TOYOTA Sienna 2020-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

TOYOTA Sienna 2020-Present

Przejdź do galerii zdjęćTOYOTA Sienna 2020-Present

Toyota stworzyła model Sienna jako pojazd rodzinny, a w 2020 roku zaprezentowała czwartą wersję minivana przeznaczoną na rynek północnoamerykański.

Sienna miała być zaprezentowana na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Nowym Jorku w 2020 roku, jednak z powodu pandemii COVID-19, wydarzenie zostało odwołane. Japoński producent samochodów się nie poddał i odkrył model w internecie w maju 2020 roku. Minivan oparty był na platformie Toyota TNGA-K (Toyota New Global Architecture-K), używanej w modelu Highlander. Jednak to nie przekształciło MPV w SUV-a.

Projekt zewnętrzny nie wyróżniał się na tle najlepszych w swojej klasie, ani w gamie Toyoty. Przedni zderzak miał kratkę na tyle wydatną, że niemal ją zakrywał. Tylko kilka miejsc pozostało nietkniętych przez poziome szczeliny. Nad zderzakiem znajdowały się smukłe reflektory, które mogłyby lepiej pasować do modelu Camry, a w ich obrębie umieszczono światła dzienne. Linia dachu była lekko nachylona, a z tyłu znajdowały się dwa grube filary D. Tylna klapa przypominała, jakby inspirowano ją Corollą w wersji kombi. Uformowane panele drzwi i tylne błotniki sprawiały, że samochód wyglądał nieco bardziej atrakcyjnie z boku.

Wnętrze wyróżniało się układem z trzema rzędami siedzeń. Sufit był miejscem montażu tylnego systemu infotainment, dzięki czemu dzieci z tyłu nie będą się nudzić przed dotarciem do celu. Bagażnik był duży, szczególnie jeśli trzeci rząd siedzeń nie był używany.

Sienna była wyposażona tylko w jeden napęd: system hybrydowy. Zasilany był silnikiem Atkinsona o pojemności 2,5 litra oraz silnikiem elektrycznym. Oba były połączone z przekładnią CVT.

 Dążąc do zdefiniowania na nowo segmentu, czwarta generacja Toyoty Sienna przekształca minivana, aby wspierać szerszą gamę etapów życia i aktywności. Z hybrydowym napędem w standardzie we wszystkich wersjach oraz nowym zestawem technologii i udogodnień, Toyota Sienna 2021 podnosi poprzeczkę w zakresie stylu, bezpieczeństwa, komfortu, wszechstronności i efektywności paliwowej w swoim segmencie.

Zaprojektowana, skonstruowana i zmontowana w USA, całkowicie hybrydowa Toyota Sienna 2021, inspirowana odważnym i solidnym charakterem SUV-ów, oferuje wiele luksusowych funkcji: drzwi boczne i tylna klapa z automatycznym otwieraniem i zamykaniem, czterostrefowy system klimatyzacji, podgrzewane krzesła kapitańskie drugiego rzędu z długim przesuwem i podnóżkami, odkurzacz pokładowy i lodówka, pierwszy w segmencie elektryczny kolumna kierownicza z funkcją regulacji wysokości i podgrzewanym kołem kierownicy, cyfrowe lusterko wsteczne, 10-calowy kolorowy wyświetlacz Head-Up oraz 12-głośnikowy system audio JBL® Premium.

Toyota Sienna 2021 jest również gotowa na outdoorowe przygody dzięki opcji napędu na wszystkie koła i jest doskonale dostosowana do akcesoriów Yakima®, takich jak bagażnik na dach, belki poprzeczne, uchwyt na rowery i inne. Sienna oferuje także możliwość zamontowania haka holowniczego oraz fabrycznie opcjonalny inwerter o mocy 1 500 watów z gniazdem 120V AC do zasilania sprzętu kempingowego.

