TOYOTA Aurion 2006-2012

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

TOYOTA Aurion 2006-2012

Przejdź do galerii zdjęćTOYOTA Aurion 2006-2012

Aurion to sedan oparty na Toyota Camry, składany przez japońskiego producenta w jego fabryce w Altonie, w Australii. Sprzedawano go również w innych krajach azjatyckich.

Choć Camry była już znaną marką na rynku australazjatyckim, Toyota postanowiła stworzyć jej luksusową wersję: Aurion. Nowy pojazd charakteryzował się lepszym silnikiem i nowym wnętrzem w porównaniu do already established japońskiego sedana.

Uważano go za flagowy model Toyoty na rynku australijskim. Jego wyższy przedni zderzak niż w Camry wywoływał większe wrażenie. Większy grill z trzema poziomymi, w kształcie litery V, szczelinami oraz dolny zderzak nadawali mu bardziej agresywny wygląd niż dość nijaka Camry. W wersji wykończeniowej „Sportivo” nowy spojler, progi boczne oraz tylne skrzydło na klapie bagażnika oferowały sportowszy styl.

Wnętrze Auriona miało bardzo duże schowki, które mogły pomieścić do sześciu 2-litrowych butelek wody. Wnętrze zdobione było metalowymi i drewnianymi akcentami, co zwiększało jego atrakcyjność wizualną. W zależności od wersji wyposażenia, oferowało płaskie, wygodne siedzenia, podczas gdy w wersji „Sportivo” zainstalowano siedzenia kubełkowe.

Komora silnikowa była wypełniona silnikiem V6 o pojemności 3,5 litra z systemem zmiennych faz rozrządu i zapłonu (VVTI). Oferował on moc 270 koni mechanicznych i standardowo współpracował z 6-biegową skrzynią manualną. Na liście opcji znajdowała się także 6-biegowa skrzynia automatyczna.

Nowy flagowy sedan Toyoty w Australii – Toyota Aurion V6 – odpowiada na unikalne wymagania australijskich nabywców dużych samochodów.

Oferuje najsilniejszy i najbardziej zaawansowany silnik, jaki kiedykolwiek był dostępny w pojeździe Toyoty w Australii – nowy silnik V6 o pojemności 3.5 litra z czterema wałkami rozrządu.

Silnik rozwija moc 200 kW przy 6200 obrotach na minutę oraz moment obrotowy 336 Nm przy 4700 obrotach na minutę, zasilany zwykłym paliwem bezołowiowym.

Średnie zużycie paliwa wynosi zaledwie 9.9 litra paliwa bezołowiowego 95 oktanowego na 100 km w zgodzie z normą ADR 81/01.

Moc silnika wzrasta do 204 kW przy użyciu paliwa 95 oktanowego.

Wszystkie wersje Toyoty Aurion są wyposażone w sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów.

Wszystkie modele Aurion są także wyposażone w System Kontroli Stabilności Pojazdu (VSC).

Toyota Aurion jest jedynym australijskim dużym samochodem z silnikiem V6, który spełnia normy Euro IV dotyczące emisji spalin.

Toyota Aurion zdobyła cztery gwiazdki w federalnym przewodniku dla pojazdów ekologicznych – lepiej niż którykolwiek z rywali w sześciocylindrowej klasie dużych samochodów pasażerskich VFACTS.

Ceny Aurion V6 zaczynają się od 34,990 AUD (RRP*) – cena ta obejmuje silnik V6 o mocy 200 kW, adaptacyjną sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów, sześć poduszek powietrznych SRS, system kontroli stabilności pojazdu, system kontroli trakcji i hamulce z systemem przeciwdziałania blokowaniu kół oraz system rozkładu siły hamowania.

Standardowe wyposażenie obejmuje także klimatyzację, elektrycznie regulowane siedzenie kierowcy, tempomat, elektryczne okna i lusterka, zdalne centralne zamki, podwójny układ wydechowy oraz alarm zabezpieczający.

