TOYOTA Avensis Liftback 2006-2008

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

TOYOTA Avensis Liftback 2006-2008

Przejdź do galerii zdjęćTOYOTA Avensis Liftback 2006-2008

Druga generacja Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku, a już w 2004 roku otrzymała tytuł Europejskiego Samochodu Roku.

W 2007 roku Toyota wprowadziła zaktualizowaną wersję Avensisa, która otrzymała nowe elementy dotyczące wyglądu zewnętrznego oraz nowy silnik. Ulepszony został nie tylko liftback, ale także wersje kombi i sedan Avensisa.

W porównaniu do sedana, Liftback oferował lepszy dostęp do bagażnika dzięki dodatkowej klapie. Wymiary zewnętrzne pozostały identyczne.

Estetycznie, Toyota Avensis zyskała bardziej wyrazisty design, z nowym przednim zderzakiem, dynamiczną sylwetką z wyraźnymi pionowymi liniami na maski, nową kratką chłodnicy i całkowicie przemyślanymi reflektorami.

Na rok 2007, nowy Avensis został wyposażony w kierunkowskazy LED umieszczone w zewnętrznych lusterkach, co dodało mu bardziej luksusowego charakteru. Lusterka boczne były teraz większe, co poprawiło widoczność.

Klienci mieli do wyboru pięć nowych kolorów nadwozia: Szary Popielaty, Czerwony Brokat, Brąz Sztormowy, Zielony Jodłowy oraz Niebieski Pacyficzny.

Nowa jednostka wysokoprężna wprowadzona w 2007 roku to silnik 2.0 D4D, który rozwijał moc 125 KM, oferując doskonałą moc przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa. Bliższy środowisku niż jego poprzednicy, nowy silnik charakteryzował się niską emisją CO2 wynoszącą 146 g/km.

Dostępne były również mocniejsze jednostki, z najwyższej półki D-4D 180, która rozwijała moc 177 KM.

Avensis to flagowy model Toyoty w Europie, który odzwierciedla najwyższą jakość, niezbędną do zdobycia takiego statusu.

Zaprojektowany i zbudowany w Europie, Avensis doskonale ucieleśnia wszystkie kluczowe elementy DNA Toyoty – innowację, przyjemność z jazdy, design i doskonałą jakość.

Obecna generacja Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku i od razu została doceniona jako model, który ustanawia nowe standardy w segmencie aut klasy średniej pod względem wyrafinowanej jakości i niezawodności.

Zewnętrzny styl, zaprojektowany w europejskim studiu designu ED2 na Lazurowym Wybrzeżu we Francji, ma ponadczasową urodę, jednocześnie przekazując wrażenie siły i dynamicznych osiągów. Wrażenie to zostało dodatkowo wzmocnione przez zmiany stylizacji i designu wprowadzone w 2007 roku.

Toyota Avensis jest także produkowana w Europie. Samochód powstaje w zakładzie Toyota Manufacturing UK w Burnaston, niedaleko Derby w Wielkiej Brytanii.

Większość silników w ofercie jest również europejskich. Wszystkie silniki wysokoprężne są produkowane w nowej fabryce Toyota Motor Industries Poland, a bestsellery spośród silników benzynowych (1.6 i 1.8 VVT-i) pochodzą z TMUK, Deeside w północnej Walii.

Sportowy, dynamiczny styl

Kluczowymi słowami dla aktualnego modelu pod względem zewnętrznego designu, stworzonego w ED2 w Europie, były nowoczesność, dynamizm i wyrafinowanie. Toyota Avensis została zaprojektowana z myślą o ponadczasowej urodzie, jednocześnie przekazując wrażenie siły i dynamicznych osiągów.

Model z 2007 roku rozwija te cechy poprzez szereg subtelnych zmian w stylizacji, które podkreślają sportowy i premium charakter samochodu. Te ulepszenia stylizacyjne nadają nowy ton dla zewnętrznego i wewnętrznego designu pojazdu.

Jednocześnie, wyrafinowanie i postrzegana jakość gamy Avensis zostały poprawione dzięki serii usprawnień w otoczeniu kierowcy, w tym w panelu przyrządów, ergonomii nawigacji i drobnych elementach sterujących.

Model z 2007 roku ma mocniejszy i bardziej emocjonalny design zewnętrzny, co nadaje mu sportowy wygląd i czyni go bardziej rozpoznawalnym na drodze. Jego rola jako flagowego modelu w gamie Toyoty jest wyraźna dzięki silnej tożsamości marki i odważnemu stylowi frontowemu.

Stylizacja przedniego zderzaka jest całkowicie nowa, zgodna z jednolitym stylem podstawowych modeli Toyoty. Został zaprojektowany, aby stworzyć wrażenie premium, jednocześnie podkreślając sportowy i dynamiczny charakter gamy.

Mocne, pionowe linie charakterystyczne spływają z maski i rozciągają się poziomo wzdłuż dolnej krawędzi zderzaka. Dzielą one centralną i boczne sekcje przedniego zderzaka, tworząc dynamiczny kształt.

Nowy grill chłodnicy został zaprojektowany w oparciu o podwójny wklęsły motyw, który nadaje mu wyraźną tożsamość Toyoty i ma chromowaną ramkę, aby wzmocnić wrażenie premium.

Nowa konstrukcja reflektorów wyraźnie podkreśla sportowy charakter Avensis z 2007 roku z podwójnymi cylindrycznymi lampami dla świateł mijania i drogowych, reflektorami o aluminiowej fakturze i przyciemnionym wykończeniu ze szkła.

Ten sportowy wygląd jest kontynuowany w tylnej części Avensis z 2007 roku z nową lampą kombinacyjną, w której cylindryczna część zewnętrznej soczewki jest przezroczysta, a inne elementy są w kolorze różowo-czerwonym, co tworzy wysoki kontrast projektowy. Pokrywa lampy przyjmuje wzór z pionowymi paskami, aby podkreślić wrażenie głębi.

Dbałość o szczegóły i bardziej premium odczucie są osiągane dzięki zastosowaniu diod LED w kierunkowskazach zamontowanych w zewnętrznych lusterkach. Same lusterka zostały powiększone, aby poprawić widoczność do tyłu i bezpieczeństwo.

W modelu Avensis z 2007 roku pojawiają się pięć nowych kolorów. Są to: Szary Popielaty, Czerwony Brokat, Brąz Sztormowy, Zieleń Jodłowa i Niebieski Pacyficzny.

Premium wykończenie wnętrza

Model Avensis z 2007 roku oferuje nowy kolor i wykończenie wnętrza, jeszcze wyższą postrzeganą jakość oraz nową ergonomię systemu nawigacji, przełączników kierownicy i panelu przyrządów.

Chociaż ciemnoszare wnętrze cieszyło się ogromną popularnością wśród klientów i zostało zachowane, stworzono świeże dwu-tonowe wnętrze z ciemnoszarym i beżowym, które nadaje lżejszą atmosferę. To będzie atrakcyjne dla klientów, którzy preferują bardziej nowoczesne odczucie.

Jednocześnie tkaniny wykończenia wnętrza zostały ulepszone o mały kontrastujący wzór, aby odzwierciedlały bardziej nowoczesną, premium atmosferę.

Zmiany w wykończeniu wnętrza są dodatkowo podkreślone nowym dekoracyjnym wykończeniem panelu przyrządów i konsoli, które ma efekt drewna w kontrastującym zestawieniu z jaśniejszymi kolorami wnętrza lub nowoczesnym, metalicznym wykończeniem.

Podwyższone poziomy wyposażenia

Premium jakość poziomów wyposażenia była zawsze cechą Toyoty Avensis, a ta strategia jest dalej rozwijana w modelu z 2007 roku.

Czujniki zmierzchu i deszczu będą standardowym wyposażeniem w średnich wersjach, a standardowy sprzęt audio z nawigacją krok po kroku (opcja) został również ulepszony. Teraz wykorzystuje wzmacniacz o mocy 4×40 W z odtwarzaczem, który może odtwarzać pliki MP3 i WMA oraz wyświetlać tekst CD, taki jak informacje o utworze i wykonawcy.

Wysokiej jakości dźwięk audio uzyskuje się dzięki Procesorowi Cyfrowemu (DSP) i Automatycznemu Poziomowemu Wyrównywaczowi Dźwięku (ASL), który automatycznie kontroluje głośność dźwięku i charakterystyki częstotliwościowe, szacując poziom hałasu na podstawie prędkości pojazdu.

