TATA MOTORS Safari 2005-2010

TATA MOTORS Safari 2005-2010

Przejdź do galerii zdjęćTATA MOTORS Safari 2005-2010

Tata Motors w 2005 roku było daleko od uzyskania międzynarodowych kredytów, gdy wprowadziło odświeżoną wersję modelu SUV Safari.

Safari zadebiutowało na indyjskim rynku w 1988 roku i było pierwszym oryginalnym indyjskim SUV-em. Od razu zdobyło popularność, a dzięki wersji z silnikiem turbo-diesel o pojemności 2.2 litra, dotarło na rynek europejski, gdzie sprzedaż była wolna. Mimo to, producent kontynuował jego produkcję na rodzimym rynku, gdzie regularnie zajmowało czołowe miejsca w rankingach sprzedaży w swoim segmencie. W 2005 roku firma wprowadziła drugą generację, która zasadniczo wyglądała jak pierwsza, ale z lepszymi silnikami.

Auto otrzymało nowe, plastikowe zderzaki oraz przeprojektowany grill z chromowanym obramowaniem na zewnątrz. Jego poziome reflektory miały sygnalizatory kierunku zamontowane w rogach z przezroczystymi soczewkami. Zestaw plastikowych listew w kolorze nadwozia poprawił wygląd auta z boku, a także dodano stopnie boczne. Linia dachu miała wyższy obszar nad bagażnikiem, przypominający Land Rover Discovery I, ale ta podwyżka była potrzebna, aby zrobić miejsce dla dodatkowych pasażerów.

Wewnątrz Tata zainstalowała wnętrze na pięć lub siedem miejsc, z dwoma dodatkowymi siedzeniami za tylną ławką. Deska rozdzielcza charakteryzowała się prostym projektem z aluminium przypominającymi detalami na centralnym panelu. Producent zamontował dwa duże wskaźniki: prędkościomierz i obrotomierz oraz dwa mierniki poziomu paliwa i temperatury płynu chłodzącego w panelu instrumentów. Mimo przyzwoitego designu, jakość materiałów nie należała do najlepszych w klasie.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.