TOYOTA Camry 2017-2020

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

TOYOTA Camry 2017-2020

Przejdź do galerii zdjęćTOYOTA Camry 2017-2020

Ósma generacja modelu Camry została zaprezentowana w 2017 roku podczas North American International Auto Show (NAIAS) w styczniu. Najważniejszą zmianą jest nowa platforma, znana jako TNGA (Toyota New Global Architecture). Samochód zwiększył swoje wymiary, a zwłaszcza rozstaw osi, co sprawiło, że pasażerowie z tyłu mają dużo miejsca na nogi. Co bardzo istotne, może być również wyposażony w napęd na cztery koła.

Design zewnętrzny jest odważny i świeży. Camry przez lata była jednym z popularnych wyborów wśród klientów na emeryturze, którzy ufali jej niezawodności i komfortowi. Dlatego sprzedano jej ponad 15 milionów egzemplarzy. Nowy design, zwłaszcza w wersji premium, bezpośrednio celuje w młodszą klientelę. Samochód ma wygląd „Lexusa” z bardziej sportowym przednim zderzakiem, w którym lampy przeciwmgielne umieszczono na pionowych liniach po bokach. Otwory wentylacyjne w zderzaku są duże i agresywne.

Pod maską Toyota zainstalowała różne silniki, od czterocylindrowego do 2.5-litrowego V6, połączonych albo z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów, albo z 8-biegową automatyczną. Wersja hybrydowa ma skrzynię biegów CVT. Nie wszystkie silniki są dostępne na wszystkich rynkach. Niestety, zainstalowano tę samą jednostkę multimedialną o nazwie Entune 3.0, która sprawdza się, o ile właściciel ma iPhone’a. System jest kompatybilny z Apple CarPlay, ale nie z Android Auto.

Toyota Camry, najlepiej sprzedający się samochód w Ameryce przez ostatnie 15 lat, ma zamiar wprowadzić trochę zamieszania. Ósma generacja sedana przeszła całkowitą ewolucję, przekształcając się z uznanego, niezawodnego i bezpiecznego auta w pojazd z bardziej emocjonującym i ekscytującym charakterem, dzięki nowym sportowym osiągom i stylowi.

Nowa Toyota Camry wykorzystuje TNGA (Toyota New Global Architecture), co stanowi zupełnie nową strategię projektowania, inżynieryjnego i pakowania pojazdów przez firmę. TNGA zachowuje wszystkie tradycyjne wartości Toyoty dotyczące doskonałej jakości wykonania i bezpieczeństwa, jednocześnie wprowadzając radość z jazdy, która angażuje wszystkie zmysły. Fizycznym odzwierciedleniem tego są nowe silniki, przekładnie i platforma GA-K.

„Całkowicie nowa Camry 2018 jest, bez wątpienia, najbardziej fascynującym średniej rozmiaru sedanem, jaki kiedykolwiek wyprodukowaliśmy,” powiedział Bob Carter, starszy wiceprezydent ds. operacji motoryzacyjnych w Toyocie. „Spełnia wszystkie oczekiwania właścicieli Camry co do najlepiej sprzedającego się samochodu w Ameryce, a do tego dodaje oszałamiający design, bardziej zaawansowaną technologię, nowoczesne systemy bezpieczeństwa i porywające osiągi, które podnoszą go na bezprecedensowy poziom ekscytacji.”

„Aby stworzyć coś, co poruszy duszę ludzi, zaprojektowaliśmy nowy sedan, który zapewnia radość i ekscytację za kierownicą,” powiedział Masato Katsumata, główny inżynier nowej Camry. „Przy tworzeniu następnej generacji Toyoty Camry mogliśmy zacząć od czystej kartki, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwego samochodu dla kierowców.”

