SUZUKI Vitara 2014-2018

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

SUZUKI Vitara 2014-2018

Przejdź do galerii zdjęćSUZUKI Vitara 2014-2018

Suzuki Vitara jest na rynku od 1988 roku, a w 2014 roku zadebiutowała czwarta generacja. Po drodze straciła skrzynię biegów z niskim zakresem, ale zyskała swoje miejsce na rynku SUV-ów.

Model z 2014 roku został wprowadzony przez Suzuki jako prawdziwe uniwersalne auto, które radzi sobie zarówno w miejskim korku, jak i na nieutwardzonej drodze prowadzącej do schroniska. Jego zdolność do wywoływania uśmiechu na twarzach klientów nie zgasła z upływem czasu, po prostu zmieniło się grono odbiorców.

Na zewnątrz, Vitara z 2014 roku sprawia wrażenie, jakby nie do końca wiedziała, czy jest SUV-em, czy kombi. Wysoka linia dachu i krótkie zwisy mogą sugerować pierwszy typ, podczas gdy modułowość wnętrza i udogodnienia plasują ją w segmencie kompaktowych hatchbacków. Chromowana atrapa chłodnicy nie przypadła do gustu każdemu. Czarna plastikowa okleina wokół nadkoli, 16-calowe koła oraz zderzaki zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym użytkowaniu zarówno na żwirze, jak i na asfalcie.

Wnętrze oferowało sporo miejsca dla pięciu dorosłych pasażerów. Kierowca miał do dyspozycji wiele regulacji kolumny kierownicy oraz pozycji siedzenia. W podstawowej wersji znajdował się mały system audio, natomiast w wersji najwyższej dostępny był system infotainment obejmujący nawigację, łączność Bluetooth oraz radio DAB.

Jeśli chodzi o zawieszenie, Vitara z 2014 roku korzystała z niezależnego zawieszenia przedniego oraz zawieszenia w technologii belki skrętnej z tyłu. W wersji benzynowej zastosowano 5-biegową skrzynię manualną, a w wersji diesla 6-biegową. Dla jednostki benzynowej dostępna była także 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów.

Suzuki Vitara

Od czasu swojego debiutu na rynku w 1988 roku, seria Suzuki Vitara zdobyła uznanie dzięki stylowym, miejskim projektom, kompaktowym wymiarom, łatwemu w prowadzeniu charakterowi, wygodnym osiągom drogowym oraz prawdziwej zdolności do jazdy w terenie. Seria ewoluowała wraz ze zmianami w rozmiarze nadwozia i napędzie. Teraz, ponad 25 lat po debiucie pierwotnego modelu, dziedzictwo Vitara odzwierciedla nowa wersja sportowego SUV-a. Całkowicie nowa Vitara ma mniejsze wymiary, aby sprostać współczesnym potrzebom. Wbudowana jest w niej nowoczesna, czteronapędowa technologia ALLGRIP oraz zaawansowane wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa i łączności, co umożliwia właścicielom wyrażanie siebie poprzez różnorodne opcje personalizacji.

Nowa Vitara zacznie być produkowana w zakładzie Magyar Suzuki na Węgrzech na początku 2015 roku, a następnie zadebiutuje na rynku w Europie. Później zostanie wyeksportowana na cały świat jako globalny kompaktowy SUV Suzuki.

Natychmiast rozpoznawalny wygląd SUV-a Suzuki

Nowa Vitara dziedziczy styl swojej serii oraz serii Jimny, a jednocześnie wprowadza nowoczesne zmiany w zewnętrznym wyglądzie.

Korzyści wydajnościowe systemu ALLGRIP i doskonałej konstrukcji podwozia

Duże koła oraz wysoki prześwit SUV-a zapewniają znakomite zdolności terenowe. Dodatkowo, system ALLGRIP z czterema trybami, które użytkownik może dostosować do nawierzchni drogi i warunków jazdy, gwarantuje doskonałe osiągi zarówno na drodze, jak i w terenie.

Personalizacja, która pozwala właścicielom na wyrażanie siebie

Właściciele mogą łączyć szereg elementów zewnętrznych i wewnętrznych, aby wyrazić swoje indywidualne osobowości.

