Toyota zaprezentowała drugą generację faceliftingu modelu Previa w 2000 roku, a w 2003 roku japoński producent próbował przeprowadzić jego modernizację.
Dlaczego użyto słowa „próbował”, a nie „zrobił”? Ponieważ różnice między modelami z 2000 i 2003 roku są tak subtelne, że potrzeba specjalisty Toyoty, aby je dostrzec. Previa dzieliła tę samą platformę co Camry, która była wysoko ceniona za komfort jazdy i niezawodność. Previa przejęła te cechy i dodała jeszcze więcej przestrzeni.
Owalny kształt nadwozia z kanciastymi reflektorami pozostał podobny do wersji przed faceliftingiem. W zasadzie, szyba czołowa i maska stanowiły jedną linię, która rozciągała się wzdłuż dachu do tyłu pojazdu. W nawiązaniu do trendu biodesignu, Previa miała zakrzywiony tylny klapa zamiast płaskiego, jak niektóre inne pojazdy wielofunkcyjne na rynku.
Wewnątrz samochód oferował miejsce dla siedmiu dorosłych, a po zajęciu wszystkich miejsc wciąż zostawała przestrzeń bagażowa. Toyota oferowała Previę z opcją foteli kapitańskich w środkowym rzędzie. Zespół projektowy stworzył interesujący kokpit, z wskaźnikami umieszczonymi pośrodku, aby każdy mógł je zobaczyć. Okrągłe i faliste linie pojawiały się w całym wnętrzu, od paneli drzwiowych po pokrywy popielniczek. Dziwnie, tylko kratki wentylacyjne miały kanciastą formę, jakby były resztkami z innych pojazdów.