Historia Designu

Zespół projektowy Camry dążył do stworzenia koncepcji stylistycznej, która osiągnie silną harmonię między wyrafinowaniem a zmysłowym, sportowym wizerunkiem, tworząc nowe podejście do rynku. Rezultatem jest nowy język projektowania, który kieruje samochód w pięknym i futurystycznym kierunku.

Podczas projektowania zupełnie nowej Camry postawiono trzy główne cele: charakterystyczne, niskie położenie środka ciężkości, które zapewnia stabilną i szeroką postawę; praktyczny, lecz emocjonalnie stylizowany profil kabiny; oraz sportowy i elegancki wizerunek, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Te cele projektowe zaowocowały nowym typem sedana, który jest zarówno ekscytujący w wyglądzie, jak i, co ważniejsze, w prowadzeniu, przywracając sobie status nowego standardu w kategorii średniej wielkości sedanów.

Eksterior z Nieoczekiwaną Postawą

Nowa Toyota Camry ma twarz podkreśloną dwuczęściową kratką składającą się z płynnych cienkich i grubszych elementów – kluczowych elementów filozofii projektowej Camry „Keen Look”. Krągły, o 1,6 cala niższy, kaptur idealnie leży nad najwyższą częścią kratki, która pomieści dominujący emblemat Toyoty. W modelu hybrydowym emblemat ma wyraźny niebieski odcień. Ta modna kombinacja kratki, kaptura i emblematu płynnie łączy się z słupkiem A, tworząc postawę, która jest niewątpliwie bardziej agresywna niż u któregokolwiek poprzednika.

Camry 2018 ma smuklejszy profil niż obecny model. Dzięki obniżeniu punktów biodrowych pasażerów (niemal o 1,0 cala z przodu i o 1,2 cala z tyłu), a tym samym ich pozycji siedzącej, zespół projektowy mógł zmniejszyć całkowitą wysokość pojazdu o około cal w porównaniu do obecnego modelu i wprowadzić niższą linię dachu, nie rezygnując z przestrzeni wewnętrznej. Zachęciło to projektantów do dążenia do kształtu przecinającego wiatr i poprawy aerodynamiki. Uderzające linie charakterystyczne wzdłuż nadwozia podkreślają agresywne przednie i tylne błotniki, nadając Camry sportowy charakter, jakiego wcześniej nie dostrzegano w tym modelu.

Niższy punkt biodrowy, linia ramion, linia dachu i wysokość kaptura sprawiają, że nowa Camry wydaje się mieć niski środek ciężkości, co jest prawdą. Zespół projektowy wiedział, że platforma TNGA daje im świetną okazję do stworzenia bardzo ekspresyjnego sedana, i skorzystali z tego, zbliżając linie do ziemi i formując energetyczny sylwetkę. Wprowadzili silną postawę, którą widać, gdy się przechodzi obok samochodu.

Podobnie jak przód pojazdu, tył również prezentuje sportowy motyw, który łączy płynne linie i złożone kształty, tworząc rzeźbiony krajobraz. Przyglądając się szczegółom słupka C, można dostrzec liczne powierzchnie, które odbijają światło z różnych kątów. Wyraźne wycięcie sięga od cienkich, wielokolorowych lamp tylnych aż do zderzaka, efektywnie „wypychanie” kół na zewnątrz, aby stworzyć szeroką postawę, podobną do premium sportowego sedana. Wykrzyknik to nowo zaprojektowane logo Camry, które nadaje samochodowi elegancką tożsamość.

Camry będzie ponownie dostępna w czterech wersjach: LE, XLE, SE i XSE. Nowe modele „Sport” SE i XSE wyróżniają się zauważalnie innym stylem nadwozia niż podstawowe wersje LE i premium XLE, co podkreślają rzeźbione panele boczne, nowe 19-calowe czarne koła z machined-finish (tylko XSE), subtelny tylny spojler, agresywny przedni zderzak oraz tylny zderzak z wbudowanym dolnym dyfuzorem. Twarz jest o wiele bardziej charakterystyczna dzięki dużym bocznym wlotom powietrza po obu stronach dolnego zderzaka z unikalnymi akcentami „Catamaran”, wysokiemu i smukłemu górnemu wlotowi powietrza otaczającemu centralny emblemat Toyoty oraz bardzo ekspresywnej siatkowej kratce. Zreformowany tylny zderzak z wyraźnymi liniami narożnymi i przyciemnionymi tylnymi lampami podkreśla zmiany z tyłu.

