TOYOTA RAV4 5 drzwiowe 2010-2015

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

TOYOTA RAV4 5 drzwiowe 2010-2015

Przejdź do galerii zdjęćTOYOTA RAV4 5 drzwiowe 2010-2015

Toyota wprowadziła drugą modernizację trzeciej generacji modelu Rav4 w 2010 roku, zaledwie pięć lat po jej premierze.

Producent samochodów starał się stworzyć charakterystyczny wygląd przedniej części dla całej swojej gamy modeli, przez co wiele z nich zaczęło wyglądać, jakby pożyczyły reflektory od innych. Z drugiej strony, łatwiej było rozpoznać Toyotę bez zastanawiania się nad marką – widziało się tylko model.

Smuklejsze, ale kątowe reflektory umożliwiły szerszy zderzak, a projektanci samochodów pospieszyli, aby dodać większe światła przeciwmgielne w dolnej części. Fala kratki chłodnicy, z trzema szczelinami w odwróconej trapezoidalnej siatce, nosiła chromowane logo firmy na środku. W ramach wyposażenia ochrony pieszych, Toyota uformowała zderzak, dodając do niego mały spoiler, który miał za zadanie złapać nogi pieszych, zamiast je potrącać. Producent wymienił też błotniki, aby zrobić miejsce na większe, przeprojektowane tylne światła.

Wewnątrz samochodu zainstalowano nową, sportową kierownicę. Na centralnej konsoli ulepszony system nawigacji, dostępny jako opcja, został zoptymalizowany.

Jednak najważniejsze zmiany dotyczyły strony technicznej. Toyota wprowadziła rozwinięty IADS (Zintegrowany Aktywny System Napędu), który mógł zmieniać rozkład momentu obrotowego od 100:0 do 55:45, w zależności od warunków nawierzchni. Gdy system wykrywał suchą, utwardzoną nawierzchnię, przekazywał całą moc na przednie koła, co pozwalało na lepszą efektywność paliwową.

Od momentu wprowadzenia pierwszej generacji Toyoty RAV4 (Recreational Active Vehicle with 4 Wheel-Drive) na rynek europejski w 1994 roku, ponad milion klientów doceniło jej kompaktowość, zwrotność i wszechstronność, połączone z niezawodnością najbardziej zaawansowanego systemu napędu na cztery koła w segmencie.

Choć udział kompaktowych SUV-ów w europejskim rynku utrzymuje się na stałym poziomie nieco poniżej 5% całkowitej sprzedaży pojazdów, segment ten ostatnio przyciągnął nową grupę klientów, dla których zakup SUV-a jest bardziej emocjonalną niż racjonalną propozycją.

Ci klienci nadal cenią wysoką pozycję za kierownicą, przestronność wnętrza, wszechstronność i poczucie bezpieczeństwa, jakie oferuje kompaktowy SUV, ale mają mniejsze wymagania dotyczące napędu na cztery koła. Zamiast tego kładą większy nacisk na wyrazisty, wyrafinowany styl, najwyższej jakości wykończenie wnętrza oraz wydajność paliwową i przyjazną dla środowiska, połączoną z angażującym doświadczeniem jazdy. Podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w Genewie zadebiutuje nowa, rozbudowana gama modeli Toyoty RAV4, spełniająca każde z tych wymagań, nie rezygnując przy tym z podstawowych wartości kompaktowego SUV-a Toyoty.

Wyróżniająca się jako najnowszy członek rodziny Toyoty, Toyota RAV4 ma nowy, bardziej wyrafinowany przód z chromowanymi akcentami, co podkreśla szeroki zasięg i stabilną postawę pojazdu.

Wnętrze Toyoty RAV4, prezentujące unikalny system Easy Flat, zachowuje wszelką praktyczną, elastyczną wszechstronność, jakiej oczekują jej aktywni klienci, a postrzeganą jakość dodatkowo podnosi nowa tapicerka skórzana/Alcantara.

Oferując szerszą gamę wariantów z napędem na dwa i cztery koła, cała gama silników Toyoty RAV4 korzysta z technologii Toyota Optimal Drive, co skutkuje niską emisją i zużyciem paliwa. Wariant z napędem na cztery koła osiąga najlepsze w klasie wyniki w zakresie emisji i zużycia paliwa, zarówno w wersjach z przekładnią Multidrive S, jak i manualną 2.0 litrowym silniku benzynowym Valvematic, a także manualnych i automatycznych modelach 2.2 D-4D 150 z silnikiem diesla.