Gdy zainstalowana jest opcjonalna nawigacja z mapami, pilot zdalnego sterowania jest teraz wbudowany w konsolę centralną, co pozwala na lepszą ergonomię i łatwiejsze sterowanie wieloma funkcjami.

Trzy różne style nadwozia

Toyota Avensis z 2007 roku będzie oferowana w tej samej gamie stylów nadwozia co obecny model: Sedan, Wagon i Liftback.

Mimo że wymiary wnętrza Avensis z 2007 roku pozostają niezmienione w porównaniu do obecnego modelu, nowy, bardziej dynamiczny styl przedni spowodował dodatkowe 15 mm długości.

Całkowita długość modeli Sedan i Liftback wynosi 4,645 mm, a Wagon ma 4,715 mm.

Nowy D-4D 125

Nowy silnik D-4D 125 o pojemności 2.0 litra to ważny krok w rozwoju nowej generacji silników wysokoprężnych Toyoty. Nowy silnik dzieli wiele zaawansowanej technologii z jednostkami D-4D o pojemności 2.2 litra, z których został opracowany, i zapewnia doskonałą moc oraz oszczędność paliwa, aby zaspokoić potrzeby klientów w zakresie wyrafinowanej wydajności jazdy.

Zainstalowany w Avensisie z 2007 roku, D-4D 125 osiągnie najlepszą w swojej klasie wydajność z altamente konkurencyjnymi, niskimi emisjami CO2 wynoszącymi 146 g/km (cykl mieszany). Silnik rozwija moc 93 kW (126 DIN hp) i 300 Nm momentu obrotowego, z płaską charakterystyką momentu obrotowego od około 2000 rpm do 2800 rpm. Moc silnika została zwiększona o 9%, a maksymalny moment obrotowy wzrósł o 7% w porównaniu do poprzedniego modelu 2.0-litra D-4D 116 DIN hp.

Z sześciobiegową manualną skrzynią biegów jako standard, maksymalna prędkość Avensisa D-4D 125 wyniesie 200 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmie 10.6 sekundy. W średnim zakresie przyspieszenie z 80-120 km/h zajmuje 12.0 sekundy.

To umieszcza Avensisa D-4D 125 w sercu europejskiego rynku samochodów wysokoprężnych klasy średniej, a nowy silnik, podobnie jak samochód, został opracowany i skalibrowany w Europie. Będzie produkowany w Toyota Motor Industries Poland (TMIP) obok pozostałych modeli D-4D.

Mocny D-4D 180 Clean Power

Na szczycie gamy Avensisa z 2007 roku znajdzie się silnik D-4D 180 Clean Power, który pozwala Avensisie naprawdę wykazać się wyrafinowaną wydajnością jazdy i stawić czoła utartym modelom w sektorze premium klasy średniej. Unikalne połączenie niskiego ciśnienia sprężania i wysokociśnieniowego turbodoładowania generuje niezwykłą moc i efektywność silnika.

D-4D 180 plasuje Avensisa z 2007 roku w gronie najpotężniejszych samochodów wysokoprężnych w segmencie klasy średniej z mocą 130 kW (177 DIN hp) przy 3600 rpm i niesamowicie płaską charakterystyką momentu obrotowego wynoszącą 400 Nm w zakresie obrotów silnika od 2000 do 2600 rpm.

Z sześciobiegową manualną skrzynią biegów, Avensis osiąga prędkość 220 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 8.6 sekundy, zapewniając znakomitą przyspieszenie w średnim zakresie biegów, co pozwala na bezpieczne i przyjemne osiągi w warunkach rzeczywistych. Co więcej, Avensis D-4D 180 ma łączne zużycie paliwa wynoszące jedynie 6.1 l/100 km, co czyni go średnio o 20% bardziej oszczędnym w porównaniu do przeciętnych samochodów wysokoprężnych o podobnej mocy.

D-4D 180 jest nie tylko mocny, ale także czysty – dzięki zaawansowanej i unikalnej technologii kontrolowania emisji Toyota D-CAT, która jednocześnie redukuje emisje NOx i cząstek stałych. Technologia ta pozwala silnikowi łatwo spełniać normy emisji EURO IV, znacznie redukując węglowodory (HC) + tlenki azotu (NOx), tlenek węgla (CO) oraz cząstki stałe (PM).