Co więcej, wszystkie wersje Toyoty Sienna 2021 są przystosowane do holowania do 3 500 funtów. To wystarczająco dużo, aby ciągnąć dobrze wyposażoną przyczepę kempingową lub po prostu zabrać ze sobą rowery na weekendowy wypad.

Sienna: Całkowicie nowa od podstaw

Czwarta generacja Toyoty Sienna, zaprojektowana przez zespoły z Newport Beach w Kalifornii oraz Ann Arbor w Michigan, oferuje połączenie przestronności, komfortu, wygody, efektywności paliwowej i wszechstronności, które żaden inny rodzaj pojazdu nie może dorównać. Rozpoczynając od nowej struktury minivana opartej na platformie TNGA-K, celem było optymalizowanie wszystkich zalet funkcjonalności minivana, ubierając to w odważny, seksowny i prowokujący design, rozszerzający definicję tego, czym powinien być minivan nowej generacji.

„To całkowicie nowy pojazd, poczynając od nowej platformy podłogowej, a kończąc na nowej platformie elektrycznej” – powiedział główny inżynier Monte Kaehr. „Opracowanie czwartej generacji Sienny było ogromnym przedsięwzięciem, ale zawsze dążyliśmy do jednego celu – stworzenia najlepszego vana w historii.”

To śmiałe i innowacyjne podejście pozwoliło zespołowi projektowemu stworzyć mocne i solidne proporcje z charakterystycznym kształtem nadwozia oraz muskularnymi nadkola, które wyrażają sportowy styl. Powierzchnia nadwozia jest odważnie rzeźbiona, co stanowi świeże odejście od typowych, kwadratowych minivanów poruszających się dziś po drogach.

Przód został zainspirowany kultowym japońskim pociągiem Shinkansen, aby wyglądać smukło, szybko i pewnie. Reflektory zamontowane są wysoko i otaczają boczne krawędzie, jakby były kształtowane przez wiatr. Odważny dolny grill kontrastuje z cienkimi, wysokiej technologii LED-owymi światłami przeciwmgielnymi, które są umieszczone w rogach, podkreślając szeroki i stabilny wygląd.

W duchu optymalizacji przestronności wnętrza, unikając jednocześnie kwadratowego designu, tylna kabina ma dynamicznie nachyloną szybę, która pochyla się do przodu. Tylne światła płynnie przechodzą od rzeźbionego nadwozia do tyłu, używając cienkich pasów LED, by stworzyć charakterystyczne wrażenie. Zintegrowany czarny element w tylnej części nie tylko wygląda stylowo, ale także poprawia aerodynamikę. Wyrazista, głęboko rzeźbiona klapa bagażnika zintegrowana jest z spojlerem, co stało się możliwe dzięki procesowi formowania z żywicy.

Ultra-sportowy model XSE zwiększa emocje, sportowy charakter i doświadczenia z jazdy do poziomu, który nigdy wcześniej nie był widziany w minivanach. Z ciemnymi, 20-calowymi, podzielonymi na pięć szprych kołami oraz agresywnymi zderzakami, które są unikalne dla wersji XSE, model ten wygląda na stworzony do ścigania.

Odważny design spotyka przestronność wnętrza

Toyota nazwała trzecią generację Sienny „minivanem z charakterem”, ale model 2021 wznosi to na zupełnie nowy poziom.

Ucząc się od dzisiejszych klientów minivanów, którzy nie chcą czuć się, jakby prowadzili autobus, zespół projektowy wziął to sobie do serca i starannie przemyślał, jak połączyć praktyczne cechy minivana z pragnieniem bardziej spersonalizowanego doświadczenia z jazdy.