Zespół projektowy Camry starał się, aby nowe modele sportowe Camry były od razu rozpoznawalne i różniły się od innych modeli z odległości 200 jardów.

Imponująca i Wygodna Kabina

Całkowicie przeprojektowane wnętrze to połączenie funkcjonalności, futurystycznego stylu i wysokiego poziomu przestrzeni osobistej oraz rzemiosła. Podczas gdy kierowca znajduje się w sportowym środowisku przypominającym kokpit, z wskaźnikami skierowanymi w jego stronę, pasażer z przodu ma poczucie otwartości i swobody, wynikające z innowacyjnego projektu deski rozdzielczej. Kluczowym elementem wizualnym tego skierowanego w stronę kierowcy koncepcji projektowej jest elegancka nowa linia charakterystyczna, która opada z panelu wskaźników i dzieli wodospad konsoli środkowej. Projekt całej konsoli frontowej tworzy płynne połączenie między łatwością obsługi wszystkich kontrolerów/systemów a przystojnym, nowoczesnym wyglądem rzeźby, który cieszy oko. Wszystkie powierzchnie w kabinie – deska rozdzielcza, panel wskaźników, konsola środkowa, wykończenie drzwi itp. – wykonane są z najwyższej jakości materiałów o miękkim dotyku. W projekcie, zazwyczaj stosowanym w meblach domowych, wykorzystano mieszankę tonów i odcieni w całej przestrzeni, a nie rygorystyczny profil kolorystyczny. Efektem jest przestrzeń kabiny o różnorodnych kolorach i materiałach, co zwiększa komfort pasażerów i satysfakcję wizualną.

Przednie siedzenia zostały całkowicie przeprojektowane z poprawioną ergonomią, zapewniając maksymalny komfort z nowym poziomem łatwości i zaangażowania, aby dopasować się do wyższych osiągów i sportowego charakteru nowej Camry. Warunki dla pasażerów z tyłu są bardziej dopracowane niż kiedykolwiek, z poprawioną przestronnością i ergonomią. Wykwintne szwy na powierzchniach przednich i tylnych siedzeń to tylko jeden przykład wysokiego poziomu rzemiosła, który występuje w całym pojeździe.

Wysoka Interakcja, Minimalne Rozproszenie

Nowa Toyota Camry wyposażona jest w najnowszy interfejs człowiek-maszyna (HMI) Toyoty, którego technologia wyświetlania nowej generacji oferuje unikalny poziom zintegrowanych informacji z minimalnym rozproszeniem. Przekazuje informacje za pośrednictwem trzech połączonych wyświetlaczy: dostępnego zintegrowanego wyświetlacza o przekątnej 10 cali (HUD); siedmiocalowego wyświetlacza wieloinformacyjnego w panelu wskaźników oraz ośmiocalowego wyświetlacza audio/nawigacyjnego i panelu sterowania HVAC (ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja), który jest płynnie zintegrowany w konsoli środkowej w nowoczesnym, płaskim wzornictwie. Wygodna i bardzo intuicyjna obsługa jest zapewniona dzięki konfigurowalnym funkcjom i inteligentnym ikonkom przypominającym ekran dotykowy, które tworzą płynne połączenie i przepływ użytkownika między systemem HMI a innymi mediami cyfrowymi.