David Buttner, dyrektor sprzedaży i marketingu w Toyocie Australii, powiedział, że Aurion – produkowany w zakładzie firmy w Altonie w Melbourne – definiuje wizję Toyoty na przyszłość dużych samochodów sześciocylindrowych w Australii.

„Toyota Aurion to samochód, który oferuje dobrą jakość w stosunku do ceny, lepiej wyceniony i lepiej wyposażony niż jego główni konkurenci w klasie dużych samochodów pasażerskich VFACTS,” powiedział pan Buttner.

„Oferuje więcej mocy niż rywalizujące z nim silniki sześciocylindrowe o naturalnym zassaniu, a także lepszą ekonomikę paliwa niż jakikolwiek z dużych konkurentów w tej klasie.

„Toyota Aurion została opracowana z myślą o korzyściach dla australijskich rodzin i innych, którzy potrzebują dużego samochodu sześciocylindrowego.

„Została zaprojektowana z myślą o australijskich preferencjach stylistycznych, dostosowana do australijskich warunków jazdy i ma moc oraz komfort potrzebny do pokonywania dużych odległości.

„Jednocześnie została wyposażona w technologię, która zapewnia doskonałą ekonomikę paliwa oraz wysoki poziom aktywnych i pasywnych systemów bezpieczeństwa jako standardowe wyposażenie wszystkich modeli.”

Silnik V6 Auriona wyposażony jest w podwójną technologię VVT-i, która zmienia moment otwarcia zarówno zaworów dolotowych, jak i wydechowych, co zapewnia optymalną moc i ekonomikę.

Połączony jest z automatyczną skrzynią biegów z elektronicznym sterowaniem o sześciu biegach z sekwencyjną zmianą biegów.

Skrzynia używa sztucznej inteligencji do dostosowywania punktów zmiany biegów do stylu jazdy kierowcy oraz warunków drogowych.

Toyota Aurion została zaprojektowana tak, aby zapewnić stabilność podczas jazdy, responsywność układu kierowniczego oraz komfort jazdy, jakie oczekują nabywcy dużych samochodów w Australii.

Toyota osiągnęła te wymagania, produkując samochód o wizualnie niskim zawieszeniu, szerokich kołach i agresywnej sylwetce.

Wykorzystując duży rozmiar nadwozia, Aurion utrzymuje równowagę podczas przyspieszania i hamowania.

Dwa modele Sportivo w ofercie mają sportowe ustawienia zawieszenia oraz pełny pakiet nadwozia.

Toyota Aurion korzysta z efektywności pakowania swojego projektu z przednim silnikiem i napędem na przednie koła, co pozwala uzyskać praktycznie płaską podłogę tylnej części, zapewniając wystarczająco miejsca dla trzech dorosłych pasażerów z tyłu.

Materiały izolacyjne gwarantują, że wnętrze jest bardzo ciche.

Toyota Aurion jest produkowana w zaawansowanym systemie elastycznego wytwarzania Toyoty w Altonie, obok modeli Camry z silnikiem czterocylindrowym.

Oba samochody są budowane na rynek krajowy i eksportowy.

TOYOTA AURION ZNAMIONY INNOWACJI I STYLU

Nowy flagowy sedan Toyoty nosi nazwę Aurion – imię wywodzące się z języka starogreckiego oznaczające „jutro” lub „pierwsze światło”.

Choć pochodzenie nazwy z czasów starożytnych, jej znaczenie czyni Aurion idealną nazwą dla innowacyjnego pojazdu w segmencie dużych samochodów.

Toyota Aurion została wybrana po dokładnych badaniach, w których rozważano ponad 30 innych nazw.

Klienci kojarzyli tę nazwę z stylem i innowacyjnością – co pasowało do filozofii projektowania samochodu.