Kluczowe terminy, które użyto do redefiniowania doświadczeń związanych z minivanem, to pewność siebie, wyrafinowanie i inteligentna innowacja. Mając to na uwadze, stworzono nowoczesną deskę rozdzielczą z odważnymi, poziomymi warstwami, by wyrazić szerokie i przestronne wnętrze, z dużym dotykowym wyświetlaczem centralnym, funkcjami przechowywania oraz innowacyjną konsolą Bridge, która kluczowo przydziela spersonalizowaną przestrzeń dla kierowcy i pasażera z przodu.

Konsola Bridge to innowacyjne rozwiązanie, które różni się od typowych układów minivanów. Mostek jest ergonomicznie umieszczony wysoko między kierowcą a pasażerem dla ułatwienia użytkowania i elegancko łączy deskę rozdzielczą z centralnym podłokietnikiem. Ta unikalna cecha umożliwia kierowcy relaksujące i komfortowe doświadczenie jazdy. Dźwignia zmiany biegów i niezbędne funkcje są w zasięgu ręki, obok uchwytów na kubki, dostępnej bezprzewodowej ładowarki oraz przestronnych schowków na mniejsze przedmioty. Pod mostkiem znajduje się duża przestrzeń otwarta, idealna do przechowywania większych przedmiotów osobistych, takich jak torebka czy plecak.

Aby jeszcze bardziej podkreślić przestronność wnętrza, dostępne krzesła kapitańskie drugiego rzędu z funkcją Super Long Slide przesuwają się o 25 cali, zapewniając bezprecedensową przestrzeń na nogi i elastyczność, aby maksymalizować komfort, szczególnie w połączeniu z dostępnych podnóżkiem. Nawet dużym osobom dorosłym można wygodnie odpoczywać. Z wszystkimi funkcjami, to najlepsze siedzenia w każdym rzędzie w swoim segmencie!

Toyota Sienna LE oraz niektóre modele XLE są dostępne w konfiguracji ośmiosobowej z dwoma krzesłami kapitańskimi, długim przesuwanym siedzeniem drugiego rzędu oraz składanym siedzeniem środkowym. Niektóre modele XLE, a także XSE, Limited i Platinum to modele siedmioosobowe charakteryzujące się krzesłami kapitańskimi drugiego rzędu Super Long Slide, których wersje Limited i Platinum FWD są wyposażone w podnóżki.

W całym wnętrzu znajdują się inteligentne rozwiązania i komfort klasy premium, które czynią z tej Sienny najnowocześniejszy, wszechstronny i przyjemny model w historii.

Bezpieczeństwo

Oprócz doskonałej ochrony przed uderzeniami zapewnionej przez platformę TNGA-K, Toyota Sienna 2021 w standardzie wyposażona jest w drugą generację Toyota Safety Sense (TSS 2.0), kompleksowy system aktywnego bezpieczeństwa, który obejmuje:

System zapobiegania kolizji z wykrywaniem pieszych/wykrywaniem w niskim oświetleniu
Dynamiczny tempomat z radarem z pełnym zakresem prędkości
Ostrzeżenie o opuszczeniu pasa ruchu z asystą kierownicy
Asysta w śledzeniu pasa ruchu
Automatyczne światła drogowe
Asystent rozpoznawania znaków drogowych
System zapobiegania kolizji (PCS) z wykrywaniem pieszych zaprojektowano, aby zapewnić automatyczne hamowanie, jeśli kierowca nie zareaguje w odpowiednim czasie w niektórych sytuacjach awaryjnych. System PCS potrafi nie tylko wykrywać pojazdy znajdujące się przed nim, ale również rozpoznać rowerzystę a nawet pieszego w warunkach słabego oświetlenia. Monitor martwego pola (BSM) z ostrzeżeniem o ruchu poprzecznym z tyłu (RCTA) jest standardem we wszystkich modelach Sienny.

