TOYOTA Avensis Liftback 2009-2011

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

TOYOTA Avensis Liftback 2009-2011

Przejdź do galerii zdjęćTOYOTA Avensis Liftback 2009-2011

Trzecia generacja modelu Avensis zadebiutowała na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 2008 roku i była dostępna w trzech wersjach nadwozia: sedan, liftback oraz kombi.

Wersja liftback była wprowadzona na rynek, aby bezpośrednio konkurować z Fordem Mondeo oraz Oplem/Vauxhallem Vectrą. Tego typu nadwozie oferowało lepszą przestronność bagażnika, ale bardziej przypominało sedan niż kombi.

Design przodu był taki sam we wszystkich trzech wariantach Avensisa. Duże reflektory rozciągały się na boki, na błotnikach. Nie różniło się to znacznie od poprzedniej generacji Avensisa, a prawdę mówiąc, wygląd nie był kluczowym elementem dla największego sedana Toyoty w Europie.

Wnętrze było praktycznie takie samo jak w modelu z 2007 roku, z pewnymi różnicami w systemach multimedialnych i bezpieczeństwa. Czujniki deszczu i światła były dostępne od średniego poziomu wyposażenia. Standardowy system audio wykorzystywał wzmacniacz 4x40W i mógł odtwarzać pliki MP3 oraz WMA. Aby poprawić jakość dźwięku, zastosowano Procesor Dźwięku Cyfrowego (DSP) oraz automatyczne poziomowanie głośności, które dostosowywało ją w zależności od hałasu związanego z prędkością pojazdu.

W 2009 roku do gamy Avensisa wprowadzono nowy silnik. D-4D 125 został zaprezentowany dla lepszej efektywności paliwowej. Standardowo był współpracowany z 6-biegową skrzynią manualną.

Avensis to flagowy model Toyoty w Europie, który odzwierciedla doskonałą jakość niezbędną do osiągnięcia takiego statusu.

Zaprojektowany i wyprodukowany w Europie, Avensis w pełni oddaje kluczowe elementy DNA Toyoty – innowację, przyjemność z jazdy, design oraz doskonałą jakość.

Obecna generacja Toyoty Avensis zadebiutowała w 2003 roku i natychmiast została uznana za model, który ustanowił nowe standardy w segmencie samochodów średniej klasy pod względem wyrafinowanej jakości i niezawodności.

Zewnętrzny styl zaprojektowano w Europie w ED2, zaawansowanym studiu projektowym Toyoty na Lazurowym Wybrzeżu we Francji. Charakteryzuje się ponadczasowym pięknem, jednocześnie oddając siłę i dynamiczne osiągi. Wrażenie to zostało dodatkowo wzmocnione przez zmiany w stylizacji i designie wprowadzone w 2007 roku.

Toyota Avensis jest również produkowana w Europie. Samochód jest wytwarzany w zakładzie Toyota Manufacturing UK w Burnaston, niedaleko Derby w Wielkiej Brytanii.

Większość silników w ofercie również pochodzi z Europy. Wszystkie silniki wysokoprężne produkowane są w nowej fabryce Toyota Motor Industries w Polsce, podczas gdy najlepiej sprzedające się silniki benzynowe (1.6 oraz 1.8 VVT-i) pochodzą z TMUK, Deeside w północnej Walii.

Bardziej sportowy, dynamiczny styl

Kluczowe słowa opisujące obecny design zewnętrzny modelu, stworzone w ED2 w Europie, to nowoczesność, dynamizm i wyrafinowanie. Toyota Avensis została zaprojektowana tak, aby łączyć ponadczasowe piękno z siłą i dynamicznymi osiągami.

Model z 2007 roku rozwija te cechy, wprowadzając szereg subtelnych zmian w stylizacji, które podkreślają sportowy i premium charakter samochodu. Te ulepszenia stylizacji nadają nowy ton zarówno zewnętrznemu, jak i wnętrzu pojazdu.

Jednocześnie wyrafinowanie i postrzegana jakość gamy Avensis została poprawiona dzięki szeregowi udoskonaleń w otoczeniu kierowcy, w tym panelu przyrządów, ergonomii nawigacji oraz drobnych kontrolkach.