Badania wśród gości Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego w Australii pokazały, że kojarzyli słowo Aurion z takimi cechami jak futurystyczny (33 procent), technologia (17 procent), innowacja (17 procent) i wyrafinowanie (13 procent).

TOYOTA AURION ODNOWI RYNEK DUŻYCH SAMOCHODÓW

Nowa Toyota Aurion V6 odegra kluczową rolę w odnowieniu australijskiego rynku dużych samochodów, zgodnie z przewidywaniami Davida Buttnera, dyrektora sprzedaży i marketingu.

Pan Buttner powiedział, że Toyota oczekuje, że rynek ogólny będzie silny w czwartym kwartale 2006 roku i w 2007 roku, a segment dużych sześciocylindrowców przyczyni się do tego w znaczący sposób.

„Nowa Toyota Aurion, która wejdzie na rynek na początku listopada, pobudzi sektor dużych samochodów, ponieważ przyciągnie nowych nabywców,” powiedział pan Buttner.

„Toyota Aurion oferuje przekonujące powody dla obecnych klientów dużych sześciocylindrowców, aby pozostali w tym segmencie, oraz dla byłych klientów, aby do niego wrócili.

„Jest poważnym konkurentem – nowoczesną alternatywą, która także przyciągnie sprzedaż od tradycyjnych modeli dużych sześciocylindrowców.”

Toyota Aurion to najnowszy model w zmieniających się ostatnich miesiącach wydarzeń na rynku dużych sześciocylindrowców, co pozwoli na odnowienie segmentu, który jest ważny dla australijskiego przemysłu motoryzacyjnego.

Pan Buttner powiedział, że Aurion, produkowany w nowoczesnym zakładzie w Altonie w Melbourne, przychodzi w krytycznym momencie dla lokalnego przemysłu.

Segment dużych samochodów osiągnął szczyt w 2003 roku, sprzedając 211,791 egzemplarzy, ale jego udział w całkowitym rynku od dłuższego czasu maleje.

„W 1996 roku samochody pasażerskie stanowiły 75.7 procent całkowitego rynku nowych pojazdów, a duże samochody stanowiły 43.4 procent tych sprzedaży,” powiedział pan Buttner.

„Ale do 2005 roku samochody pasażerskie stanowiły tylko 61.6 procent rynku, a duże samochody to jedynie 27.5 procent tej liczby.

„W zeszłym roku, po raz pierwszy, segment dużych samochodów nie był największym segmentem na naszym rynku.”

Pan Buttner powiedział, że nowy Aurion odniesie sukces, ponieważ odpowiada na wiele powodów, które skłoniły ludzi do odejścia od obecnych ofert dużych sześciocylindrowców.

Powiedział, że badania Toyoty wykazały, że rynek dużych samochodów sześciocylindrowych dzieli się na trzy wyraźne grupy: tradycjonalistów, jednorazowych nabywców oraz osoby poszukujące rozwiązań w zakresie V6.

„Tradycjonaliści uwielbiają tradycję i moc: kupują ten sam samochód od pokoleń, w dużej mierze kierując się tym, co kupił ich ojciec – lub który samochód zwyciężył w Bathurst.

„Są malejącą sub-segmentacją, stanowiącą około 20 procent rynku – i nie rozważają alternatyw.”

Pan Buttner powiedział, że „jednorazowi nabywcy”, którzy stanowią około 40 procent potencjalnego rynku, są do wygrania przez Toyotę.

„Nie są jeszcze przekonani, że duży sześciocylindrowy samochód jest dla nich odpowiedni i nie są zainteresowani obecnymi ofertami.

„Decyzje podejmują na podstawie tego, czego chcą teraz. Nie są lojalni wobec żadnej marki ani modelu, więc mogą zmienić decyzję przy następnej zakupie samochodu.”

Dodał, że kolejne 40 procent potencjalnego rynku otwarte na Toyotę Aurion V6 to to, co badacze nazywają „poszukiwaczami rozwiązań sześciocylindrowych”.