Toyota Sienna 2021 jest wyposażona w 10 poduszek powietrznych: poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu; poduszka powietrzna na kolano kierowcy; poduszka powietrzna w siedzeniu pasażera; boczne poduszki powietrzne w przednich siedzeniach; boczne poduszki powietrzne w tylnych siedzeniach oraz zasłony boczne dla wszystkich trzech rzędów. System bezpieczeństwa Toyoty Star Safety obejmuje ulepszony system kontroli stabilności pojazdu (VSC) z kontrolą trakcji (TRAC), elektroniczną dystrybucję siły hamowania (EBD), asystenta hamulca (BA), system przeciwblokujący (ABS) oraz technologię Smart Stop (SST).

Toyota idzie o krok dalej, wprowadzając takie cechy, jak przypomnienie o zapięciu pasów w tylnych siedzeniach oraz elektryczny hamulec postojowy (EPB) – a także nową funkcję o nazwie Rear Seat Reminder. Zaprojektowana z myślą o bezpieczeństwie rodziny, detekcja pasażerów z tyłu opiera się na logice sekwencji drzwi, w której wyświetlacz Combi Meter MID daje ostrzeżenie „Uwaga: Sprawdź tylne siedzenie pod kątem pasażerów i bagażu”.

Pewność prowadzenia

Aby zapewnić kierowcy Sienny pewność w rywalizacji z wszystkimi SUV-ami na drodze, naturalne i intuicyjne połączenie między kierowcą a pojazdem osiągnięto dzięki zoptymalizowanej geometrii platformy TNGA-K, połączonej z tylnym zawieszeniem wielowahaczowym i zwiększoną sztywnością nadwozia.

Ciche miejsce do robienia hałasu

Jak wszystkie pojazdy Toyoty budowane na nowej platformie TNGA-K, Toyota Sienna 2021 korzysta z licznych środków, które zapewniają ciszę w kabinie. W szczególności inżynierowie Toyoty skoncentrowali się na redukcji hałasów w zakresie częstotliwości, w których toczy się rozmowa.

Wytrzymała platforma TNGA-K opiera się na odporności na hałas i tłumi wibracje przez układ kierowniczy, podłogę i strukturę pojazdu. Szeroka, strategicznie umieszczona izolacja akustyczna oraz uszczelniacze nadwozia dodatkowo utrzymują hałasy z zewnątrz tam, gdzie ich miejsce – na zewnątrz.

Oczywiście, przy wszystkich możliwościach łączności, jakie oferuje Sienna (siedem portów USB, dostępne Wi-Fi, opcjonalny wzmacniacz JBL o mocy 1 200 watów/12-głośnikowy system audio oraz 1080p HD system rozrywki z tyłu), rozmowy to tylko jedna z rzeczy, które stają się lepsze dzięki cichszej kabinie.

Jeśli poziom hałasu w wnętrzu wzrośnie, np. z powodu drobnej sprzeczki między pewnymi młodymi pasażerami, unikalne dostępne funkcja Driver Easy Speak jest najlepszym przyjacielem kierowcy. Wprowadzona w trzeciej generacji Sienny, ta funkcja to w zasadzie wbudowany system PA, który przenosi głos kierowcy przez tylne głośniki systemu audio prosto do źródła zakłócenia.

W skrócie, Sienna oferuje wszystkie luksusy dużego SUV-a, ale z miejscem dla rodziny, (7) portami USB i nawet 18 uchwytami na kubki.

Widzenie niewidzialnego

Toyota Sienna zawsze oferowała wysoki, szeroki widok drogi, który daje poczucie pewności za kierownicą. Wysoka pozycja siedzenia i duże okna sprawiają, że Sienna jest doskonałym pojazdem do oglądania widoków, podczas gdy przyciemnione szyby za pierwszym rzędem oznaczają, że pasażerowie nie podróżują w rybnym akwarium.

