TOYOTA Auris Touring 2015

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

TOYOTA Auris Touring 2015

Przejdź do galerii zdjęćTOYOTA Auris Touring 2015

Toyota wprowadziła odświeżoną wersję swojego kompaktowego modelu Auris w 2015 roku, która dotyczyła zarówno hatchbacka, jak i wersji kombi, znanej jako Touring Sports.

Japoński producent samochodów musiał zaktualizować swoją całą ofertę, przygotowując się do norm emisji Euro 6b, które weszły w życie w 2015 roku. Dla innych producentów był to bardzo trudny proces, ale dla Toyoty poszło to znacznie sprawniej dzięki rozległym badaniom w dziedzinie ochrony środowiska. Auris Touring Sports był jedynym kompaktowym kombi, które oferowało wybór silników benzynowych, turbo-diesla oraz hybrydowych. Producent odświeżył również wygląd pojazdu, wprowadzając ulepszone silniki.

Z przodu samochodu zainstalowano nowy zderzak z szerszą, niższą kratką chłodzącą, która rozciągała się od jednego boku do drugiego, uzupełniając chłodzenie oferowane przez węższą główną kratkę nad zderzakiem. Ponadto, reflektory zostały przeprojektowane i wyposażone w diodowe światła dzienne. Tył pojazdu również przeszedł istotne zmiany, takie jak nowe diodowe światła tylne z większymi światłami do wstecznego. Na koniec, zderzak wyposażono w dolne, poziome lampy odblaskowe otoczone smukłą, chromowaną linią.

Wnętrze modelu Auris Touring Sports z 2015 roku miało przeprojektowaną deskę rozdzielczą. Producent zamontował nowy, kolorowy wyświetlacz TFT pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem w zestawie wskaźników. Na centralnej konsoli zaktualizowano jednostkę multimedialną, a przyciski do sterowania systemem klimatyzacji zyskały nowy układ. Na koniec, jakość materiałów została poprawiona, zastosowano bardziej miękkie materiały. Tak jak w wersji przed liftingiem, Auris Touring Sports oferował dzieloną tylną kanapę, która zwiększała pojemność bagażnika z 530 litrów (18,7 cu-ft) do 1 658 litrów (58,5 cu-ft) po złożeniu na płasko.

Pod maską znalazła się nowa gama silników, rozpoczynająca się od jednostki turbo o pojemności 1,2 litra. Zrezygnowano z 2,0-litrowego turbo-diesla na rzecz ulepszonej jednostki 1,6 litra. Wersja hybrydowa pozostała bez zmian.

Nowy model Auris łączy nadwozia typu hatchback i touring sports z wyborem silników diesla, benzynowych i hybrydowych, a także z aktualizowaną strategią klas, obejmującą nowe wyposażenie bezpieczeństwa, co sprawia, że został zaprojektowany z myślą o zaspokojeniu potrzeb każdego klienta z segmentu C.

Wprowadzenie hybrydy Auris w 2010 roku sprawiło, że Toyota stała się pierwszym i jedynym producentem oferującym wybór trzech rodzajów napędu w segmencie C. Dziś, w obliczu ograniczonej i drogiej konkurencji, szeroki asortyment modelu Auris pozostaje unikalną propozycją.

Hybryda Auris to doskonała oferta pod względem wartości. Emisja CO2 wynosząca zaledwie 79 g/km i łączna ekonomia paliwowa wynosząca tylko 3,5 l/100 km oferują klientom znaczne ulgi podatkowe oraz wyjątkowo niskie koszty eksploatacji.

Pełna technologia hybrydowa Toyoty została całkowicie ugruntowana jako główny wybór napędowy, a niezwykle cicha, płynna, relaksująca i bezstresowa jazda hybrydą Auris zyskała coraz większą popularność wśród klientów segmentu C.

Model hybrydowy stanowi obecnie ponad 50% wszystkich sprzedaży Auris w Europie Zachodniej, z prognozami dalszego wzrostu w najbliższych latach. Od momentu wprowadzenia hybrydowego napędu w ofercie Auris sprzedano ponad 200 000 egzemplarzy, a obecnie Auris jest najczęściej sprzedawaną hybrydą w Europie.