Avensis z 2007 roku ma silniejszy i bardziej emocjonalny design zewnętrzny, który nadaje samochodowi bardziej sportowy charakter i czyni go bardziej rozpoznawalnym na drodze. Jego rola jako flagowego modelu w gamie Toyoty jest widoczna dzięki mocnej tożsamości marki oraz odważnej stylizacji przedniej części.

Stylizacja przedniego zderzaka jest zupełnie nowa, podążając za spójnym designem podstawowych modeli Toyoty. Zaprojektowano go w taki sposób, aby tworzył wizerunek premium, jednocześnie podkreślając sportowy i dynamiczny charakter gamy.

Wyraźne pionowe linie charakterystyczne płyną od maski, a następnie rozciągają się poziomo wzdłuż dolnej krawędzi zderzaka. Dzielą one centralną i boczne sekcje przedniego zderzaka, tworząc dynamiczny kształt.

Nowy grill chłodnicy zaprojektowano w stylu podwójnego wklęsłego kształtu, co nadaje mu wyraźną tożsamość Toyoty, a chromowana ramka podkreśla wizerunek premium.

Nowy projekt reflektorów wyraźnie podkreśla sportowy charakter Avensis z 2007 roku, wyposażony w podwójne cylindryczne lampy do świateł drogowych i mijania, reflektory z teksturą aluminium oraz przyciemniane szkło.

Sportowy wygląd jest kontynuowany w tylnej części Avensis z 2007 roku z nową lampą kombinowaną, gdzie cylindryczna część zewnętrznej soczewki jest przezroczysta, a inne części zmieniają kolor na różowo-czerwony, tworząc wysoki kontrast w designie. Osłona lampy przyjmuje pionowy wzór, aby podkreślić głębię.

Zwrócenie uwagi na szczegóły i bardziej premium odczucie uzyskano przez wprowadzenie LED-owych kierunkowskazów zamontowanych w zewnętrznych lusterkach. Lustro samo w sobie zostało powiększone, aby poprawić widoczność z tyłu i bezpieczeństwo.

W Avensis z 2007 roku wprowadzono pięć nowych kolorów: szary popielaty, czerwony brokatowy, brąz sztormowy, zielony jodłowy oraz niebieski pacyficzny.

Premium wykończenie wnętrza

Avensis z 2007 roku oferuje nowy kolor wnętrza i wykończenia, jeszcze wyższą postrzeganą jakość oraz nową ergonomię dla systemu nawigacji, przycisków na kole kierownicy oraz panelu przyrządów.

Chociaż ciemnoszare wnętrze okazało się niezwykle popularne wśród klientów i zostało zachowane, stworzono świeże, dwukolorowe wnętrze w odcieniach ciemnoszarym i greige, co nadaje jaśniejszą atmosferę. To z pewnością przyciągnie klientów, którzy preferują nowoczesny wystrój.

Jednocześnie materiały wykończeniowe wnętrza zostały ulepszone o mały kontrastujący wzór, aby odzwierciedlić bardziej nowoczesną, premium atmosferę.

Zmiany w wykończeniu wnętrza są dodatkowo podkreślone przez nowy dekoracyjny element na panelu przyrządów i konsoli, który ma efekt drewna dla kontrastu z jaśniejszymi kolorami wnętrza lub bardziej nowoczesną, metaliczną teksturę.

Ulepszony poziom wyposażenia

Premium jakość wyposażenia zawsze była cechą Toyoty Avensis, a strategia ta została jeszcze bardziej rozwinięta w modelu z 2007 roku.

Czujniki zmierzchu i deszczu będą standardem w średnich specyfikacjach, a audio standardowe, z nawigacją krok po kroku (opcjonalnie), również zostało ulepszone. Teraz wykorzystuje wzmacniacz o mocy 4x40W oraz jednostkę centralną, która może odtwarzać pliki MP3 i WMA oraz wyświetlać tekst CD, taki jak szczegóły utworów i artyści.