Zaawansowane funkcje nawigacji i bezpieczeństwa

System audio z możliwością podłączenia smartfona umożliwia dostęp do zaawansowanych funkcji nawigacyjnych (dostępnych w wyższych wersjach). Ponadto, system Radar Brake Support (dostępny w niektórych wersjach) zapewnia nowoczesne bezpieczeństwo dzięki wykorzystaniu radaru milimetrowego do zapobiegania lub łagodzenia kolizji.

Wyjątkowa oszczędność paliwa

Nowa Vitara odpowiada współczesnym wymaganiom dotyczącym wielkiej oszczędności paliwa. Środki zmniejszające wagę, w tym szerokie zastosowanie stali o wysokiej wytrzymałości, sprawiają, że nadwozie jest wyjątkowo lekkie i sztywne. Technologie napędu, w tym nowo opracowana sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów, również przyczyniają się do oszczędności paliwa. Nowa Vitara z napędem na jedną oś i pięciobiegową skrzynią ręczną emituje zaledwie 123 g CO2/km.

Design zewnętrzny

Nowa Vitara odzwierciedla dziedzictwo stylu SUV-a Suzuki w mocnym, atrakcyjnym designie. Klapa silnika w stylu klosza (charakterystyczna dla serii Vitara) nadaje przedniej części solidny wygląd, a trapezoidalny wzór przedniego zderzaka wskazuje na mocny chwyt na drodze. Wyraźne linie charakterystyczne po bokach nadwozia oraz wloty powietrza przy klapie silnika nawiązują do pierwszej generacji Vitara. Linia barkowa biegnąca wzdłuż całego nadwozia podkreśla wygląd wytrzymałego SUV-a. Dodatkowo, dążenie Suzuki do doskonałej aerodynamiki odzwierciedla się w optymalnie zaprojektowanych otworach zderzaka, w linii dachu płynnie opadającej ku tyłowi, w płaskich powierzchniach podwozia oraz w lusterkach bocznych i krawędziach przedniego zderzaka, których kształty bazują na analizie przepływu powietrza. Diody LED zastosowane w reflektorach z niebieskimi kloszami przyczyniają się do oszczędności energii, jednocześnie tworząc nowoczesny, atrakcyjny wygląd.

Design wnętrza

Wyrazisty kształt ozdoby deski rozdzielczej oraz U-kształtny design wokół dźwigni zmiany biegów podkreślają wytrzymałość SUV-a. Okrągły zegar oraz wloty powietrza, które są motywami z Grand Vitara, nadają wnętrzu młodzieńczy, sportowy charakter.

Personalizacja

Już na etapie wstępnego rozwoju modelu uwzględniono możliwość personalizacji. Różnorodne kolory nadwozia oraz szczegóły wzornictwa pozwalają właścicielom na wyrażenie swojej indywidualności. Każdy klient może wybierać spośród 15 możliwości kolorów nadwozia, w tym trzech nowych kolorów oraz kilku kombinacji dwutonowych.

Nowe kolory to:

Atlantis Turquoise Pearl Metallic (ZQN) przywołuje emocje związane z odkrywaniem naturalnego piękna w silnie zurbanizowanych miastach.
Horizon Orange Metallic (ZQP) wywołuje dreszcz emocji związany z obcowaniem z naturą podczas wyjazdu z miasta w kierunku przedmieść.
Savannah Ivory Metallic (ZQQ) przywołuje obrazy niezmierzonego pola sawanny, które wzbudza ducha przygody.

Pięć innych elementów pozwala właścicielom na dodatkowe wyrażanie siebie poprzez personalizację szczegółów wnętrza i zewnętrznych nowej Vitara. Te elementy to:

  • Przedni grill (biały lub czarny)
  • Ozdoby nadkoli (białe lub czarne)
  • Ozdoba deski rozdzielczej (turkusowa, pomarańczowa, biała lub czarna)
  • Pierścienie żaluzji (turkusowe, pomarańczowe, białe lub czarne)
  • Centrala zegara (CARBON lub KANJI)

Dodatkowo, właściciel może podkreślić terenowe lub miejskie cechy nowej Vitara, wybierając spośród dwóch pakietów akcesoriów:

Pakiet miejski dodaje elegancji dzięki chromowanym elementom. Składa się z obudów reflektorów (chromowanych), listew bocznych oraz spoilera dachowego.
Pakiet terenowy podkreśla wytrzymałość SUV-a. Składa się z przedniego i tylnego osłony podwozia, obudów reflektorów, listew bocznych oraz ochrony krawędzi bagażnika.