Odbijając zmiany w tym wysoce konkurencyjnym rynku oraz opinie klientów Toyoty, 2015 rok przynosi znaczne poprawy w pięciu kluczowych obszarach: design, jakość sensoryczna, model hybrydowy, bezpieczeństwo oraz zwiększenie zakresu pokrycia segmentu o około 40%, napędy.

Nowy silnik 1.2 litra z bezpośrednim wtryskiem dołącza do istniejącej gamy silników benzynowych. Silnik 2.0 litra turbo diesla został zastąpiony nową jednostką 1.6 litra D-4D, a silnik 1.4 litra D-4D został znacznie ulepszony, oferując najlepsze w swojej klasie emisje CO2 w kategorii 90 KM. Każdy silnik w ofercie spełnia teraz normy emisji Euro 6.

Nowy wygląd zewnętrzny charakteryzuje się przekształconym przodem i tyłem, nadając Aurisowi bardziej prestiżowy, wyrafinowany wygląd na drodze. W środku, jakość sensoryczna kabiny została znacznie poprawiona dzięki nowemu projektowi deski rozdzielczej, elementom wykończenia wysokiej jakości oraz nowemu kolorowemu ekranowi TFT 4.2″ (dostępnym od średniej klasy i standardowym w modelu hybrydowym).

W gamie Auris z 2015 roku wprowadzono dalsze korzyści z poprawionych zawieszeń i układu kierowniczego, które mają na celu poprawę komfortu jazdy, prowadzenia i zaangażowania kierowcy. Wprowadzono także liczne działania mające na celu zmniejszenie przenikania hałasu, wibracji i szumów (NVH) do kabiny.

Na koniec, struktura ocen Auris została zaktualizowana, aby dostosować klasy hybrydowe – Entry, Mid, Style i High – do reszty oferty modelowej.

Nowy design zewnętrzny z szerszym stanowiskiem na drodze

Przód i tył Aurisa zostały kompleksowo przekształcone, aby nadać pojazdowi wizualnie szerszą sylwetkę i niższy środek ciężkości, a także bardziej prestiżowy i wyrafinowany wygląd na drodze.

Z przodu, parowane chromowane nadkola wywodzą się z nowego, bardziej wyrazistego logo Toyoty. Podkreślając górną krawędź maski, potężne górne nadkola biegną na całą szerokość samochodu. Mniej wyraźne dolne nadkola opadają w kierunku górnej powierzchni przedniego zderzaka, trzymając ostry kąt wewnętrznej krawędzi nowych reflektorów LED, które mają wbudowane diodowe światła do jazdy dziennej (DRL).

Żarówki LED mają wiele zalet w porównaniu do tradycyjnych żarówek; produkują światło najbliższe światłu dziennemu w skali Kelvina, zużywają mniej energii niż tradycyjne żarówki i mają żywotność do 100 000 godzin – prawie taką samą jak samochód.

Poniżej bardziej wyrazistego przedniego zderzaka, dolny grill teraz biegnie na całą szerokość samochodu, nadając Aurisowi szerszy, bardziej zdecydowany wygląd. Grill ma wąski środkowy element podkreślony chromowanym akcentem na krawędzi zderzaka, a następnie rozszerza się w głębsze poduszki mieszczące integralne światła przeciwmgielne umieszczone na bardzo końcach nowego designu.

Z profilu, nowe stylizacje przodu i tyłu generują dłuższe zwisy, poprawiając ogólną równowagę designu i prowadząc wzrok w długiej, płynnej linii od przedniego logo Toyoty do tylnego zespołu lamp. Ten bardziej wyrafinowany profil jest dodatkowo podkreślony nową anteną dachową w kształcie płetwy rekina oraz nowymi, 16-calowymi i 17-calowymi projektami felg aluminiowych.

Z tyłu, dolna część Aurisa została całkowicie przekształcona, aby ponownie podkreślić wizualnie szeroki stan pojazdu na drodze. Szerokość głębszego, bardziej muskularnego projektu zderzaka podkreślają umiejscowione na końcach obudowy reflektorów, a także cienka linia wykończenia chromowanego.

Zespoły tylnych lamp teraz wykorzystują technologię diodowych świateł prowadzących, nadając nowemu Aurisowi bardziej prestiżowy, natychmiast rozpoznawalny sygnaturę świetlną.

