Subaru Trezia to mały pojazd typu MPV, który został opracowany we współpracy z Toyotą. Był to model z oznaczeniem marki, który otrzymał charakterystyczne elementy zewnętrzne Subaru, ale bardzo niewiele cech typowych dla tej marki.
W 2010 roku Toyota posiadała 16% akcji Subaru i opracowała plan zwiększenia rozpoznawalności marki Subaru w Europie. Aby to osiągnąć, rozpoczęli wspólny projekt oparty na platformie Toyoty Verso S. Był to samochód mający zastąpić model Justy, ale efekt końcowy nie był tak dobry, jak się spodziewano.
Reflektory i przedni zderzak przypominały te z gamy Impreza. Na górze grilla umieszczono błyszczący, chromowany pasek, który łączył reflektory. Wzór w kształcie plastra miodu w grillu również inspirowany był modelem Impreza. Z tyłu przyjęto specyficzny design dla świateł tylnych.
W środku Trezia (lub Verso S) oferowała przestronne wnętrze w segmencie kompaktowym, z miejscem dla pięciu dorosłych pasażerów. Bagażnik mógł pomieścić od 429 litrów (15,1 stóp sześciennych) do 1388 litrów (49 stóp sześciennych). Wygląd był dość prosty, a jedynym wyróżniającym się detalem była wysoko umieszczona dźwignia zmiany biegów na środkowej konsoli. Zestaw wskaźników z trzema tarczami zawierał tylko prędkościomierz, obrotomierz oraz wskaźnik poziomu paliwa. Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego świecił na niebiesko, dopóki silnik był zimny. Dodatkowy wyświetlacz LCD był przeznaczony dla licznika kilometrów.