Silniki

Nowa Vitara jest napędzana silnikiem benzynowym M16 o pojemności 1,6 litra lub silnikiem diesla D16AA o pojemności 1,6 litra. W przypadku opcji benzynowej, redukcje tarcia w połączeniu z oszczędnościami wagi silnika i powiązanych komponentów zapewniają doskonałą oszczędność paliwa przy jednoczesnym wysokim outputcie i momencie obrotowym. W przypadku silnika diesla, nowy system EGR oraz elektronicznie kontrolowane VGT pomagają osiągnąć mocne, momentowe osiągi przy niskich emisjach oraz znakomitej oszczędności paliwa.

Skrzynie biegów

Każda z nowych skrzyń biegów Vitara odzwierciedla dążenie do doskonałości, zarówno pod względem oszczędności paliwa, jak i odczuć przy zmianie biegów oraz tłumieniu hałasu i drgań.

Skrzynie ręczne

Pięciobiegowa skrzynia ręczna jest dostępna dla silnika benzynowego 1,6-litra, a sześciobiegowa skrzynia ręczna jest dostępna dla silnika diesla 1,6-litra. Przełożenia każdej ręcznej skrzyni biegów są optymalizowane, aby zapewnić doskonałą kombinację osiągów i oszczędności paliwa. Środki, takie jak przeciwwaga dźwigni zmiany biegów, zapewniają gładką i precyzyjną zmianę biegów, co sprawia, że jazda jest przyjemna.

Skrzynia automatyczna

Sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów jest dostępna dla silnika benzynowego 1,6-litra. Szeroki zakres przełożenia pozwala na precyzyjną kontrolę nad przełożeniami, co pomaga uzyskać doskonałą reakcję przy niskich prędkościach pojazdu (na przykład podczas ruszania z miejsca lub jazdy pod górę) i umożliwia silnikowi pracę przy niskich obrotach. Rozszerzony zakres blokady wspomaga przyspieszenie, oszczędność paliwa i cichą pracę. Ponadto, tryb ręczny pozwala kierowcy na zmianę biegów za pomocą łopatek na kierownicy.

Emisje CO2

Emisje CO2 nowej Vitara są niskie dzięki zastosowaniu stali o wysokiej wytrzymałości i innych środków zmniejszających wagę w nadwoziu. Wykorzystano również system Auto Stop Start silnika, który wyłącza silnik, gdy samochód się zatrzymuje (na przykład na światłach). Suzuki celuje w emisje CO2 na poziomie 123 g/km przy silniku benzynowym, napędzie na jedną oś i pięciobiegowej skrzyni ręcznej oraz 127 g/km przy silniku benzynowym, napędzie na jedną oś i sześciobiegowej skrzyni automatycznej.

Napęd na cztery koła zazwyczaj postrzegany jest jako niekorzystny dla oszczędności paliwa i wydajności emisji. W przeciwieństwie do tego, system ALLGRIP Suzuki umożliwia bardzo niskie emisje CO2 w przypadku SUV-a z napędem na cztery koła. Cele Suzuki dla wersji Vitara wyposażonej w ALLGRIP to 134 g/km przy pięciobiegowej skrzyni ręcznej i 138 g/km przy sześciobiegowej skrzyni automatycznej.

Nowa Vitara osiąga również wyjątkowo niskie emisje CO2 w przypadku silnika diesla. Cele Suzuki wynoszą 106 g/km przy napędzie na jedną oś i sześciobiegowej skrzyni ręcznej oraz 111 g/km przy napędzie na cztery koła i sześciobiegowej skrzyni ręcznej.