Wysokiej jakości dźwięk audio uzyskuje się dzięki procesorowi sygnałowemu (DSP) i automatycznemu dostosowywaniu poziomu dźwięku (ASL), które automatycznie kontroluje głośność dźwięku i charakterystyki częstotliwościowe, szacując poziom hałasu na podstawie prędkości pojazdu.

W przypadku zainstalowanej opcjonalnej nawigacji z mapą, pilot zdalnego sterowania jest teraz wbudowany w konsolę centralną, co umożliwia lepszą ergonomię i łatwiejszą kontrolę wielu funkcji.

Trzy odrębne nadwozia

Toyota Avensis z 2007 roku będzie oferowana w tej samej gamie nadwozi, co obecny model: sedan, kombi i liftback.

Chociaż wymiary wnętrza Avensis z 2007 roku pozostaną niezmienione w porównaniu do obecnego modelu, nowa, bardziej dynamiczna stylizacja przednia spowodowała wydłużenie o dodatkowe 15 mm.

Całkowita długość modeli sedan i liftback wynosi 4,645 mm, a kombi 4,715 mm.

Całkowicie nowy D-4D 125

Całkowicie nowy silnik D-4D 125 o pojemności 2.0 litra jest ważnym krokiem w ewolucji nowej generacji silników wysokoprężnych Toyoty. Nowy silnik dzieli wiele zaawansowanej technologii z jednostkami D-4D o pojemności 2.2 litra, od których został wyprowadzony, i oferuje doskonałą moc i ekonomię paliwową, aby zaspokoić oczekiwania klientów dotyczące wyrafinowanych osiągów jazdy.

Zainstalowany w Avensis z 2007 roku, D-4D 125 osiągnie najlepsze wyniki w swojej klasie, z wysoce konkurencyjnymi, niskimi emisjami CO2 wynoszącymi 146 g/km (cykl mieszany). Silnik rozwija moc 93 kW (126 DIN hp) i 300 Nm momentu obrotowego, z płaskim przebiegiem momentu obrotowego od około 2000 rpm do 2800 rpm. Moc silnika wzrosła o 9%, a maksymalny moment obrotowy o 7% w porównaniu do poprzedniego silnika 2.0-litra D-4D 116 DIN hp.

Z sześciobiegową manualną skrzynią biegów w standardzie, maksymalna prędkość Avensis D-4D 125 wynosi 200 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmie 10.6 sekundy. W zakresie średnim przyspieszenie z 80 do 120 km/h zajmuje 12.0 sekund.

To umieszcza Avensis D-4D 125 w sercu europejskiego rynku samochodów wysokoprężnych klasy średniej, a nowy silnik został opracowany i skalibrowany w Europie. Będzie produkowany w Toyota Motor Industries Poland (TMIP) obok reszty gamy D-4D.

Mocny D-4D 180 Clean Power

Na szczycie gamy Avensis z 2007 roku znajdzie się silnik D-4D 180 Clean Power, który pozwoli Avensis w pełni zademonstrować swoje wyrafinowane osiągi jazdy i stawić czoła ugruntowanym modelom w premium segmencie średniej klasy. Unikalne połączenie niskiego współczynnika sprężania i turbosprężarki o dużym ciśnieniu generuje niezwykłe osiągi i efektywność silnika.

D-4D 180 lokuje Avensis z 2007 roku wśród najsilniejszych samochodów wysokoprężnych w segmencie średniej klasy z mocą 130 kW (177 DIN hp) przy 3600 rpm i niezwykle płaskim wykresem momentu obrotowego wynoszącym 400 Nm w zakresie obrotów silnika od 2000 do 2600 rpm.

W połączeniu z sześciobiegową manualną skrzynią biegów, Avensis osiąga prędkość 220 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 8.6 sekundy, oferując jednocześnie doskonałe przyspieszenie w średnim zakresie biegów, dla bezpiecznych i przyjemnych osiągów w rzeczywistych warunkach drogowych. Co więcej, Avensis D-4D 180 ma łączną konsumpcję paliwa wynoszącą zaledwie 6.1 l/100 km, co czyni go średnio o 20% bardziej oszczędnym niż konkurencyjne silniki wysokoprężne o podobnej mocy.