Gama Toyoty RAV4 oferuje klientom większą elastyczność w wyborze idealnej wersji i kombinacji napędowej. Cztery wersje – UP1, UP2, Leather/Alcantara i Premium – są teraz dostępne z szerszym wyborem silników.

Wyrafinowany design zewnętrzny z wysokiej jakości wnętrzem

Kolejne generacje Toyoty RAV4 odzwierciedlają te same przełomowe wzorce projektowe „Modern Rugged”, które stworzyły rynek kompaktowych SUV-ów przy wprowadzeniu na rynek pierwszej Toyoty RAV4 w 1994 roku. Kluczowe cechy takie jak kompaktowość, zwrotność i wszechstronność, połączone z najbardziej zaawansowanym systemem napędu na cztery koła w swoim segmencie, zapewniły Toyocie RAV4 niezmiennie wysoki udział w europejskim rynku kompaktowych SUV-ów.

Nie rezygnując z tych podstawowych wartości, Toyota RAV4 została zaprojektowana z myślą o nowej grupie klientów, którzy dodatkowo wymagają wyrazistego, wyrafinowanego stylu z wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Design zewnętrzny

Najnowsza generacja dynamicznego, kompaktowego SUV-a Toyoty ma zupełnie nowy, bardziej wyrafinowany przód, który łączy elegancką, miejską estetykę z wizerunkiem trwałości, jakiego oczekuje się od pojazdu z najlepszymi w klasie osiągami czteronapędowymi.

Nowy, szerszy, poziomy grill chłodnicy w stylu przypominającym Verso i Avensis natychmiast identyfikuje Toyotę RAV4 jako najnowszego członka rodziny Toyoty. Jest on otoczony nowymi reflektorami, w których zastosowano lampy niskiego skoku w technologii projektorowej, zintegrowanymi w nowym designie maski i błotnika, co podkreśla szerokość samochodu i dynamiczny wygląd.

Nowy, pełnowymiarowy zderzak przedni, stylizowany w sposób aerodynamiczny, akcentuje stabilną postawę kompaktowego SUV-a. Dodatki w postaci chromowanych akcentów na grillu chłodnicy, przodzie maski oraz okolice lamp przeciwmgłowych wzmacniają premium jakość nowego projektu.

W profilu Toyota RAV4 dziedziczy połączenie efektywnego pakowania przestrzeni, wznoszącej się linii okien oraz charakterystycznej sylwetki, które wyróżniają kolejne generacje kompaktowego SUV-a Toyoty. Z tyłu, otoczony przez wyraźne, dobrze widoczne zespoły lamp LED, tylnie drzwi są głęboko wcięte w zderzak, zapewniając praktyczny, płaski i równy dostęp do przestrzeni ładunkowej wnętrza. Tylne drzwi posiadają integralny spojler dachowy, w którym umieszczone jest wysoko zamontowane, LED-owe światło stopu.

Toyota RAV4 będzie dostępna w wyborze dziesięciu kolorów nadwozia, w tym trzech nowych dla tej gamy: perlowa biel, ciemna stal i czerwień regencyjna.

Wnętrze

Precyzyjny wygląd wnętrza Toyoty RAV4 podkreśla premium jakość kompaktowego SUV-a Toyoty. Eliminacja jakichkolwiek linii podziałowych, ciasne przerwy między panelami oraz dopasowanie poziomów powierzchni uwydatniają doskonałość inżynieryjną i przyczyniają się do postrzeganej jakości projektu.

Postrzegana jakość wnętrza Toyoty RAV4 jest dalej poprawiana dzięki dostępności nowej tapicerki skórzanej/Alcantara.

Dzięki unikalnemu systemowi Easy Flat, Toyota RAV4 zachowuje wszelką praktyczną, elastyczną wszechstronność, jakiej oczekują jej aktywni klienci. Przy użyciu jednego z dwóch dźwigni jednorazowego dotyku, łatwo dostępnych z tylnego drzwi, tylne siedzenia można złożyć na równi z podłogą przestrzeni ładunkowej, bez konieczności usuwania jakichkolwiek poduszek siedzeń czy zagłówków.

System Toyota Optimal Drive zastosowany w całej gamie silników

Pojazdy typu SUV są coraz bardziej zmuszone do poprawy swojej wydajności ekologicznej. Wzmacniając pozycję Toyoty jako lidera w zakresie przyjaznej dla środowiska, zrównoważonej mobilności, cała gama silników Toyoty RAV4 korzysta z technologii Toyota Optimal Drive, zestawu technologii wprowadzonych na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 2008 roku.