Poprawiona jakość sensoryczna wnętrza

W nowym Aurisie, jakość sensoryczna kabiny została znacznie poprawiona dzięki redukcji masy wizualnej projektu deski rozdzielczej, czystszej integracji bardziej jednolicie oświetlonych przyrządów oraz bardziej spójnym kształtom i wykończeniom powierzchni i elementów wykończenia.

Zespół przyrządów kierowcy teraz charakteryzuje się silniejszym, bardziej sportowym designem z analogowymi wskaźnikami obrotów i prędkości po obu stronach nowego kolorowego wyświetlacza TFT 4.2″.

W bardziej zakrzywionym projekcie deski rozdzielczej, przyrządy w centralnej części zostały zintegrowane w jedną gładką powierzchnię z wrażliwymi na dotyk przełącznikami i bardziej spójnym podświetleniem. Górna powierzchnia i przednia część deski rozdzielczej są teraz wykończone tym samym materiałem w dotyku, z jednolitą fakturą między powierzchniami.

Liczne elementy szczegółowe, takie jak wloty powietrza, uchwyty drzwi i okalająca dźwignię zmiany biegów, zostały zaprojektowane na nowo, aby uzyskać wyraźniejszy i wyższej jakości wygląd. Kształt i materiał wykończeń lakierowanych i chromowanych zostały dostosowane do siebie. Nowe projekty tapicerki siedzeń dopełniają bardziej prestiżowe i wyrafinowane, wysokiej jakości środowisko kabiny.

Dwa nowe kolory zewnętrzne, Mica Dark Blue i Blue Metallic, są dostępne dla nowego Aurisa.

Zaktualizowana oferta napędów

W odpowiedzi na zmieniające się trendy na rynku segmentu C, które wymagają dalszych redukcji zużycia paliwa, emisji i kosztów użytkowania bez uszczerbku dla osiągów czy przyjemności z jazdy, oferta silników benzynowych, diesla i hybrydowych Aurisa została rozszerzona i gruntownie zaktualizowana.

Każdy silnik w ofercie teraz spełnia normy emisji Euro 6.

Silnik 1.2T, całkowicie nowa jednostka z bezpośrednim wtryskiem, dołącza do istniejących 1.33 litra Dual VVT-i i 1.6 litra Valvematic, oferując klientom szerszy wybór trzech silników benzynowych. Silnik 2.0 litra turbo diesla został zastąpiony nową jednostką 1.6 litra D-4D, a silnik 1.4 litra D-4D został znacznie ulepszony.

Silnik hybrydowy 1.8 litra dopełnia jedną z najszerszych gam silnikowych w tej klasie. Łącząc unikalne wrażenia z jazdy z najlepszymi w swojej klasie emisjami CO2, które teraz wynoszą zaledwie 79 g/km, pełna technologia hybrydowa Toyoty, która już w 2014 roku stanowiła ponad 50% sprzedaży Auris w Europie, została całkowicie ugruntowana jako główna oferta.

Każdy napęd w gamie silników Auris oferuje klientom korzyści z Toyota Optimal Drive; kombinacji zaawansowanych technologii i wewnętrznych programów doskonalenia zaprojektowanych w celu optymalizacji równowagi między osiągami a przyjemnością z jazdy z oszczędnością paliwa i niskimi emisjami.

Niższe emisje całkowitego systemu hybrydowego

Oferując klientom wyjątkowo cichą i relaksującą, przyjemną jazdę, hybryda Auris teraz osiąga wiodące w klasie, wysoce efektywne podatkowo wartości emisji CO2 tak niskie jak 79 g/km w europejskim cyklu homologacyjnym.

System HSD, zdolny do pracy zarówno niezależnie, jak i w połączeniu, wykorzystuje silnik benzynowy 1.8 litra VVT-i i silnik elektryczny, generując maksymalną moc 136 DIN KM, co pozwala Aurisowi Hybryd na przyspieszenie 0-100 km/h w czasie 10,9 sekundy i maksymalną prędkość 180 km/h.

Auris Hybryd generuje niemal zerowe emisje NOx i cząsteczek stałych. Ponadto, pracując w unikalnym trybie EV, który nie jest dostępny dla hybryd łagodnych, Auris Hybryd generuje zerowe emisje CO2, NOx i cząsteczek, jeżdżąc przez maksymalnie dwa kilometry przy prędkości do około 50 km/h, w zależności od naładowania akumulatora i warunków jazdy.