„To ludzie, którzy muszą otrzymać mocne powody, aby pozostać w lub wrócić do rynku dużych samochodów i którzy logicznie ocenią alternatywy dla tradycyjnych uczestników.

„Są otwarci na nowe pomysły, szukają czegoś innego i są świadomi nowoczesnych technologii.

„Podczas gdy dostrzegają wartość w produkcie wytwarzanym w Australii, nie są nią związani.

„Szukają samochodu, który dobrze się prowadzi, a także zdają sobie sprawę z cen paliwa.

„Szukają rozwiązania – a my opracowaliśmy Aurion, by sprostać ich potrzebom.”

TOYOTA AURION TO JEDEN Z NAJBEZPIECZNIEJSZYCH SAMOCHODÓW NA DRODACH

Nowa Toyota Aurion oferuje imponujący zestaw aktywnych systemów bezpieczeństwa.

Standardowe wyposażenie obejmuje System Kontroli Stabilności Pojazdu (VSC), System Kontroli Trakcji (TRC) oraz Aktywne Hamowanie z inteligencją (AB-i), które obejmują ABS (hamulce przeciwdziałające poślizgowi), Wspomaganie Hamowania (BA) oraz Elektroniczny Rozkład Siły Hamowania (EBD).

Dodatkowo, Toyota Aurion ma dużą powierzchnię kontaktu z drogą dla większej stabilności, nową ramę, zmienione zawieszenie oraz opony o większej średnicy i szerokości.

Nowy system hamulcowy Auriona obejmuje wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm z przodu oraz 286 mm z tyłu.

Modele Aurion AT-X, Prodigy i Sportivo (SX6 i ZR6) mają reflektory typu projektor dla świateł mijania.

Wersje wyższej klasy Presara mają adaptacyjne, samopoziomujące reflektory o wysokiej intensywności.

W modelach Prodigy, Sportivo i Presara zastosowano przednie światła przeciwmgielne.

System Wspomagania Hamowania Toyoty ma na celu pomoc kierowcy w sytuacjach awaryjnych, gdy kierowca nie może w porę zastosować wystarczającej siły na pedale hamulca, aby zminimalizować drogę hamowania.

Wspomaganie Hamowania interpretuje szybkie, mocne naciśnięcie pedału hamulca jako hamowanie awaryjne.

System zwiększa ciśnienie hamulców, jeśli kierowca nie nacisnął wystarczająco mocno na pedał hamulca.

System Toyoty mierzy prędkość oraz siłę, z jaką pedał jest naciskany, aby określić, czy kierowca stara się hamować szybko.

Następnie system stosuje dodatkowe ciśnienie hydrauliczne, aby zmaksymalizować wydajność hamowania.

Czas i stopień pomocy w hamowaniu zaprojektowano tak, aby kierowca nie dostrzegał niczego niezwykłego w operacji hamowania.

System zmniejsza ilość pomocy, gdy kierowca zamierza celowo zmniejszyć nacisk na pedał.

System Wspomagania Hamowania Toyoty może pomóc kierowcom unikać potencjalnych incydentów.

Elektroniczny Rozkład Siły Hamowania to zaawansowany system elektroniczny zaprojektowany w celu minimalizacji drogi hamowania poprzez maksymalizację mocy hamulców na kołach z największą przyczepnością.

Zastępuje on konwencjonalny zawór wyczuwający obciążenie i proporcjonujący siłę.

System działa elektronicznie, a nie mechanicznie, za pomocą algorytmu w Elektronicznej Jednostce Sterującej (ECU) systemu hamulcowego.

System EBD w Toyocie Aurion może dostosowywać równowagę hamulców przód/tył w zależności od warunków obciążenia pojazdu oraz równowagę hamulców lewy/prawy, jeśli hamulce są stosowane podczas pokonywania zakrętu.