Pełne Wykorzystanie Toyota New Global Architecture (TNGA)

Toyota Camry 2018 w pełni wykorzystuje architekturę Toyota New Global Architecture (TNGA). U podstaw TNGA stoi ruch reformy strukturalnej dla całej firmy, który zaowocuje samochodami bardziej dynamicznymi, sportowymi i przyjemnymi w prowadzeniu.

Przez wydłużenie rozstawu osi o dwa cale oraz obniżenie wysokości dachu i kaptura (o około 1,0 i 1,6 cala), zespół projektowy obniżył środek ciężkości i stworzył szerszy i bardziej zrównoważony pojazd. Nowa platforma również umożliwia idealną pozycję siedzącą dla kierowcy, teraz niższą i bliżej środka pojazdu, co zwiększa reakcje, oraz dopasowuje ogólną pozycję siedzącą dla wszystkich pasażerów. Niższy punkt pięty zapewnia więcej miejsca na nogi i łatwość ruchu. Zakres regulacji kolumny kierownicy zwiększono w porównaniu do aktualnego pojazdu, podczas gdy wysokości kaptura, osłony i deski rozdzielczej zostały obniżone dla lepszej widoczności na zewnątrz.

Kierowca i pasażer z przodu doświadczą bezprecedensowego poziomu widoczności na zewnątrz, dzięki bardziej kompaktowemu projektowi panelu wskaźników i obniżonej linii okien. Zmieniona pozycja słupka A i sekcji lusterek bocznych poprawia widoczność boczną i tworzy wyraźne poczucie otwartości, gdy kierowca siada za kierownicą.

Wszystkie Zyski Bez Bólu MPG

W nowej Camry 2018 będą dostępne trzy nowe jednostki napędowe: nowy silnik V6 o pojemności 3,5 litra z wtryskiem paliwa D-4S oraz całkowicie nowy 2,5-litrowy silnik benzynowy w układzie rzędowym, który jest połączony z nową 8-biegową automatyczną skrzynią biegów Direct-Shift (8AT) oraz nową generacją systemu hybrydowego Toyoty (THS II).

Aby dopasować się do zwiększonej zdolności jezdnej i osiągów podwozia, inżynierowie Toyoty opracowali nowy, inspirowany TNGA, 2,5-litrowy silnik Dynamic Force 4-cylindrowy, aby jak najlepiej wykorzystać udoskonaloną konstrukcję, pakowanie i sztywność platformy. Ten nowej generacji silnik koncentruje się na wyższym momencie obrotowym, wyższej mocy i niższym zużyciu paliwa w całym zakresie użycia. Osiąga się to poprzez szybką kompozycję dzięki wyższemu przepływowi powietrza. Oferując długi skok i wysokie ciśnienie sprężania, wielootworowe wtryskiwacze paliwa, zmienny system chłodzenia oraz najnowszą wersję inteligentnej elektrycznej zmiany czasu zaworów Toyoty (VVT-iE), ten silnik o wysokiej mocy podnosi silnik spalinowy na nowy poziom, osiągając światowej klasy wydajność termiczną na poziomie 40%. Oprócz lepszych charakterystyk osiągów, nowy silnik ma być również niezwykle oszczędny pod względem zużycia paliwa i przewiduje się, że osiągnie najlepsze w swojej klasie wyniki oszczędności paliwa. Przy każdej z nowych jednostek napędowych jest nowo opracowana skrzynia biegu Direct Shift-8AT, która zapewnia bezpośrednie blokowanie od biegów drugiego do ósmego, eliminując utratę mocy z konwertera momentu obrotowego, wykonując zmiany biegów jak w wysoko wydajnej automatycznej skrzyni biegów manualnej.

Nowy system hybrydowy został również zaprojektowany tak, aby zapewnić idealną równowagę między wydajnością energetyczną a wyższą mocą, aby maksymalizować osiągi i przyjemność z jazdy. Nowa generacja systemu hybrydowego Toyoty została zaprojektowana do współpracy z nowym silnikiem Dynamic Force 2,5-litrowym 4-cylindrowym, oferując znacznie więcej emocji z jazdy niż kiedykolwiek wcześniej. Hybrydowa skrzynia biegów CVT posiada nowy tryb sportowy, który pozwala kierowcy na płynne i szybkie „zmiany biegów” symulowanej 6-biegowej sekwencyjnej skrzyni biegów. W wersji SE dodano łopatki zmiany biegów, co zwiększa przyjemność i sportowe wrażenia z jazdy. Tryb sportowy poprawia również przyspieszenie i odczucie, dzięki elektrycznemu wsparciu z systemu hybrydowego. Co więcej, aby poprawić zdolności jezdne pojazdu, pakiet akumulatorów systemu hybrydowego przeniesiono z bagażnika pod tylną kanapę, co znacząco podnosi odczucie prowadzenia, dzięki znacznie poprawionemu obniżonemu środkowi ciężkości – to kolejna korzyść platformy TNGA.

Poza zwiększoną zdolnością jezdną i osiągami, hybrydowa wersja nowej Camry ma osiągnąć najlepsze w klasie wyniki oszczędności paliwa, z efektywnością jazdy w mieście/autostradzie na poziomie podobnym do Priusa.

Nowe Doświadczenie Skoncentrowane na Wyraźnie Lepszej Dynamice Jazdy

U podstaw sportowych właściwości jezdnych Camry i poprawionej jakości jazdy znajduje się jej mocna struktura nadwozia/platformy. Dzięki zwiększonemu użyciu stali o ultra wysokiej wytrzymałości oraz zastosowaniu nowej technologii formowania, zapewnia ona lepszą sztywność strukturalną.

Dodatkowo do osiągów przyczynia się innowacyjny nowy system zawieszenia typu podwójny wahacz z tyłu, który nadaje podwoziu responsywne właściwości jezdne i precyzyjną kontrolę kierowania, jednocześnie oferując komfort jazdy porównywalny z luksusowymi pojazdami premium. Nowy system mocowania silnika w czterech punktach zwiększa cywilizowane właściwości jezdne pojazdu, znacznie redukując niepożądane hałasy, wibracje i szorstkości (NVH), które przenikają do wnętrza pojazdu.

Największym wyzwaniem dla zespołu inżynieryjnego Camry było ustalenie, jak przekazać dynamikę jazdy wysokiej jakości sedan. Dynamika jazdy zawsze była w centrum filozofii inżynieryjnej nowej Camry. Chcieli, aby nowa Camry była tak zaprojektowana, aby kierowca był w pełni pod wrażeniem zdolności prowadzenia i stabilności nowego projektu. Tak bardzo, że kierowcy zauważą dramatyczne poprawy w ciągu pierwszych kilku sekund jazdy.

Bezpieczna Toyota, która ma sens

Wśród wielu funkcji bezpieczeństwa w Camry 2018 znajduje się standardowy Toyota Safety Sense™ P (TSS-P). Ten wielofunkcyjny zaawansowany pakiet bezpieczeństwa łączy nowoczesne technologie aktywnego bezpieczeństwa, w tym system prekolizyjny z wykrywaniem pieszych (PCS w/PD), dynamiczny tempomat radarowy w pełnym zakresie prędkości (DRCC), powiadomienie o opuszczeniu pasa ruchu z asystą kierownicy (LDA w/SA); oraz automatyczne światła drogowe (AHB). Wybrane modele będą również wyposażone w standardowy Monitor martwego pola (BSM) z systemem ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu (RCTA).

Wszystkie modele Camry 2018 mają 10 standardowych poduszek powietrznych oraz System Bezpieczeństwa Toyoty™, który obejmuje zaawansowaną kontrolę stabilności pojazdu, kontrolę trakcji, system rozdziału siły hamowania, asystenta hamulcowego, system zapobiegający blokowaniu kół oraz technologię Smart Stop. Każda Camry jest także wyposażona w standardową kamerę wsteczną.

