Corolla była jednym z najpopularniejszych samochodów na świecie, a jej sprzedaż wzrosła od momentu wprowadzenia na rynek w 1966 roku. Model Altis z 2014 roku był europejską wersją sedana Corolla, ale nosił inną nazwę na rynkach azjatyckich.
11. generacja Corolli, nazwana Altis, zadebiutowała w Singapurze w 2014 roku. W odróżnieniu od niektórych bezpłciowych modeli wcześniejszych generacji, ten miał sportowy wygląd z agresywnym zderzakiem, który zawierał boczne wloty powietrza oraz niższy przedni grill.
Reflektory umieszczono wyżej niż grill, aby nadać wrażenie „zdenerwowanego” samochodu. Trzy chromowane linie na masce sprawiały wrażenie wsparcia pomiędzy reflektorami oraz połączenia z centralnym logo. Z tyłu zainstalowano kolejną chromowaną linię pomiędzy światłami tylnymi.
Wnętrze Toyoty Altis było bardziej interesujące niż w przypadku jej poprzednika. Na konsoli centralnej jednostka infotainment była otoczona obręczą z włókna węglowego, co poprawiało sportowy wygląd wnętrza. Niestety, fotele były płaskie, z niewielkim wsparciem po bokach. Rozstaw osi zapewniał wystarczająco dużo miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu.