochodów średniej wielkości, oferując auto, które zasługiwało na większą uwagę ze strony klientów. Mimo że Australia nie była najsłynniejszym śnieżnym krajem, japoński producent upierał się, aby oferować ten model z napędem na wszystkie koła w standardzie. Ale to nie wszystko.
Liberty miał z przodu maskę i zderzak z japońskiej wersji, z szerszymi wlotami powietrza w dolnej części. Reszta samochodu korzystała z nowego języka designu z zaokrąglonymi kształtami. Subaru twierdziło, że wygląd samochodu inspirowany był japońskim wojownikiem, ale najbliższy obraz to był zapaśnik sumo. Już nie przypominał smukłego kształtu czwartej generacji.
W środku pasażerowie mieli więcej miejsca niż w poprzednim modelu, dzięki dłuższemu rozstawowi osi. W przeciwieństwie do poprzednika, zniknęły drzwi bezramkowe, co zepsuło klasyczny wizerunek Subaru. To był po prostu kolejny pojazd średniej wielkości. Deska rozdzielcza miała skomplikowany design z zaokrąglonymi kształtami, które otaczały prostokątny ekran systemu multimedialnego zamontowany w centralnej konsoli. Z powodu wysokiego tunelu przeniesienia, z przodu było mało miejsca na środkowego pasażera.