Rzeczywiście, dzięki technologii D-CAT (Diesel Clean Advanced Technology), silnik D-4D 180 Clean Power szczyci się najmniejszymi połączonymi emisjami NOx i PM wśród silników wysokoprężnych w swoim segmencie. Co najważniejsze, w przeciwieństwie do większości filtrów cząstek dostępnych na rynku, DPNR jest bezobsługowy i nie wymaga wymiany żadnych komponentów.

Technologia wtrysku piezoelektrycznego umożliwia szybszy i bardziej precyzyjny wtrysk paliwa podczas cyklu spalania. Działając przy ciśnieniach do 1800 bar, system wspólnej szyny piezoelektrycznej Toyoty może dostarczyć pięć wtrysków paliwa na cykl, co prowadzi do większej efektywności i mniejszego hałasu silnika dzięki mniejszemu wpływowi spalania.

Silnik został także wyposażony w ceramiczne świece żarowe. Ich zdolność do wytrzymywania znacznie wyższych temperatur pozwala ceramice Toyoty utrzymać te same wskaźniki efektywności przez znacznie dłuższy czas niż konwencjonalne metalowe świece żarowe.

Ponadto ceramiczne świece żarowe są w stanie szybciej osiągnąć idealną temperaturę niż metalowe. To prowadzi do szybszego rozruchu na zimno w niższej temperaturze powietrza.

D-4D 150

Toyota Avensis D-4D 150 z 2007 roku ma na celu zaoferowanie klientom dobrze zrównoważonej propozycji mocy i oszczędności. Dzieli 85% komponentów z wersją 177 DIN hp.

Ten silnik znajduje się między nowym D-4D 125 a D-4D 180, reprezentując tym samym Avensisa z 2007 roku w średnim zakresie mocy segmentu samochodów wysokoprężnych klasy średniej. Mocną stroną D-4D 150 jest szeroki zakres momentu obrotowego – dostarcza 310 Nm między 2000 a 3200 rpm.

Korzyść z tego wykresu momentu obrotowego to niespotykany poziom łatwej wydajności. W większości warunków jazdy kierowca może korzystać z maksymalnego momentu obrotowego, co przekłada się na najwyższą efektywność (więcej wydajności przy mniejszym zużyciu paliwa) lub możliwość pokonywania stromych podjazdów bez dodatkowego wciśnięcia pedału gazu.

Moc wyjściowa z D-4D 150 wynosi 110 kW (150 DIN hp) i osiąga maksymalną prędkość 210 km/h. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 9.3 sekundy.

Podobnie jak inne silniki wysokoprężne w gamie Avensisa z 2007 roku, D-4D 150 korzysta z całkowicie aluminiowej konstrukcji i niskiego ciśnienia sprężania (16.8:1), co pomaga osiągnąć wyższą efektywność przy niższym poziomie hałasu i wibracji.

System wtrysku typu common-rail ma maksymalne ciśnienie wtrysku wynoszące około 1700 bar.

Silniki VVT-i

Dwa silniki benzynowe, 1.6 i 1.8-litrowy, są już dobrze znane w gamie modeli Toyoty i oferują doskonałą równowagę między dynamicznymi osiągami a wyjątkową oszczędnością paliwa. Technologia VVT-i Toyoty (Variable Valve Timing – inteligentne) jest uznawana za dostarczającą zwiększone przyspieszenie w średnim zakresie obrotów i moment obrotowy przy zmniejszonym zużyciu paliwa.

Oba silniki spełniają normy emisji Euro IV, a ulepszone niskie emisje osiągnięto poprzez umieszczenie katalizatora bezpośrednio za kolektorem wydechowym, co redukuje emisje podczas zimnego rozruchu.

Silniki 1.6 i 1.8-litrowe VVT-i pochodzą z Europy i są produkowane w zakładzie Toyota Motor UK w Deeside.

Silnik 1.6-litrowy VVT-i generuje moc 81 kW (110 DIN hp) przy 6000 rpm i ma maksymalny moment obrotowy wynoszący 150 Nm przy 3800 rpm. Umożliwia to Avensisie z 2007 roku osiągnięcie maksymalnej prędkości 195 km/h i przyspieszenie do 100 km/h z miejsca w 12.0 sekundy (12.2 s dla wersji Wagon).

