Subaru wprowadziło model Stella jako następcę R2, który był w zasadzie przerobioną wersją Daihatsu Move.
Pomiędzy Toyotą a Subaru realizowano wiele wspólnych projektów, a Stella była dobrym przykładem takiej współpracy. Opierała się na Daihatsu Move, ale różnice były znacznie większe niż tylko zmiana emblematów na grillu i kierownicy.
Podczas gdy R2 starał się być unikalnym przedstawicielem segmentu kei-car, a nawet oferował krótszą wersję, Stella powróciła do tradycyjnych kształtów wymaganych w tej klasie. Jej kwadratowy wygląd z stromym przodem i wysoką linią okien ułatwiał kierowcom parkowanie. W zależności od wersji wyposażenia, auto miało pojedyncze lub podwójne reflektory. W najwyższej wersji o nazwie Custom, Stella posiadała wyższy grill nad zderzakiem i wkomponowany w dolną część nadwozia. Dodatkowo, zamontowano kierunkowskazy w obudowach lusterka. Z tyłu wąskie światła tylne otaczały klapę. Jako ostatni akcent stylistyczny, w wersji Custom, producent zainstalował spojler na dachu. Specjalna wersja Stelli inspirowana była modelem Impreza STI, z dużymi światłami przeciwmgielnymi i wlotem powietrza na masce.
Wnętrze Stelli oferowało przestrzeń dla czterech pasażerów z ciekawą opcją montażu fotelika dziecięcego z tyłu oraz składanym siedzeniem pasażera z przodu. Subaru zastosowało system szerokiego kąta otwierania tylnych drzwi, co ułatwiało wsiadanie i wysiadanie z pojazdu.