Ever Better Entune™ 3.0 Multimedia Dla Wszystkich

Kierowcy Toyoty Camry będą pierwszymi, którzy skorzystają z ulepszonej łączności i rozrywki dzięki nowemu systemowi multimedialnemu Toyota Entune™ 3.0. Nowa Camry 2018 będzie wyposażona w Entune 3.0 we wszystkich modelach, oferując zaawansowany zestaw technologii zintegrowanych pojazdów.

System Entune 3.0 będzie oferował nawigację i App Suite Connect dla wszystkich. Wszystkie modele Camry z silnikiem czterocylindrowym i hybrydowym będą standardowo wyposażone w połączoną nawigację Scout GPS Link z mapami ruchomymi. Modele Camry z silnikiem V6 będą oferować nowy system Dynamic Navigation, który zapewnia poprawioną dokładność map. Bezprzewodowe aktualizacje map umożliwiają pobieranie map przez powietrze now recently added roads i punktów zainteresowania, które nie znalazły się w istniejącej mapie.

Entune 3.0 wprowadza kilka nowych technologii, w tym dostępny Remote Connect, który umożliwia zdalne uruchamianie i odblokowywanie drzwi, powiadomienia o statusie pojazdu, monitorowanie kierowcy gościa oraz lokalizację pojazdu. Śledzenie stanu zdrowia pojazdu jeszcze nigdy nie było tak łatwe. Dostępny Service Connect dostarczy bieżące informacje o poziomie paliwa, powiadomienia o konserwacji i inne. Entune 3.0 zaoferuje również dostępne WiFi Connect, umożliwiające podłączenie do pięciu urządzeń mobilnych za pomocą 4G LTE.

Nowa Camry 2018 zaoferuje również system audio premium JBL, który cechuje się nowymi osiągnięciami w jakości dźwięku. Udoskonalenia dźwięku obejmują Sound Staging, które umiejscawia głośniki bezpośrednio przed słuchaczem, aby emulować atmosferę koncertu na żywo; Niskie dźwięki, możliwe dzięki dodatkowej 10,1-calowej subwoofer; Clari-Fi, technologia, która „odkompresowuje” muzykę, aby przywrócić dynamiczny zakres ścieżki audio; oraz dziewięć głośników, które są specjalnie dopasowane do wymiarów i materiałów kabiny Camry.

Camry – Amerykański Samochód dla Każdego

Przez niemal trzy dekady, amerykańskim domem produkcyjnym Toyoty Camry jest Toyota Motor Manufacturing w Kentucky (TMMK) w Georgetown, Ky. Większość Camry sprzedawanych w Ameryce jest montowana w Georgetown przez ponad 7,700 dumnych amerykańskich pracowników. To duma odzwierciedla fakt, że Camry jest najlepiej sprzedającym się samochodem w Ameryce i utrzymuje tę koronę sprzedaży przez 15 kolejnych lat! Całkowita sprzedaż Camry w USA od momentu jej wprowadzenia w 1983 roku przekroczyła 10 milionów sztuk, i nadal rośnie.

Camry, jako fundament amerykańskich operacji Toyoty, była częścią kulturowej tkaniny Ameryki przez prawie 60 lat. Przy ponad 22 miliardach dolarów bezpośrednich inwestycji w USA, w tym 10 zakładów produkcyjnych, 1,500 salonów i 136,000 oddanych pracowników, Toyota wyprodukowała 25 milionów pojazdów w USA w ciągu ostatnich 30 lat.