Napęd hybrydowy Auris został zaprojektowany w celu minimalizacji potrzeby używania silnika benzynowego tak często, jak to możliwe podczas jazdy po mieście. Dane Toyoty pokazują, że kumulatywny efekt pełnej hybrydowej pracy prowadzi do wysokich proporcji jazdy bezemisyjnej.

1.2T: całkowicie nowy silnik turbo z bezpośrednim wtryskiem

Całkowicie nowy silnik o pojemności 1197 cm³, 16 zaworów, 4 cylindry, z bezpośrednim wtryskiem, oferuje poziom osiągów zbliżony do silnika 1.6, podczas gdy jego zużycie paliwa i emisje CO2 są znacznie niższe.

Lekka, wysoce kompaktowa jednostka charakteryzuje się licznymi zaawansowanymi technologiami, w tym bezpośrednim wtryskiem, ulepszonym zmiennym czasowaniem zaworów (VVT-iW), głowicą cylindrów z wysokim wirkiem i zintegrowanym kolektorem wydechowym, lekkim układem zaworowym, zmiennym systemem natrysku oleju i kolektorem ssącym oraz rurami wykonanymi z żywicy.

Turbo, bezpośredni wtrysk umożliwiający wielokrotne wtryski i nowo opracowane VVT-iW współpracują ze sobą, aby zapewnić wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach, dobrą wydajność i niskie zużycie paliwa.

Nowy silnik osiąga maksymalną moc 116 DIN KM oraz generuje imponujący maksymalny moment obrotowy 185 Nm od 1500 do 4000 obrotów na minutę. W połączeniu z 6-biegową manualną skrzynią biegów, nowy Auris 1.2 osiąga konkurencyjny czas przyspieszenia 0-100 km/h wynoszący 10,1 sekundy oraz maksymalną prędkość 200 km/h.

Jednocześnie nowy silnik osiąga średnie zużycie paliwa na poziomie 4,7 l/100 km i generuje emisję CO2 wynoszącą tylko 109 g/km, co oferuje klientom znaczne korzyści w zakresie kosztów użytkowania. Skrzynia Multidrive S dodatkowo redukuje zarówno zużycie paliwa, jak i emisje do 4,6 l/100 km i 106 g/km.

Nowy 1.6l D-4D

Po raz pierwszy w ofercie Auris pojawia się nowy silnik turbodiesla o pojemności 1598 cm³, zastępujący dotychczasowy silnik 2.0 litra.

Nowa jednostka generuje 112 DIN KM oraz maksymalny moment obrotowy 270 Nm w zakresie od 1750 do 2250 obrotów na minutę. Dzięki temu Auris 1.6 D-4D osiąga klasyczną wydajność 0-100 km/h w 10,5 sekundy, 80-120 km/h (na 5. biegu) w 10,9 sekundy oraz maksymalną prędkość 190 km/h.

Z drugiej strony, emisje CO2 są znacząco niższe niż w przypadku dotychczasowej jednostki 2.0 litra, wynosząc zaledwie 104 g/km, a średnie zużycie paliwa wynosi teraz tylko 4,1 l/100 km. Koszty użytkowania Auris 1.6 D-4D zostały dodatkowo obniżone dzięki nowemu schematowi serwisowemu z interwałem serwisowym wynoszącym 20 000 km.

Ulepszony 1.4l D-4D

Silnik 1364 cm³ turbodiesla został zaktualizowany do norm Euro 6, ale zmiany poszły znacznie dalej.

Jednostka ma liczne udoskonalenia, aby poprawić osiągi i obniżyć emisję. Nowa turbosprężarka redukuje tarcie w wale turbiny o 20% i poprawia wydajność, generując wyższe ciśnienie doładowania przy niskich obrotach silnika.

Nowy solenoidowy system wtrysku paliwa ma większą pompę zasilającą i wyższe ciśnienia wtrysku na szynie o 180 Mpa, czyniąc go kompatybilnym z ECU i oprogramowaniem silnika Euro 6. W systemie wydechowym zastosowano katalizator redukcji NOx (NSR), aby spełnić wymóg Euro 6 dotyczący 55% redukcji NOx.