Zużycie paliwa w europejskim cyklu mieszanym wynosi 7.2 litra/100km, a emisje CO2 wynoszą 172 g/km (173 dla wersji Wagon).

Silnik 1.8-litrowy VVT-i jest najlepiej sprzedającym się silnikiem benzynowym w ofercie, rozwija moc 95 kW (129 DIN hp) przy 6000 rpm i ma maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 4200 rpm. Umożliwia Avensisie z 2007 roku osiągnięcie maksymalnej prędkości 200 km/h (195 km/h: A/T) przy manualnej skrzyni biegów oraz przyspieszenie do 100 km/h z miejsca w 10.3 sekundy (10.5 s. Wagon), ponownie z manualną skrzynią biegów.

Zużycie paliwa w europejskim cyklu mieszanym wynosi 7.2 litra/100km, a emisje CO2 wynoszą 171 g/km (172 dla wersji Wagon) przy manualnej skrzyni biegów.

Bezpośredni wtrysk 2.0-litra

Silnik benzynowy o pojemności 2.0-litrowej z bezpośrednim wtryskiem to najnowsza pochodna nowoczesnej jednostki silnikowej z bezpośrednim wtryskiem, dostępnej w obecnej ofercie modeli.

Jednostka sterująca silnikiem (ECU) oferuje niskie poziomy emisji (przy zredukowanych NOx) z poprawioną wydajnością i doskonałym przyspieszeniem, dzięki bardzo precyzyjnemu dozowaniu paliwa i efektywnemu spalaniu z bezpośrednim wtryskiem. Dalsze ulepszenia w silniku 2.0-litrowym z bezpośrednim wtryskiem obejmują katalizator podpodłogowy oraz ECU silnika, który opóźnia zapłon w zimnym rozruchu, aby szybciej nagrzać katalizator.

Silnik 2.0-litrowy z bezpośrednim wtryskiem w Avensisie z 2007 roku zapewnia sportową jazdę, szczególnie biorąc pod uwagę najnowsze ulepszenia zawieszenia i układu kierowniczego. Rozwija moc 108 kW (147 DIN hp) przy 5700 rpm i ma maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 4000 rpm. Umożliwia Avensisie z 2007 roku osiągnięcie maksymalnej prędkości 210 km/h (205 km/h: A/T) oraz przyspieszenie do 100 km/h w 9.4 sekundy (9.6 s: Wagon).

Dzięki zaawansowanej technologii, Avensis z 2.0-litrowym bezpośrednim wtryskiem jest niezwykle oszczędny, osiągając 8.1 litra/100km w europejskim cyklu mieszanym z emisjami CO2 wynoszącymi 191 g/km (193 dla Wagon) przy manualnej skrzyni biegów.

Mocny 2.4-litrowy bezpośredni wtrysk

Najnowszym dodatkiem do gamy silników benzynowych Avensisa jest pionierska jednostka benzynowa o pojemności 2.4 litra, z bezpośrednim wtryskiem.

Silnik oparty jest na jednostce 2.4 litra VVT-i z modelu Previa, w której wprowadzono m.in. nową głowicę silnika, aby umożliwić wtrysk paliwa bezpośrednio do cylindra. Z mocą 120 kW (163 DIN hp) przy 5800 rpm oraz solidnym momentem obrotowym 230 Nm już przy 3800 rpm, przyjemność z jazdy i osiągi są znakomite. Avensis z bezpośrednim wtryskiem 2.4 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9.1 sekundy (wagon: 9.3 s.) i osiąga maksymalną prędkość 220 km/h.

Jednocześnie technologia bezpośredniego wtrysku oferuje doskonałą oszczędność paliwa dzięki zaawansowanym systemom sterowania. Łączne zużycie paliwa dla Avensisa z 2007 roku wynosi 9.5 l/100km (9.6 dla Wagon) z emisjami CO2 wynoszącymi 227 g/km (wagon: 228).

Silnik 2.4-litrowy z bezpośrednim wtryskiem to jednostka wysokotechnologiczna, która może się pochwalić najwyższym ciśnieniem wtrysku (między 8 a 13 Mpa) spośród wszystkich jednostek benzynowych z bezpośrednim wtryskiem, które kiedykolwiek wprowadzono na rynek. Tak wysokie ciśnienie, które przyczynia się do poprawy wydajności i lepszej oszczędności paliwa, osiągnięto bez niekorzystnego wpływu na poziom hałasu.