Na przestrzeni lat Sienna wzmocniła swoją doskonałą widoczność i pole widzenia dzięki technologii, pozwalającej dostrzegać więcej tego, co dzieje się za i wokół pojazdu. Model 2021 dostarcza najnowszej generacji tej technologii:

Standardowa kamera do wstecznego parkowania wyposażona jest w funkcję projektowanej ścieżki, podczas gdy modele wyższej klasy mają monitor o szerokim kącie, który pokazuje jeszcze więcej tego, co znajduje się za pojazdem.
Każdy kierowca może czasami potrzebować odrobiny magii, a Sienna oferuje to w postaci dostępnego cyfrowego lusterka wstecznego. Działa ono jak standardowe lusterko przez większość czasu. Jednak jeśli pasażerowie z tyłu lub jakiś ładunek zablokują widok z tyłu, dotknięcie przycisku sprawia, że wszystkie przeszkody znikają, a ich miejsce zajmuje obraz z kamery z tyłu pojazdu. Cyfrowe lusterko integruje również transceiver HomeLink®, aby wygodnie obsługiwać bramy garażowe oraz inne kompatybilne urządzenia.
Dostępna kamera Bird’s Eye View z funkcją skanowania perymetralnego to najlepsza rzecz po uruchomieniu drona, aby obejrzeć pojazd, ale o wiele łatwiejsza w użyciu. Ta technologia zapewnia na żywo widok 360 stopni, pomagając kierowcy dostrzegać potencjalne przeszkody. To szczególnie istotne, aby widzieć dzieci lub małe zwierzęta, które mogą znajdować się blisko pojazdu. A widok krawężnika może pomóc uniknąć zarysowań pięknych 20-calowych kół.
Model 2021 Sienna Platinum standardowo wyposażony jest w 10-calowy kolorowy wyświetlacz Head-Up, sterowany za pomocą rozpoznawania głosu oraz przycisków na kole kierownicy. Wyświetlacz projekuje istotne informacje na wysokości wzroku, takie jak prędkość, kierunki nawigacyjne i funkcje TSS 2.0.
Hybryda w najlepszym wydaniu

Kierowca Toyoty Sienna 2021 może nawet nie zauważyć najważniejszego postępu inżynieryjnego nowego modelu: hybrydowego napędu. O to właśnie chodzi. System Hybrydowy Toyoty II dostarcza 243 całkowitych koni mechanicznych i oszacowaną przez producenta efektywność paliwową 33 MPG w cyklu mieszanym, co ustanawia nowy standard w segmencie, jednocześnie działając płynnie i bez zauważalnych przestojów.

Kierowca Sienny poczuje ultra-gładkie przyspieszenie i usłyszy bardzo mało hałasu. To, co można zauważyć, to moc przy niskich prędkościach, generowana przez dwa silniki elektryczne współpracujące z wysokowydajnym silnikiem czterocylindrowym DOHC o pojemności 2,5 litra.

Ważne jest, że Sienna nie ma wtyczki i nie ma potrzeby nigdy ładować akumulatora hybrydowego, a z pewnością nie ma potrzeby wydawania kilku tysięcy dolarów na instalację ładowarki akumulatora w garażu. System Hybrydowy Toyoty II automatycznie ładował akumulator hybrydowy podczas jazdy pojazdu.

Wiele osób posiadających Siennę to stali klienci; model 2021 może być ich drugą, trzecią lub czwartą Sienną w ciągu lat. Docenią, że, jak wszystkie wcześniejsze modele, nowa wersja jest prosta w użytkowaniu, ale teraz wymaga mniej zatrzymań na tankowanie dzięki efektywności systemu hybrydowego.

Toyota Sienna oferuje jednak pewne zaskakujące opcje kontroli wydajności. Wybieralne tryby jazdy EV, NORMAL, ECO i SPORT pozwalają kierowcy dostosować charakterystykę jazdy vana. Tryb NORMAL jest idealny do codziennej jazdy; tryb SPORT odblokowuje dodatkową moc z systemu hybrydowego, aby poprawić reakcję przyspieszenia; tryb ECO wydobywa maksymalną wydajność z paliwa i akumulatora, a tryb EV pozwala na jazdę tylko na energii elektrycznej przy niskich prędkościach na krótkich dystansach.