Nowy projekt tłoka z otwartym komorowym doładowaniem poprawia oszczędność paliwa o 3,4%. Nowe tłoki mają powłokę typu Diamond-like Carbon (DLC), która zmniejsza tarcie, aby obniżyć zużycie paliwa.

Nowa pokrywa głowicy cylindrów jest teraz wykonana z plastiku, co przyczynia się do obniżenia wagi o 40% oraz oferuje ulepszenia w zakresie smarowania wału rozrządu i zbierania oleju.

Ulepszony silnik generuje 66 kW / 90 DIN KM. Szerokość generowania momentu obrotowego została zwiększona o 400 obrotów niżej w zakresie obrotów, z maksymalnymi 205 Nm dostępnymi już od 1400 obrotów, aż do 2800 obrotów. Auris 1.4D-4D przyspiesza od 0-100 km/h w 12,5 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 180 km/h.

Wyposażony w manualną skrzynię biegów oraz technologię Stop & Start, ulepszony model 1.4 D-4D 90 osiąga teraz średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynoszące 3,4 l/100 km i zyskuje znaczną redukcję emisji CO2 do tylko 89 g/km.

Multidrive S – bezstopniowa skrzynia biegów (CVT)

Dostępna w wersjach silnikowych Auris 1.2 turbo i 1.6 Valvematic, Multidrive S to bezstopniowa skrzynia biegów (CVT) z w pełni automatycznym trybem płynnej zmiany biegów lub sekwencyjnym, ośmiobiegowym trybie sportowym.

W trybie sportowym system jest zoptymalizowany pod kątem reakcji i bezpośredniego sterowania silnikiem, a pozycja zmiany biegów może być wybierana za pomocą dźwigni biegów lub za pomocą łopatek zmiany biegów. Tryb sportowy oferuje także precyzyjne sterowanie na zakrętach. Po wykryciu spowolnienia, system zmienia biegi w dół i stosuje hamowanie silnikiem, aby wspomóc siłę hamowania. Na wyjściu z zakrętu, logika zmiany biegów przewidująca kontroluje system, aby zapewnić wybór optymalnego przełożenia na wymagany poziom przyspieszenia.

Ulepszone właściwości jezdne i NVH

Nowa gama Auris korzysta z dalszych zmian w zawieszeniach i kierownicy, które mają na celu poprawę komfortu jazdy i prowadzenia. Wprowadzono także liczne działania mające na celu zredukowanie przenikania hałasu, wibracji i szumów (NVH) do kabiny.

Komponenty przedniego zawieszenia MacPhersona zostały zaktualizowane, w tym projekt sprężyny, amortyzatora, górnego izolatora, ogranicznika skoku oraz poduszek stabilizatora.

Nowy Auris wyposażony jest w system zawieszenia tylnym z podwójnym wahaczem lub belką skrętną. System podwójnych wahaczy występuje we wszystkich modelach z silnikiem 1.2 turbo, 1.6 benzynowym, 1.6 diesla i pełnej hybrydy. Model z silnikiem 1.33 benzynowym i 1.4 diesla posiada zawieszenie z belką skrętną.

W połączeniu, te zmiany w przednich i tylnych zawieszeniach poprawiają początkową amortyzację przechyłów, minimalizują tarcie i podnoszą komfort jazdy na prostych odcinkach.

Dodatkowo, kalibracja elektrycznego wspomagania kierownicy Auris została dostosowana, aby jeszcze bardziej zwiększyć ciężar kierownicy, gdy prędkości pojazdu wzrastają, co daje lepsze odczucia przy prędkościach powyżej 60-80 km/h.

Ulepszone środki NVH

Dalsze poprawki w zakresie NVH Aurisa zapewniają, że nowy model Toyoty oferuje bardziej komfortową jazdę, z zauważalnie cichszą kabiną.

Dzieje się tak dzięki zastosowaniu dodatkowych materiałów pochłaniających dźwięk w zewnętrznym tłumiku, konsoli przyrządów oraz tunelu przekładni. Do zestawu dodano również zewnętrzny tłumik tunelu, aby zminimalizować hałas przenoszony.