D-4D 180 jest nie tylko mocny, ale i czysty – dzięki zaawansowanej i unikalnej technologii kontroli emisji Toyota D-CAT, która jednocześnie redukuje emisję NOx i cząstek stałych. Technologia ta pozwala silnikowi łatwo przejść normy emisji EURO IV, znacznie obniżając emisję węglowodorów (HC) + tlenków azotu (NOx), tlenku węgla (CO) i cząstek stałych (PM).

Dzięki technologii D-CAT (Diesel Clean Advanced Technology), silnik D-4D 180 Clean Power charakteryzuje się najmniejszymi łącznymi emisjami NOx i PM spośród silników wysokoprężnych w swoim segmencie. Co najważniejsze, w przeciwieństwie do większości filtrów cząstek stałych dostępnych na rynku, DPNR nie wymaga konserwacji ani wymiany komponentów.

Technologia wtrysku piezoelektrycznego pozwala na szybszy i bardziej precyzyjny wtrysk paliwa podczas cyklu spalania. Przy ciśnieniu sięgającym 1800 bar, piezoelektryczny system common rail Toyoty może dostarczać pięć wtrysków paliwa na cykl, co skutkuje większą efektywnością i redukcją hałasu silnika poprzez mniejsze wstrząsy spalania.

Silnik został również wyposażony w ceramiczne świece żarowe. Ich wysoka odporność na temperatury umożliwia utrzymanie tych samych wskaźników efektywności przez znacznie dłuższy okres niż konwencjonalne świece żarowe metalowe.

Dodatkowo ceramiczne świece żarowe osiągają idealną temperaturę szybciej niż metalowe. To prowadzi do szybszego uruchamiania silnika w niskich temperaturach powietrza.

D-4D 150

Avensis D-4D 150 z 2007 roku ma na celu zaoferowanie klientom dobrze zbalansowanej propozycji mocy i oszczędności. Dzieli 85% komponentów z wersją 177 DIN hp.

Silnik ten znajduje się pomiędzy nowym D-4D 125 a D-4D 180, co sprawia, że reprezentuje Avensis z 2007 roku w średnim zakresie mocy segmentu wysokoprężnego. Mocną stroną D-4D 150 jest szeroki zakres momentu obrotowego – dostarcza 310 Nm w zakresie od 2000 do 3200 rpm.

Korzyść płynąca z tego krzywej momentu obrotowego to niezrównany poziom wydajności. W większości warunków jazdy kierowca może wykorzystać maksymalny moment obrotowy, co przekłada się na najwyższą efektywność (więcej wydajności przy niższym zużyciu paliwa) lub możliwość pokonywania stromych wzniesień bez dodatkowego nacisku na pedał gazu.

Moc D-4D 150 wynosi 110 kW (150 DIN hp), a maksymalna prędkość wynosi 210 km/h. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 9.3 sekundy.

Podobnie jak inne silniki wysokoprężne w gamie Avensis z 2007 roku, D-4D 150 korzysta z budowy w całości z aluminium i niskiego współczynnika sprężania (16.8:1), co pomaga osiągnąć wyższą wydajność przy niższych poziomach hałasu i wibracji.

System wtrysku common rail ma maksymalne ciśnienie wtrysku wynoszące około 1700 bar.

Silniki VVT-i

Dwa silniki benzynowe, 1.6 i 1.8 litra, są już dobrze rozpoznawane w gamie modeli Toyoty i oferują doskonałą równowagę między dynamicznymi osiągami a wyjątkowym zużyciem paliwa. Technologia VVT-i Toyoty (zmienne timowanie zaworów – inteligentne) jest dobrze znana z dostarczania zwiększonego przyspieszenia w średnim zakresie obrotów oraz momentu obrotowego przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.

Oba silniki spełniają normy emisji Euro IV, a poprawione niskie emisje osiągnięto, umieszczając katalizator bezpośrednio za kolektorem wydechowym, aby zredukować emisję przy rozgrzewaniu silnika.

Silniki VVT-i o pojemności 1.6 i 1.8 litra są wytwarzane w Europie i produkowane w fabryce Toyota Motor UK w Deeside.

Silnik VVT-i 1.6 rozwija moc 81 kW (110 DIN hp) przy 6000 rpm i ma maksymalny moment obrotowy wynoszący 150 Nm przy 3800 rpm. Umożliwia to modelowi Avensis z 2007 roku osiągnięcie maksymalnej prędkości 195 km/h oraz przyspieszenie do 100 km/h z miejsca w 12.0 sekundy (12.2 sekundy dla wersji kombi).

Zużycie paliwa w europejskim cyklu mieszanym wynosi 7.2 litra/100 km, a emisje CO2 wynoszą 172 g/km (173 dla wersji kombi).

Silnik VVT-i 1.8 to najlepiej sprzedający się silnik benzynowy w ofercie, rozwijający moc 95 kW (129 DIN hp) przy 6000 rpm i mający maksymalny moment obrotowy wynoszący 170 Nm przy 4200 rpm. Umożliwia Avensis z 2007 roku osiągnięcie maksymalnej prędkości 200 km/h (195 km/h: A/T) z manualną skrzynią biegów oraz przyspieszenie do 100 km/h z miejsca w 10.3 sekundy (10.5 sekundy dla wersji kombi), również z manualną skrzynią biegów.

Zużycie paliwa w europejskim cyklu mieszanym wynosi 7.2 litra/100 km, a emisje CO2 wynoszą 171 g/km (172 dla wersji kombi) z manualną skrzynią biegów.

Silnik bezpośredniego wtrysku 2.0 litra

Silnik bezpośredniego wtrysku o pojemności 2.0 litra to najnowsza wersja zaawansowanej jednostki benzynowej dostępnej w obecnej gamie modeli.

Jednostka sterująca silnika (ECU) oferuje niskie poziomy emisji (ze zmniejszonym NOx) przy jednoczesnej poprawie wydajności i doskonałym przyspieszeniu, dzięki bardzo precyzyjnemu pomiarowi paliwa i efektywnemu spalaniu silnika z bezpośrednim wtryskiem. Dalsze ulepszenia silnika bezpośredniego wtrysku 2.0 litra obejmują katalizator podpodłogowy oraz ECU silnika, który opóźnia zapłon silnika przy rozruchu na zimno, aby szybciej podgrzać katalizator.

Silnik bezpośredniego wtrysku 2.0 litra w Avensis z 2007 roku oferuje sportową jazdę, szczególnie biorąc pod uwagę najnowsze ulepszenia zawieszenia i kierownicy. Rozwija moc 108 kW (147 DIN hp) przy 5700 rpm i ma maksymalny moment obrotowy wynoszący 196 Nm przy 4000 rpm. Umożliwia to Avensis z 2007 roku osiągnięcie maksymalnej prędkości 210 km/h (205 km/h: A/T) oraz przyspieszenie do 100 km/h w 9.4 sekundy (9.6 sekundy: wersja kombi).

Dzięki zaawansowanej technologii, Avensis z bezpośrednim wtryskiem 2.0 litra jest niezwykle ekonomiczny, zużywając 8.1 litra/100 km w europejskim cyklu mieszanym, z emisją 191 g/km CO2 (193 dla wersji kombi) z manualną skrzynią biegów.

Mocny silnik bezpośredniego wtrysku 2.4 litra

Najnowszym uzupełnieniem gamy silników benzynowych Avensis jest przełomowa jednostka bezpośredniego wtrysku o pojemności 2.4 litra.

Silnik oparty jest na silniku VVT-i 2.4 litra z modelu Previa, gdzie wprowadzone zostały m.in. nowa głowica silnika, aby umożliwić wtrysk paliwa bezpośrednio do cylindra. Z mocą 120 kW (163 DIN hp) przy 5800 rpm oraz przyzwoitym momentem 230 Nm dostępnych przy jedynie 3800 rpm, przyjemność z jazdy i osiągi są doskonałe. Avensis z bezpośrednim wtryskiem 2.4 litra przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9.1 sekundy (wersja kombi: 9.3 sekundy) i osiąga maksymalną prędkość 220 km/h.

Jednocześnie technologia bezpośredniego wtrysku zapewnia doskonałą ekonomię paliwową dzięki zaawansowanym systemom kontroli. Łączne zużycie paliwa dla Avensis z 2007 roku wynosi 9.5 l/100 km (9.6 dla wersji kombi), a emisje CO2 wynoszą 227 g/km (wagon: 228).