Kierowca może użyć funkcji sekwencyjnej, aby „zmniejszyć bieg”, co zwiększa regeneracyjne hamowanie w krokach. Jest to idealne do jazdy w pagórkowatych rejonach, działając jako niższy bieg, podczas gdy zwiększa odzyskiwaną energię przesyłaną do akumulatora HV. Dodatkowo, system hybrydowy Sienny poprawia gładkość jazdy, precyzyjnie kontrolując moment obrotowy, aby zredukować kołysanie i opadanie przy przyspieszaniu i hamowaniu.

Sienna korzysta z ponad 20-letniego doświadczenia Toyoty w zakresie hybryd i dobrze udokumentowanej jakości, niezawodności i trwałości. Ponadto gwarancja na układ napędowy obejmuje wszystkie komponenty związane z hybrydą, łącznie z akumulatorem HV, przez 8 lat/100 000 mil, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze.

Miłośnicy motoryzacji także kupują minivany. Będą zaintrygowani thermalną efektywnością silnika spalinowego wynoszącą 41 procent, co jest jednym z najwyższych wyników wśród silników spalinowych na rynku (z wyjątkiem innych modeli hybrydowych Toyoty). Silnik spalinowy wykorzystuje system VVT-iE (inteligentna regulacja czasu otwarcia zaworów) na wałku ssącym oraz VVT-i na wałku wydechowym. Zmienny system chłodzenia (elektryczna pompa wodna i elektryczny termostat) oraz w pełni zmienny olejowy pompa również poprawiają efektywność silnika.

Hybryda, która myśli o oszczędności paliwa

7-calowy kolorowy wyświetlacz informacji multimedialnych w obrębie deski rozdzielczej zawiera wskaźnik systemu hybrydowego, który pokazuje wydajność systemu oraz status regeneracji i zachęca do ekologicznych nawyków jazdy. Jak w innych hybrydowych modelach Toyoty, wyświetlacz sugeruje optymalną ilość przyspieszenia dla ekologicznej jazdy i oferuje funkcję oceniania w stylu gry dla kierowcy.

Poprzez operacje systemu nawigacji (jeśli jest wyposażony) System Przewidywania Efektywnej Jazdy (PED) analizuje nawyki jazdy oraz zapamiętane warunki drogowe i ruchu, aby zoptymalizować ładowanie akumulatora hybrydowego. Gdy kierowca włączy PED, system uczy się powtarzających się tras i może przewidzieć, kiedy i gdzie pojazd prawdopodobnie zwolni lub zatrzyma się. Następnie, dzięki optymalnym wskazówkom czasu zwolnienia pedału gazu, funkcja ta może zmniejszyć zużycie energii, zwłaszcza podczas jazdy w pagórkowatych terenach lub w korkach. Wszystko, co właściciel musi zrobić, to prowadzić. Sienna sama zoptymalizuje zużycie paliwa.

Elektroniczny napęd na wszystkie koła na żądanie

Toyota Sienna od zawsze oferuje opcjonalny napęd na wszystkie koła, a model 2021 nie jest wyjątkiem. Toyota Sienna 2021 jest jedynym pojazdem w swoim segmencie, który łączy hybrydowy napęd z AWD, a system dostępny jest we wszystkich klasach modelu w bardzo atrakcyjnej cenie.

Sienna korzysta z nowego rodzaju AWD, określanego jako Elektroniczny napęd na żądanie. Zamiast ciężkiej skrzyni biegów AWD i zajmującego miejsce wału napędowego do tylnych kół, ten system AWD używa oddzielnego niezależnego silnika elektrycznego do napędu tylnych kół w momencie, gdy dodatkowa przyczepność jest potrzebna i przy wszystkich prędkościach pojazdu.