Dodatkowe uszczelnienia w przednim błotniku, wewnętrznym tłumiku deski rozdzielczej i obszarze drzwi dodatkowo redukują przenikanie hałasu silnika, drogi i wiatru do kabiny.

Bezpieczeństwo

Auris otrzymał już 5-gwiazdkową ocenę w programie testowym Euro NCAP, nowa gama modeli z 2015 roku wprowadza nowe standardy aktywnego bezpieczeństwa i asystencji kierowcy dzięki opcjonalnemu pakietowi Toyota Safety Sense.

Wykorzystując informacje z kompaktowego urządzenia zamontowanego w szybie czołowej, które łączy laser i kamerę, Toyota Safety Sense oferuje klientom system zapobiegania kolizjom, powiadomienia o opuszczeniu pasa ruchu, automatyczne światła drogowe oraz asystenta znaków drogowych.

1.2L 6MT FWD (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1197 Cm3
Moc85.3 Kw @ 5200 Rpm
116 Hp @ 5200 Rpm
114 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy136 Lb-Ft @ 1500 Rpm
185 Nm @ 1500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość179.5 In (4559 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2601 Lbs (1180 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4079 Lbs (1850 Kg)
Spalanie miasto39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Spalanie trasa56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2112 G/Km

1.2L CVT FWD (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1197 Cm3
Moc85.3 Kw @ 5200 Rpm
116 Hp @ 5200 Rpm
114 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy136 Lb-Ft @ 1500 Rpm
185 Nm @ 1500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówBezstopniowa skrzynia CVT
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość179.5 In (4559 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2601 Lbs (1180 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4079 Lbs (1850 Kg)
Spalanie miasto41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Spalanie trasa54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2110 G/Km

1.3L 6MT FWD (99 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1329 Cm3
Moc72.8 Kw @ 6000 Rpm
99 Hp @ 6000 Rpm
98 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy94 Lb-Ft @ 3800 Rpm
128 Nm @ 3800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość179.5 In (4559 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2535 Lbs (1150 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3891 Lbs (1765 Kg)
Spalanie miasto33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Spalanie trasa49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Średnie spalanie42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Emisja CO2130 G/Km

1.4L 6MT FWD (90 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1364 Cm3
Moc66.2 Kw @ 3800 Rpm
90 Hp @ 3800 Rpm
89 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy151 Lb-Ft @ 1800 Rpm
205 Nm @ 1800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość179.5 In (4559 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2701 Lbs (1225 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4079 Lbs (1850 Kg)
Spalanie miasto53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Spalanie trasa67.2 Mpg Us (3.5 L/100Km)
Średnie spalanie60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Emisja CO2100 G/Km

1.6L 6MT FWD (112 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc82.4 Kw @ 4000 Rpm
112 Hp @ 4000 Rpm
111 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1750 Rpm
270 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość179.5 In (4559 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2910 Lbs (1320 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4222 Lbs (1915 Kg)
Spalanie miasto47 Mpg Us (5 L/100Km)
Spalanie trasa65.3 Mpg Us (3.6 L/100Km)
Średnie spalanie57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Emisja CO2107 G/Km

1.8L eCVT FWD (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc72.8 Kw @ 5200 Rpm
99 Hp @ 5200 Rpm
98 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy105 Lb-Ft @ 2800 Rpm
142 Nm @ 2800 Rpm
Moc silnika elektrycznego60.3 Kw (82 Hp)
Electrical Motor Torque152.7 Lb-Ft (207 Nm)
Całkowita maksymalna moc100 Kw (136 Hp)
Całkowity maksymalny moment obrotowy104.7 Lb-Ft (142 Nm)
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoHybrydowy
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Prędkość maksymalna109 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówBezstopniowa skrzynia CVT
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16 91V
Długość179.5 In (4559 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość57.5 In (1461 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.4/60 In (1
Rozstaw osi102.4 In (2601 Mm)
Prześwit5.5 In (140 Mm)
Pojemność bagażnika18.7 Cuft (530 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna2943 Lbs (1335 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4001 Lbs (1815 Kg)
Spalanie miasto67.2 Mpg Us (3.5 L/100Km)
Spalanie trasa67.2 Mpg Us (3.5 L/100Km)
Średnie spalanie65.3 Mpg Us (3.6 L/100Km)
Emisja CO282 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.