Toyota opracowała całkowicie nową pokrywę silnika, która zapewnia, że poziomy hałasu i ogólne pomiary wibracji w silniku 2.4 litra z bezpośrednim wtryskiem są zgodne z wysoką jakością Avensisa z 2007 roku. Nowa podwójna wałek równoważący, zamontowana poniżej wału korbowego w specjalnej obudowie, przyczynia się do poprawy gładkości pracy przy niskim poziomie hałasu i wibracji.

Avensis 2.4 z bezpośrednim wtryskiem dostępny jest wyłącznie z elektronicznie sterowaną pięciobiegową automatyczną skrzynią biegów, która zapewnia płynne i bezproblemowe zmiany biegów, przyczyniając się do imponujących poziomów wyrafinowania we wszystkich trybach jazdy.

1.8L VVT-i 4AT FWD (129 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1794 Cm3
Moc95 Kw @ 6000 Rpm
129 Hp @ 6000 Rpm
127 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy125 Lb-Ft @ 4200 Rpm
170 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55R16
Długość182.7 In (4641 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.3 In (1481 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.8/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2822 Lbs (1280 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4012 Lbs (1820 Kg)
Spalanie miasto22.8 Mpg Us (10.3 L/100Km)
Spalanie trasa37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Średnie spalanie30.5 Mpg Us (7.7 L/100Km)
Emisja CO2187 G/Km

1.8L VVT-i 5MT FWD (129 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1794 Cm3
Moc95 Kw @ 6000 Rpm
129 Hp @ 6000 Rpm
127 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy125 Lb-Ft @ 4200 Rpm
170 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna124.3 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55R16
Długość182.7 In (4641 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.3 In (1481 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.8/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2777.8 Lbs (1260 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4012.4 Lbs (1820 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Średnie spalanie32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Emisja CO2171 G/Km

2.0L VVT-i 4AT FWD (147 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc108 Kw @ 5700 Rpm
147 Hp @ 5700 Rpm
145 Bhp @ 5700 Rpm
Moment obrotowy145 Lb-Ft @ 4000 Rpm
196 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna127 Mph (204 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/45R17
Długość182.7 In (4641 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.3 In (1481 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.8/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2976 Lbs (1350 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4178 Lbs (1895 Kg)
Spalanie miasto18.4 Mpg Us (12.8 L/100Km)
Spalanie trasa32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)
Średnie spalanie25.6 Mpg Us (9.2 L/100Km)
Emisja CO2221 G/Km

2.0L VVT-i 5MT FWD (147 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc108 Kw @ 5700 Rpm
147 Hp @ 5700 Rpm
145 Bhp @ 5700 Rpm
Moment obrotowy145 Lb-Ft @ 4000 Rpm
196 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna130.5 Mph (210 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/45R17
Długość182.7 In (4641 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.3 In (1481 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.8/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna2910.1 Lbs (1320 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4177.8 Lbs (1895 Kg)
Spalanie miasto22.2 Mpg Us (10.6 L/100Km)
Spalanie trasa35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Średnie spalanie29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Emisja CO2191 G/Km

2.0L D-4D 6MT FWD (126 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc93 Kw @ 3600 Rpm
126 Hp @ 3600 Rpm
125 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 2000 Rpm
300 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna124.3 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55R16
Długość182.7 In (4641 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.3 In (1481 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.8/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna3119.5 Lbs (1415 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4343.1 Lbs (1970 Kg)
Spalanie miasto33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Spalanie trasa51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Średnie spalanie42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Emisja CO2146 G/Km

2.2L D-4D 5MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2231 Cm3
Moc110.3 Kw @ 3600 Rpm
150 Hp @ 3600 Rpm
148 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy229 Lb-Ft @ 2000 Rpm
310 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55R16
Długość182.7 In (4641 Mm)
Szerokość69.3 In (1760 Mm)
Wysokość58.3 In (1481 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.8/59.8 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika18.4 Cuft (521 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna3153 Lbs (1430 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4343 Lbs (1970 Kg)
Spalanie miasto30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2156 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.