Podobnie jak system hybrydowy, system Hybrydowego AWD działa płynnie i bezproblemowo. Podczas startów z miejsca, Hybrydowe AWD z wyprzedzeniem wysyła do 80 procent siły napędowej do tylnych kół, aby pomóc zapobiec poślizgowi przednich kół. System Hybrydowego AWD zwiększa także zwrotność w zakrętach, pomagając zredukować podsterowność, co daje Siennie bardziej pewne prowadzenie.

Rozkład momentu obrotowego różni się w zależności od warunków, od 100:0 podczas jazdy z stałą prędkością do 20:80 na śliskich nawierzchniach. Rozkład momentu obrotowego jest wskazywany na wyświetlaczu informacji multimedialnych.

Sienna, rozrywkowa

Masz urządzenia? Toyota Sienna 2021 oferuje szeroki wachlarz łączności i rozrywki, z nowymi systemami audio Toyoty, które mają coś dla każdego pasażera:

Toyota Audio (standard w klasie LE): obejmuje 9-calowy ekran dotykowy, 6 głośników, AM/FM, kompatybilność z Android Auto TM , Apple CarPlay® oraz Amazon Alexa; 7 portów USB; możliwość prowadzenia rozmów bez użycia rąk, zaawansowane rozpoznawanie głosu oraz strumieniowanie muzyki przez technologię Bluetooth® oraz SiriusXM® z 3-miesięczną wersją próbną All Access. Usługi połączone Toyoty obejmują Safety Connect® z roczną wersją próbną i funkcjonalność Wi-Fi Connect.
Toyota Audio Plus (standard dla XLE, opcjonalnie dla LE): dodaje do powyższego: AM/FM/HD radio, 8 głośników, Siri® Eyes Free oraz Safety Connect® z 3-letnią próbą oraz Wi-Fi Connect zasilane przez Verizon (do 2 GB w 6-miesięcznej wersji próbnej).
Toyota Premium Audio z dynamiczną nawigacją (standard w XSE): dodaje nawigację do systemu Toyota Audio Plus.
Toyota Premium Audio z dynamiczną nawigacją oraz JBL® Premium Audio (standard w Limited i Platinum, opcjonalnie w XLE i XSE): dodaje 12 głośników, w tym subwoofer oraz wzmacniacz o mocy 1 200 watów, oraz technologię cyfrowej restauracji Clari-Fi® dla systemu Toyota Premium Audio z dynamiczną nawigacją.
Najważniejsze funkcje Toyoty Sienna

W tradycji Toyoty, Toyota Sienna 2021 jest dobrze wyposażona w klasie LE i dodaje więcej udogodnień oraz technologii w klasach wyższych. Opcje są wygodnie grupowane w pakiety LE Plus, XLE Plus i XSE Plus.

Klasy Limited i Platinum nie mają pakietów, ale oferują dwie opcje fabryczne: cyfrowe lusterko wsteczne i centrum rozrywki HD 1080p z 11,6-calowym wyświetlaczem, wejściem HDMI, pilotem zdalnego sterowania oraz dwoma bezprzewodowymi słuchawkami (również opcjonalne w XLE i XSE). Inwerter o mocy 1 500 watów jest również dostępny dla klasy XLE i wyższych.

Sportowe klasy XSE i luksusowe klasy Platinum są wyposażone w standardowe 20-calowe felgi aluminiowe z oponami P235/50R20 dla FWD – to pierwsze 20-calowe felgi w historii Sienny. (Minivan może wyglądać stylowo, nie rezygnując z przestrzeni.) Z kolei klasa Limited FWD standardowo wyposażona jest w 18-calowe koła.

Gwarancja Toyoty

2.5L (243 KM)

ParametrWartość
Całkowita maksymalna moc178.7 Kw (243 Hp)
PaliwoHybrydowy
Typ napęduNapęd na przód
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar oponyP235/50R20

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.