Toyota Optimal Drive prezentuje kombinację zaawansowanych technologii oraz programów poprawy wewnętrznej, mających na celu optymalizację równowagi między osiągami i przyjemnością z jazdy a oszczędnością paliwa i niską emisją.

Te różnorodne technologie koncentrują się na trzech kluczowych aspektach rozwoju układu napędowego: po pierwsze, redukcji masy układu napędowego dzięki zastosowaniu superlekkich i wysoce kompaktowych komponentów silnika oraz przekładni; po drugie, minimalizacji tarcia i strat mechanicznych; oraz po trzecie, maksymalizacji efektywności spalania.

Wyposażona w Toyota Optimal Drive, gama silników Toyoty RAV4 oferuje niezrównaną równowagę między znakomitymi osiągami w napędzie przednim i czteronapędowym a najlepszymi w klasie emisjami CO2, zarówno w wariantach benzynowych, jak i dieslowych.

Silnik benzynowy Valvematic 2.0 litra

Dostępny w wersji 2WD z sześciobiegową skrzynią manualną oraz z zintegrowanym systemem aktywnego napędu 4WD Toyoty w połączeniu z sześciobiegową skrzynią manualną lub przekładnią Multidrive S, silnik Valvematic o pojemności 1987 cm3 i czterech cylindrach rozwija moc 158 DIN hp/116 kW przy 6200 obr/min oraz 198 Nm momentu obrotowego przy 4400 obr/min.

Wyposażony w napęd 2WD i skrzynię manualną, ten silnik osiąga czas przyspieszenia 0-100 km/h w 10,2 sekundy oraz maksymalną prędkość 185 km/h.

W połączeniu z napędem 4WD i skrzynią manualną silnik osiąga przyspieszenie 0-100 km/h w 10,5 sekundy oraz maksymalną prędkość 185 km/h. Przy przekładni Multidrive S przyspieszenie 0-100 km/h wynosi 11,0 sekund.

Zarówno w przypadku skrzyni manualnej, jak i Multidrive S, wersja 4WD osiąga najlepsze w klasie osiągi pod względem zużycia paliwa i emisji CO2.

Skrzynia biegów Multidrive S

Silnik Valvematic 2.0 litra może być wyposażony w Multidrive S, zaawansowany system bezstopniowej skrzyni biegów (CVT) Toyoty. Oferując nieskończoną liczbę przełożeń za pomocą dwóch stożkowych kół pasowych i stalowego pasa o wysokiej wytrzymałości, Multidrive S zapewnia niezwykle płynne i bezszwowe doświadczenie jazdy.

Ponieważ system CVT utrzymuje najbardziej efektywne obroty silnika przy danej prędkości pojazdu, łączy niskie hałasy przy jeździe na stałej prędkości z wysoką efektywnością paliwową i emisją CO2, a jednocześnie może też utrzymać idealne przełożenie, by dostarczyć maksymalną moc silnika dla najlepszych osiągów.

Przycisk „Sport” wybiera bardziej responsywne przełożenie, maksymalizujące moc, oferując bardziej angażujące doświadczenie jazdy. Multidrive S posiada także tryb manualny o siedmiu biegach, w którym wybór biegów realizowany jest za pomocą dźwigni zmiany biegów lub przycisków zmiany biegów na kierownicy.

Silnik diesla D-4D 150 o pojemności 2.2 litra

W połączeniu z sześciobiegową skrzynią manualną, model D-4D 150 o pojemności 2.2 litra dostępny jest z napędem 2WD lub z zintegrowanym systemem aktywnego napędu 4WD. Jednostka o pojemności 2231 cm3 rozwija moc 150 DIN hp/110 kW przy 3600 obr/min oraz 340 Nm momentu obrotowego przy 2000-2800 obr/min. Przy maksymalnej prędkości 190 km/h, silnik osiąga czas przyspieszenia 0-100 km/h wynoszący 10,0 sekund oraz 10,2 sekundy w przypadku napędu 4WD.

W połączeniu z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów i 4WD, jednostka D-4D 150 korzysta również z zaawansowanej technologii czyszczenia diesla (Toyota D-CAT), która zawiera filtr redukujący cząstki stałe i NOx (DPNR). W takim wyposażeniu, model D-4D 150 osiąga wyniki 0-100 km/h w 10,8 sekundy oraz maksymalną prędkość 185 km/h.

W połączeniu z napędem 4WD, jednostka osiąga klasyfikowane wyniki emisji CO2, zarówno w przypadku skrzyni manualnej, jak i automatycznej.

Sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów

Sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów modelu D-4D 150 zapewnia szybkie, płynne reakcje, jednocześnie zachowując imponujący poziom komfortu, eliminując szorstkie szoki zmiany biegów. Tryb „Sport” oferuje bardziej agresywny wzór zmiany biegów przy użyciu AI-SHIFT Control (Sztuczna inteligencja sterująca zmianą biegów).

Nowa skrzynia biegów zawiera również nowo opracowany, sześciobiegowy system manualnego nadzoru Sports Direct Shift, w którym wybór biegów w trybie M dokonuje się za pomocą dźwigni zmiany biegów lub przycisków zmiany biegów na kierownicy. Tryb M oferuje bardziej sportowe doświadczenie jazdy, z funkcją blokady używaną od 2 do 6 biegów dla jak najszerszego zakresu przełożeń.

Sześciobiegowy Sports Direct Shift również zawiera automatyczną funkcję 'blipowania’ przepustnicy, aby zoptymalizować prędkość i gładkość redukcji biegów. Podobnie jak w przypadku skrzyni Multidrive S, kierowcy mogą również używać przycisków zmiany biegów do tymczasowego przełączenia na tryb manualny.

Silnik diesla D-4D 180 o pojemności 2.2 litra

Wyposażony także w technologię D-CAT Toyoty i połączony z sześciobiegową skrzynią manualną oraz z zintegrowanym systemem aktywnego napędu 4WD, mocny silnik D-4D 180 o pojemności 2.2 litra osiąga 177 DIN hp/130 kW przy 3600 obr/min oraz 400 Nm momentu obrotowego przy 2000-2800 obr/min. Silnik osiąga wyniki 0-100 km/h w 9,3 sekundy oraz maksymalną prędkość 200 km/h.

Zintegrowany system aktywnego napędu

Toyota RAV4 dostępna jest z napędem 2WD na przednie koła lub zaawansowanym systemem aktywnego napędu 4WD Integrated Active Drive System (IADS). IADS to zaawansowany, wysokoprzędkościowy system zarządzania, który – za pośrednictwem czujników rozmieszczonych w całym pojeździe – integruje aktywną kontrolę momentu obrotowego 4WD, system kontroli stabilności pojazdu (VSC) i elektryczne wspomaganie kierownicy (EPS), aby poprawić wydajność, prowadzenie i bezpieczeństwo Toyoty RAV4.

Kluczowym elementem IADS, aktywna kontrola momentu obrotowego 4WD, nieprzerwanie monitoruje i kontroluje transfer momentu obrotowego między przednimi a tylnymi kołami za pomocą elektromagnetycznie sterowanego sprzęgła umieszczonego przed tylnym dyferencjałem, co optymalizuje przyczepność i stabilność pojazdu we wszystkich warunkach jazdy.

Rozdział momentu obrotowego od przodu do tyłu może wynosić od 100:0 do 55:45, przy czym napęd na przednie koła (100:0) jest automatycznie włączany w normalnych warunkach jazdy, aby poprawić zużycie paliwa. System zawiera przycisk blokady 4WD, który pozwala kierowcy zablokować rozdział momentu w proporcji 55:45 dla maksymalnej przyczepności w terenie.

2.0L Valvematic 6MT AWD (158 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1987 Cm3
Moc116 Kw @ 6200 Rpm
158 Hp @ 6200 Rpm
156 Bhp @ 6200 Rpm
Moment obrotowy198 Lb-Ft @ 4400 Rpm
268 Nm @ 4400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna114.9 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/65 R17
Długość175 In (4445 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość67.7 In (1720 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61.4 In (1
Rozstaw osi100.8 In (2560 Mm)
Prześwit7.5 In (191 Mm)
Pojemność bagażnika12.92 Cuft (366 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Turning Circle36.1 Ft (11.0 M)
Masa własna3306.9 Lbs (1500 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4563.6 Lbs (2070 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Średnie spalanie31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Emisja CO2174 G/Km

2.5L 4AT AWD (179 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2494 Cm3
Moc132 Kw @ 6000 Rpm
179 Hp @ 6000 Rpm
177 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy172 Lb-Ft @ 4000 Rpm
233 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna (Ect-I)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/70R16
Długość175 In (4445 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość67.7 In (1720 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61.4 In (1
Rozstaw osi100.8 In (2560 Mm)
Prześwit7.5 In (191 Mm)
Pojemność bagażnika12.92 Cuft (366 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Turning Circle36.1 Ft (11.0 M)
Masa własna3360 Lbs (1524 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4430 Lbs (2009 Kg)
Spalanie miasto10.7 Mpg Us (22 L/100Km)
Spalanie trasa8.4 Mpg Us (28 L/100Km)
Średnie spalanie24 Mpg Us (9.8 L/100Km)