TOYOTA AURION MA SPORTOWE I PRZESTRONNE WNĘTRZE

Wnętrze nowego V6 Auriona zostało zaprojektowane tak, aby odpowiadać australijskim wymaganiom dotyczącym oddzielenia pasażerów siedzących z przodu.

Nick Hogios, menedżer ds. projektowania w Toyota Style Australia, powiedział, że architektura projektu tworzy maksymalną szerokość wizualną i poczucie jeszcze większej przestronności.

„Wygląd zewnętrzny pojazdu przyciąga klientów do salonu. Wnętrze sprawia, że podpisują czek,” powiedział pan Hogios.

„Nasze badania pokazały, że australijscy nabywcy dużych samochodów uwielbiają design, w którym zintegrowana konsola centralna płynnie przechodzi do deski rozdzielczej.

„To był niezbędny element w naszym samochodzie.

„Projekt otacza kierowcę i pasażera na przednim siedzeniu, tworząc atmosferę kokpitu.

„Jednocześnie deska rozdzielcza odsuwa się od kierowcy, tworząc poczucie przestronności.”

Pan Hogios powiedział, że powierzchnie wnętrza Auriona są dynamiczne i wyraźne, z płynącymi liniami harmonijnie integrującymi wykończenia drzwi z deską rozdzielczą.

Dodał, że kolory i wykończenia mają na celu podkreślenie sportowego charakteru każdej wersji modelu.

„Tekstury i wykończenia są niezwykle istotne i otrzymały dużą uwagę na szczegóły.

„Metaliczne i drewniane wykończenia zostały zastosowane, aby zwiększyć wizualny atut każdej wersji modelu i zintegrować funkcjonalne obszary.”

Do modeli Prodigy, Sportivo ZR6 i Presara zastosowano wysokiej jakości europejskie tkaniny o płaskim splocie wraz z embosowanym skórzanym wykończeniem.

Wszystkie modele oferują ciemnoszary, europejski styl wnętrza, w tym szarość dla AT-X oraz cieplejszy, ekskluzywny „Grege” (mieszanka kości słoniowej z nutą szarości) dla Prodigy i Presara.

Siedzenia zaprojektowano z myślą o wygodzie, otulając ciało każdego pasażera.

Modele Sportivo zapewniają prawdziwe wrażenia sportowego sedana z ciemnoszarym wnętrzem oraz akcentami w wyglądzie aluminium na desce rozdzielczej i pedałach.

Unikalne sportowe fotele w modelach Sportivo mają bardziej wyraźne boczne wsparcia dla siedzisk oraz wyższe boczne wsparcia oparć.

Ergonomia także odgrywa kluczową rolę, z kontrolkami umieszczonymi w sposób logiczny w każdym modelu. Użycie wszystkich pokręteł i przełączników jest pewne i precyzyjne.

W modelach luksusowych nowoczesne czteroramienne kierownice z czarnymi lub srebrnymi akcentami zapewniają najwyższy poziom „odczucia i dotyku” wnętrza.

Modele Sportivo mają sportowe kierownice owinięte skórą o trzech ramionach z akcentami w stylu aluminium.

Duże średnice instrumentów i wskaźników Optitron we wszystkich modelach zwiększają kontrast wizualny dla różnych odczytów, co ułatwia ich odczyt.

Wszystkie wersje z wyjątkiem AT-X mają wyświetlacz wieloinformacyjny oraz funkcję „powitania”.

Wyświetlacz, znajdujący się pod prędkościomierzem, można kontrolować, aby pokazywał temperaturę na zewnątrz, przewidywany zasięg, średnią prędkość oraz zużycie paliwa i czas jazdy.

Funkcja „powitania” Auriona została zaprojektowana tak, aby stworzyć przyjemną atmosferę dla kierowcy i pasażerów.

Po włączeniu zapłonu wskazówki na obrotomierzu i prędkościomierzu są podświetlane, na wyświetlaczu wieloinformacyjnym pojawia się logo „Aurion”, a instrumenty powoli się podświetlają.

W nocy panel audio również się podświetla, a na wyświetlaczu LCD pojawia się komunikat 'Witamy w Aurion’. Następnie stopniowo podświetla się panel HVAC.

Wyświetlacz LCD jednostki audio (w ciągu dnia) lub panel akrylowy (w nocy) stopniowo się podświetla, a następnie pojawia się komunikat 'Witamy w Aurion’ (z wyjątkiem modeli wyposażonych w nawigację satelitarną).

CHWYTLIWY CHASSIS TOYOTY AURION DOSTOSOWANY DO AUSTRALIJSKICH WARUNKÓW

Stabilna dynamika podwozia Toyoty Aurion opiera się na dużej sztywności nadwozia, niskim środku ciężkości oraz dużej powierzchni kontaktu z drogą w stosunku do całkowitych wymiarów.

Toyota Aurion ma również przednie i tylne ramy antywibracyjne.

Nowe nadwozie obejmuje wzmocniony panel przedni, który zwiększa sztywność wzdłuż wież przedniego zawieszenia oraz dużą V-kształtną wzmocnienie za tylnym siedzeniem, łącząc wieże tylnego zawieszenia z podłogą.

Aurion ma najwyższą sztywność nadwozia, osiągniętą w modelu Toyoty produkowanym w Australii.

Wysoka sztywność nadwozia Toyoty Aurion zapewnia stabilną podstawę dla zawieszenia, a także korzyści w zakresie biernego bezpieczeństwa, hałasu, wibracji i wytrzymałości pojazdu.

Aurion ma zestaw sprężyn z makfersonem z przodu i z tyłu oraz oparte na szerokich L-kształtnych dolnych ramionach z przodu oraz podwójnych poprzecznych linkach z tyłu.

Zawieszenie Auriona ma szereg zaawansowanych cech, w tym zawory kontrolne typu multi-leaf w amortyzatorach oraz wiskozowo-elastyczne uszczelnienie olejowe na górze korpusu amortyzatora.

Zawory kontrolne typu multi-leaf umożliwiają amortyzatorowi generowanie większych reakcji liniowych, a tym samym poprawiają kontrolę nad nadwoziem, trzymanie na drodze i czucie kierownicy.

Toyota Aurion ma uszczelnione, niskociśnieniowe amortyzatory z gazem z przodu i z tyłu.

Gaz azotowy w amortyzatorach minimalizuje kawitację płynu w amortyzatorze.

Ponadto Aurion ma geometrię kierownicy Nachlauf, co oznacza, że oś zwrotnicy znajduje się przed osią – co optymalizuje stabilność na prostych drogach i czucie kierownicy.

Toyota Aurion Sportivo SX6 i ZR6 mają dodatkową cechę w postaci wbudowanych sprężyn odbicia w jednostkach amortyzatorów tylnego zawieszenia, co zapewnia bardziej płaską jazdę podczas pokonywania zakrętów.

Sprężyna odbicia hamuje wydłużenie całej jednostki zawieszenia podczas odbicia, eliminując sztywne wykończenie.

W normalnej jeździe, gdy skok zawieszenia jest mały, kontrolowany jest przez główną sprężynę, aby zapewnić komfortową jazdę.

Jednak podczas pokonywania zakrętów, wewnętrzne koła doświadczają większego odbicia – więc sprężyna odbicia i główna sprężyna łączą się, aby zmniejszyć wydłużenie oraz poprawić manewrowość i stabilność.

TOYOTA AURION DOSTARCZA WYGODNE I CHŁODNE WNĘTRZE

Wszystkie modele Toyoty Aurion mają w standardzie klimatyzację fabryczną z filtrem pyłków.