Silnik bezpośredniego wtrysku 2.4 litra to jednostka o wysokiej technologii, która może poszczycić się najwyższym ciśnieniem wtrysku (między 8 a 13 Mpa) spośród wszystkich dotychczas wprowadzonych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem. To wyższe ciśnienie, które przyczynia się do poprawy osiągów i lepszej ekonomii paliwowej, zostało osiągnięte bez negatywnego wpływu na poziom hałasu.

Toyota opracowała zupełnie nową pokrywę silnika, która zapewnia, że poziomy hałasu i ogólne pomiary wibracji w silniku bezpośredniego wtrysku 2.4 są zgodne z pozycją wysokiej jakości Avensis z 2007 roku. Nowy podwójny wałek wyrównawczy, zainstalowany pod wałem korbowym w specjalnej obudowie, poprawia gładkość pracy silnika, redukując hałas i wibracje.

Avensis 2.4 z bezpośrednim wtryskiem dostępny jest wyłącznie z elektronicznie sterowaną pięciobiegową automatyczną skrzynią biegów, która zapewnia płynne i bezproblemowe zmiany biegów, co wpływa na imponujące poziomy wyrafinowania w każdym trybie jazdy.

2.2L D-4D 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2231 Cm3
Moc110 Kw @ 3600 Rpm
150 Hp @ 3600 Rpm
148 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy250 Lb-Ft @ 2000-2800 Rpm
339 Nm @ 2000-2800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony215/55 R17
Długość184.8 In (4694 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna3340 Lbs (1515 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4718 Lbs (2140 Kg)
Spalanie miasto33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie42.7 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Emisja CO2147 G/Km

2.2L D-CAT 6AT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2231 Cm3
Moc110 Kw @ 3600 Rpm
150 Hp @ 3600 Rpm
148 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy250 Lb-Ft @ 2000-2800 Rpm
339 Nm @ 2000-2800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna127 Mph (204 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony215/55 R17
Długość184.8 In (4694 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna3373 Lbs (1530 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4718 Lbs (2140 Kg)
Spalanie miasto28.7 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Spalanie trasa44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Średnie spalanie36.7 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Emisja CO2169 G/Km

1.6L 6MT FWD (132 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc97 Kw @ 6400 Rpm
132 Hp @ 6400 Rpm
130 Bhp @ 6400 Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ 4400 Rpm
160 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/60 R16
Długość184.8 In (4694 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna3010 Lbs (1365 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4300 Lbs (1950 Kg)
Spalanie miasto28.3 Mpg Us (8.3 L/100Km)
Spalanie trasa43.5 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Emisja CO2152 G/Km

1.8L 6MT FWD (147 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc108 Kw @ 6400 Rpm
147 Hp @ 6400 Rpm
145 Bhp @ 6400 Rpm
Moment obrotowy133 Lb-Ft @ 4000 Rpm
180 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/60 R16
Długość184.8 In (4694 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Masa własna3020 Lbs (1370 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4409 Lbs (2000 Kg)
Spalanie miasto27.6 Mpg Us (8.5 L/100Km)
Spalanie trasa43.5 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Emisja CO2154 G/Km

2.0L D-4D 6MT FWD (126 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc93 Kw @ 3600 Rpm
126 Hp @ 3600 Rpm
125 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy228 Lb-Ft @ 1800-2400 Rpm
309 Nm @ 1800-2400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony205/60 R16
Długość184.8 In (4694 Mm)
Szerokość71.2 In (1808 Mm)
Wysokość58.2 In (1478 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61 In (1
Rozstaw osi106.3 In (2700 Mm)
Prześwit5.9 In (150 Mm)
Pojemność bagażnika18 Cuft (510 L)
Aerodynamika (Cd)0.28
Turning Circle35.4 Ft (10.8 M)
Masa własna3285 Lbs (1490 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4630 Lbs (2100 Kg)
Spalanie miasto36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Spalanie trasa56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Średnie spalanie46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Emisja CO2134 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.