System ALLGRIP z czterema trybami

Suzuki rozwijało swoje renomowane technologie napędu na cztery koła w nową generację, która zapewnia przyjemność z jazdy i komfort psychiczny w zróżnicowanych warunkach, jednocześnie promując oszczędność i ograniczając obciążenie, jakie pojazdy z napędem na cztery koła stawiają na środowisko. Suzuki nazywa tę nową generację ALLGRIP.

System ALLGRIP z czterema trybami do wyboru przez kierowcę, które pozwalają na bezpieczną i przyjemną jazdę po różnych nawierzchniach, zadebiutował w Suzuki SX4 S-CROSS i od tego czasu zdobył świetną reputację. System ten został wzbogacony o funkcję feed forward.

System ALLGRIP nowej Vitara wykorzystuje funkcję feedback, aby przesłać więcej momentu obrotowego na tylne koła, jeśli wykryje poślizg kół przednich. Nowa funkcja feed forward pozwala systemowi na przewidywanie ryzyka poślizgu przednich kół na podstawie warunków nawierzchni, pozycji pedału przyspieszenia oraz kąta skrętu, a następnie przesyłanie większego momentu obrotowego na tylne koła zanim dojdzie do poślizgu. Cztery tryby do wyboru przez kierowcę to:

  • Auto – Tryb automatyczny priorytetowo traktuje oszczędność paliwa w typowych warunkach jazdy. System domyślnie używa napędu na jedną oś. Przełącza się na napęd na cztery koła, jeśli wykryje poślizg.
  • Sport – Tryb sportowy jest optymalny dla krętych dróg. System maksymalnie wykorzystuje napęd na cztery koła w zależności od wprowadzonych sygnałów przez pedał przyspieszenia. Przy niskich i średnich obrotach silnika system zmienia charakterystyki pedału przyspieszenia/momentu obrotowego, aby zoptymalizować reakcję silnika i osiągi w zakrętach.
  • Śnieg – Tryb śniegowy jest optymalny do jazdy po zaśnieżonych, nieutwardzonych i innych śliskich nawierzchniach. System domyślnie używa napędu na cztery koła. Optymalizuje kontrolę napędu na cztery koła w zależności od sygnałów z kierownicy i pedału przyspieszenia, aby promować przyczepność i stabilność na nawierzchniach o niskim współczynniku tarcia.
  • Blokada – Tryb blokady jest przeznaczony do wydobywania samochodu z śniegu, błota lub piasku. Zainstalowano ograniczający poślizg dyferencjał, który pomaga hamować każde ślizgające się koło i przenosić moment obrotowy na koła z przyczepnością.

Zawieszenie i hamulce

Suzuki dążyło do zapewnienia klasycznych doświadczeń podczas jazdy w każdym modelu. W efekcie, Vitara zapewnia stabilne prowadzenie i solidne osiągi.

Zawieszenie

Zawieszenie przednie ma konstrukcję typu MacPherson. Zmieniony kształt dolnych ramion, zmieniona konstrukcja ramy zawieszenia oraz ulepszone amortyzatory zapewniają wyższą sztywność, a co za tym idzie, lepszą stabilność podczas jazdy. Tylne koła mają zawieszenie z belką skrętną, które obejmuje konstrukcję belki (zamknięty przekrój składający się z rury zgniecionej w kształt „U”), którą Suzuki po raz pierwszy zastosowało w modelu SX4 S-Cross. Konstrukcja belki zapewnia doskonałą sztywność i komfort jazdy.

Hamulce

Nowa Vitara ma wentylowane tarcze hamulcowe z przodu i stałe tarcze z tyłu. Środki zmniejszające wagę i opór w zaciskach pozwalają osiągnąć doskonałe osiągi hamulców i oszczędność paliwa.

Wyposażenie bezpieczeństwa

Aktywne wyposażenie bezpieczeństwa nowej Vitara obejmuje system wsparcia hamulców Radar Brake Support (RBS). Podczas jazdy z niskimi prędkościami, na przykład w gęstym ruchu, system ten wykrywa pojazd z przodu, a jeśli wyczuwa możliwość kolizji, ostrzega kierowcę sygnałem dźwiękowym oraz powiadomieniem wyświetlanym na monitorze informacyjnym.

Jeśli prawdopodobieństwo kolizji wzrasta, system aktywuje wspomaganie hamulców, co zwiększa siłę hamowania podczas awaryjnego hamowania. Jeśli system uznaje, że kolizja jest nieunikniona, automatycznie uruchamia hamulce. System ten w ten sposób pomaga zapobiegać kolizjom, gdy pojazd porusza się z niskimi prędkościami, oraz zmniejsza szkody w przypadku kolizji.

Wyposażenie pasywne obejmuje siedem poduszek powietrznych, które chronią pasażerów w przypadku uderzenia czołowego lub bocznego; napinacze pasów i ograniczniki siły; oraz mechanizm, który ogranicza tylny ruch pedału hamulca. Dodatkowo, kształt klapy silnika i nowe struktury dla górnej części osłony, wycieraczek i zderzaków zapewniają tłumienie uderzeń, aby złagodzić skutki, jeśli samochód uderzy w pieszego.

System RBS

System RBS monitoruje drogę przed pojazdem przy użyciu radaru milimetrowego. Technologia radarowa pozwala mu działać nawet przy dużych prędkościach, w ciemności oraz w deszczu i innych złych warunkach pogodowych. System ten zapobiega lub łagodzi kolizję za pomocą trzech funkcji:

Ostrzeżenie – Gdy pojazd porusza się z prędkością powyżej około 5 km/h, system wykrywa pojazd z przodu, a jeśli istnieje ryzyko kolizji, ostrzega kierowcę, aby użył hamulców.
Wsparcie hamulców – Jeśli wykryty zostanie pojazd przed nami i istnieje wysokie prawdopodobieństwo kolizji, system zwiększa siłę hamowania w przypadku panicznego hamowania, co pomaga uniknąć kolizji lub zminimalizować szkody.
Automatyczne hamowanie – Jeśli system wykryje pojazd z przodu i uzna, że kolizja jest nieunikniona, automatycznie uruchamia hamulce, aby uniknąć kolizji lub zredukować jej skutki.

System adaptacyjnego tempomatu (ACC)

System ACC nowej Vitara łączy technologię tempomatu z radarem milimetrowym systemu RBS, aby ułatwić i uprościć jazdę. System wykorzystuje radar do mierzenia odległości do pojazdu z przodu i automatycznie dostosowuje prędkość drogową, aby utrzymać jedną z trzech wybranych przez kierowcę odległości bezpiecznej.

Lekka, absorpcyjna wstrząsy konstrukcja TECT

Nadwozie realizuje koncepcję technologii Total Effective Control Technology (TECT) Suzuki, zapewniającą absorpcję uderzeń chroniącą pasażerów oraz niską wagę. Szerokie zastosowanie stali ultrawysokiej wytrzymałości przyczynia się do wyjątkowej odporności na wypadki i oszczędności paliwa nowej Vitara.

Wymiary nadwozia

SUV-owa konstrukcja nowej Vitara łączy duży minimalny prześwit wynoszący 185 mm z dużymi oponami 215/55R17. Dodatkowo, kąt natarcia wynoszący 18,2° oraz kąt zejścia 28,2° umożliwiają kierowcy łatwe pokonywanie głęboko wykopanych lub zaśnieżonych dróg.

Obszar bagażowy ma pojemność 375 litrów (VDA) przy ustawionym tylnym siedzeniu w pozycji pionowej. Tylne siedzenie oraz deska bagażowa mogą być przestawiane w celu zaspokojenia różnych potrzeb.

Panoramiczny dach

Suzuki osiągnęło światowy sukces, wyposażając SX4 S-Cross w dach składający się z dwóch indywidualnie przesuwanych paneli szklanych. Teraz nowa Vitara wprowadza tę samą, cenioną funkcję. Dach rozciąga się nad przednimi i tylnymi siedzeniami, czyniąc kabinę bardziej relaksującą dla wszystkich pasażerów. Gdy dach jest zamknięty, długość paneli szklanych wynosi 1 000 mm. Gdy dach jest otwarty, otwór ma długość 560 mm (jeden z największych w swojej klasie), dając pasażerom orzeźwiające doświadczenie jazdy na otwartym dachu.