Historia Camry

Sprzedawana w ponad 100 krajach, Toyota Camry jest najpopularniejszym średniej wielkości sedanem na świecie i liderem segmentu na wielu globalnych rynkach, gdzie jest dostępna. Wprowadzona w Japonii w 1982 roku, Camry była pierwszym masowo produkowanym pojazdem Toyoty z poprzecznym układem silnika. Jej połączenie przystępności z doskonałym pakowaniem, jakością i inżynierią było rewolucyjnym konceptem, pozwalającym Camry odróżnić się od innych, znacznie większych amerykańskich sedanów, które były popularne w tym czasie. Można powiedzieć, że była pionierem w ustanawianiu segmentu sedanów średniej wielkości. W następnych latach Camry stała się sukcesem sprzedażowym wszędzie, gdzie była sprzedawana. Dziś Camry pozostaje kluczowym modelem w ofercie Toyoty i jest produkowana w 10 różnych zakładach na całym świecie, z całkowitymi sprzedażami przekraczającymi 18 milionów jednostek.

2.0L 6AT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1998 Cm3
Moc110.3 Kw @ 6500 Rpm
150 Hp @ 6500 Rpm
148 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy142 Lb-Ft @ 4700 Rpm
192 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Prędkość maksymalna130 Mph (209 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65 R16
Długość192.7 In (4895 Mm)
Szerokość72.4 In (1839 Mm)
Wysokość56.9 In (1445 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/62.6 In (1
Rozstaw osi111.2 In (2824 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika15.1 Cuft (428 L)
Turning Circle (Curb To Curb)37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3461 - 3483 Lbs (1570 - 1580 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4475 Lbs (2030 Kg)

2.5L 8AT FWD (203 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2494 Cm3
Moc151.4 Kw @ 6600 Rpm
206 Hp @ 6600 Rpm
203 Bhp @ 6600 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 5000 Rpm
249 Nm @ 5000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65 R16
Długość192.7 In (4895 Mm)
Szerokość72.4 In (1839 Mm)
Wysokość56.9 In (1445 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/62.6 In (1
Rozstaw osi111.2 In (2824 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika15.1 Cuft (428 L)
Turning Circle (Curb To Curb)37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3241 Lbs (1470 Kg)
Spalanie miasto29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Spalanie trasa41 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie34 Mpg Us (6.9 L/100Km)

3.5L V6 8AT FWD (301 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3456 Cm3
Moc224.5 Kw @ 6600 Rpm
305 Hp @ 6600 Rpm
301 Bhp @ 6600 Rpm
Moment obrotowy267 Lb-Ft @ 4700 Rpm
362 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.5 Galony (54.9 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/65 R16
Długość192.7 In (4895 Mm)
Szerokość72.4 In (1839 Mm)
Wysokość56.9 In (1445 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/62.6 In (1
Rozstaw osi111.2 In (2824 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika15.1 Cuft (428 L)
Turning Circle (Curb To Curb)37.4 Ft (11.4 M)
Masa własna3572 Lbs (1620 Kg)
Spalanie miasto22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Spalanie trasa32 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Średnie spalanie26 Mpg Us (9 L/100Km)

2.5L eCVT FWD (208 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2487 Cm3
Moc131.2 Kw @ 5700 Rpm
178 Hp @ 5700 Rpm
176 Bhp @ 5700 Rpm
Moment obrotowy163 Lb-Ft @ 5200 Rpm
221 Nm @ 5200 Rpm
Moc silnika elektrycznego88 Kw (120 Hp)
Electrical Motor Torque149 Lb-Ft (202 Nm)
Całkowita maksymalna moc153 Kw (208 Hp)
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoHybrydowy
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówEBezstopniowa skrzynia CVT
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55R17 94W
Długość192.7 In (4895 Mm)
Szerokość72.4 In (1839 Mm)
Wysokość56.9 In (1445 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/62.6 In (1
Rozstaw osi111.2 In (2824 Mm)
Prześwit5.7 In (145 Mm)
Pojemność bagażnika15.1 Cuft (428 L)
Masa własna3516 Lbs (1595 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4630 Lbs (2100 Kg)
Spalanie miasto49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Spalanie trasa56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Średnie spalanie54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Emisja CO2119 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.