2.5L 4AT AWD (179 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2494 Cm3
Moc132 Kw @ 6000 Rpm
179 Hp @ 6000 Rpm
177 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy172 Lb-Ft @ 4000 Rpm
233 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów4-biegowa Automatyczna (Ect-I)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/70R16
Długość175 In (4445 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość67.7 In (1720 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61.4 In (1
Rozstaw osi100.8 In (2560 Mm)
Prześwit7.5 In (191 Mm)
Pojemność bagażnika12.92 Cuft (366 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Turning Circle3.3 Ft (1.0 M)
Masa własna3494 Lbs (1585 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4730 Lbs (2145 Kg)
Spalanie miasto11.2 Mpg Us (21 L/100Km)
Spalanie trasa8.7 Mpg Us (27 L/100Km)
Średnie spalanie25 Mpg Us (9.4 L/100Km)

3.5L V6 5AT AWD (269 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3465 Cm3
Moc198 Kw @ 6200 Rpm
269 Hp @ 6200 Rpm
266 Bhp @ 6200 Rpm
Moment obrotowy181 Lb-Ft @ 4700 Rpm
245 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Ect-I Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/65R17
Długość175 In (4445 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość67.7 In (1720 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61.4 In (1
Rozstaw osi100.8 In (2560 Mm)
Prześwit7.5 In (191 Mm)
Pojemność bagażnika12.92 Cuft (366 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Turning Circle36.1 Ft (11.0 M)
Masa własna3670 Lbs (1665 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4895 Lbs (2220 Kg)
Spalanie miasto26 Mpg Us (9 L/100Km)
Spalanie trasa19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Średnie spalanie22 Mpg Us (10.7 L/100Km)

3.5L V6 5AT AWD (269 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3465 Cm3
Moc198 Kw @ 6200 Rpm
269 Hp @ 6200 Rpm
266 Bhp @ 6200 Rpm
Moment obrotowy181 Lb-Ft @ 4700 Rpm
245 Nm @ 4700 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna (Ect-I)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/65R17
Długość175 In (4445 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość67.7 In (1720 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61.4 In (1
Rozstaw osi100.8 In (2560 Mm)
Prześwit7.5 In (191 Mm)
Pojemność bagażnika12.92 Cuft (366 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Turning Circle36.1 Ft (11.0 M)
Masa własna3670 Lbs (1665 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4895 Lbs (2220 Kg)
Spalanie miasto26 Mpg Us (9 L/100Km)
Spalanie trasa19 Mpg Us (12.4 L/100Km)
Średnie spalanie22.4 Mpg Us (10.5 L/100Km)
Emisja CO2246 G/Km

2.2L D-4D 6MT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2231 Cm3
Moc110 Kw @ 3600 Rpm
150 Hp @ 3600 Rpm
148 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy340 Lb-Ft @ 2000-2800 Rpm
461 Nm @ 2000-2800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/65 R17
Długość175 In (4445 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość67.7 In (1720 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61.4 In (1
Rozstaw osi100.8 In (2560 Mm)
Prześwit7.5 In (191 Mm)
Pojemność bagażnika12.92 Cuft (366 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Turning Circle36.1 Ft (11.0 M)
Masa własna3604.5 Lbs (1635 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4717.9 Lbs (2140 Kg)
Spalanie miasto33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie41.2 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Emisja CO2150 G/Km

2.2L D-4D 6MT AWD (180 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2231 Cm3
Moc130 Kw @ 3600 Rpm
177 Hp @ 3600 Rpm
174 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy400 Lb-Ft @ 2000-2800 Rpm
542 Nm @ 2000-2800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika15.9 Galony (60.2 L)
Prędkość maksymalna124.2 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony225/65 R17
Długość171.9 In (4366 Mm)
Szerokość71.5 In (1816 Mm)
Wysokość66.3 In (1684 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/61.4 In (1
Rozstaw osi100.8 In (2560 Mm)
Prześwit7.5 In (191 Mm)
Pojemność bagażnika12.92 Cuft (366 L)
Aerodynamika (Cd)0.31
Turning Circle36.1 Ft (11.0 M)
Masa własna3472.3 Lbs (1575 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4828.1 Lbs (2190 Kg)
Spalanie miasto29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Spalanie trasa39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Średnie spalanie35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Emisja CO2177 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.