System audio z wyświetlaczem i łącznością ze smartfonem

1.6L 4WD 5MT (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1586 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy115 Lb-Ft @ 4400 Rpm
156 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyMultipoint Fuel Injection
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.4 Galony (46.9 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55R17
Długość164.4 In (4176 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość63.4 In (1610 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/59.3 In (1
Rozstaw osi98.4 In (2499 Mm)
Prześwit7.3 In (185 Mm)
Pojemność bagażnika13.2 Cuft (374 L)
Masa własna2557 Lbs (1160 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3814 Lbs (1730 Kg)
Spalanie miasto36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Spalanie trasa46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Średnie spalanie42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Emisja CO2130 G/Km

1.6L 4WD 6AT (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1586 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy115 Lb-Ft @ 4400 Rpm
156 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyMultipoint Fuel Injection
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.4 Galony (46.9 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55R17
Długość164.4 In (4176 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość63.4 In (1610 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/59.3 In (1
Rozstaw osi98.4 In (2499 Mm)
Prześwit7.3 In (185 Mm)
Pojemność bagażnika13.2 Cuft (374 L)
Masa własna2612 Lbs (1185 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3814 Lbs (1730 Kg)
Spalanie miasto35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Spalanie trasa46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Średnie spalanie41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Emisja CO2131 G/Km

1.6D 2WD 6MT (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1586 Cm3
Moc88 Kw @ 4000 Rpm
120 Hp @ 4000 Rpm
118 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 1750 Rpm
320 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyCommon Rail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika12.4 Galony (46.9 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55R17
Długość164.4 In (4176 Mm)
Szerokość69.1 In (1755 Mm)
Wysokość63.4 In (1610 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/59.3 In (1
Rozstaw osi98.4 In (2499 Mm)
Prześwit7.3 In (185 Mm)
Pojemność bagażnika13.2 Cuft (374 L)
Masa własna2712 Lbs (1230 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4123 Lbs (1870 Kg)
Spalanie miasto51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Spalanie trasa63.6 Mpg Us (3.7 L/100Km)
Średnie spalanie58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Emisja CO2106 G/Km

1.6D 4WD 6MT (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1586 Cm3
Moc88 Kw @ 4000 Rpm
120 Hp @ 4000 Rpm
118 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 1750 Rpm
320 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyCommon Rail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika12.4 Galony (46.9 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55R17
Długość164.4 In (4176 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość63.4 In (1610 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/59.3 In (1
Rozstaw osi98.4 In (2499 Mm)
Prześwit7.3 In (185 Mm)
Pojemność bagażnika13.2 Cuft (374 L)
Masa własna2855 Lbs (1295 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4123 Lbs (1870 Kg)
Spalanie miasto50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Spalanie trasa58.8 Mpg Us (4 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO2111 G/Km

1.6L 2WD 5MT (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1586 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy115 Lb-Ft @ 4400 Rpm
156 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyMultipoint Fuel Injection
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.4 Galony (46.9 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55R17
Długość164.4 In (4176 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość63.4 In (1610 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/59.3 In (1
Rozstaw osi98.4 In (2499 Mm)
Prześwit7.3 In (185 Mm)
Pojemność bagażnika13.2 Cuft (374 L)
Masa własna2370 Lbs (1075 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3814 Lbs (1730 Kg)
Spalanie miasto37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Spalanie trasa49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Średnie spalanie44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Emisja CO2123 G/Km

1.6L 2WD 6AT (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1586 Cm3
Moc88 Kw @ 6000 Rpm
120 Hp @ 6000 Rpm
118 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy115 Lb-Ft @ 4400 Rpm
156 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyMultipoint Fuel Injection
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.4 Galony (46.9 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55R17
Długość164.4 In (4176 Mm)
Szerokość69.9 In (1775 Mm)
Wysokość63.4 In (1610 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/59.3 In (1
Rozstaw osi98.4 In (2499 Mm)
Prześwit7.3 In (185 Mm)
Pojemność bagażnika13.2 Cuft (374 L)
Masa własna2469 Lbs (1120 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3814 Lbs (1730 Kg)
Spalanie miasto35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Emisja CO2127 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.