Tata Indigo doczekało się swojej drugiej generacji w 2009 roku, po różnych aktualizacjach pierwszej generacji. Zostało zaprezentowane w październiku 2009 roku i nie opierało się na tej samej platformie co jego poprzednik.
Kiedy Indie potrzebowały taniego samochodu o niskich kosztach eksploatacji i niezawodnego, koncern Tata wprowadził model Indica. Został zaprojektowany i wyprodukowany głównie z myślą o rynku indyjskim, ale był także eksportowany do innych krajów, w tym do Europy. Prosty design pierwszej generacji został zaktualizowany w modelu Indigo Manza z 2009 roku.
Ponieważ był oparty na tej samej platformie co Indica Vista i dzielił zarówno nazwę, jak i platformę, Manza miała ten sam design reflektorów oraz niektóre części aż do słupka B. Jednak ponieważ Manza była w zasadzie wersją trzybrynnową Visty, miała inny słupek C i zakończenie. W zależności od poziomu wyposażenia, Indica Manza była oferowana z felgami aluminiowymi.
Wewnątrz, Manza była dostępna w różnych poziomach wyposażenia. Nawet w podstawowej wersji, Indica Manza Aqua była wyposażona w system audio 2Din. W wyższych wersjach, nazwanych Aura, Aura (ABS) i Aura +, samochód oferował więcej udogodnień, w tym skórzane fotele, poduszki powietrzne i klimatyzację.