Aurion Prodigy, Presara i Sportivo ZR6 mają automatyczną klimatyzację z podziałem na strefy, z niezależną regulacją temperatury dla pasażera z przodu oraz kierowcy/pasażerów z tyłu.

Specjalne funkcje systemu klimatyzacji Toyoty Aurion obejmują także kontrolę opartą na sieciach neuronowych, aby regulować temperaturę w kabinie i przepływ powietrza.

System monitoruje temperaturę na zewnątrz, warunki nasłonecznienia oraz temperaturę w kabinie.

Wszyscy kierowcy Auriona mogą osiągnąć doskonałą pozycję siedzącą dzięki połączeniu elektrycznie regulowanego fotela kierowcy oraz kierownicy z regulacją odległości i kąta nachylenia.

Elektrycznie sterowane siedzenie kierowcy we wszystkich modelach można regulować w ośmiu kierunkach, co zapewnia optymalną postawę i zmniejsza zmęczenie.

Wszystkie modele, z wyjątkiem AT-X i Sportivo SX6, mają elektrycznie regulowane siedzenie pasażera z przodu.

Najwyższy model Toyota Aurion Presara oferuje jeszcze większą wygodę kierowcy z dwiema pamięcią ustawień dla fotela kierowcy oraz lusterek bocznych.

Presara ma również lusterko wsteczne elektrochromatyczne, które zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo poprzez redukcję oślepiającego światła reflektorów pojazdów jadących za nimi.

Kolumna kierownicy Toyoty Aurion jest regulowana zarówno w odległości, jak i kącie nachylenia, co pomaga kierowcom uzyskać najwygodniejszą i najbezpieczniejszą pozycję do jazdy.

Aurion Presara ma elektrycznie sterowaną tylną zasłonę przeciwsłoneczną, która zapewnia większy komfort pasażerom na tylnych siedzeniach.

Sterowana przez ECU, tylna zasłona blokuje bezpośrednie światło słoneczne wpadające przez tylną szybę.

Może być obsługiwana za pomocą przełącznika do podnoszenia/opuszczania. Automatycznie opuszcza się również podczas cofanięcia.

3.5L V6 TRD 6AT (323 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3456 Cm3
Moc241 Kw @ 6400 Rpm
328 Hp @ 6400 Rpm
323 Bhp @ 6400 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 4000 Rpm
400 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyDoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h6.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony245/35 Zr 19 93Y
Długość190 In (4826 Mm)
Szerokość71.6 In (1819 Mm)
Wysokość57.9 In (1471 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62/61.6 In (1
Rozstaw osi109.2 In (2774 Mm)
Prześwit4.1 In (104 Mm)
Pojemność bagażnika17.8 Cuft (504 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3560 Lbs (1615 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4630 Lbs (2100 Kg)
Spalanie miasto13.1 Mpg Us (18 L/100Km)
Spalanie trasa26.1 Mpg Us (9 L/100Km)
Średnie spalanie21.6 Mpg Us (10.9 L/100Km)
Emisja CO2257 G/Km

3.5L V6 6AT (272 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3456 Cm3
Moc200 Kw @ 6200 Rpm
272 Hp @ 6200 Rpm
268 Bhp @ 6200 Rpm
Moment obrotowy248 Lb-Ft @ 4700 Rpm
336 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna142 Mph (229 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/60 R16
Długość190 In (4826 Mm)
Szerokość71.6 In (1819 Mm)
Wysokość57.9 In (1471 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62/61.6 In (1
Rozstaw osi109.2 In (2774 Mm)
Prześwit4.1 In (104 Mm)
Pojemność bagażnika17.8 Cuft (504 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3417 Lbs (1550 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4630 Lbs (2100 Kg)
Spalanie miasto15.7 Mpg Us (15 L/100Km)
Spalanie trasa33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Średnie spalanie25.3 Mpg Us (9.3 L/100Km)
Emisja CO2215 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.